Die beesten zijn ook zó eigenwijs hè?quote:Op zondag 18 september 2011 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Top:
• alles wat geen speelgoed is (squash balletje, sokken, speelgoed van de baby, aluminiumfolie)
die katten hier zijn r helemaal gek van. Zodra ze hem horen rammelen (van de sleutelhanger) beginnen ze al te kijken en zoeken.quote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef Rewimo het volgende:
Laserlampje komt hier ook binnen van de weekOdie is er helemaal gek mee, zag ik al in een filmpje van Oognip
Het idee was dat je onderling kunt ruilenquote:Op zondag 18 september 2011 18:51 schreef phusician het volgende:
Rewimo waar moeten wij de speeltjes naar toe sturen
Wat een geweldige post met al die foto's!quote:Op zondag 18 september 2011 18:53 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Huisgemaakt/gevonden speelgoed doet het hier ook goed, maar ik zal me even beperken tot dingen die wel aangeschaft moeten worden om er aan te komen;
Top;
Tentjes;
[ afbeelding ]
Speeltunnel (wij hebben er twee van de Wibra aan elkaar geknoopt, totale kosten 3.98, vast wel weer verkrijgbaar wegens dierendag binnenkort)
Stinkbeesten ; speelgoedmuizen, ratten of andere beesten gevuld met catnip of (volgens mijn katten beter) valeriaan. Ook fijn voor katten met stress.
Ik koop ze bij deze site van twee dames die enorme hoeveelheden stinkbeestjes knutselen en de opbrengst doneren aan asiel Canina in Essen, Belgie. Dat is een heel goed asiel, ze verdienen zeker een beetje steun en je krijgt nog een goed product ook.
http://stinkstrikken-enzo.webklik.nl/page/welkom
Kong kickaroo; kussen gevuld met catnip en bij de kleine kittenvariant met ritselspul. De kat kan het hele ding vastpakken en er lekker tegen schoppen.
[ afbeelding ]
Dragonfly speelhengel (zelfde idee als de cat dancer, die is ook leuk maar deze heeft een echt handvat en een mooie libel aan het einde)
Play 'n scratch;
[ afbeelding ]
Cat activity board;
[ afbeelding ]
Kitty Snippy;
[ afbeelding ]
Feline flyer speelhengel (geen actiefoto's maar ligt hier op de voorgrond). Verenstokjes van hun merk (cats claws) zijn ook van goede kwaliteit, andere zijn veel sneller gesloopt.
[ afbeelding ]\
Frolicat Bolt automatisch laserspeelgoed;
Flop;
Cat-it senses massage center en scratch pad. Die baan is wel een succes maar toch vooral bij de opvangkittens.
Als iemand het massage center en/of scratch pad wil overnemen of ruilen dan hoor ik het wel;.
[ afbeelding ]
Kitty brain train, ding heeft twee kanten, aan één kant zitten putjes waar je brokjes/snoepjes in kan verstoppen, daar moet je balletjes op leggen en die kunnen de katten er dan af duwen om het snoep te zoeken. Mijn katten vonden het uitermate stom. Gelukkig zat er nog een ballenbaantje aan de achterkant, dat vinden ze wel leuk, maar daar had ik hem niet voor hoeven kopen. Dus ook beschikbaar om te ruilen.
[ afbeelding ]
Badabeam! laserspeelgoed, draait de hele tijd een cirkeltje en véél te snel. Alleen Flynn de Somali speelde er mee, want die ziet hyperactief speelgoed gewoon als een uitdaging.
Als iemand denkt katten te hebben met dezelfde instelling dan is deze ook te ruil.
[ afbeelding ]
Turbinio; in de bal zit een mechaniekje waardoor de bal vanzelf over de vloer voortrolt en de muis aan het touwtje achter zich aansleept. Als de bal ergens tegenaan rolt verandert hij van richting. Leuk idee maar aangezien het ding nogal abrupt alle kanten oprijdt rijdt het steeds tegen katten aan, over pootjes en staarten heen en dat vinden ze niet tof. Ook raakt het touwtje met muisje helemaal opgerold en verstrikt.
[ afbeelding ]
Leuk volgens kittens, afgekeurd door de volwassen katten;
Flower power (ook verkrijgbaar als veer met muis ipv bloem), volgens mijn katten het stomste wat ik ooit voor ze heb gekocht. Volgens m'n opvangkittens één van de leukste dingen ever !!
[ afbeelding ]
Cat-it senses play circuit; m'n eigen katten spelen er niet vaak mee maar de kittens voortdurend. Dit is de platte variant, er is ook een variant met bergen en dalen in de baan en een lichtgevend balletje maar van deze lichting kittens speelt eigenlijk maar één van de vier kittens daar regelmatig mee.
[ afbeelding ]
Ik schaam me verder nergens voor![]()
Met je kat spelen is natuurlijk veel gezelliger, maar zeker nu er hier 7 katten rondlopen is het wel lekker om daarnaast af en toen zo'n automatisch speelgoedje aan te zetten, dat houdt ze toch lekker bezig.quote:Op zondag 18 september 2011 19:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat een geweldige post met al die foto's!Zo'n automatische laser vind ik wat overrated, 't is toch veel leuker om zelf met je kat te spelen?
Wel een gaaf ding op zich natuurlijk.
Klopt met automatische lichtjes, gaan ook weer uit als de kat er een tijdje niets mee doet. Maar zelfs een kitten van 6 weken waar ik hem aan had uitgeleend vond het nietsquote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Wat is dat voor een mat? Iets met lichtjes??
Die catnipfoto
Een laserlampje is leuker denk ik (kijk maar eens naar de laatste twee filmpjes in Oognips topic - zie OP)quote:Op zondag 18 september 2011 20:04 schreef WinnieWana het volgende:
Klopt met automatische lichtjes, gaan ook weer uit als de kat er een tijdje niets mee doet. Maar zelfs een kitten van 6 weken waar ik hem aan had uitgeleend vond het niets![]()
En Minous wordt altijd helemaal stoned van Yeowww catnip en nu ze deze catnip kent (te koop bij kattig.eu) blieft ze geen andere meer.
Heul veulquote:
Dat wachten is vreselijkquote:Op zondag 18 september 2011 20:12 schreef CartWOman het volgende:
Heul veulEigenlijk alles voor twee kittens; ik doe dus met je mee
alleen krijgen wij ze een week later dan jullie. Erg hoor, dat wachten...
quote:Op zondag 18 september 2011 20:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat wachten is vreselijk![]()
Wij hebben nog het nodige van onze vorige katten, zoals bakken en mandjes en een berg zachte dekentjes, zelfs grit stond er nog. Maar er moesten natuurlijk wel nieuwe speeltjes komen.
Je kunt nu eenmaal niet niks kopen voor je katten, toch?
Ja, daar zijn ze hier ook dol op! Ik had die kleine gekocht, niet op gelet dat dat eigenlijk voor kittens was. Een tijdje later mijn Zooplus-punten ingewisseld voor een andere, bleek dus de grotekattenvariant te zijn. V was er wat angstig voor, hij bleef maar van de kleine naar de grote kijkenquote:Op zondag 18 september 2011 18:53 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Kong kickaroo; kussen gevuld met catnip en bij de kleine kittenvariant met ritselspul. De kat kan het hele ding vastpakken en er lekker tegen schoppen.
Ook een groot succes hier, dat andere ding op de foto, de fatboy. En dan wel de grote -oftewel, de mijne- natuurlijk, niet hun eigenquote:Feline flyer speelhengel (geen actiefoto's maar ligt hier op de voorgrond). Verenstokjes van hun merk (cats claws) zijn ook van goede kwaliteit, andere zijn veel sneller gesloopt.
Ik laat het bezorgen op m'n vrije dag, lijkt me zó leuk!quote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n kittenkongding heb ik ook besteld. Ik heb een beetje veel besteld geloof ikNou ja, ik hoor het commentaar wel als ik van de week thuiskom en qltel de boel heeft aangepakt van de postbode
Vroeger scheurde Gijs ze uit elkaar en kreeg ook stukjes binnen, toen ben ik met folie opgehouden. Ik ga het weer proberen, hardere propjes maken zal ook helpen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Zilverpapier voor propjes moet je hebben joh. Ik kon hier nooit chocola eten zonder dat Guus me aan stond te staren, net zolang tot ik een prop had gemaakt van het zilverpapier. En die ging hij dan apporteren
Heb je zo'n ding bestelt? http://www.tuinland.nl/images/products//m_0215307.jpgquote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n kittenkongding heb ik ook besteld. Ik heb een beetje veel besteld geloof ikNou ja, ik hoor het commentaar wel als ik van de week thuiskom en qltel de boel heeft aangepakt van de postbode
Ik dacht juist net laat ik die voor Rhana kopen binnenkortquote:Op zondag 18 september 2011 21:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je zo'n ding bestelt? http://www.tuinland.nl/images/products//m_0215307.jpg
Die vinden ze hier niet veel aan
Oh maar onze katten vinden het wel leuk! Alleen de kittens heb ik er niet veel mee gezien, maar die Rewimo heeft gekocht is nog nieuw dus sterkere kattekruid geur dus dat komt helemaal goedquote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik dacht juist net laat ik die voor Rhana kopen binnenkort
Hier hebben ze ook de grootste lol met een zooplusdoos waar ik van de week twee "ramen" en een deurtje in heb gesneden.quote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef nokwanda het volgende:
We bestellen iedere twee maanden ongeveer 20 kilo voer bij zooplus. dat komt in een grote doos. Da's iedere keer opnieuw feest
Vandaag keek ik op de rommelmarkt nog naar kattespeeltjes, maar niets. Wat voor een kinderspeelgoed vinden jullie katten ook leuk?
Dat hebben wij hier ook gehad, met bloedend overgeven tot gevolg, DOODENGquote:Op zondag 18 september 2011 20:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vroeger scheurde Gijs ze uit elkaar en kreeg ook stukjes binnen, toen ben ik met folie opgehouden. Ik ga het weer proberen, hardere propjes maken zal ook helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |