Ben je nou serieus?quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hij heeft misschien wel gelijk. Mijn Pa geeft hem een kleine kans op overleving. Het feit dat ze heel lang deden voordat ze hem wegdroegen van het veld zegt genoeg.
En ja, hij heeft er verstand van
Gast..quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hij heeft misschien wel gelijk. Mijn Pa geeft hem een kleine kans op overleving. Het feit dat ze heel lang deden voordat ze hem wegdroegen van het veld zegt genoeg.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat het de Ajax spelers ook niet koud laat hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Noppie2000 het volgende:
Was te verwachten natuurlijk, ons hele elftal ligt nog na te shaken van net. Totaal andere wedstrijd nu met helaas PSV als mindere.
Dit. Niet leuk.quote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Ascendancy het volgende:
Deze wedstrijd is totaal niet representatief meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |