Klopt met automatische lichtjes, gaan ook weer uit als de kat er een tijdje niets mee doet. Maar zelfs een kitten van 6 weken waar ik hem aan had uitgeleend vond het nietsquote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Wat is dat voor een mat? Iets met lichtjes??
Die catnipfoto
Een laserlampje is leuker denk ik (kijk maar eens naar de laatste twee filmpjes in Oognips topic - zie OP)quote:Op zondag 18 september 2011 20:04 schreef WinnieWana het volgende:
Klopt met automatische lichtjes, gaan ook weer uit als de kat er een tijdje niets mee doet. Maar zelfs een kitten van 6 weken waar ik hem aan had uitgeleend vond het niets![]()
En Minous wordt altijd helemaal stoned van Yeowww catnip en nu ze deze catnip kent (te koop bij kattig.eu) blieft ze geen andere meer.
Heul veulquote:
Dat wachten is vreselijkquote:Op zondag 18 september 2011 20:12 schreef CartWOman het volgende:
Heul veulEigenlijk alles voor twee kittens; ik doe dus met je mee
alleen krijgen wij ze een week later dan jullie. Erg hoor, dat wachten...
quote:Op zondag 18 september 2011 20:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat wachten is vreselijk![]()
Wij hebben nog het nodige van onze vorige katten, zoals bakken en mandjes en een berg zachte dekentjes, zelfs grit stond er nog. Maar er moesten natuurlijk wel nieuwe speeltjes komen.
Je kunt nu eenmaal niet niks kopen voor je katten, toch?
Ja, daar zijn ze hier ook dol op! Ik had die kleine gekocht, niet op gelet dat dat eigenlijk voor kittens was. Een tijdje later mijn Zooplus-punten ingewisseld voor een andere, bleek dus de grotekattenvariant te zijn. V was er wat angstig voor, hij bleef maar van de kleine naar de grote kijkenquote:Op zondag 18 september 2011 18:53 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Kong kickaroo; kussen gevuld met catnip en bij de kleine kittenvariant met ritselspul. De kat kan het hele ding vastpakken en er lekker tegen schoppen.
Ook een groot succes hier, dat andere ding op de foto, de fatboy. En dan wel de grote -oftewel, de mijne- natuurlijk, niet hun eigenquote:Feline flyer speelhengel (geen actiefoto's maar ligt hier op de voorgrond). Verenstokjes van hun merk (cats claws) zijn ook van goede kwaliteit, andere zijn veel sneller gesloopt.
Ik laat het bezorgen op m'n vrije dag, lijkt me zó leuk!quote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n kittenkongding heb ik ook besteld. Ik heb een beetje veel besteld geloof ikNou ja, ik hoor het commentaar wel als ik van de week thuiskom en qltel de boel heeft aangepakt van de postbode
Vroeger scheurde Gijs ze uit elkaar en kreeg ook stukjes binnen, toen ben ik met folie opgehouden. Ik ga het weer proberen, hardere propjes maken zal ook helpen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Zilverpapier voor propjes moet je hebben joh. Ik kon hier nooit chocola eten zonder dat Guus me aan stond te staren, net zolang tot ik een prop had gemaakt van het zilverpapier. En die ging hij dan apporteren
Heb je zo'n ding bestelt? http://www.tuinland.nl/images/products//m_0215307.jpgquote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n kittenkongding heb ik ook besteld. Ik heb een beetje veel besteld geloof ikNou ja, ik hoor het commentaar wel als ik van de week thuiskom en qltel de boel heeft aangepakt van de postbode
Ik dacht juist net laat ik die voor Rhana kopen binnenkortquote:Op zondag 18 september 2011 21:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je zo'n ding bestelt? http://www.tuinland.nl/images/products//m_0215307.jpg
Die vinden ze hier niet veel aan
Oh maar onze katten vinden het wel leuk! Alleen de kittens heb ik er niet veel mee gezien, maar die Rewimo heeft gekocht is nog nieuw dus sterkere kattekruid geur dus dat komt helemaal goedquote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik dacht juist net laat ik die voor Rhana kopen binnenkort
Hier hebben ze ook de grootste lol met een zooplusdoos waar ik van de week twee "ramen" en een deurtje in heb gesneden.quote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef nokwanda het volgende:
We bestellen iedere twee maanden ongeveer 20 kilo voer bij zooplus. dat komt in een grote doos. Da's iedere keer opnieuw feest
Vandaag keek ik op de rommelmarkt nog naar kattespeeltjes, maar niets. Wat voor een kinderspeelgoed vinden jullie katten ook leuk?
Dat hebben wij hier ook gehad, met bloedend overgeven tot gevolg, DOODENGquote:Op zondag 18 september 2011 20:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vroeger scheurde Gijs ze uit elkaar en kreeg ook stukjes binnen, toen ben ik met folie opgehouden. Ik ga het weer proberen, hardere propjes maken zal ook helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |