Oh jawel, zijn wel wat een aantal harde kern leden geweest die corrigerend opgetreden hebben. Is alleen onmogelijk om zo een meute tegen te houden.quote:Op zondag 18 september 2011 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En niet 1 "leider" die zegt: Dit is jullie eigen club gasten!
Plus ze zullen vast wat alcohol en andere zooi achter hun kiezen hebben en stuiteren met adrenaline. Niet iedereen is Gert-Jan Verbeek.quote:Op zondag 18 september 2011 19:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh jawel, zijn wel wat een aantal harde kern leden geweest die corrigerend opgetreden hebben. Is alleen onmogelijk om zo een meute tegen te houden.
Leefbaarquote:Op zondag 18 september 2011 19:30 schreef Caland het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-groep-idioten-.html
Guttegut, die mongolenpartij wil ook nog even goedkoop scoren
Voren, zolang Bakkal fit is.quote:Op zondag 18 september 2011 19:34 schreef Paul-89 het volgende:
Jongens wat vinden jullie, met de punt voren of naar achteren ?
Toen Been en Beenhakker (in iets mindere mate) kwamen, stonden we haast allemaal op de banken. En nu zijn het koekebakkers omdat de dingen anders zijn gelopen dan gehoopt.quote:Op zondag 18 september 2011 18:21 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Natuurlijk sprak Gudde in het openbaar zijn vertrouwen over hun uit. Zou een mooie boel worden als dat niet zo was.
Dat deed het in de Kuip ook, in den beginnen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Mario Been ole ole klinkt het vanaf de tribunes in Genk
Nee idd niks tegen been het ging alleen niet zo lekker in Rotterdam.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Hoe dan ook, ik gun Mario wel een mooie trainersloopbaan.
Zou toch sneu zijn als hij mislukt, maar zijn eigenwijsheid moet hij over boord gooien.
Dat sowieso, maar hij was bij ons niet de juiste man op dit moment.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Jep, ik gun hem alle succes.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou toch sneu zijn als hij mislukt, maar zijn eigenwijsheid moet hij over boord gooien.
Heeft na de wedstrijd tegen Roda eigenlijk helemaal niet meer goed gespeeld tot gisteren de laatste +/- 35 min.quote:Op zondag 18 september 2011 19:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Cabralgeweldenaar .
Hij heeft wel eens een mindere wedstrijd (Heracles) maar dat vergeven we hem .
ach er zijn wel weer trainers gesneuveld door de spelers bij Feyenoord haha.quote:Op zondag 18 september 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, ik gun hem alle succes.
Ik blijf het een mooie kerel vinden, alleen zijn ego/eigenwijsheid is inderdaad lastig.
Maar als hij het dan op z,n heupen heeft, dan is het ook genieten .quote:Op zondag 18 september 2011 19:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft na de wedstrijd tegen Roda eigenlijk helemaal niet meer goed gespeeld tot gisteren de laatste +/- 35 min.
Helaas wel. Iedereen stond achter Verbeek behalve de oudere spelers die het liever wat rustiger aan wilde doenquote:Op zondag 18 september 2011 19:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach er zijn wel weer trainers gesneuveld door de spelers bij Feyenoord haha.
Klopt, maar hopelijk gaat hij het ook tegen de wat betere verdedigers laten zien en wat constanter, want die Hempte en Abdullah gaan nog wel veel meer gedold worden in hun carrière, denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar als hij het dan op z,n heupen heeft, dan is het ook genieten .
[..]
Geef hem ff de tijd om alles op zijn manier neer te zettenquote:Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Mario Been ole ole klinkt het vanaf de tribunes in Genk
Wanneer gaat hij Bruins naar Genk halen ?quote:Op zondag 18 september 2011 20:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geef hem ff de tijd om alles op zijn manier neer te zetten
Fysiek zal het wel minder zijn aangezien Verbeek daar de nadruk op legt. Koeman zal waarschijnlijk weinig aanpassen aan het spel van AZ en uitgaan van eigen kracht.quote:Op zondag 18 september 2011 19:37 schreef Caland het volgende:
Volgende week de eerste echte test voor dit middenveld. Eens kijken hoe ze zich in Alkmaar fysiek staande houden.
Hopelijk dan ook met een fatsoenlijke linksback.
Indien hij mislukt zal het voor hem wel een geruststelling zijn dat Feijenoord hem nog wel een tijdje doorbetaald.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik hoop van niet.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Heeft er qua trainingen echt een potje van gemaakt hoor. En ook speltechnisch leek het helemaal nergens meer op.quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef WethouderHekking het volgende:
Hij heeft verkeerde besluiten genomen, maar de club verwaarloosd vind ik wat overdreven. Hij is een Feyenoorder in hart en nieren, waarom zou hij de club verwaarlozen ?
Heb je gelijk in, maar verwaarlozen doe je bewust en dat was m.i. niet het geval. Dit heeft gewoon met incompetentie te maken.quote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft er qua trainingen echt een potje van gemaakt hoor. En ook speltechnisch leek het helemaal nergens meer op.
Dat zijn zaken die je hem toch echt wel mag aanrekenen.
Meer en intensiever trainen heeft toch niets met competentie te maken? Ergste is dat hij deed alsof de spelersgroep oneerlijk was, terwijl hij zelf een situatie gecreëerd heeft waardoor het wel zover moest komen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef eight het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar verwaarlozen doe je bewust en dat was m.i. niet het geval. Dit heeft gewoon met incompetentie te maken.
Vorig seizoen zat ook echt alles tegen wat je Been niet allemaal kunt aanrekenen. Op dat moment hadden we een zwaargewicht nodig, wat Been niet was.quote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
De resultaten waren goed ja. Het spel echter hing ook een beetje als los zand bij elkaar. Onvoorstelbaar hoeveel schijtmazzel we dat seizoen haddenIets dat het seizoen erop weer compleet andersom was.
Hij had wel een volle ziekenboeg, kan me voorstellen dat je dan met de trainingen niet voluit gaat.quote:Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer en intensiever trainen heeft toch niets met competentie te maken? Ergste is dat hij deed alsof de spelersgroep oneerlijk was, terwijl hij zelf een situatie gecreëerd heeft waardoor het wel zover moest komen.
Precies, en als dan ook Koeman nog blijft en z,n spoorboekje aan de kant schuift zou dat erg goed zijn voor de continuiteit.quote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Muto het volgende:
Het belangrijke is dat de spelers zich gaan ontwikkelen en dat je ze drie jaar bij elkaar kan houden.
Juistquote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Muto het volgende:
Het belangrijke is dat de spelers zich gaan ontwikkelen en dat je ze drie jaar bij elkaar kan houden.
Je hoeft geen 18 spelers te houden, maar niet in de komende drie jaar elk jaar 4 spelers verkopen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Precies, en als dan ook Koeman nog blijft en z,n spoorboekje aan de kant schuift zou dat erg goed zijn voor de continuiteit.
Toch zal er hier en daar ook nog wel gecasht gaan worden, wat als er een hoog bedrag voor Cabral komt bijvoorbeeld ?
Zeker. Maar ik vind 'm op het middenveld veel sterker dan als back. Als geweldenaar Swerts straks ook weer fit is heb je daar ook dubbele bezetting, dus kan Leerdam zich volledig richten op het het middenveldquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
Zelfs op het middenveld hebben we straks een luxeprobleem als Fernandez weer vast op RB komt te staan.
Het kindsoldaat is zich wel erg aan het profileren. Stille kracht.
Het is ook een middenvelder. Wordt straks wel interessant tussen hem en Clasie, alhoewel het heel andere spelers zijn natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik vind 'm op het middenveld veel sterker dan als back. Als geweldenaar Swerts straks ook weer fit is heb je daar ook dubbele bezetting, dus kan Leerdam zich volledig richten op het het middenveld
Ik vind het middenveld goed zoals het nu staat. Luxeprobleemquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook een middenvelder. Wordt straks wel interessant tussen hem en Clasie, alhoewel het heel andere spelers zijn natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |