Kami-sama no Memo-chou vind ik best geinig..quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef lelouch het volgende:
Ojee dat klinkt niet heel veel belovend.
Iemand een andere aanrader dan van deze zomer in het genre sf, mysterie, actie?
Dat zeggen ze over ieder seizoenquote:Op zondag 25 september 2011 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat? Wist je nog niet dat het herfst animeseizoen het beste seizoen in tijden zou worden?
Afgehaakt na 3 episodes of zo. Rare serie, stomme personages.quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef lelouch het volgende:
Na wat gebladerd te hebben op randomc, lijkt Kami-sama no Memo-chou mij een leuke serie van afgelopen zomer. Hij is aan het downloaden.
Heb ik een goede uitgekozen?
Kennelijk heeft de serie fans.quote:Op zondag 25 september 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoelde die vage KAIJI!!!! kreten.
Maar over dit seizoen klopt het.quote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zeggen ze over ieder seizoen
wat is er leuk aan die serie?quote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
* -Strawberry- downloadt de laatste van hanasaku iroha
Wat is leuk aan slice of life anime?quote:
Hanasaku Iroha neemt zichzelf niet te serieus; maakt vrij weinig gebruik van animé-clichés; heeft leuke eigenzinnige (hoofd)personages; heeft vaak, voor een serie, uitzonderlijk goede animatie en een degelijke OST; maar wat m.i. het beste is: Hanasaku Iroha is… écht. Oké, dat kan duidelijker. Hanasaku Iroha maakt gebruik van dingen die echte mensen ook hebben zoals irreële angsten, simpele misverstanden, naďviteit (wat wel klopt in 16-17 jarige meisjes), verlegenheid en de hele aanpak van relaties.quote:
Weinig, maar ik ben nu toch al zo ver...quote:
SPOILER: hanasaku iroha final epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Kijk uit naar het volgende seizoen suckah!SPOILER: hanasaku iroha final epiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dat zeggen ze altijd als een generieke harem protagonist over zijn voeten struikelt en in de decolleté van een van zijn heremettes landt.quote:Op maandag 26 september 2011 01:35 schreef outcast_within het volgende:
Zinnetjes die te vaak in anime voorkomen.
doyukoto? Wat is er aan de hand, wat bedoel je.
Hč?quote:Op maandag 26 september 2011 01:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kijk uit naar het volgende seizoen suckah!
nee joh, dat moet helemaal nietquote:Op maandag 26 september 2011 08:32 schreef robin007bond het volgende:
Slice of Life![]()
Clannad![]()
Nu moet ik overigens al m'n BD releases opnieuw downloaden in hi10p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |