Oh jawel, zijn wel wat een aantal harde kern leden geweest die corrigerend opgetreden hebben. Is alleen onmogelijk om zo een meute tegen te houden.quote:Op zondag 18 september 2011 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En niet 1 "leider" die zegt: Dit is jullie eigen club gasten!
Plus ze zullen vast wat alcohol en andere zooi achter hun kiezen hebben en stuiteren met adrenaline. Niet iedereen is Gert-Jan Verbeek.quote:Op zondag 18 september 2011 19:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh jawel, zijn wel wat een aantal harde kern leden geweest die corrigerend opgetreden hebben. Is alleen onmogelijk om zo een meute tegen te houden.
Leefbaarquote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Caland het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-groep-idioten-.html
Guttegut, die mongolenpartij wil ook nog even goedkoop scoren
Voren, zolang Bakkal fit is.quote:Op zondag 18 september 2011 19:34 schreef Paul-89 het volgende:
Jongens wat vinden jullie, met de punt voren of naar achteren ?
Toen Been en Beenhakker (in iets mindere mate) kwamen, stonden we haast allemaal op de banken. En nu zijn het koekebakkers omdat de dingen anders zijn gelopen dan gehoopt.quote:Op zondag 18 september 2011 18:21 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Natuurlijk sprak Gudde in het openbaar zijn vertrouwen over hun uit. Zou een mooie boel worden als dat niet zo was.
Dat deed het in de Kuip ook, in den beginnen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Mario Been ole ole klinkt het vanaf de tribunes in Genk
Nee idd niks tegen been het ging alleen niet zo lekker in Rotterdam.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Hoe dan ook, ik gun Mario wel een mooie trainersloopbaan.
Zou toch sneu zijn als hij mislukt, maar zijn eigenwijsheid moet hij over boord gooien.
Dat sowieso, maar hij was bij ons niet de juiste man op dit moment.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Jep, ik gun hem alle succes.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou toch sneu zijn als hij mislukt, maar zijn eigenwijsheid moet hij over boord gooien.
Heeft na de wedstrijd tegen Roda eigenlijk helemaal niet meer goed gespeeld tot gisteren de laatste +/- 35 min.quote:Op zondag 18 september 2011 19:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Cabralgeweldenaar .
Hij heeft wel eens een mindere wedstrijd (Heracles) maar dat vergeven we hem .
ach er zijn wel weer trainers gesneuveld door de spelers bij Feyenoord haha.quote:Op zondag 18 september 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, ik gun hem alle succes.
Ik blijf het een mooie kerel vinden, alleen zijn ego/eigenwijsheid is inderdaad lastig.
Maar als hij het dan op z,n heupen heeft, dan is het ook genieten .quote:Op zondag 18 september 2011 19:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft na de wedstrijd tegen Roda eigenlijk helemaal niet meer goed gespeeld tot gisteren de laatste +/- 35 min.
Helaas wel. Iedereen stond achter Verbeek behalve de oudere spelers die het liever wat rustiger aan wilde doenquote:Op zondag 18 september 2011 19:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach er zijn wel weer trainers gesneuveld door de spelers bij Feyenoord haha.
Klopt, maar hopelijk gaat hij het ook tegen de wat betere verdedigers laten zien en wat constanter, want die Hempte en Abdullah gaan nog wel veel meer gedold worden in hun carrière, denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar als hij het dan op z,n heupen heeft, dan is het ook genieten .
[..]
Geef hem ff de tijd om alles op zijn manier neer te zettenquote:Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Mario Been ole ole klinkt het vanaf de tribunes in Genk
Wanneer gaat hij Bruins naar Genk halen ?quote:Op zondag 18 september 2011 20:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geef hem ff de tijd om alles op zijn manier neer te zetten
Fysiek zal het wel minder zijn aangezien Verbeek daar de nadruk op legt. Koeman zal waarschijnlijk weinig aanpassen aan het spel van AZ en uitgaan van eigen kracht.quote:Op zondag 18 september 2011 19:37 schreef Caland het volgende:
Volgende week de eerste echte test voor dit middenveld. Eens kijken hoe ze zich in Alkmaar fysiek staande houden.
Hopelijk dan ook met een fatsoenlijke linksback.
Indien hij mislukt zal het voor hem wel een geruststelling zijn dat Feijenoord hem nog wel een tijdje doorbetaald.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik hoop van niet.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Heeft er qua trainingen echt een potje van gemaakt hoor. En ook speltechnisch leek het helemaal nergens meer op.quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef WethouderHekking het volgende:
Hij heeft verkeerde besluiten genomen, maar de club verwaarloosd vind ik wat overdreven. Hij is een Feyenoorder in hart en nieren, waarom zou hij de club verwaarlozen ?
Heb je gelijk in, maar verwaarlozen doe je bewust en dat was m.i. niet het geval. Dit heeft gewoon met incompetentie te maken.quote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft er qua trainingen echt een potje van gemaakt hoor. En ook speltechnisch leek het helemaal nergens meer op.
Dat zijn zaken die je hem toch echt wel mag aanrekenen.
Meer en intensiever trainen heeft toch niets met competentie te maken? Ergste is dat hij deed alsof de spelersgroep oneerlijk was, terwijl hij zelf een situatie gecreëerd heeft waardoor het wel zover moest komen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef eight het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar verwaarlozen doe je bewust en dat was m.i. niet het geval. Dit heeft gewoon met incompetentie te maken.
Vorig seizoen zat ook echt alles tegen wat je Been niet allemaal kunt aanrekenen. Op dat moment hadden we een zwaargewicht nodig, wat Been niet was.quote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
De resultaten waren goed ja. Het spel echter hing ook een beetje als los zand bij elkaar. Onvoorstelbaar hoeveel schijtmazzel we dat seizoen haddenIets dat het seizoen erop weer compleet andersom was.
Hij had wel een volle ziekenboeg, kan me voorstellen dat je dan met de trainingen niet voluit gaat.quote:Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer en intensiever trainen heeft toch niets met competentie te maken? Ergste is dat hij deed alsof de spelersgroep oneerlijk was, terwijl hij zelf een situatie gecreëerd heeft waardoor het wel zover moest komen.
Precies, en als dan ook Koeman nog blijft en z,n spoorboekje aan de kant schuift zou dat erg goed zijn voor de continuiteit.quote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Muto het volgende:
Het belangrijke is dat de spelers zich gaan ontwikkelen en dat je ze drie jaar bij elkaar kan houden.
Juistquote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Muto het volgende:
Het belangrijke is dat de spelers zich gaan ontwikkelen en dat je ze drie jaar bij elkaar kan houden.
Je hoeft geen 18 spelers te houden, maar niet in de komende drie jaar elk jaar 4 spelers verkopen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Precies, en als dan ook Koeman nog blijft en z,n spoorboekje aan de kant schuift zou dat erg goed zijn voor de continuiteit.
Toch zal er hier en daar ook nog wel gecasht gaan worden, wat als er een hoog bedrag voor Cabral komt bijvoorbeeld ?
Zeker. Maar ik vind 'm op het middenveld veel sterker dan als back. Als geweldenaar Swerts straks ook weer fit is heb je daar ook dubbele bezetting, dus kan Leerdam zich volledig richten op het het middenveldquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
Zelfs op het middenveld hebben we straks een luxeprobleem als Fernandez weer vast op RB komt te staan.
Het kindsoldaat is zich wel erg aan het profileren. Stille kracht.
Het is ook een middenvelder. Wordt straks wel interessant tussen hem en Clasie, alhoewel het heel andere spelers zijn natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik vind 'm op het middenveld veel sterker dan als back. Als geweldenaar Swerts straks ook weer fit is heb je daar ook dubbele bezetting, dus kan Leerdam zich volledig richten op het het middenveld
Ik vind het middenveld goed zoals het nu staat. Luxeprobleemquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook een middenvelder. Wordt straks wel interessant tussen hem en Clasie, alhoewel het heel andere spelers zijn natuurlijk.
1. Kan niet voetballenquote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Swerts?
Van alles.quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef zoekeenleven het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
1. Kan niet voetballen
2. Blesseert (mede)spelers
3. Veroorzaakt penalty's en krijgt rode kaarten
Hij heeft een contract bij ons.quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat is een hele waslijst hoe komt het dan dat hij wel regelmatig in de basis stond vorig jaar?quote:Op zondag 18 september 2011 21:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
1. Kan niet voetballen
2. Blesseert (mede)spelers
3. Veroorzaakt penalty's en krijgt rode kaarten
Been zag er een ervaren verdediger in ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is een hele waslijst hoe komt het dan dat hij wel regelmatig in de basis stond vorig jaar?
Dat blijft tot op de dag van vandaag een groot mysterie.quote:Op zondag 18 september 2011 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is een hele waslijst hoe komt het dan dat hij wel regelmatig in de basis stond vorig jaar?
Nee. Zo wel, dan gooi ik persoonlijk alle ruiten van het Maasgebouw in.quote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef zoekeenleven het volgende:
En als hij terug is van zijn blessure krijgt hij weer een basisplaats?
ook als hij geweldig speelt?quote:Op zondag 18 september 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Zo wel, dan gooi ik persoonlijk alle ruiten van het Maasgebouw in.
Not sure if serious...quote:Op zondag 18 september 2011 21:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ook als hij geweldig speelt?
quote:Op zondag 18 september 2011 21:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij heeft een contract bij ons.
Stel hij doet dit vaker ga je dan nog alle ruiten van het Maasgebouw kapot maken?quote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef Maastoren het volgende:
![]()
Iets meer credits mag ook wel denk ik
Wat? Een mislukte voorzet geven die er per toeval inwaait?quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Stel hij doet dit vaker ga je dan nog alle ruiten van het Maasgebouw kapot maken?
ik bedoel goals tegen de toppersquote:Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat? Een mislukte voorzet geven die er per toeval inwaait?
Kans is niet erg groot.
Obvious troll is obvious.quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Stel hij doet dit vaker ga je dan nog alle ruiten van het Maasgebouw kapot maken?
Ik heb nog nooit iets kapot gemaakt. Ik ben één en al liefde.quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe slecht Swerts ook gepresteerd heeft, Schaken heeft laten zien dat we geen enkele speler moeten afschrijvenquote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe slecht Swerts ook gepresteerd heeft, Schaken heeft laten zien dat we geen enkele speler moeten afschrijven
Wat?quote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond swerts in zijn eerste feyenoord tijd beter.
twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-09-2011 om 22:56:40Just ate dinner at the hotel New York
good food here! reageer retweet
"Hij geeft een signaal af"quote:Op zondag 18 september 2011 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Been zag er een ervaren verdediger in ofzo
Blijf dan ook hier om die rust te bewaren, nu zonder jou is het helemaal uit de hand gelopen.quote:Op maandag 19 september 2011 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
Zo...ben ik ff 2 dagen naar Engeland, kom ik terug en hebben we ineens 4-0 van de Graafschap gewonnen en stond er politie met getrokken pistolen in het Maasgebouw om te verhinderen dat een doorgedraaide groep hooligans de boel afbrak.
Ik ben geen echte dus ik mag/kan deze vraag niet beantwoorden.quote:Op maandag 19 september 2011 01:10 schreef Shreyas het volgende:
Het viel me trouwens op dat Ajax en Feyenoord de enige twee clubs zijn die nog ongeslagen zijn dit seizoen. Nou zegt dat natuurlijk niet heel veel na 6 speelronden...en volgende week komt natuurlijk pas de echte test voor in ieder geval Feyenoord (maar ook wel voor Ajax denk ik).
Anyway, conclusie is dat Feyenoord het opvallend goed doet in de competitie, goed begonnen, overtuigend spelen en winnen in wedstrijden, etc. Ik denk dat iedereen het met me eens is dat de trainerswissel hier alles mee te maken heeft.
Alleen ik vraag me af: Is Ronald Koeman nou gewoon zo goed, ofwel haalt hij echt het maximale uit het elftal/de selectie. Of was Mario Been gewoon zo slecht en speelde iedereen onder zijn niveau toen hij trainer was?
Hoe denken de echte Feyenoorders hierover?
Je lijkt de Story wel man. Wat een non-nieuws allemaal.quote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
Het is zijn jeugdliefde waar hij dus nog altijd mee is, lijkt me voor hem ook beter een beetje stabiliteit. Als zo'n jongen hier alleen op zo'n kamertje zit met alle verleidingen kan het snel fout gaan.
Ik ben een buitenechtelijk kind van Wilma Nanninga.quote:Op maandag 19 september 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je lijkt de Story wel man. Wat een non-nieuws allemaal.
quote:Op maandag 19 september 2011 01:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Blijf dan ook hier om die rust te bewaren, nu zonder jou is het helemaal uit de hand gelopen.
Gewoon elk jaar zo'n ventje proberen te huren. Lopen er genoeg rond en je hebt er volop plezier van.quote:Op maandag 19 september 2011 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Guidetti pakt toch mooi weer een strafschopje mee die smeerlap.
Zo makkelijk is dat niet. En deze heeft trouwens ook nog eens de instelling en uitstraling die supporters graag zien.quote:Op maandag 19 september 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar zo'n ventje proberen te huren. Lopen er genoeg rond en je hebt er volop plezier van.
Werkte prima. Een nog betere oplossing was schieten geweest.quote:Op maandag 19 september 2011 01:22 schreef Caland het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het trekken van de pistolen zwaar overdreven vind?
Als ik de filmpjes beoordeel zie ik genoeg ME achter de hand en zijn die agenten ook niet echt in het nauw ofzo. Trekken van pistolen is toch echt alleen als er geen oplossingen meer voor handen zijn?
Idd. Gewoon hard tegen hard.quote:Op maandag 19 september 2011 01:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Werkte prima. Een nog betere oplossing was schieten geweest.
Eerlijk gezegd boeit het me niet, moet je maar geen gebouw bestormen/bekogelen.quote:Op maandag 19 september 2011 01:22 schreef Caland het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het trekken van de pistolen zwaar overdreven vind?
Als ik de filmpjes beoordeel zie ik genoeg ME achter de hand en zijn die agenten ook niet echt in het nauw ofzo. Trekken van pistolen is toch echt alleen als er geen oplossingen meer voor handen zijn?
Een onvervalste darwin nog even op zondagnacht. Chapeauquote:Op maandag 19 september 2011 01:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Werkte prima. Een nog betere oplossing was schieten geweest.
Ryo was vanaf dag een ook immens populair. En zo moeilijk hoeft het niet te zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 01:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet. En deze heeft trouwens ook nog eens de instelling en uitstraling die supporters graag zien.
Njah, in dit geval werkte het prima. Maar je moet altijd wel blijven oppassen dat je niet te snel op te rigoreuze maatregelen overgaat.quote:Op maandag 19 september 2011 01:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeit het me niet, moet je maar geen gebouw bestormen/bekogelen.
Je moet juist naar een situatie toe willen werken dat je geen enkele speler hoeft te huren.quote:Op maandag 19 september 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ryo was vanaf dag een ook immens populair. En zo moeilijk hoeft het niet te zijn.
Feyenoord is een prima plek voor talenten die moeten rijpen, desnoods die geen verblijfsvergunning krijgen.
Mijn zusje werkte een klein uurtje eerder die avond nog aan de ontvangstbalie van het maasgebouw, gelijk links na de ingang.quote:Op maandag 19 september 2011 01:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, in dit geval werkte het prima. Maar je moet altijd wel blijven oppassen dat je niet te snel op te rigoreuze maatregelen overgaat.
De politie Rijnmond heeft nl. nogal een verleden als het gaat om buitenproportioneel optreden.
Klopt als er nu 2 op rij slagen heb je in de toekomst bij clubs een streepje voor. Maar eigenlijk moeten wij binnen paar jaar helemaal geen spelers meer opleiden voor andere.quote:Op maandag 19 september 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ryo was vanaf dag een ook immens populair. En zo moeilijk hoeft het niet te zijn.
Feyenoord is een prima plek voor talenten die moeten rijpen, desnoods die geen verblijfsvergunning krijgen.
In de toekomst misschien wel ja.quote:Op maandag 19 september 2011 01:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet juist naar een situatie toe willen werken dat je geen enkele speler hoeft te huren.
Zo'n Guidetti is voor nu meer dan prima. Maar eigenlijk hoort de spits het goudmijntje van de club te zijn.
Dit.quote:Op maandag 19 september 2011 01:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet juist naar een situatie toe willen werken dat je geen enkele speler hoeft te huren.
Zo'n Guidetti is voor nu meer dan prima. Maar eigenlijk hoort de spits het goudmijntje van de club te zijn.
Pix van zusje?quote:Op maandag 19 september 2011 01:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Mijn zusje werkte een klein uurtje eerder die avond nog aan de ontvangstbalie van het maasgebouw, gelijk links na de ingang.
Wat mij betreft hadden ze 50 kogels naar buiten gejast.
Totaal oneens. Alsof er in Nederland geen talenten rondlopen.quote:Op maandag 19 september 2011 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In de toekomst misschien wel ja.
Maar talenten zo groot zul je in Nederland niet zo snel meer tegenkomen. Daarom is het ook zo kut dat ze zo slecht met die Castaignos zijn omgegaan. Dat was in principe je goudmijntje over 3 jaar. En die verkopen ze dan weer voor een Jodenfooi.
Welke is dat dan?quote:Op maandag 19 september 2011 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Totaal oneens. Alsof er in Nederland geen talenten rondlopen.
We hebben zelf 1 van de grootste spitsentalenten rondlopen op varkenoord.
Kan me niet voorstellen dat er een club zo gek is om een hoog bedrag voor fucking Cabral neer te leggen..quote:Op zondag 18 september 2011 21:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Precies, en als dan ook Koeman nog blijft en z,n spoorboekje aan de kant schuift zou dat erg goed zijn voor de continuiteit.
Toch zal er hier en daar ook nog wel gecasht gaan worden, wat als er een hoog bedrag voor Cabral komt bijvoorbeeld ?
Dat geldt misschien in het honderdvoud voor die achterlijke bavianen die daar voor dat Maasgebouw stonden.quote:Op maandag 19 september 2011 01:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, in dit geval werkte het prima. Maar je moet altijd wel blijven oppassen dat je niet te snel op te rigoreuze maatregelen overgaat.
De politie Rijnmond heeft nl. nogal een verleden als het gaat om buitenproportioneel optreden.
De vraag is alleen wel of je zo'n jongen daadwerkelijk kunt behouden. Het streven moet er zijn, dat ben ik wel met je eens hoor.quote:
Met goed beleid en prestaties zou je je talenten langer moeten behouden.quote:Op maandag 19 september 2011 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De vraag is alleen wel of je zo'n jongen daadwerkelijk kunt behouden. Het streven moet er zijn, dat ben ik wel met je eens hoor.
Maar we hebben steeds gezien dan de grootste talenten binnen no time naar de andere kant van het Kanaal verkassen.
Ja, laten we gewoon lekker de gevolgen aanpakken, niet het probleemquote:Politiebonden: Verbied thuisduels Feyenoord
Burgemeester Aboutaleb moet wedstrijden van Feyenoord in Rotterdam desnoods verbieden, tot de problemen met gewelddadige supporters zijn opgelost. Dat vinden politievakbonden ACP en ANPV, schrijft het AD vandaag.
De suggestie van de bonden is een reactie op de ernstige ongeregeldheden zaterdag bij het Maasgebouw van de Kuip in Rotterdam. Politieagenten zagen zich gedwongen hun pistolen te richten op relschoppers buiten, waar een protestmars van ongeveer duizend Feyenoord-aanhangers uit de hand liep.
'Je dienstwapen trek je niet zomaar', zegt Walter Welting, voorzitter van de politiebond ANPV. 'Dan ben je bang dat er slachtoffers vallen. Als agenten dit keer op keer meemaken, haken ze op een bepaald moment af. Daar zijn wij nu bang voor.'
Voorzitter Gerrit van de Kamp van de ACP noemt het vandaag in het AD onaanvaardbaar dat zijn collega's in het nauw worden gedreven vanwege een probleem dat anderen niet oplossen. 'Het conflict tussen de harde kern en het clubbestuur van Feyenoord bestaat al meer dan een jaar. Elke keer wordt de politiemacht opgeschaald. De status quo wordt gehandhaafd omdat de politie nu elke keer als scheidsrechter optreedt.'
Na eerdere incidenten rondom wedstrijden van Feyenoord en het door hooligans verstoorde dansfeest in Hoek van Holland in 2009, waarbij agenten zich genoodzaakt zagen te schieten, is voor beide vakbonden de maat vol. Als Feyenoord het probleem niet kan oplossen, moet Aboutaleb hardere maatregelen nemen. ANPV-voorzitter Welting: 'Feyenoord kan dit niet zelf. Aboutaleb heeft de acties terecht stevig afgekeurd. Nu moet hij het probleem aanpakken. Stadionverboden of het verbieden van wedstrijden lijken de beste maatregelen.'
Aboutaleb heeft eerder al aangegeven het verbieden van wedstrijden geen optie te vinden, omdat slechts een kleine groep de problemen veroorzaakt. (Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)uels-Feyenoord.dhtml
Nou ik denk dat je ongelijk hebt als je zegt dat Ajax dit seizoen ongeslagen is. Dat zijn ze namelijk niet, ze verloren van Twente de Johan Cruijffschaal.quote:Op maandag 19 september 2011 01:10 schreef Shreyas het volgende:
Het viel me trouwens op dat Ajax en Feyenoord de enige twee clubs zijn die nog ongeslagen zijn dit seizoen. Nou zegt dat natuurlijk niet heel veel na 6 speelronden...en volgende week komt natuurlijk pas de echte test voor in ieder geval Feyenoord (maar ook wel voor Ajax denk ik).
Anyway, conclusie is dat Feyenoord het opvallend goed doet in de competitie, goed begonnen, overtuigend spelen en winnen in wedstrijden, etc. Ik denk dat iedereen het met me eens is dat de trainerswissel hier alles mee te maken heeft.
Alleen ik vraag me af: Is Ronald Koeman nou gewoon zo goed, ofwel haalt hij echt het maximale uit het elftal/de selectie. Of was Mario Been gewoon zo slecht en speelde iedereen onder zijn niveau toen hij trainer was?
Hoe denken de echte Feyenoorders hierover?
Zelfs Aboutaleb begrijpt dat je dit niet kan doen. Als zelfs hij het begrijpt, geeft dat wel weer in hoeverre dit een debiele opmerking is van de vakbondenquote:Op maandag 19 september 2011 06:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, laten we gewoon lekker de gevolgen aanpakken, niet het probleem
Thank god dat deze volslagen idioterie nooit realiteit zal gaan worden.
Je trapt er ook wel lekker in he?quote:Op maandag 19 september 2011 06:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het lijkt mij een prima plan. Pech voor degenen die zich wel gedragen, maar die achterlijke tokkies laten al 30 jaar zien dat ze zich niet kunnen gedragen. Dan maar gewoon een tijd geen voetbal meer. Zet ze misschien aan het denken.quote:Op maandag 19 september 2011 06:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke, dan pleuren we bij deze ook alle Marokkanen, Turken, negers en alle andere zooi de grens over. Vanaf nu is tevens het gebruik van drank verboden, als ook drugs en alle andere middelen die een paar mensen 'raar' laten doen.quote:Op maandag 19 september 2011 08:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het lijkt mij een prima plan. Pech voor degenen die zich wel gedragen, maar die achterlijke tokkies laten al 30 jaar zien dat ze zich niet kunnen gedragen. Dan maar gewoon een tijd geen voetbal meer. Zet ze misschien aan het denken.
Politie heeft niets te willen, ze zijn er om de burger te dienen.quote:Op maandag 19 september 2011 08:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En waarom zou het geen werkelijkheid worden? Er is al eerder aangetoond dat voetbalwedstrijden niet doorgaan als de politie eens - volkomen terecht - geen zin heeft om op te komen dagen om die mongolen te stoppen.
Op je kleine pikkie getrapt?quote:Op maandag 19 september 2011 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke, dan pleuren we bij deze ook alle Marokkanen, Turken, negers en alle andere zooi de grens over. Vanaf nu is tevens het gebruik van drank verboden, als ook sigaretten.
Ook is autorijden verboden, omdat sommige deze gebruiken als moordwapen.
Wie vult me aan?
De politie dient mij ook wel als ze eens geen mankracht inzetten bij voetbalwedstrijden, want dan kunnen ze andere dingen gaan doen.quote:Op maandag 19 september 2011 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
Politie heeft niets te willen, ze zijn er om de burger te dienen.
Ineens duidelijk dat je opmerking "Pech voor die mensen die zich wel weten te gedragen" kant noch wal slaat?quote:
Lekker achter een boom laserenquote:Op maandag 19 september 2011 08:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De politie dient mij ook wel als ze eens geen mankracht inzetten bij voetbalwedstrijden, want dan kunnen ze andere dingen gaan doen.
Nee hoor, voor die mensen is het sneu, maar vroeger op de basisschool had de rest van de klas ook wel eens te lijden onder het gedrag van een paar jongens. Dat werd dan later op het schoolplein wel rechtgezet.quote:Op maandag 19 september 2011 08:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ineens duidelijk dat je opmerking "Pech voor die mensen die zich wel weten te gedragen" kant noch wal slaat?
Wat mij betreft is zelfs dat nog nuttiger dan achterlijke voetbaltokkies uit elkaar houden.quote:Op maandag 19 september 2011 08:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker achter een boom laseren
quote:Op maandag 19 september 2011 08:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor, voor die mensen is het sneu, maar vroeger op de basisschool had de rest van de klas ook wel eens te lijden onder het gedrag van een paar jongens. Dat werd dan later op het schoolplein wel rechtgezet.
Volgens mij is de primaire taak van politie handhaving van orde en rust, directe hulpverlening en het onderzoeken van strafbare feiten.quote:Op maandag 19 september 2011 08:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat mij betreft is zelfs dat nog nuttiger dan achterlijke voetbaltokkies uit elkaar houden.
Nogmaals: De goeden ( 40.000+) hoeven niet te lijden onder de slechte minderheid van 1% or less.quote:Op maandag 19 september 2011 08:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het lijkt mij een prima plan. Pech voor degenen die zich wel gedragen, maar die achterlijke tokkies laten al 30 jaar zien dat ze zich niet kunnen gedragen. Dan maar gewoon een tijd geen voetbal meer. Zet ze misschien aan het denken.
En waarom zou het geen werkelijkheid worden? Er is al eerder aangetoond dat voetbalwedstrijden niet doorgaan als de politie eens - volkomen terecht - geen zin heeft om op te komen dagen om die mongolen te stoppen.
Echt he. Het kan zo simpel zijn. Misschien moeten wij die vakbond aanschrijven.quote:Op maandag 19 september 2011 08:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nogmaals: De goeden ( 40.000+) hoeven niet te lijden onder de slechte minderheid van 1% or less.
Het gaat om ca 200 man waarvan de politie al jaren roept te weten wie het zijn.
Dus hup, nu niet gaan zeiken in de media maar aanhouden die gasten, SV + meldplicht en/of strafrechtelijk vervolgen en klaar. Problem solved
Praten we nu over dezelfde politie die eerder aangaf burgers al niet meer te durven bekeuren ?quote:Op maandag 19 september 2011 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke, dan pleuren we bij deze ook alle Marokkanen, Turken, negers en alle andere zooi de grens over. Vanaf nu is tevens het gebruik van drank verboden, als ook drugs en alle andere middelen die een paar mensen 'raar' laten doen.
Ook is autorijden verboden, omdat sommige deze gebruiken als moordwapen.
Wie vult me aan?
[..]
Politie heeft niets te willen, ze zijn er om de burger te dienen.
quote:Feyenoord heeft het genoegen gehad om een dag bovenaan te staan. Maar het geluk daarover is verziekt door de rellen die er voor de wedstrijd tegen De Graafschap waren. Politiemensen hebben hun pistool moeten trekken, las ik. Tja, wat moet je daar nu mee.
Was het echt zo bedreigend dat er naar zo'n middel moest worden gegrepen? Het zou goed zijn als de politie daar eens een uitgebreid onderzoek naar doet. Dan weet je gelijk wie de boosdoeners waren en tevens weet je of de politie adequaat gereageerd heeft.
Een feit is wel dat er tussen de leiding van Feyenoord en een deel van de achterban een vete is ontstaan. Een ruzie waarin niemand meer naar elkaar luistert, lijkt het wel. Dat is slecht voor de club. Het gaat er onderhand niet meer om wie er gelijk heeft. Deze ellende is dodelijk voor de club en ik zou vanaf deze plaats zowel die supporters als de bestuurders willen vragen hun verstand te gebruiken.
Zoek een bemiddelaar en ga praten vanuit de gedachte dat er maar één belang is: dat van Feyenoord. Feyenoord gaat steeds beter voetballen en voor de poorten van het stadion wordt er een rel getrapt. Erger kan je het niet treffen als Feyenoorder. Kappen ermee, praten met en luisteren naar elkaar. Zo moeilijk is dat niet.
Ook voetbaltechnisch is er wat te bespreken bij Feyenoord, trouwens. Die Cabral is een zeer aardige speler, die alleen voor wat betreft zijn favoriete positie in het elftal een verkeerde keuze maakt. Hij vindt dat hij op links moet staan, maar op rechts is hij drie klassen beter.
Precies als bij dat conflict tussen supporters en het bestuur, moet ook hier alleen het belang van Feyenoord tellen. Die jongen moet aan het verstand gebracht worden dat het voor het team beter is dat hij op rechts blijft staan. (Willem van Hanegem)
Een mediator (die door beide partijen geaccepteerd wordt) is helemaal geen gek idee.quote:
En dan zeggen beide partijen dat ze elkaars contactgegevens hebben. Degene die de stap zet om, via een mediator, weer in overleg te treden staat al 1-0 achter.quote:Op maandag 19 september 2011 10:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mediator (die door beide partijen geaccepteerd wordt) is helemaal geen gek idee.
Ah, daar hebben we weer zo'n nitwit die denkt dat het in Engeland allemaal rozengeur en maneschijn isquote:Op maandag 19 september 2011 10:22 schreef Peak het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen. Maar lees dit artikel maar eens door en stel jezelf dan de vraag is het de taak van de maatschappij om op te draaien voor de kosten die een erg klein deel van die samenleving maakt?
Zelf snap ik al jaren niet waarom wij in Nederland niet gewoon het Engelse systeem in kunnen voeren. Volgens mij is het probleem dan zo opgelost.
Maar dat is met zoveel zaken. Een alcoholcontrole midden op de nacht kost ook veel geld. Trouwens is een miljoen euro aan politie-inzet zwaar overdreven. Kan het me niet voorstellen. Dat bedrag zal inclusief de bunker die toen gebouwd is zijn geweest.quote:Op maandag 19 september 2011 10:22 schreef Peak het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen. Maar lees dit artikel maar eens door en stel jezelf dan de vraag is het de taak van de maatschappij om op te draaien voor de kosten die een erg klein deel van die samenleving maakt?
Zelf snap ik al jaren niet waarom wij in Nederland niet gewoon het Engelse systeem in kunnen voeren. Volgens mij is het probleem dan zo opgelost.
men moet gewoon de relschoppers oppakken en flink straffen. De politie weet wie het zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 10:22 schreef Peak het volgende:
conclusie hef Feyenoord, Ajax en ADO op en je bespaart 3 miljoen.quote:Op maandag 19 september 2011 10:22 schreef Peak het volgende:
Het punt is niet alleen dat er angst heerst voor de toekomst. Veel belangrijker is de (naar mijn opinie nog begrijpelijke) rancune van 'het tuig' naar het bestuur. Het bestuur had er al lang, lang geleden uitgegooid moeten worden.quote:Op maandag 19 september 2011 10:23 schreef Caland het volgende:
Praten is totaal geen oplossing meer, is tot in den treuren gedaan. Nu is de situatie zo dat er bij beide kanten alleen maar blinde haat is ontstaan die je echt niet gaat oplossen met een gesprek.
Er is maar één oplossing, openheid in cijfers geven als het zo goed gaat als dat men beweert. Gaat het inderdaad de goede kant op, en men kan dit netjes onderbouwen, zullen de mensen met (wellicht soms ongefundeerde) kritiek totaal geen draagvlak meer verkrijgen onder de rest van de supporters.
En dan is het weer niet open genoég of men vertrouwt de cijfers niet. Iemand met gezag die door beide partijen vertrouwd wordt er tussen zetten, het lijkt mij het beste plan.quote:Op maandag 19 september 2011 10:23 schreef Caland het volgende:
Praten is totaal geen oplossing meer, is tot in den treuren gedaan. Nu is de situatie zo dat er bij beide kanten alleen maar blinde haat is ontstaan die je echt niet gaat oplossen met een gesprek.
Er is maar één oplossing, openheid in cijfers geven als het zo goed gaat als dat men beweert. Gaat het inderdaad de goede kant op, en men kan dit netjes onderbouwen, zullen de mensen met (wellicht soms ongefundeerde) kritiek totaal geen draagvlak meer verkrijgen onder de rest van de supporters.
Is onmogelijk. Zie mijn beeldspraak. Nooit zal iemand het bestuur nog vertrouwen, al zou modda-fokkin' Chuck Norris vertellen dat het beter gaat me de club dan ooit. Het huidige bestuur is simpelweg téveel de fout in gegaan (M.u.v. Gudde en onze TD imho)quote:Op maandag 19 september 2011 10:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan is het weer niet open genoég of men vertrouwt de cijfers niet. Iemand met gezag die door beide partijen vertrouwd wordt, het lijkt mij het beste plan.
Ja en dan? Er zijn zoveel fouten gemaakt over en weer dat er totaal geen basis meer is voor vertrouwen, beide kanten op lijkt mij. iig vanuit een deel van de supporters naar directie. Dat valt niet meer te herstellen.quote:Op maandag 19 september 2011 10:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan is het weer niet open genoég of men vertrouwt de cijfers niet. Iemand met gezag die door beide partijen vertrouwd wordt er tussen zetten, het lijkt mij het beste plan.
Mwah.. "nooit iemand". Mensen die een ander de kanker wensen, daar hoef je sowieso niet mee in gesprek. Figuren die het als een persoonlijke strijd zien dat het hele bestuur weg moet en dat als de enige oplossing accepteren: géén gesprekspartner.quote:Op maandag 19 september 2011 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is onmogelijk. Zie mijn beeldspraak. Nooit zal iemand het bestuur nog vertrouwen, al zou modda-fokkin' Chuck Norris vertellen dat het beter gaat me de club dan ooit. Het huidige bestuur is simpelweg téveel de fout in gegaan (M.u.v. Gudde en onze TD imho)
Laten we daar dan eens mee beginnen inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 10:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. "nooit iemand". Mensen die een ander de kanker wensen, daar hoef je sowieso niet mee in gesprek. Figuren die het als een persoonlijke strijd zien dat het hele bestuur weg moet en dat als de enige oplossing accepteren: géén gesprekspartner.
Maar als zo'n mediator het voor elkaar krijgt om het bestuur aanzienlijk meer helderheid te laten scheppen in de stand van zaken van de club, zullen bovenstaande figuren steeds geïsoleerder komen te staan.
Oplossingsgericht blijven denken is m.i. beter dan dit zo voort laten modderen en als enige oplossing zien / accepteren dat het bestuur op moet rotten.quote:Op maandag 19 september 2011 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dan? Er zijn zoveel fouten gemaakt over en weer dat er totaal geen basis meer is voor vertrouwen, beide kanten op lijkt mij. iig vanuit een deel van de supporters naar directie. Dat valt niet meer te herstellen.
Volgens mij waren de argumenten anders al op, getuige de bestorming.quote:Op maandag 19 september 2011 10:23 schreef Caland het volgende:
Viel mij ook al op, toen ik een foto zocht van de dames van Feyenoord (leuke meiden in feyenoordshirts op de stoelen waar normaal de spelers zitten).quote:
Klopt. Maar stap 1 zal openheid in zaken moeten zijn. En dat kunnen de supporters niet doen.quote:Op maandag 19 september 2011 10:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Oplossingsgericht blijven denken is m.i. beter dan dit zo voort laten modderen en als enige oplossing zien / accepteren dat het bestuur op moet rotten.
Wat een zaadvragende oogjes heeft die 2e van rechtsquote:
Feyenoordquote:
Ah daar heb je weer zo'n leeghoofd die niet kan lezen. Ik zeg niet dat in Engeland alles rozengeur en manenschijn is. Ik zeg dat het over duidelijk is wie er voor het maasgebouw stonden en dat ik niet begrijp dat deze mensen niet per direct een levenslang SV krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we weer zo'n nitwit die denkt dat het in Engeland allemaal rozengeur en maneschijn is
Oke. Wegens?quote:Op maandag 19 september 2011 10:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Al zijn sites zijn vannacht offline gegooid.
Mensen die strafbare feiten hebben gepleegd en herkend zijn door politie via camera's/youtubebeelden worden gewoon thuis opgezocht, krijgen netjes een proces verbaal en een stadionverbod. Snap niet zo goed wat nu je probleem is.quote:Op maandag 19 september 2011 10:51 schreef Peak het volgende:
[..]
Ah daar heb je weer zo'n leeghoofd die niet kan lezen. Ik zeg niet dat in Engeland alles rozengeur en manenschijn is. Ik zeg dat het over duidelijk is wie er voor het maasgebouw stonden en dat ik niet begrijp dat deze mensen niet per direct een levenslang SV krijgen.
twitter:Markla94 twitterde op maandag 19-09-2011 om 11:06:57Triest: supporters die claimen tegen geweld te zijn hebben boys van FR-Fanatic.com met dood bedreigd. #Feyenoord reageer retweet
Categorie Aquote:Op maandag 19 september 2011 11:16 schreef rival het volgende:
http://www.petities24.com/steunenfeyenoord
niet vergeten he!
Wel.quote:Op maandag 19 september 2011 11:16 schreef rival het volgende:
niet vergeten he!
we kunnen beter uit Categorie 1 komen....quote:Op maandag 19 september 2011 11:16 schreef rival het volgende:
niet vergeten he!
joh ?quote:Op maandag 19 september 2011 11:22 schreef Muto het volgende:
Oh, AGOVV staat zelfs laatste in de Jup.
Ik heb op vrijdagen betere dingen te doen.quote:
Dan nog kun/moet je dat weten.quote:Op maandag 19 september 2011 11:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb op vrijdagen betere dingen te doen.
Wie staat er 16e?quote:
De overheid verdient genoeg aan Feyenoord.quote:Op maandag 19 september 2011 10:22 schreef Peak het volgende:
quote:Over een maand hoopt Feyenoord nieuwe cijfers te presenteren.
Ronald Koeman schroomde na afloop van FeyenoordDe Graafschap (4-0) niet om de relschoppers, die de aanval op het eigen stadion hadden ingezet, uit te maken voor ‘mafkezen’. De trainer van Feyenoord was krachtig in zijn oordeel, maar kreeg in het weekeinde bijval uit alle hoeken.
Koeman deed zijn uitspraak op het moment dat hij de Rotterdamse club voor 24 uur aan kop van de eredivisie had gevestigd. Een mooier sportief moment was eigenlijk niet denkbaar voor een elftal, dat vorig seizoen nog aan de rand van de afgrond bungelde. Maar het succes dat hij als coach heeft bereikt met de jeugd van Feyenoord dreigt totaal kapot te worden gemaakt door het laatste restje van de harde kern.
Waar Koeman de club op het sportief-technische vlak richting heeft gegeven, deed hij dat zaterdag ook ten aanzien van de krachten die de wederopstanding van Feyenoord in de weg staan. De meest krachtige sponsors en geldschieters, zoals Pim Blokland, burgemeester Aboutaleb, oud-Feyenoorders en boegbeelden van de club, ze waren allemaal net zo hard in hun oordeel. De grote meerderheid van goedwillende fans moet nu afstand nemen van de relschoppers, zo luidde hun boodschap.
Feyenoord heeft nog een paar maanden nodig om uit de vermaledijde categorie I van de licentiecommissie te treden. Dan worden de financiële mogelijkheden eindelijk groter voor de Rotterdamse club. Algemeen directeur Eric Gudde sloot voor de wedstrijd tegen De Graafschap nog nieuwe contracten af met bedrijven, sprak met potentiële investeerders en had topmensen uit het Nederlandse bedrijfsleven in de ’directorsbox’ van het stadion uitgenodigd.
Het zijn werkzaamheden die buiten het beeld van de Feyenoord-aanhang plaats hebben, maar die allemaal bijdragen aan de gezondmaking van Feyenoord. Over een maand hoopt Feyenoord nieuwe feiten te kunnen presenteren ten aanzien van de afgenomen schuldenlast en transparantie is daarbij het steekwoord. De club heeft er zelf alles aan gedaan om de onrust weg te nemen, maar is uitgeput als het gaat om de problemen met de laatste hardnekkige groep hooligans.
Ronald Koeman liet duidelijk weten dat de club onder de huidige leiding juist op de goede weg is. ,,Ik snap helemaal de noodzaak niet om het beleid van de clubleiding af te kraken. Ik ken deze mensen en ik weet dat ze dag en nacht bezig zijn om de club gezond te maken. Wij als spelers en trainers doen er alles aan om op sportief gebied Feyenoord weer terug te brengen op het vertrouwde niveau. Dat lukt aardig, al zeg ik het zelf. De ware fans verdienen om van dit succes te genieten.’’
De samenwerking tussen Koeman, Gudde en Van Geel heeft geleid tot een vruchtbaar transferbeleid in de eerste transferwindow die Feyenoord sinds het vertrek van Mario Been en Leo Beenhakker heeft meegemaakt. Koeman maakte eerder al duidelijk dat hij het talentvolle elftal nog hogerop denkt te kunnen brengen. ,,Het is zo jammer dat een klein groepje supporters de aandacht steeds weer weet te trekken. Als wij ze die aandacht blijven geven, krijgen ze wat ze willen. Dat moet niet gebeuren’’, aldus de oefenmeester.
Behoorlijk prijzig. Het is dat SK'ers mogen komen, anders was De Kuip echt leeg geweest.quote:Lange zijde 1e ring ¤ 30,00
Lange zijde 2e ring ¤ 30,00
Hoekvakken ¤ 25,00
Korte zijde 1e ring ¤ 20,00
Korte zijde 2e ring ¤ 20,00
Parterre vakken lange zijde ¤ 17,50
Parterre vakken korte zijde ¤ 17,50
Geen enkele. Net als dat geen enkele club in Nederland zo weinig openheid van zaken geeft als Feyenoord dat doet.quote:Op maandag 19 september 2011 12:29 schreef zoekeenleven het volgende:
welke club heeft in nederland trouwens volledige transperantie over de financien?
Belachelijk jaquote:Op maandag 19 september 2011 12:28 schreef Muto het volgende:
Wat een prijzen trouwens voor Feyenoord - AGOVV...
[..]
Behoorlijk prijzig. Het is dat SK'ers mogen komen, anders was De Kuip echt leeg geweest.
en dat baseer je op?quote:Op maandag 19 september 2011 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen enkele. Net als dat geen enkele club in Nederland zo weinig openheid van zaken geeft als Feyenoord dat doet.
[..]
Belachelijk jaMaak die kaarten gewoon een 10'tje per stuk, ongeacht welk vak.
quote:Op maandag 19 september 2011 12:33 schreef Caland het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen om deze, alhoewel die slogans vaak echt van het niveau kleuterklas zijn.
[ afbeelding ]
die is wel goed jaquote:Op maandag 19 september 2011 12:33 schreef Caland het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen om deze, alhoewel die slogans vaak echt van het niveau kleuterklas zijn.
[ afbeelding ]
De openheid die andere clubs geven die in soortgelijke situaties zitten of zaten.quote:
clubs als nac?quote:Op maandag 19 september 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De openheid die andere clubs geven die in soortgelijke situaties zitten of zaten.
Maar voor nu wacht ik rustig volgende maand af, positief nieuws iig
NAC heeft dat ook tijden niet gedaan nee, of wel maar dan kwamen ze met leugens. Kwamen daardoor in hetzelfde schuitje als wij nu, een bijna-faillissement. Hoe verrassend.quote:
Duidelijke inzicht en cijfers uitleg geven op de website na bijvoorbeeld een negatief meetpunt.Gedetailleerd de strategie uitleggen hoe ze denken hieruit te komen. Informatiebijeenkomsten in het stadion organiseren waar supporters hun vragen kwijt kunnen, meer Samengevat: met de supporters in gesprek blijven en een open en transparant beleid voeren. Iets wat bij Feyenoord slechts een belofte is geweest jarenlang geleden.quote:
quote:KNVB steunt Feyenoord.
De KNVB heeft maandag in een persbericht het gedrag van de relschoppers, die afgelopen zaterdag voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen De Graafschap voor ongeregeldheden zorgden in het Maasgebouw, ‘ten zeerste’ veroordeeld. De voetbalbond spreekt daarnaast namens Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal KNVB, haar steun uit in het ‘verstandige’ beleid van Feyenoord om in de toekomst weer financieel gezond te kunnen zijn. Lees hieronder het volledige persbericht van de KNVB.
De KNVB heeft kennis genomen van de betreurenswaardige gebeurtenissen rondom het Maasgebouw van stadion Feijenoord afgelopen zaterdag. De bond veroordeelt het gedrag van de betrokken relschoppers ten zeerste en hoopt van harte dat deze personen geïdentificeerd, opgepakt en bestraft worden.
Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal KNVB: ‘Dit soort geweldplegers horen niet in het stadion thuis. Ik wil benadrukken dat Feyenoord al geruime tijd op de goede weg is. De club komt uit een lastige situatie, maar voert een verstandig beleid om in de toekomst weer financieel gezond te kunnen zijn. De KNVB, en in het bijzonder de licentiecommissie, controleert dit beleid voortdurend en constateert dat Feyenoord zich op dit moment houdt aan het goedgekeurde plan van aanpak om weer in categorie 2 te komen. Dit beleid verdient daarom steun, respect en vertrouwen van alle betrokkenen. Degenen die overgaan tot zulk gedrag steunen de club niet en moeten keihard aangepakt worden.’
Het afgelopen competitieweekend onderstreept de wens van de KNVB naar normalisatie. De centrale vraag hierbij is: hoe kunnen we samen met alle partners ervoor zorgen dat de goeden niet meer onder de kwaden lijden? Plezier in het voetbal moet centraal staan en supporters moeten normaal naar het stadion kunnen. Tegelijkertijd zullen de mensen die niet met deze vrijheid om kunnen gaan – zoals deze geweldplegers - hard aangepakt en uitgesloten moeten worden. De bond zal hierbij niet schromen om stadionverboden voor langere tijd op te leggen.
quote:Feyenoord en Saint-Gobain Weber Beamix sluiten partnerovereenkomst
Geschreven op 2011-09-19 om 12:49:08 | Bekeken: 1506 | Reacties: 16 | Foto: OrangePictures | Bron: Feyenoord.nl
Feyenoord en Saint-Gobain Weber Beamix hebben een tweejarige partnerovereenkomst gesloten. Zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord tegen De Graafschap werden hiertoe de handtekeningen gezet door algemeen directeur Eric Gudde en de heer Bas Huysmans, algemeen directeur van Weber Beamix. ‘We zijn blij dat wederom een groot bedrijf zich aan ons verbindt’, zei Gudde bij de ondertekening in De Kuip. ‘Het geeft aan dat ook Weber Beamix vertrouwen heeft in de toekomst van de club.’
Voorafgaand aan het duel met de Achterhoekers werd er na de ondertekening van de overeenkomst in De Kuip Eten en Drinken een diner geserveerd aan de betrokkenen. Huysmans van Weber Beamix toonde zich eveneens verheugd met de samenwerking. ‘Feyenoord verkeert in moeilijk vaarwater, net als de bouw in Nederland op dit moment, maar blijft een absolute topclub die met beide benen op de grond staat en naar voren kijkt’, zei hij. ‘De situatie, de club en het clublied passen uitstekend bij Weber Beamix. Geen woorden maar daden en hand in hand op weg naar een succesvolle toekomst.’
Saint-Gobain Weber Beamix B.V. is toonaangevend op het gebied van industrieel vervaardigde premix mortels en lijmen. Als bedrijf ontwikkelt, maakt en levert Saint-Gobain Weber Beamix B.V. producten en oplossingen voor de bouw, waarbij rekening wordt gehouden met het efficiënte gebruik van energie en de duurzame bescherming van onze leefomgeving.
Naast de bekende geelgroene bulksilo’s op de bouwplaatsen levert Saint-Gobain Weber Beamix B.V. producten onder de merken Weber, Beamix en Metzger in verpakte vorm via de bouwmaterialenhandel en onder het merk Beamix in de ‘Doe het Zelf’. Naast Weber Beamix behoren ook o.a. Gyproc, Isover, Glas solutions en Ecophon tot de Saint-Gobain familie.
Goed artikel, hopelijk blijft het tot dan rustig.quote:
Plus het feit dat bij wedstrijden zonder publiek er toch 5.000 man op het parkeerterrein gaan staan.quote:Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Goed artikel, hopelijk blijft het tot dan rustig.
Wat me verder opvalt is dat de acties van de politievakbonden hier zo scherp worden veroordeeld.
Ik vind het wel een goed dreigement die vooral bij de leefhoofden van LN indruk zal maken.
In de praktijk is het ondenkbaar dat thuisduels verboden worden vanwege 200 klapjosti's maar dat snappen ze bij LN toch niet.
Ik denk dat er wel dan meer mensen op het parkeerterrein staat.quote:Op maandag 19 september 2011 13:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus het feit dat bij wedstrijden zonder publiek er toch 5.000 man op het parkeerterrein gaan staan.
Belachelijk inderdaad. Past niet bij een volksclub.quote:Op maandag 19 september 2011 12:28 schreef Muto het volgende:
Wat een prijzen trouwens voor Feyenoord - AGOVV...
[..]
Behoorlijk prijzig. Het is dat SK'ers mogen komen, anders was De Kuip echt leeg geweest.
Leuk voor D.Fernandez.twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 19-09-2011 om 13:36:42Kelvin Leerdam is niet fit voor bekerduel met AGOVV. Dani staat in de basis. #Feyenoord reageer retweet
Och, gut. Tijd voor weer een sneer naar LN.quote:Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Goed artikel, hopelijk blijft het tot dan rustig.
Wat me verder opvalt is dat de acties van de politievakbonden hier zo scherp worden veroordeeld.
Ik vind het wel een goed dreigement die vooral bij de leefhoofden van LN indruk zal maken.
In de praktijk is het ondenkbaar dat thuisduels verboden worden vanwege 200 klapjosti's maar dat snappen ze bij LN toch niet.
quote:KNVB: Feyenoord hard op weg naar categorie 2
maandag 19 september 2011 | 13:30 | Laatst bijgewerkt op: maandag 19 september 2011 | 13:35
ZEIST (ANP) - Mogelijk komt Feyenoord binnen afzienbare termijn in categorie 2 van de KNVB, wat duidt op een verbetering van de financiële situatie. Dat stelt maandag Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal van de KNVB.
Momenteel zit de Rotterdamse club in categorie 1. Dat wil zeggen dat de situatie zorgwekkend is. Van Oostveen: ,,Feyenoord voert een verstandig beleid om weer financieel gezond te zijn. De KNVB, en in het bijzonder de licentiecommissie, constateert dat de club zich aan het goedgekeurde plan van aanpak houdt om weer in categorie 2 te komen.''
De KNVB deelde Feyenoord maandag verder een pluim uit voor de manier waarop de club zaterdag is omgegaan met de rellen bij stadion de Kuip. De voetbalbond heeft het geweld ten zeerste veroordeeld, maar sprak daarnaast openlijk steun uit aan de Rotterdamse club. ‘Feyenoord voert een verstandig beleid en verdient steun, respect en vertrouwen van alle betrokkenen,’ stelt Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal van de KNVB.
Van Oostveen hoopt dat de relschoppers ‘geïdentificeerd, opgepakt en bestraft’ worden. ‘Dit soort geweldplegers hoort niet in het stadion’, aldus de directeur. ‘Degenen die dit doen steunen de club niet en dienen keihard te worden aangepakt. De bond zal daarbij niet aarzelen stadionverboden voor langere tijd op te leggen.’
‘Plezier in het voetbal moet centraal staan en supporters moeten normaal naar het stadion kunnen’, zegt Van Oostveen verder. ‘Mensen die niet met deze vrijheid kunnen omgaan, moeten uitgesloten worden.’
zoals verwacht.quote:
De KNVB had al eerder geuit dat ze tevreden zijn met de vorderingen van Feijenoordquote:Op maandag 19 september 2011 14:06 schreef Caland het volgende:
Vind het alleen altijd zo jammer dat dergelijke berichten moeten komen nadat het is misgegaan.
Pas dan kan Feyenoord een bericht naar buiten brengen dat ze met openheid komen over een maand, pas dan trekt de KNVB haar muil open.
Maar als men maandenlang geweldloos protesteert dan is het muisstil.
Tsja, dat was volgens mij nog in het Kesler-tijdperk. En eigenlijk het enige wat die zei is dat er een goed plan van aanpak is ingediend.quote:Op maandag 19 september 2011 14:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
De KNVB had al eerder geuit dat ze tevreden zijn met de vorderingen van Feijenoord
Nee, dat was in augustus en ook van Geel heeft toen aangegeven dat cat.2 niet in gevaar gaat komen. Je moet het natuurlijk wel willen lezen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dat was volgens mij nog in het Kesler-tijdperk. En eigenlijk het enige wat die zei is dat er een goed plan van aanpak is ingediend.
Ik meen deze zomer ook nog wat erover gelezen te hebben maar zeker weet ik dat niet.quote:Op maandag 19 september 2011 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dat was volgens mij nog in het Kesler-tijdperk. En eigenlijk het enige wat die zei is dat er een goed plan van aanpak is ingediend.
Hehe, ze blijven wel in de bouwsector...quote:
Linkje graag dan, want dan heb ik dat over het hoofd gezien.quote:Op maandag 19 september 2011 14:11 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, dat was in augustus en ook van Geel heeft toen aangegeven dat cat.2 niet in gevaar gaat komen. Je moet het natuurlijk wel willen lezen.
Mooie quote van een ander forum.quote:"De KNVB, en in het bijzonder de licentiecommissie, controleert dit beleid voortdurend en constateert dat Feyenoord zich op dit moment houdt aan het goedgekeurde plan van aanpak om weer in categorie 2 te komen"
En hoe denken jullie dat ze dat beleid controleren? Dat ze voortdurend maar een paar oude jaarverslagen erbij pakken en dan met een veel te groot gebrek aan bewijsmateriaal een schatting gaan maken over hoe we er nu voor staan (zoals LN dat doet)? Feit is dat zij mensen in dienst hebben die hiervoor zijn opgeleid, en daarbij hebben zij ook altijd toegang tot de officiele recente cijfers wat betreft de financiele situatie van de club.
Maar zelfs zonder dit gegeven snapten de mensen die riepen dat er volgend jaar geen Feyenoord meer zou zijn dat de investeerders die nu met de club bezig zijn en de sponsoren (twee nieuwe in de afgelopen paar dagen!) hun geld ECHT niet in een club die volgend jaar failliet is gaan pompen. Alsof die bedrijven ook bestuurd worden door "naïve struisvogels met een bunker voor hun kop".
Ik heb altijd blijven beweren dat de tegenstanders van het bestuur (die wel een paar goede punten hebben over het niet-financiele beleid, zoals de schandalige vertoning bij de uitvaart van Moulijn, bijvoorbeeld) conclusies trokken en die als feiten presenteerden terwijl er simpelweg niet genoeg harde bewijzen waren, want als je die stukken aandachtig leest zie je dat de resultaten tot het verleden behoren, en dat die zijn bijgesteld met schattingen enkel gebaseerd op persberichten (dus transfers e.d.). Nieuwe sponsorovereenkomsten, kostensaneringen en andere vormen van kosten en omzet zijn er allemaal uit gelaten.
blabla.quote:Op maandag 19 september 2011 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooie quote van een ander forum.
Faal van de dag hoorquote:Op maandag 19 september 2011 14:30 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
blabla.
Ik wil het eerst zien, en door de knvb goedgekeurd zien (en onze licentie verlengd zien worden), voordat ik het geloof.
Daarnaast is dit weer precies jouw straatje, want wie zegt dat er bij LN geen mensen zijn die hiervoor zijn opgeleid? Wie zegt dat de KNVB dit voortdurend controleert? Overigens, leuk hoor, die sponsoren. ASR na 25 jaar ineens weg? Rare dingen met lease auto's? Om maar eens iets te noemen.
Kortom: Ik geloof nog altijd eerder LN dan Feyenoord of de knvb, maar ik ben dan ook een stuk minder naïef dan jij.
staat hier ergens:quote:Op maandag 19 september 2011 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Linkje graag dan, want dan heb ik dat over het hoofd gezien.
knurft.quote:
De grootste faal zit hem in combinatie met de bijzin natuurlijk.quote:
Ja, dáág. Bullshit van je dus.quote:Op maandag 19 september 2011 14:34 schreef eight het volgende:
[..]
staat hier ergens:
Het grote Feijenoordtopic #697 Een kutjesclub anno 2011 tot deeltje 712.
veel plezier
Omdat Ln helemaal niet komt met harde feiten???quote:Op maandag 19 september 2011 14:35 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
knurft.
En waarom? LN heeft het beste voor met Feyenoord. Vertel mij eens welke dubbele plannen LN mogelijk zou kunnen hebben?
Het beste voor met Feyenoord ja, maar elke Feyenoord supporter heef thet beste voor met Feyenoord. Dus moet je ze maar gelijk geloven?quote:Op maandag 19 september 2011 14:35 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
knurft.
En waarom? LN heeft het beste voor met Feyenoord. Vertel mij eens welke dubbele plannen LN mogelijk zou kunnen hebben?
Het zou me anders niets verbazen als er een paar LN-gasten gister tussen die "mafkezen" liepen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:35 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
knurft.
uiteraard.quote:Op maandag 19 september 2011 14:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De grootste faal zit hem in combinatie met de bijzin natuurlijk.
Wat zijn dan precies LN-gasten? Bezoekers van de site, die paar beheerders?quote:Op maandag 19 september 2011 14:38 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het zou me anders niets verbazen als er een paar LN-gasten gister tussen die "mafkezen" liepen.
Er zitten er misschien ook wel een paar op FOK! en FR12, dat maakt niets uit.quote:Op maandag 19 september 2011 14:38 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het zou me anders niets verbazen als er een paar LN-gasten gister tussen die "mafkezen" liepen.
Mensen die voortdurend proberen de directie onderuit te schoffelen d.m.v. "vals" bewijs.quote:Op maandag 19 september 2011 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zijn dan precies LN-gasten? Bezoekers van de site, die paar beheerders?
Nee, echt niet. Dit was in de periode dat de KNVB toestemming moest geven voor evt. aankopen.quote:
Klopt, maar een gudde of een koevermans zijn geen suporters.quote:Op maandag 19 september 2011 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het beste voor met Feyenoord ja, maar elke Feyenoord supporter heef thet beste voor met Feyenoord. Dus moet je ze maar gelijk geloven?
Het maakt ook niets uit, maar het geeft wel aan dat LN niet alleen het 'beste' voor heeft met Feyenoord. Anders had dat nooit plaatsgevonden.quote:Op maandag 19 september 2011 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zitten er misschien ook wel een paar op FOK! en FR12, dat maakt niets uit.
Wat lul je nou met dubbele agenda's man? Jij denkt dat LN mensen alle inzicht hebben in alles wat er in de club gebeurt? Of denk je dat ze net als jij en ik afentoe wat horen zien en lezen en zich daar in verdiepen? Denk je echt dat Gudde er zit om Feyenoord kapot te maken?quote:Op maandag 19 september 2011 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Klopt, maar een gudde of een koevermans zijn geen suporters.
Dus, nogmaals mijn vraag, welke dubbele agenda zou LN kunnen hebben. En ipv lekker bijdehand te doen zou je eens antwoord kunnen geven (en dat geldt voor de hele kneuzekermis hierboven).
quote:Op maandag 19 september 2011 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dus, nogmaals mijn vraag, welke dubbele agenda zou LN kunnen hebben. En ipv lekker bijdehand te doen zou je eens antwoord kunnen geven (en dat geldt voor de hele kneuzekermis hierboven).
Feit is gewoon dat er 2 kampen zijn:quote:Op maandag 19 september 2011 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je vind niet snel mensen die het beter gaan doen. De mensen die er nu zitten hebben de ervaring en een ezel stoot zich in het gemeen geen twee keer aan de zelfde steen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:41 schreef Happel het volgende:
Hoe het ook zit, we weten het niet.
Ze zorgden er in ieder geval voor dat de club nagenoeg failliet was eind 2010. Moesten de aandelen verpatsen om te kunnen overleven. Dat zijn feiten. Feiten waarop de directie niet wordt afgerekend. Nee, ze mogen gewoon verder gaan. Dat steekt de meesten die kritiek hebben op het beleid.
Klopt en wat dat betreft hebben ze ook wel gelijk. Alleen ze zijn zo onnozel bezig dat ze ongeloofwaardig zijn geworden. IMHO hebben ze zeker wel een punt alleen ze zijn veel te ver doorgeslagen waardoor ze mijn steun in ieder geval hebben verloren.quote:Op maandag 19 september 2011 14:41 schreef Happel het volgende:
Ze zorgden er in ieder geval voor dat de club nagenoeg failliet was eind 2010. Moesten de aandelen verpatsen om te kunnen overleven. Dat zijn feiten. Feiten waarop de directie niet wordt afgerekend. Nee, ze mogen gewoon verder gaan. Dat steekt de meesten die kritiek hebben op het beleid.
quote:Op maandag 19 september 2011 14:30 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
blabla.
Ik wil het eerst zien, en door de knvb goedgekeurd zien (en onze licentie verlengd zien worden), voordat ik het geloof.
Daarnaast is dit weer precies jouw straatje, want wie zegt dat er bij LN geen mensen zijn die hiervoor zijn opgeleid? Wie zegt dat de KNVB dit voortdurend controleert? Overigens, leuk hoor, die sponsoren. ASR na 25 jaar ineens weg? Rare dingen met lease auto's? Om maar eens iets te noemen.
Kortom: Ik geloof nog altijd eerder LN dan Feyenoord of de knvb, maar ik ben dan ook een stuk minder naïef dan jij.
Ongetwijfeld heeft LunaticNews het beste met Feyenoord voor. Dit bestuur heeft ook het beste met Feyenoord voor me dunkt, maar dat wilt nog niet zeggen dat je dan per definitie niets fout kunt doen en het altijd bij het rechte eind hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 14:35 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
knurft.
Gudde en Van Well moeten ook nog steeds wegwezen, dan maar na het terugzetten in categorie 2. Lijkt me geen twijfel over mogelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 14:41 schreef Happel het volgende:
Dat is een beetje hetzelfde gelul als met Mario, moest maar niet ontslagen worden want er zou toch niemand zijn die het beter kan.quote:Op maandag 19 september 2011 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je vind niet snel mensen die het beter gaan doen. De mensen die er nu zitten hebben de ervaring en een ezel stoot zich in het gemeen geen twee keer aan de zelfde steen.Als je opnieuw begint met een ander bestuur, maken die de zelfde beginners fouten als deze mensen hebben gemaakt.
Ik denk, en weet bijna zeker, dat de heren aldaar meer kennis hebben van de club dan de mensen hier. Daarnaast, nogmaals, wat is je antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 19 september 2011 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat lul je nou met dubbele agenda's man? Jij denkt dat LN mensen alle inzicht hebben in alles wat er in de club gebeurt? Of denk je dat ze net als jij en ik afentoe wat horen zien en lezen en zich daar in verdiepen? Denk je echt dat Gudde er zit om Feyenoord kapot te maken?
Mario deed het nu nog steeds niet goed, terwijl het bestuur het nu toch aardig op de rails heeft? Het puinruimen is bijna voorbij.quote:Op maandag 19 september 2011 14:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde gelul als met Mario, moest maar niet ontslagen worden want er zou toch niemand zijn die het beter kan.
Welke vraag?quote:Op maandag 19 september 2011 14:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik denk, en weet bijna zeker, dat de heren aldaar meer kennis hebben van de club dan de mensen hier. Daarnaast, nogmaals, wat is je antwoord op mijn vraag?
Of weet je dat niet?
Ik kan namelijk wel makkelijk bedenken waarom de heren in het maasgebouw blijven zitten, ondanks compleet wanbeleid.
Valt me trouwens (weer) op dat mensen zoals typisch, steven en thegreathood geen scc hebben?
Never change a winning team?quote:Op maandag 19 september 2011 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gudde en Van Well moeten ook nog steeds wegwezen, dan maar na het terugzetten in categorie 2. Lijkt me geen twijfel over mogelijk.
Zij zijn niet in staat om Feyenoord te brengen waar het hoort en zijn voor een groot deel verantwoordelijk dat de club op randje afgrond zat. Gudde kan hooguit wat credits krijgen voor het saneringsproces, meer niet.
Ze winnen niet?quote:Op maandag 19 september 2011 14:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Never change a winning team?
Gast, echt. Ga lekker ergens anders lopen trollen met die belachelijke one-liners en nietszeggende opmerkingen telkens.quote:Op maandag 19 september 2011 14:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Never change a winning team?
1) waarom de leden van LN doen wat ze doen, en dit tov de heren in het pluche in t maasgebouw.quote:Op maandag 19 september 2011 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke vraag?
En ik heb gewoon een seizoenkaart. Maar wat maakt dat uit in deze kwestie? Alsof je verstand van zaken omhoog gaat als je er elke wedstrijd bij bent of niet...
1) Omdat ze vast wel denken dat ze goed bezig zijn en het goed voor de club is. Maar je kunt niet ineens het hele bestuur van een miljoenen bedrijf vervangen, dat kan gewoon niet. Zelfs als je geldige redenen hebt.quote:Op maandag 19 september 2011 14:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
1) waarom de leden van LN doen wat ze doen, en dit tov de heren in het pluche in t maasgebouw.
2) van 020? En ja, dat speelt mee.
Specifieker: het belangrijkste lijkt niet meer te zijn dat het beter gaat met Feyenoord maar dat het bestuur weg moet, met hun "leugens" en "compleet wanbeleid". Dat is een persoonlijke strijd geworden en het hoofddoel lijkt uit zicht geraakt.quote:Op maandag 19 september 2011 14:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ze zijn Feyenoord al laang uit het oog verloren, het is nu een kwestie van op de man spelen.
Een aantal punten zeker. Maar laten we nou in godsnaam deze mensen het saneren af laten maken, dan kunnen we daarna kijken of er wat mogelijk is. Mensen er nu uittrappen (letterijkquote:Op maandag 19 september 2011 15:01 schreef Caland het volgende:
Het is te ver doorgeslagen ja en/of men kwam met hele warrige berichtgeving, en dat is zonde. Want veel van de aangedragen kritiekpunten blijven overeind staan.
Wie ben jij om dat te beoordelen? Het optreden van Gudde naar buiten toe vind ik ook belabberd maar het zegt weinig tot niets over hoe hij werkelijk functioneert. Dat deel is nl. voor elke supporter onzichtbaar.quote:Op maandag 19 september 2011 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gudde en Van Well moeten ook nog steeds wegwezen, dan maar na het terugzetten in categorie 2. Lijkt me geen twijfel over mogelijk.
Zij zijn niet in staat om Feyenoord te brengen waar het hoort en zijn voor een groot deel verantwoordelijk dat de club op randje afgrond zat. Gudde kan hooguit wat credits krijgen voor het saneringsproces, meer niet.
nee hoor gaat prima. Die van well met z'n nieuwe stadion in zijn agenda als eerste. Daarnaast koevermans, natte wind. Laten we gudde het jaar afmaken.quote:Op maandag 19 september 2011 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een aantal punten zeker. Maar laten we nou in godsnaam deze mensen het saneren af laten maken, dan kunnen we daarna kijken of er wat mogelijk is. Mensen er nu uittrappen (letterijk) heeft totaal geen nut en werkt echt niet bevorderlijk voor Feyenoord.
Reageer je nog op mijn reactie op jou of gaat dat te moeilijk voor je worden?quote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nee hoor gaat prima. Die van well met z'n nieuwe stadion in zijn agenda als eerste. Daarnaast koevermans, natte wind. Laten we gudde het jaar afmaken.
Dit deed hij zaterdag:quote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef Happel het volgende:
Enige wat Gudde doet met de sanering is contracten afkopen. Dat kan iedere pannenkoek wel.
Dit was het resultaat:quote:Algemeen directeur Eric Gudde sloot voor de wedstrijd tegen De Graafschap nog nieuwe contracten af met bedrijven, sprak met potentiële investeerders en had topmensen uit het Nederlandse bedrijfsleven in de ’directorsbox’ van het stadion uitgenodigd.
Het zijn werkzaamheden die buiten het beeld van de Feyenoord-aanhang plaats hebben, maar die allemaal bijdragen aan de gezondmaking van Feyenoord
quote:Feyenoord en Saint-Gobain Weber Beamix sluiten partnerovereenkomst
Geschreven op 2011-09-19 om 12:49:08 | Bekeken: 1506 | Reacties: 16 | Foto: OrangePictures | Bron: Feyenoord.nl
Feyenoord en Saint-Gobain Weber Beamix hebben een tweejarige partnerovereenkomst gesloten. Zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord tegen De Graafschap werden hiertoe de handtekeningen gezet door algemeen directeur Eric Gudde en de heer Bas Huysmans, algemeen directeur van Weber Beamix. We zijn blij dat wederom een groot bedrijf zich aan ons verbindt, zei Gudde bij de ondertekening in De Kuip. Het geeft aan dat ook Weber Beamix vertrouwen heeft in de toekomst van de club.
Voorafgaand aan het duel met de Achterhoekers werd er na de ondertekening van de overeenkomst in De Kuip Eten en Drinken een diner geserveerd aan de betrokkenen. Huysmans van Weber Beamix toonde zich eveneens verheugd met de samenwerking. Feyenoord verkeert in moeilijk vaarwater, net als de bouw in Nederland op dit moment, maar blijft een absolute topclub die met beide benen op de grond staat en naar voren kijkt, zei hij. De situatie, de club en het clublied passen uitstekend bij Weber Beamix. Geen woorden maar daden en hand in hand op weg naar een succesvolle toekomst.
Saint-Gobain Weber Beamix B.V. is toonaangevend op het gebied van industrieel vervaardigde premix mortels en lijmen. Als bedrijf ontwikkelt, maakt en levert Saint-Gobain Weber Beamix B.V. producten en oplossingen voor de bouw, waarbij rekening wordt gehouden met het efficiënte gebruik van energie en de duurzame bescherming van onze leefomgeving.
Naast de bekende geelgroene bulksilos op de bouwplaatsen levert Saint-Gobain Weber Beamix B.V. producten onder de merken Weber, Beamix en Metzger in verpakte vorm via de bouwmaterialenhandel en onder het merk Beamix in de Doe het Zelf. Naast Weber Beamix behoren ook o.a. Gyproc, Isover, Glas solutions en Ecophon tot de Saint-Gobain familie.
-Merchandiseinkomsten zijn onder zijn leiding omlaag gegaan (zie jaarverslagen)quote:Op maandag 19 september 2011 15:04 schreef eight het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te beoordelen? Het optreden van Gudde naar buiten toe vind ik ook belabberd maar het zegt weinig tot niets over hoe hij werkelijk functioneert. Dat deel is nl. voor elke supporter onzichtbaar.
Ook te danken aan de geweldige sportieve successen natuurlijk, dat moet je niet vergeten.quote:-Merchandiseinkomsten zijn onder zijn leiding omlaag gegaan (zie jaarverslagen)
-Sponsorinkomsten/ bezette plaatsen business seats idem.
-Seizoenskaartverkoop idem.
-Verhoudingen tussen supporter en directie verslechterd.
Klopt ja. Slecht beleid van boven werkt uiteindelijk altijd door op het veld. Dat moet je ook niet vergeten.quote:Op maandag 19 september 2011 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook te danken aan de geweldige sportieve successen natuurlijk, dat moet je niet vergeten.
Andersom is dat natuurlijk ook zo. Dat moet je ook niet vergeten.quote:Op maandag 19 september 2011 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Slecht beleid van boven werkt uiteindelijk altijd door op het veld. Dat moet je ook niet vergeten.
Het is gewoon een hetze geworden en zoals wel vaker is die niet objectief.quote:Op maandag 19 september 2011 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Andersom is dat natuurlijk ook zo. Dat moet je ook niet vergeten.![]()
Het is mijn inziens allemaal te makkelijk om het op meneer Gudde af te schuiven, alsof hij een alleen heerser is die alles zelf bepaald.
incapebele halve.quote:Op maandag 19 september 2011 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Reageer je nog op mijn reactie op jou of gaat dat te moeilijk voor je worden?
Hij is volgens mij geen slechte puinruimer. Voor de weg naar de top heb je misschien een ander type directeur nodig, alleen kunnen we dat nu nog niet beoordelen omdat ze nog altijd aan het saneren zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 15:14 schreef Caland het volgende:
Ik schuif ook niet alles op Gudde af. Ik zie in hem echter door uiteenlopende redenen niet de man die Feyenoord weer naar de top gaat brengen.
quote:Op maandag 19 september 2011 15:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
incapebele halve.
Ik geef aan hoe makkelijk het is om een deel vh bestuur de laan uit te sturen.
Gewoon, niet geschikt bevonden. Tot einde vh seizoen salaris mee, op meer hebben ze geen recht. Klaar.
Breng de LN nu niet op ideeënquote:Op maandag 19 september 2011 15:14 schreef r2d22 het volgende:
Zie hier de hele lijst waar het bestuur van wordt beschuldigd.
Ik mis alleen de slechte zomer en de laatste aardbeving nog.
Je bent wel overtuigd van de toegevoegde waarde van Koevermans en Van Well heh?quote:Op maandag 19 september 2011 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan, de club stuurloos achter laten?
Dit doet me denken aan een ander forum gedeelte waar ik wel eens kom, BNW.quote:Op maandag 19 september 2011 15:14 schreef r2d22 het volgende:
Zie hier de hele lijst waar het bestuur van wordt beschuldigd.
Ik mis alleen de slechte zomer en de laatste aardbeving nog.
Knip
Niet de hoogste mensen tegelijk, dat kan gewoon niet. Ik weet niet of je werkt, maar als je een beetje nadenkt is dat gewoon onmogelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Je bent wel overtuigd van de toegevoegde waarde van Koevermans en Van Well heh?
Daarnaast is vrij normaal om bestuurders, eens ontslagen, te vervangen.. like duh?
Die lijst geeft eigenlijk in één klap weer wat er fout is gegaan in de strijd tegen het wanbeleid dat er wel degelijk was.quote:Op maandag 19 september 2011 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een ander forum gedeelte waar ik wel eens kom, BNW.![]()
Treurige punten over het algemeen.
Precies. Zoiets kun je gewoon niet meer serieus nemen, in het begin volgde ik het ook nog wel wat er gepost werd daar. Maar nu vind ik dat verspilde moeite, ik geniet wel gewoon van het Feyenoord van nu.quote:Op maandag 19 september 2011 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die lijst geeft eigenlijk in één klap weer wat er fout is gegaan in de strijd tegen het wanbeleid dat er wel degelijk was.
Aandacht niet leggen op belangrijke punten, maar van de hak op de tak springen.
Als zij zich puur hadden gericht op de belangrijkste punten en zich daarbij aan de feiten hadden gehouden waren ze nu veel verder geweest. Ze hebben zichzelf ongeloofwaardig gemaakt.quote:Op maandag 19 september 2011 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die lijst geeft eigenlijk in één klap weer wat er fout is gegaan.
Aandacht niet leggen op belangrijke punten, maar van de hak op de tak springen.
haha. "ik weet niet of je werkt"... Niet te geloven.quote:Op maandag 19 september 2011 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet de hoogste mensen tegelijk, dat kan gewoon niet. Ik weet niet of je werkt, maar als je een beetje nadenkt is dat gewoon onmogelijk.
nee niet alles is zijn schuld maar hij steunt alle andere falers zoals Jacobs, Beenhakker en Been wel tot het eind. Gudde bepaalt gewoon helemaal niets, als je dat nu niet door heb na de affaires Verbeek, Beenhakker en Been.quote:Op maandag 19 september 2011 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Andersom is dat natuurlijk ook zo. Dat moet je ook niet vergeten.![]()
Het is mijn inziens allemaal te makkelijk om het op meneer Gudde af te schuiven, alsof hij een alleen heerser is die alles zelf bepaald.
Als ze niet veel werk doen, wat kunnen ze dan precies fout doen?quote:Op maandag 19 september 2011 15:24 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha. "ik weet niet of je werkt"... Niet te geloven.
Vertel mij eens, beste knaap, wat het werk van een RvC is? Of een "marketing" mannetje? En hoe essentiëel deze voor een organisatie zijn. En probeer je antwoorden dan ook nog eens toe te spitsen op onze van wel en koevermans.
Succes, knurft!
Vast een dikkere dan die van mij.quote:Op maandag 19 september 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
Weet je wat Mark voor auto heeft jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |