abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2011 @ 19:11:05 #1
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_102107192
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_102107296
Carglass? Dan kunnen de supporters blijven rellen, ramen zijn zo gemaakt... ziet u een sterretje bel dan! :P
pi_102107371
Carglass is geen glaszetter voor gebouwen.

Overigens is de eerste verdachte al thuis opgehaald door de politie.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_102107378
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En niet 1 "leider" die zegt: Dit is jullie eigen club gasten!
Oh jawel, zijn wel wat een aantal harde kern leden geweest die corrigerend opgetreden hebben. Is alleen onmogelijk om zo een meute tegen te houden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_102107777
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 19:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Oh jawel, zijn wel wat een aantal harde kern leden geweest die corrigerend opgetreden hebben. Is alleen onmogelijk om zo een meute tegen te houden.
Plus ze zullen vast wat alcohol en andere zooi achter hun kiezen hebben en stuiteren met adrenaline. Niet iedereen is Gert-Jan Verbeek.
pi_102107936
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-groep-idioten-.html

Guttegut, die mongolenpartij wil ook nog even goedkoop scoren :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 september 2011 @ 19:32:59 #7
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_102108032
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Caland het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-groep-idioten-.html

Guttegut, die mongolenpartij wil ook nog even goedkoop scoren :')
Leefbaar :').
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_102108092
Ze hebben wel gelijk, het zijn idioten.
pi_102108095
Jongens wat vinden jullie, met de punt voren of naar achteren ? :P
pi_102108112
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:34 schreef Paul-89 het volgende:
Jongens wat vinden jullie, met de punt voren of naar achteren ? :P
Voren, zolang Bakkal fit is.
pi_102108147
Fer verkopen is en Bakkal halen is de beste zet van deze transfermarkt geweest. Bakkel heb je veel meer aan dan Fer.
pi_102108266
Volgende week de eerste echte test voor dit middenveld. Eens kijken hoe ze zich in Alkmaar fysiek staande houden.

Hopelijk dan ook met een fatsoenlijke linksback.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102108435
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:21 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Natuurlijk sprak Gudde in het openbaar zijn vertrouwen over hun uit. Zou een mooie boel worden als dat niet zo was.
Toen Been en Beenhakker (in iets mindere mate) kwamen, stonden we haast allemaal op de banken. En nu zijn het koekebakkers omdat de dingen anders zijn gelopen dan gehoopt.
Maar goed, Been doet het tot nu toe verdienstelijk met Genk (2-0 tegen Standard momenteel) en met Feyenoord gaat het ook boven verwachting nu, maar blijft dat zo ?
In de voetbalwereld kun je je nergens aan vasthouden, maar dat is ook juist de charme ervan.
pi_102108559
Nieuw topic, laten we het aub weer over het spel hebben.

Ik vind het trouwens knap van Cabral dat hij na vorig seizoen gepasseerd te zijn geweest nu (bijna) iedereen de mond snoert. En als zelfs Schaken dit niveau vast blijft houden, hebben we straks gewoon een luxe probleem op de flanken. Alsof het niets is! :D
pi_102108703
Ja, maar als Biseswar fit is moet Schaken gewoon weer banken.

Maar als ik zie hoelang Ramsteijn mag blijven staan kan dat nog wel even duren :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102108706
Cabral _O_ geweldenaar .
Hij heeft wel eens een mindere wedstrijd (Heracles) maar dat vergeven we hem .
pi_102108798
Mario Been ole ole klinkt het vanaf de tribunes in Genk :D
pi_102108834
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Dat deed het in de Kuip ook, in den beginnen.
pi_102108973
Hoe dan ook, ik gun Mario wel een mooie trainersloopbaan.
Zou toch sneu zijn als hij mislukt, maar zijn eigenwijsheid moet hij over boord gooien.
pi_102109057
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou toch sneu zijn als hij mislukt, maar zijn eigenwijsheid moet hij over boord gooien.
Nee idd niks tegen been het ging alleen niet zo lekker in Rotterdam.
* Verwijderd *
  zondag 18 september 2011 @ 19:53:56 #21
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_102109062
quote:
Dat sowieso, maar hij was bij ons niet de juiste man op dit moment.
pi_102109139
quote:
Jep, ik gun hem alle succes.
Ik blijf het een mooie kerel vinden, alleen zijn ego/eigenwijsheid is inderdaad lastig. :P
pi_102109161
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Cabral _O_ geweldenaar .
Hij heeft wel eens een mindere wedstrijd (Heracles) maar dat vergeven we hem .
Heeft na de wedstrijd tegen Roda eigenlijk helemaal niet meer goed gespeeld tot gisteren de laatste +/- 35 min.
pi_102109165
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jep, ik gun hem alle succes.
Ik blijf het een mooie kerel vinden, alleen zijn ego/eigenwijsheid is inderdaad lastig. :P
ach er zijn wel weer trainers gesneuveld door de spelers bij Feyenoord haha.
pi_102109448
Goh het haalt zelfs het 8 uur journaal

[ Bericht 1% gewijzigd door zoekeenleven op 18-09-2011 20:01:27 (spelfout) ]
* Verwijderd *
pi_102109508
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Heeft na de wedstrijd tegen Roda eigenlijk helemaal niet meer goed gespeeld tot gisteren de laatste +/- 35 min.
Maar als hij het dan op z,n heupen heeft, dan is het ook genieten .

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

ach er zijn wel weer trainers gesneuveld door de spelers bij Feyenoord haha.
Helaas wel. Iedereen stond achter Verbeek behalve de oudere spelers die het liever wat rustiger aan wilde doen :'(
pi_102109628
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Maar als hij het dan op z,n heupen heeft, dan is het ook genieten .

[..]

Klopt, maar hopelijk gaat hij het ook tegen de wat betere verdedigers laten zien en wat constanter, want die Hempte en Abdullah gaan nog wel veel meer gedold worden in hun carrière, denk ik. :P
pi_102109828
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Geef hem ff de tijd om alles op zijn manier neer te zetten :X
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102110138
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Geef hem ff de tijd om alles op zijn manier neer te zetten :X
Wanneer gaat hij Bruins naar Genk halen ? :P
pi_102110961
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:37 schreef Caland het volgende:
Volgende week de eerste echte test voor dit middenveld. Eens kijken hoe ze zich in Alkmaar fysiek staande houden.

Hopelijk dan ook met een fatsoenlijke linksback.
Fysiek zal het wel minder zijn aangezien Verbeek daar de nadruk op legt. Koeman zal waarschijnlijk weinig aanpassen aan het spel van AZ en uitgaan van eigen kracht.

quote:
Indien hij mislukt zal het voor hem wel een geruststelling zijn dat Feijenoord hem nog wel een tijdje doorbetaald.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102111057
quote:
Ik hoop van niet.
Hij heeft de club verwaarloosd. Voor een echte clubman het ergste wat je kunt doen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102111764
Hij heeft verkeerde besluiten genomen, maar de club verwaarloosd vind ik wat overdreven. Hij is een Feyenoorder in hart en nieren, waarom zou hij de club verwaarlozen ?
pi_102112032
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef WethouderHekking het volgende:
Hij heeft verkeerde besluiten genomen, maar de club verwaarloosd vind ik wat overdreven. Hij is een Feyenoorder in hart en nieren, waarom zou hij de club verwaarlozen ?
Heeft er qua trainingen echt een potje van gemaakt hoor. En ook speltechnisch leek het helemaal nergens meer op.
Dat zijn zaken die je hem toch echt wel mag aanrekenen.
Groetjes, Ezio.
pi_102112972
Gelukkig hebben we in Koeman dan nu ook een trainer met meer ervaring.
Dat Been het niet goed gedaan heeft bij ons is duidelijk.
Beetje hetzelfde verhaal als met Ruud Gullit, die had ook het imago de kantjes er vanaf te lopen en kreeg de boel ook niet op de rails, maakte een wanhopige indruk.
Maar het eerste jaar Been is haast alweer vergeten, dat was best goed.
pi_102113066
quote:
15s.gif Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heeft er qua trainingen echt een potje van gemaakt hoor. En ook speltechnisch leek het helemaal nergens meer op.
Dat zijn zaken die je hem toch echt wel mag aanrekenen.
Heb je gelijk in, maar verwaarlozen doe je bewust en dat was m.i. niet het geval. Dit heeft gewoon met incompetentie te maken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102113132
De resultaten waren goed ja. Het spel echter hing ook een beetje als los zand bij elkaar. Onvoorstelbaar hoeveel schijtmazzel we dat seizoen hadden :D Iets dat het seizoen erop weer compleet andersom was. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102113196
De technische staf is nu gewoon complementair, dat is erg belangrijk.
pi_102113273
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef eight het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar verwaarlozen doe je bewust en dat was m.i. niet het geval. Dit heeft gewoon met incompetentie te maken.
Meer en intensiever trainen heeft toch niets met competentie te maken? Ergste is dat hij deed alsof de spelersgroep oneerlijk was, terwijl hij zelf een situatie gecreëerd heeft waardoor het wel zover moest komen.
Groetjes, Ezio.
pi_102113439
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
De resultaten waren goed ja. Het spel echter hing ook een beetje als los zand bij elkaar. Onvoorstelbaar hoeveel schijtmazzel we dat seizoen hadden :D Iets dat het seizoen erop weer compleet andersom was. ;(
Vorig seizoen zat ook echt alles tegen wat je Been niet allemaal kunt aanrekenen. Op dat moment hadden we een zwaargewicht nodig, wat Been niet was.
pi_102113515
Koeman is inderdaad wat zwaarder, letterlijk en figuurlijk :+
pi_102113741
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Meer en intensiever trainen heeft toch niets met competentie te maken? Ergste is dat hij deed alsof de spelersgroep oneerlijk was, terwijl hij zelf een situatie gecreëerd heeft waardoor het wel zover moest komen.
Hij had wel een volle ziekenboeg, kan me voorstellen dat je dan met de trainingen niet voluit gaat.
Misschien dat hij ook wel laks was, maar verwaarlozen vindt ik wel erg zwaar. Ik denk dat zowel Been als de spelersgroep wel het een en ander te verwijten valt. Alleen maar goed dat hij nu weg is.
pi_102114460
Het belangrijke is dat de spelers zich gaan ontwikkelen en dat je ze drie jaar bij elkaar kan houden.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_102115037
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Muto het volgende:
Het belangrijke is dat de spelers zich gaan ontwikkelen en dat je ze drie jaar bij elkaar kan houden.
Precies, en als dan ook Koeman nog blijft en z,n spoorboekje aan de kant schuift zou dat erg goed zijn voor de continuiteit.
Toch zal er hier en daar ook nog wel gecasht gaan worden, wat als er een hoog bedrag voor Cabral komt bijvoorbeeld ?
pi_102115203
Hadden ze Fer gisteren echt op het wedstrijdformulier gezet? _O-
pi_102115234
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Muto het volgende:
Juist
Hopen dat Martin net zo goed is in verkopen als in contracten verlengen.
Lopen weer een paar belangrijke contracten af deze zomer.
Groetjes, Ezio.
pi_102115243
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:18 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Precies, en als dan ook Koeman nog blijft en z,n spoorboekje aan de kant schuift zou dat erg goed zijn voor de continuiteit.
Toch zal er hier en daar ook nog wel gecasht gaan worden, wat als er een hoog bedrag voor Cabral komt bijvoorbeeld ?
Je hoeft geen 18 spelers te houden, maar niet in de komende drie jaar elk jaar 4 spelers verkopen.
pi_102115655
Zelfs op het middenveld hebben we straks een luxeprobleem als Fernandez weer vast op RB komt te staan. :o

Het kindsoldaat is zich wel erg aan het profileren. Stille kracht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102115832
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
Zelfs op het middenveld hebben we straks een luxeprobleem als Fernandez weer vast op RB komt te staan. :o

Het kindsoldaat is zich wel erg aan het profileren. Stille kracht.
Zeker. Maar ik vind 'm op het middenveld veel sterker dan als back. Als geweldenaar Swerts straks ook weer fit is heb je daar ook dubbele bezetting, dus kan Leerdam zich volledig richten op het het middenveld
pi_102116078
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Zeker. Maar ik vind 'm op het middenveld veel sterker dan als back. Als geweldenaar Swerts straks ook weer fit is heb je daar ook dubbele bezetting, dus kan Leerdam zich volledig richten op het het middenveld
Het is ook een middenvelder. Wordt straks wel interessant tussen hem en Clasie, alhoewel het heel andere spelers zijn natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102116170
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is ook een middenvelder. Wordt straks wel interessant tussen hem en Clasie, alhoewel het heel andere spelers zijn natuurlijk.
Ik vind het middenveld goed zoals het nu staat. Luxeprobleem _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')