quote:Op zondag 18 september 2011 13:51 schreef Goodbye het volgende:
Dit is toch ook een spoiler, of niet?
Heftig verleden heeft zij wel gehad. Nu bij Sylvia's Secrets het verhaal van haar overleden crack zusje Elzaquote:
Ik kan me dat bij Sylvia niet voorstellen.quote:Op maandag 19 september 2011 00:37 schreef Musti het volgende:
"Je ruikt de kandidaten al van ver afkomen"
http://www.she.be/nl/cele(...)van-ver-afkomen.aspx
No Shittttttteee!
Treurig he?quote:Op maandag 19 september 2011 16:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Heel erg triest inderdaad.Die stukjes hierboven van de Belgische dames zijn ook weer van een niveau om van te huilen.
Ik denk dat Lauretta wel een topwijf is, maar in dat kamp zuid was het gewoon niet te doen.. Zou ook depri/verveeld worden v die kutbelgen :Squote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef Jabberwocky het volgende:
Toen Freddy het opgaf kon het ook gewoon niet meer goed gaan, want de enige van Kamp Noord die ik graag zag vertrekken was juist naar Zuid verplaatst (Esther).![]()
Hoewel ik niet echt weet wat ik van die Lauretta moet denken.
Maar Tania is nog niet uit het programma natuurlijk.
Met als belangrijkste vraag 'blijft er iemand voor minimaal 24 uur in die grot?'quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef sjak het volgende:
De meeste jaren wordt ER toch pas na de samensmelting echt leuk.
echt verschrikkelijk en dan die stem er nog bijquote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef Djokotron het volgende:
Sascha heeft zo´n schijthoofd he, allejezus zeg
Voor een topklasse voetballer vind ik 'm bijzonder vadsigquote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef Djokotron het volgende:
Sascha heeft zo´n schijthoofd he, allejezus zeg
dat doet ie dan ook niet meerquote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor een topklasse voetballer vind ik 'm bijzonder vadsig
Inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef Sirolf het volgende:
Die Anne is wel heel obvious zich aan het uitsloven...
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef franklop het volgende:
[..]
dat doet ie dan ook niet meer
hij heeft zelfs nooit topklasse gespeeld, twijfel nu ook over hoofdklassequote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, dat verklaartIk dacht dat ze dat wel in het promootje lieten zien overigens...
Mwehehehequote:
nee, vooral programma's presenteren op tmf, ken ik m van.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, dat verklaartIk dacht dat ze dat wel in het promootje lieten zien overigens...
Jan Lul blijft ook niet in z'n eentje in de grot hoor...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik hoop wel dat zeblijft anders is die grot voor jan lul
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
hij heeft zelfs nooit topklasse gespeeld, twijfel nu ook over hoofdklasse
In gezelschap! Achterbaks wijfquote:
hij voetbal(t)(de) bij regioclub. En die is al 8 jaar geen hoofdklasseclub meer, dus dan moet ie heel jong zijn geweestquote:
Anne presteert tenminste nog iets in de opdrachten.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef truedestiny het volgende:
Deborah en Anne zijn allebei nutteloos.
HAHA, hij had toch op hoog niveau voetbal gespeeld ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
hij voetbal(t)(de) bij regioclub. En die is al 8 jaar geen hoofdklasseclub meer, dus dan moet ie heel jong zijn geweest
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
HAHA, hij had toch op hoog niveau voetbal gespeeld ofzo?
Volgens mij prof net niet gehaald.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
HAHA, hij had toch op hoog niveau voetbal gespeeld ofzo?
Dat je dat irl niet opmerkt betekent natuurlijk niet dat ze het niet zijn. Misschien is het juist omdat ze er zo goed in zijn dat je het niet opmerkt.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef Caland het volgende:
Blijft toch altijd vaag dat Belgen in dit soort programma's altijd de grootste achterbakse mongolen zijn die er bestaan. Terwijl ik dat beeld irl totaal niet heb.
1e klasse?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:46 schreef franklop het volgende:
[..]jawel, ook wel gedaan, maar in de jeugd bij Feyenoord en Sparta. Overigens bestaat de topklasse pas net voor het tweede jaar, daarvoor speelde hij dus op 2e amateurniveau
Feyenoord amateurtak he!?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sascha_Visser
Jeugd bij feyenoord dus.
Passen prima bij mekaar die twee.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef ZaZoe het volgende:
Vriendin van Sascha (Ellen Hoog) tikt ook een behoorlijk balletje.
Haha dat dacht ik ook meteen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef zoem het volgende:
Niemand zwemt twee keer. Ze hebben geleerd van de vorige proef
nee dusquote:
vanuit de benen trekken danquote:Op donderdag 22 september 2011 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
die heeft meer kracht in de benen he
En die moet hij juist gebruiken, maar dat deed hij niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
die heeft meer kracht in de benen he
inclusief deborahquote:Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Niemand had toch iets verwacht van Kobe en Sylvia.
Die is gewoon hopeloos.quote:
Ik snap er geen fuck van, al vanaf het begin van het programma nietquote:
Geen idee... ik ben helemaal verbaasd...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck van, al vanaf het begin van het programma niet
Waar is die sissy uit de Pfaffs?
die kist stond toch eerst in het midden?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef truedestiny het volgende:
vet lullig het rode team moet veel verder zwemmen naar die kist.
even mezelf quotenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef franklop het volgende:
zal je zien dat anne hem helemaal terugbrengt
Absoluut niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef Djokotron het volgende:
Wat een kenau die anne, enkeltje grotje aub
Die mag ook weg idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Anne.
Deborah.
Het is inderdaad wel triest dat een blonde Belg dat moet bedenkenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef henkde_j het volgende:
Die methode had iedereen toch kunnen bedenken
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Ludwig. het volgende:
The fuck, je hebt toch net gezien hoe het moet.
iddquote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
Dan zie je hoe het wel moet, doe je het anders
Nee, dan was het andere team weer aan de beurt.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef easy-going het volgende:
Als ze bij de achterlijn waren was het toch klaar
Dat zie je natuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
Dan zie je hoe het wel moet, doe je het anders
- en - = + hequote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel triest dat een blonde Belg dat moet bedenken
Als je het niet kan zien dan kun je wel raden, een vrouwke met dat lijf.. die trekt zo'n doos niet met arm op die snelheid.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat zie je natuurlijk niet.
Precies, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef HalvinCarris het volgende:
Maar als laatste mogen geeft toch veel voordeel?
alleen als je weet hoe het moetquote:
Evenveel als als eerste mogen beginnen.....quote:
Je kan niet verder als de achterlijn. En als dan de tegenpartij de doos helemaal terug kan brengen tot (over) de middellijn, dan ben je in het nadeel.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Evenveel als als eerste mogen beginnen.....
Inderdaad.. echt een nachtmerrie.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Die grot is zo'n slecht idee ... je kunt er niet eens vuur maken.
Wat deze man zegt.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Je kan niet verder als de achterlijn. En als dan de tegenpartij de doos helemaal terug kan brengen tot (over) de middellijn, dan ben je in het nadeel.
Gelukkig ben je er niet alleen. Oh wacht.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. echt een nachtmerrie.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er niet alleen. Oh wacht.
Eiffeltowerenquote:
Dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Syl een schatje, maar dat gejank moet ze niet doen.
Zal wel ongesteld zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Syl een schatje, maar dat gejank moet ze niet doen.
idd.. roflquote:
deed slipke-jan ook nietquote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef Engel-b het volgende:
Ik vind die Tania nog wel stoer hoor. Al zei ze meteen dat ze niet tegen alleen zijn kan enzo. Toch maar mooi vuur en ze is er nog
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef Blistering het volgende:
Dat lijkt wel cum in een pannetje, nasty.
Vleermuizen zijn niet heel steriel he!?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef psychosomatic het volgende:
Ik zou een paar vleermuizen doden en opvreten.
Wel boven 100 graden celciusquote:Op donderdag 22 september 2011 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vleermuizen zijn niet heel steriel he!?
Daar hebben we vuur voor.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar geven ze geen phuck om, heb je die trap niet gezien? YOU GONNA DIE BITCH.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef HalvinCarris het volgende:
Maar, ze is toch samen met de cameraploeg? Het lijkt me best gezellig. Beetje ouwehoeren enzo.
Je zou het denken hequote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef HalvinCarris het volgende:
Maar, ze is toch samen met de cameraploeg? Het lijkt me best gezellig. Beetje ouwehoeren enzo.
Ja mooi. Fascinerend iets..quote:
Maar juist door goede afspraken te maken wordt het programma toch leuk om naar te kijken. Als het allemaal maar braaf gaat vind ik het ook saai!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef Pinzon het volgende:
Die Belgen altijd beetje afspraakjes maken, enige wat ik jammer vind aant program.
Dat is waar.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef sjak het volgende:
[..]
Maar juist door goede afspraken te maken wordt het programma toch leuk om naar te kijken. Als het allemaal maar braaf gaat vind ik het ook saai!
Ze heeft er in elk geval voldoende lichaam voorquote:
Zorgen dat er niets meer groeit voor de volgende bewoners.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Ludwig. het volgende:
Bananen uit de boom halen, nee gewoon de hele boom omhakken.
mwhehehequote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze heeft er in elk geval voldoende lichaam voor
Kei- en keihard.quote:
Idd. Die ziet ze vliegenquote:
Welke uitspraak? Ik miste emquote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef roos85 het volgende:
Kan iemand een printscreen maken van de uitspraak die Nicolas net deed??
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef PhalanX het volgende:
wooohoooo het eerste Nederlandse complot!
Eindelijk, na 10 seizoenen!
Omdat ze hem irritant vindenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zouden ze Nicolas eruit stemmen?
Belg +1quote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
zoete wraakquote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Omdat ze het noooit van hem kunnen winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
het is dat ik je al ten huwelijk heb gevraagdquote:
momentjequote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef roos85 het volgende:
Kan iemand een printscreen maken van de uitspraak die Nicolas net deed??
Omdat het een concurrent is en anders wint?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Daarom zeiden ze ook dat ze hem tót de samensmelting willen houdenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Geo3kant het volgende:
Nicolas eruit en je hebt weer het zwakste kampzit je met die trutjes en huilies.
En met Sylvi--- oh. Wacht.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Geo3kant het volgende:
Nicolas eruit en je hebt weer het zwakste kampzit je met die trutjes en huilies.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef franklop het volgende:
[..]
het is dat ik je al ten huwelijk heb gevraagd
Kijk je naar d'r lichaam ipv d'r kopquote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef Geo3kant het volgende:
Sylvia, daar zou ik me nou aan storenarrogant kop van der.
Ik zou d'r mond snoeren. En een kokosnoot op haar kop. Dan is ze wel te doen..quote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk je naar d'r lichaam ipv d'r kop
+ Als ze der mond houdt, dan gaat het nog welquote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk je naar d'r lichaam ipv d'r kop
Jaaaquote:Op donderdag 22 september 2011 21:27 schreef zoem het volgende:
De visjes omcirkelen
[ afbeelding ]
Luie reet!
[ afbeelding ]
D'r mond. Niet der mond. We leven niet in Duitslandquote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
+ Als ze der mond houdt, dan gaat het nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |