quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht: ik ga niet wachten op die trage ezel.
Ja, dat was ook zo'n beetje de bedoeling.quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha nu lijkt het alsof er Achterlijke sukkel staat. I like.
Mooi verhaal.quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht: ik ga niet wachten op die trage ezel.
ik moet van 10-6quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik ga slapen, morgen weer 9 tot 5 vakkenvullen/kassa.
wiet wil ik ook eens proberen, maar dat ga ik ooit doen met jordy dus dat moet nog even wachtenquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wiet wil ik ook eens proberen, maar dat ga ik ooit doen met jordy dus dat moet nog even wachten
Ik zou het eerst zelf een paar keer doen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wiet wil ik ook eens proberen, maar dat ga ik ooit doen met jordy dus dat moet nog even wachten
oohw dan heb ik de verkeerde jordy voor mequote:
waaromquote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou het eerst zelf een paar keer doen.
Ik vraag me wel eens af of er ook vegetariërs werken op de vleesafdelingquote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
is zo om, maar kutte is dat ik op vleeswaren moet en dat haat ik
jaquote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hebben jullie dat ook? Als jullie mensen vaker zien dat ze steeds mooier en mooier worden?
Ja.quote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hebben jullie dat ook? Als jullie mensen vaker zien dat ze steeds mooier en mooier worden?
quote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of er ook vegetariërs werken op de vleesafdeling.
Omdat het even duurt voordat je lichaam gewend is aan de thc en je dus niet bij de eerste paar keer het prettige effect hebt.quote:
Liedjes worden ook steeds mooier dus jaquote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
nouen, jordy is er toch om mijn kots op te vangenquote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat het even duurt voordat je lichaam gewend is aan de thc en je dus niet bij de eerste paar keer het prettige effect hebt.
Ja. Tenzij in andere staat. Bijvoorbeeld ontkleed.quote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Schattig.quote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
klopt.quote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat het even duurt voordat je lichaam gewend is aan de thc en je dus niet bij de eerste paar keer het prettige effect hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
klopt.
nee grapje dat weet ik helemaal niet ha ha
quote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
Auschwitz, 1943. Himmler stuurt een groep gevangen naar de douche. Dus al die mensen gaan heel verdrietig onder de douche staan, afwachtend op het moment dat ze stikken. Maar tot hun grote verbazing komt er water uit de douche! Ze kunnen hun geluk niet op!
Zit er dus eentje alsnog te janken in een hoekje, dus iedereen vraagt hem wat er aan de hand is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niks van gemerkt de eerste keren.quote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hmm?quote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Tenzij in andere staat. Bijvoorbeeld ontkleed.
Wattt?quote:
kotsen van wietquote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouen, jordy is er toch om mijn kots op te vangen
Wonderlijk. Rookte je daarvoor al?quote:Op zondag 18 september 2011 00:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
niks van gemerkt de eerste keren.
quote:
uberhaupt kotsenquote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kotsen van wiet
ik bedoel he bah gatver
Terechte klacht.quote:
nee, maar was wel onder invloed van andere substanties, ookal is dat over het algemeen een slecht idee.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wonderlijk. Rookte je daarvoor al?
Ja, en niet zo'n bietje ook.quote:
Hier regent het zachtjes.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dikke wolkbreuk, gaat echt helemaal nergens over.
Slaat sowieso minder hard in bij mensen die geen tabak roken.quote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nee, maar was wel onder invloed van andere substanties, ookal is dat over het algemeen een slecht idee.
Oh hier helemaal niksquote:Op zondag 18 september 2011 00:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, en niet zo'n bietje ook.
Sissy.quote:Op zondag 18 september 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
bwuh 1x gehad ik ging dood en alles ik wist niet wat ik meemaakte
Nee, nooit gemerkt.quote:Op zondag 18 september 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is toch zo! Nooit gemerkt?![]()
Jeeeeeeetje.
Het komt uit België, dus jij bent later aan de beurt.quote:
rokers zullen wel automatisch meer lucht innemen ofzo? Anders vind ik het niet echt logisch.quote:Op zondag 18 september 2011 00:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Slaat sowieso minder hard in bij mensen die geen tabak roken.
Die inhaleren gewoon meteen goed.quote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
rokers zullen wel automatisch meer lucht innemen ofzo? Anders vind ik het niet echt logisch.
Ja ik zag het op buienradar. Hier wordt het morgen heel slecht weer.quote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het komt uit België, dus jij bent later aan de beurt.
je drinkt dan ook helemaal geen sterke drank dudequote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef jordyqwerty het volgende:
heb nog nooit gekotst van wiet/hasj/alcohol
Dan ben je dus gewoon een laffe borrelaar.quote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef jordyqwerty het volgende:
heb nog nooit gekotst van wiet/hasj/alcohol
Verkapte kijk-mij-stoer-zijn-met-alcohol post.quote:Op zondag 18 september 2011 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
je drinkt dan ook helemaal geen sterke drank dude
ik ken mijn grenzenquote:Op zondag 18 september 2011 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
je drinkt dan ook helemaal geen sterke drank dude
duhquote:Op zondag 18 september 2011 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een laffe borrelaar.
jaquote:
Oké we gaan wel een keer naar Stratumseind, hard aan de zuip.quote:
oké, naar het karaokecaféquote:Op zondag 18 september 2011 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké we gaan wel een keer naar Stratumseind, hard aan de zuip.
90 zei je tegen mijquote:Op zondag 18 september 2011 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja
doe iets met je leven
sowieso als ik 80 ben ga ik aan de crack dan heeft het leven toch geen zin meer
Haha, dat is zo heersend hèquote:Op zondag 18 september 2011 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.talklikeapirate.com/
Kijknou.
hoezo nou weerquote:Op zondag 18 september 2011 00:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-stoer-zijn-met-alcohol post.
Ik dus wel, en ik voel me slechtquote:Op zondag 18 september 2011 00:54 schreef Dastan het volgende:
Heb al twee dagen geen tabak meer gerookt.
Dat is maandag he.quote:Op zondag 18 september 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha, dat is zo heersend hè
Als het morgen mooi weer was geweest waren we met een rubberboot en piratenvlag de Gouwe op gegaan
Gewoon lenen ergens. Dan zal ik je wel leren zuipen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oké, naar het karaokecafé![]()
als ik geld heb hé
Omdat talk like a pirate day.quote:
Waaacht wat maak je me nu?quote:
HARHARRRR ze moeten well bohhhh.quote:Op zondag 18 september 2011 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waaacht wat maak je me nu?
Verandering van plan: we gaan met een rubberboot naar school. Kijken of ik het erdoorheen krijg
Gewoon alles atten. Ik kan mijn keel alleen niet openzetten zoals deze pimpquote:Op zondag 18 september 2011 00:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon lenen ergens. Dan zal ik je wel leren zuipen.
gr koning pils.
Hoelaatquote:Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
Dus wie maandag op Utrecht CS is: Kijk of je 3 mongolen ziet met een rubberboot.
Mongolen als in mongolen?quote:Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
Dus wie maandag op Utrecht CS is: Kijk of je 3 mongolen ziet met een rubberboot.
'atten'quote:Op zondag 18 september 2011 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon alles atten. Ik kan mijn keel alleen niet openzetten zoals deze pimp
Gelijk een baas.quote:Op zondag 18 september 2011 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon alles atten. Ik kan mijn keel alleen niet openzetten zoals deze pimp
zo rond 10 voor 10.quote:
Mongolen als in mensen met piratenhoed, vlag en een gele rubberboot.quote:
Oh kan best zijn dat ik er dan ben.quote:Op zondag 18 september 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
zo rond 10 voor 10.
[..]
Mongolen als in mensen met piratenhoed, vlag en een gele rubberboot.
Ik zou jou dan echt een high five geven.quote:Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
Gast.quote:Op zondag 18 september 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
zo rond 10 voor 10.
[..]
Mongolen als in mensen met piratenhoed, vlag en een gele rubberboot.
Ja.quote:Op zondag 18 september 2011 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast.
Kom op, waar is je waardigheid.
De Taaladviesdienst van het Genootschap Onze Taal geeft de voorkeur aan atten, naar analogie met het woord statten (afkomstig van stad; 'naar de stad gaan').quote:Op zondag 18 september 2011 00:58 schreef Dastan het volgende:
Inderdaad, elke zichzelf respecterende (ex-)gymnasiast weet dat het adten is.
Gast.quote:Op zondag 18 september 2011 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast.
Kom op, waar is je waardigheid.
Dat achterlijke genootschap interesseert me geen ruk. Geen autoriteit, geen zeggenschap. Ad fundum. En daarna door naar m'n kruis.quote:Op zondag 18 september 2011 00:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De Taaladviesdienst van het Genootschap Onze Taal geeft de voorkeur aan atten, naar analogie met het woord statten (afkomstig van stad; 'naar de stad gaan').
who caresss
Hahahaa.quote:Op zondag 18 september 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gast.
Kom op, waar is je gevoel voor humor.
Saai ben jij zeg.
amenquote:Op zondag 18 september 2011 01:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat achterlijke genootschap interesseert me geen ruk. Geen autoriteit, geen zeggenschap. Ad fundum. En daarna door naar m'n kruis.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahahaa.
Het is geen humor om als een piraat jezelf als mafkees te gedragen. Je loopt voor lul.
Ik mag hopen dat je flink uitgelachen wordt.
Er zit een verschil tussen lol trappen en jezelf voor lul zetten.quote:Op zondag 18 september 2011 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen lol durven trappen in het leven omdat je 'waardigheid' toch zomaar in gevaar zou komen.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen lol durven trappen in het leven omdat je 'waardigheid' toch zomaar in gevaar zou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, zuipen, leuk, leuke kuikentjes etc.quote:Op zondag 18 september 2011 01:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe is het met hem trouwens? Druk, maar v edrer?
ok.quote:Op zondag 18 september 2011 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen lol trappen en jezelf voor lul zetten.
Heeft-ie Water nog gesproken?quote:Op zondag 18 september 2011 01:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Goed, zuipen, leuk, leuke kuikentjes etc.Dat vang ik er van op.
Nostalgiequote:
Studentenvereniging enzo. Ik zal het eerste jaar waarschijnlijk zonder moeten doen.quote:Op zondag 18 september 2011 01:06 schreef Dastan het volgende:
Ik vraag me toch af wat ik fout doe. Hoor overal van alles over feestjes, borrels, dit, dat, zus, zo. Maar ik zit op vrijdag- en zaterdagavond thuis en er wordt niets georganiseerd bij mijn studie.
Geen idee.quote:Op zondag 18 september 2011 01:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heeft-ie Water nog gesproken?
Studievereniging is anders hè.quote:Op zondag 18 september 2011 01:08 schreef Dastan het volgende:
Hm ja, misschien moet ik ook maar eens bij zo'n vereniging. Maar ja, je hoort er nu niet bepaald leuke dingen over.
Bij andere verenigingen bedoel je? Ik hang nu veel rond bij de studievereniging van klassieke talen, maar ik voel me daar toch een beetje ongemakkelijk, daar ik geen klassieketalenstudent ben.quote:Op zondag 18 september 2011 01:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee.
En Dastan, je kunt ook inlopen bij feestjes van studieverenigingen enzo hè. Kaartjes kopen enzo. (:
Ik zal eens rondkijken.quote:Op zondag 18 september 2011 01:09 schreef Kaasrol het volgende:
Dat hangt maar net af van bij welke je gaat. Je hebt corporale verenigingen die inderdaad niks zijn, maar er zijn er ook zat die gewoon normaal doen.
Oh, dat is wel jammer. Dat heb ik wel heel erg op de faculteit. Ik heb er zelfs 2.quote:Op zondag 18 september 2011 01:09 schreef Dastan het volgende:
Studievereniging is geheel niet actief helaas.
Ja wel jammer. Maar heb je geen faculteitsvereniging? Niet specifiek op je studie gericht, maar gewoon op de faculteit talen?quote:Op zondag 18 september 2011 01:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij andere verenigingen bedoel je? Ik hang nu veel rond bij de studievereniging van klassieke talen, maar ik voel me daar toch een beetje ongemakkelijk, daar ik geen klassieketalenstudent ben.
Zou het niet weten, ik geloof het niet. We zijn op dit moment bezig om de studievereniging nieuw leven in te blazen, dus wie weet.quote:Op zondag 18 september 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer. Dat heb ik wel heel erg op de faculteit. Ik heb er zelfs 2.
[..]
Ja wel jammer. Maar heb je geen faculteitsvereniging? Niet specifiek op je studie gericht, maar gewoon op de faculteit talen?
Ja.quote:Op zondag 18 september 2011 01:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ik geloof het niet. We zijn op dit moment bezig om de studievereniging nieuw leven in te blazen, dus wie weet.
Jezelf zeker, vieze narcist.quote:Op zondag 18 september 2011 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hou ook van iemand, maar ik ga niet zeggen wie
hoe weet je datquote:Op zondag 18 september 2011 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezelf zeker, vieze narcist.
Dat weet iedereen.quote:Op zondag 18 september 2011 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hou ook van iemand, maar ik ga niet zeggen wie
Helderziend.quote:
Wist ik natuurlijk al.quote:
Hallee.quote:
je moederquote:
Welk?quote:Op zondag 18 september 2011 01:26 schreef Etsu het volgende:
ownee, dan ga ik uit naar een of ander evenement met een vriendin dus mogen niet te lang slapen anders slaapritme verneukt
Duh, krijg dagelijks een e-mail met alle posts over mij, dank jullie welquote:Op zondag 18 september 2011 01:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Sander is weer opgepiept omdat we het over 'm hebben
Muppets on ice jwtquote:
doof zelfsquote:Op zondag 18 september 2011 01:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Best bijzonder. Is diegene waarmee je gaat ook slechthorend?
nee, doof is doofquote:Op zondag 18 september 2011 01:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar dan ook met zo'n apparaat zoals jij hebt waardoor ze wel muziek kan horen?
Jij was dat toch ook, maar je hebt een apparaat waarmee je toch kan horen. Of is dat "slechthorend"?quote:
Je snapt hem.quote:Op zondag 18 september 2011 01:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jij was dat toch ook, maar je hebt een apparaat waarmee je toch kan horen. Of is dat "slechthorend"?
Ik ook, doeinquote:
Zegt degene die zich zou schamen om als piraat naar Utrecht te komen.quote:
Ganz genau.quote:Op zondag 18 september 2011 01:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zegt degene die zich zou schamen om als piraat naar Utrecht te komen.
Genot.quote:
Oh shit nee ben nu mobiel, sorry schatje.quote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef Heroinjunk het volgende:
KB ga je mee hakken koekeloeren? Ik heb komende maand een bruiloft.
Oh ik denk al je negeert mequote:Op zondag 18 september 2011 01:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh shit nee ben nu mobiel, sorry schatje.
Zo mee eensquote:Op zondag 18 september 2011 02:03 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste punt eigenlijk van toepassing
Wait wut, je hebt werkcollege voordat je hoorcollege hebt?quote:Op zondag 18 september 2011 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Monday 19 September
10:45 12:30 WZ205 670306 Introduction To Criminal Law (1-R-04B) WC
16:45 18:30 WZ 1 620106 Legal Perspectives (1-R-04B) HC
18:45 20:30 WZ 1 670306 Introduction To Criminal Law (1-R-04B) HC
Wat een kutdag weer. Geen genot. Dat wordt waarschijnlijk weer iets skippen.
Klopt, heb ik nog best vaak ook eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 12:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Wait wut, je hebt werkcollege voordat je hoorcollege hebt?
Raarquote:Op zondag 18 september 2011 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, heb ik nog best vaak ook eigenlijk.
Wat een achterlijke tijden zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tuesday 20 September
12:45 14:30 PZ 5 620106 Legal Perspectives (1-R-04B) WC
Wednesday 21 September
Thursday 22 September
12:45 14:30 PZ 20 620107 European Legal History (1-R-04B) WC
16:45 18:30 PZ 5 650208 Introduction To Private Law (1-R-04B) WC
Friday 23 September
08:45 10:30 WZ101 660102 Constitutional Law (1-R-04B) WC
Werkcollegeweek.
Deze week valt het nog mee, slechts één keer tot 20:30.quote:
Dan heb ik het beter getroffen, dinsdag+vrijdagmiddag vrij, rest van de dagen van 08:45 tot 15:30quote:Op zondag 18 september 2011 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze week valt het nog mee, slechts één keer tot 20:30.
Verder heb je natuurlijk volledig gelijk. Ik heb echt zo ongeveer het meest ongunstige rooster mogelijk.
Voor kankergrote spinnen hebben ze vaders bedacht, die lost het wel voor je op.quote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kom me redden kankergrote spin hierrr
Getallen cijfers statsquote:Op zondag 18 september 2011 15:30 schreef yosander het volgende:
Die goeie oude tijd
Poststats voor de Topicreeks: EXA SC
Gestart op 23-03-2011 om 15:07:35 door AchmedJan
Aantal topics: 160Wie hebben het vaakst gepost in de reeks EXA SC
![]()
001 8023 Etsu
002 3295 Dastan
003 3011 Ezell
004 2621 Flitskikker
005 2251 yosander
006 2073 emzor1994
007 1828 Joosterd
008 1807 Heroinjunk
009 1741 Klinkerbotsing
010 1552 Kaasrol
011 1412 koekjestrommel1
012 1396 Snuf.
013 1372 Water123
014 1318 ViaRegnum2
015 1308 Rellende_Rotscholier
016 1249 jordyqwerty
017 1146 strontboer
018 1057 ThaTim
019 0832 xCore
020 0737 leeell
021 0632 Citizen_Kane
022 0628 Pino112
023 0602 AchmedJan
024 0488 Keauning
025 0441 DidoCarthago
026 0353 Gideon_92
027 0317 BaasD
028 0316 R4m0n_46
029 0307 Gitaarmat
030 0253 Prulez
031 0247 Proletariaat
032 0246 Mr.DD
033 0231 samthegreat5
034 0218 Koffiebeaun.
035 0210 Trollface.
036 0160 Beatles
037 0152 motorbloempje
038 0141 -tape-
039 0137 Chai
040 0100 Scytec
041 0098 Maraca
042 0092 Internepper
043 0083 vandermar
044 0080 TJV
045 0077 Daev
046 0069 Klinkerzusje
047 0066 themole
048 0058 waj1
049 0055 Respecttothemanwiththeice
050 0055 Corkscrew
051 0054 SpaceInvaders
052 0050 TMartina
053 0049 computerprobleem
054 0044 Finland.
055 0044 luukieboy2
056 0043 WindowsFan
057 0043 Wabo
058 0039 Verras
059 0034 ErikHoevenaars
060 0030 apenkont
061 0026 Natrium
062 0025 ConscienceNL
063 0025 PG18
064 0024 Schermetje
065 0019 LimboFan
066 0016 9611Niels
067 0016 kutkabouter
068 0016 BundyChen
069 0016 Lilou
070 0016 Trinitrobenzeen
071 0015 -Strawberry-
072 0014 Femke3112
073 0014 searchanddestroy
074 0013 choclat
075 0013 tomaat52
076 0013 Dutchlike
077 0013 Saturos
078 0012 JochemP
079 0012 moneyfornothing
080 0011 Woerd26
081 0011 BanaanTelefoon
082 0011 TakAFCA
083 0011 Markachuuu
084 0009 vlam12
085 0008 PiRANiA
086 0008 feyenoordfan92
087 0008 BananaGiraffe
088 0007 Doevelaer
089 0007 Sokz
090 0007 examensss
091 0006 Isetmyfriendsonfire
092 0006 lolhaha
093 0006 gerco94
094 0006 Renesite
095 0006 HappyGirl91
096 0006 Michael-H
097 0006 David_
098 0005 Flanx
099 0005 Drawer
100 0005 MallerdWie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?
(min het laatste topic)
001 144 Etsu
002 127 Ezell
003 123 yosander
004 120 Flitskikker
005 111 Joosterd
006 103 Dastan
007 098 koekjestrommel1
008 088 Kaasrol
009 084 emzor1994
010 076 Heroinjunk
011 074 ViaRegnum2
012 072 xCore
013 072 ThaTim
014 070 Snuf.
015 067 Klinkerbotsing
016 064 strontboer
017 062 jordyqwerty
018 055 Gideon_92
019 055 Keauning
020 053 Rellende_Rotscholier
021 053 Pino112
022 051 Water123
023 048 AchmedJan
024 046 Gitaarmat
025 040 Citizen_Kane
026 035 DidoCarthago
027 032 Prulez
028 031 leeell
029 030 R4m0n_46
030 027 Chai
031 024 Maraca
032 023 Trollface.
033 022 Respecttothemanwiththeice
034 022 samthegreat5
035 021 Koffiebeaun.
036 021 -tape-
037 020 Mr.DD
038 020 TJV
039 019 motorbloempje
040 018 BaasD
041 018 luukieboy2
042 017 Daev
043 015 Finland.
044 015 Beatles
045 014 Scytec
046 013 Verras
047 012 Natrium
048 012 Proletariaat
049 011 ErikHoevenaars
050 011 ConscienceNL
051 011 Corkscrew
052 011 vandermar
053 010 waj1
054 010 Wabo
055 010 Internepper
056 009 Klinkerzusje
057 009 Schermetje
058 009 themole
059 008 9611Niels
060 008 vlam12
061 007 Trinitrobenzeen
062 007 computerprobleem
063 007 feyenoordfan92
064 006 apenkont
065 005 PG18
066 005 Lilou
067 005 SpaceInvaders
068 005 Dutchlike
069 005 David_
070 005 LimboFan
071 005 Markachuuu
072 005 Femke3112
073 005 searchanddestroy
074 004 Drawer
075 004 JochemP
076 004 Isetmyfriendsonfire
077 004 TMartina
078 004 gerco94
079 003 Woerd26
080 003 SuperKaasNacho
081 003 Michael-H
082 003 handboek
083 003 -Strawberry-
084 003 HappyGirl91
085 003 TakAFCA
086 003 BananaGiraffe
087 003 WindowsFan
088 003 DukeJan
089 003 Saturos
090 002 Renesite
091 002 BundyChen
092 002 Excuseme
093 002 GlowMouse
094 002 galtfactory
095 002 Sokz
096 002 kutkabouter
097 002 jikio
098 002 Zolcon
099 002 Myraela
100 002 examensssWie openenden de meeste topics van deze reeks?
![]()
01 33 Etsu
02 26 Flitskikker
03 22 Joosterd
04 17 Dastan
05 09 Pino112
06 06 AchmedJan
07 06 koekjestrommel1
08 05 Ezell
09 04 ThaTim
10 04 Klinkerbotsing
11 03 leeell
12 03 Kaasrol
13 03 Heroinjunk
14 03 Water123
15 03 jordyqwerty
16 03 motorbloempje
17 02 Koffiebeaun.
18 02 Gideon_92
19 02 strontboer
20 01 Daev
21 01 GlowMouse
22 01 Scytec
23 01 ViaRegnum2Wat waren de drukste dagen
![]()
01 4534 2011-06-16
02 3815 2011-06-15
03 3734 2011-05-21
04 3166 2011-05-22
05 2791 2011-05-20
06 2470 2011-05-18
07 2283 2011-05-19
08 2184 2011-06-19
09 2071 2011-06-20
10 1658 2011-06-17
11 1541 2011-07-16
12 1319 2011-07-14
13 1267 2011-07-18
14 1222 2011-07-05
15 1167 2011-07-03
16 1090 2011-06-18
17 1069 2011-07-17
18 1008 2011-07-13
19 0995 2011-07-11
20 0991 2011-07-04
21 0952 2011-07-10
22 0826 2011-07-07
23 0717 2011-07-06
24 0572 2011-07-12
25 0568 2011-07-08Welke topics van deze reeks gingen het snelst vol?
![]()
01 24m 57s 2011-05-20 20:28:35 EXA SC #74: Waar AJ de topickaper niet blij was met zijn ban
02 25m 40s 2011-06-15 21:17:47 EXA SC #255 Ik krijg uitslag morgen.
03 26m 23s 2011-06-16 14:39:25 EXA SC #268 SPANNING!
04 28m 23s 2011-06-16 15:06:13 EXA SC #269 SPANNING!
05 28m 29s 2011-05-21 23:30:26 EXASC#89 Koppie-peest is soms moeluk
06 30m 19s 2011-06-15 21:43:31 EXA SC #256 Wij krijgen uitslag morgen.
07 30m 47s 2011-05-21 22:59:35 EXASC#88: Waar we geen zin hebben in geschiedenis...
08 30m 53s 2011-05-20 19:57:35 EXA SC #73: Waar de week ten einde is. En Flitskikker TS. En Etsu O+.
09 30m 55s 2011-06-15 23:38:50 EXA SC #259 waar we allemaal dol op elkaar zijn
10 35m 10s 2011-06-15 19:49:10 EXA SC #253 Goeden TT
11 37m 12s 2011-06-16 15:34:47 EXA SC #270 Biertjes worden gepopt dit dat
12 37m 39s 2011-05-21 23:59:00 EXASC#90: Waar geschiedenis verleden tijd is.
13 38m 10s 2011-06-15 22:13:53 EXA SC #257 Morgen is het D-Day.
14 38m 14s 2011-06-19 20:35:21 EXA SC #288
15 39m 29s 2011-05-20 19:17:56 EXA SC #72: Waar de week ten einde is
16 41m 17s 2011-05-20 20:53:44 EXA SC #75: Herdenk hier Annie M.G. Schmidt
17 41m 58s 2011-05-17 23:39:20 EXA SC #53 BaasD = gay
18 41m 58s 2011-05-21 22:17:31 EXASC#87: Waar het stilte voor de storm is voor LAKS
19 42m 23s 2011-07-16 16:23:25 EXA SC #399
20 42m 54s 2011-06-16 00:09:46 EXA SC #260 Featuring Water123 en Etsu
21 45m 19s 2011-05-19 00:11:10 EXA SC #62: Met een leuke TT
22 46m 01s 2011-07-18 00:30:08 EXA SC #406 Waar Keauning z'n rijbewijs gaat halen *O*
23 46m 37s 2011-06-15 22:52:04 EXA SC #258 Speciaal voor Water123 die de TT wilde O+
24 47m 34s 2011-06-16 12:55:40 EXA SC #266
25 47m 44s 2011-06-15 12:45:13 EXA SC #248 waar Etsu van ons houdt.
26 48m 22s 2011-05-18 23:22:22 EXA SC #61: Met een leuke TT
27 48m 31s 2011-06-15 19:00:30 EXA SC #252 Waar school je morgen opbelt
28 48m 53s 2011-05-22 19:35:22 EXASC#97: D&S en Vietnam met loempia's in de pan.
29 49m 09s 2011-05-22 21:44:11 EXASC#99: Waar Etsu zijn 5de dagoverwinning pakt.! :3
30 50m 25s 2011-05-21 14:03:27 EXASC#81: Waar we Hosselend het Weekend in gaan :3
31 50m 33s 2011-05-21 21:26:46 EXASC#86: Waar het stilte voor de storm is voor LAKS
32 50m 36s 2011-05-22 00:36:56 EXASC#91: Waar geschiedenis verleden tijd is.
33 51m 20s 2011-07-17 23:38:38 EXA SC #405 R_R IS BACK _O_
34 52m 13s 2011-07-17 22:46:14 EXA SC #404
35 52m 23s 2011-05-20 22:28:27 EXA SC #77: ¿uɾıdʞǝu nu ǝɾ qǝɥ
36 52m 30s 2011-06-16 16:12:20 EXA SC #271 Gezlaagt en gesackd dit dat
37 53m 04s 2011-05-20 21:35:07 EXA SC #76: Herdenk hier Annie M.G. Schmidt
38 53m 12s 2011-06-15 20:24:31 EXA SC #254
39 53m 24s 2011-06-20 22:05:50 EXA SC #297
40 53m 51s 2011-05-19 21:30:35 EXA SC #67: Fli-TS-kikker
41 55m 39s 2011-05-21 20:31:00 EXASC#85: Waar leren de 2de keus is :D
42 55m 51s 2011-06-16 13:43:21 EXA SC #267 Waar de oordelen vallen
43 56m 39s 2011-05-18 21:04:39 EXA SC #59: SNUF. HALLO!
44 57m 12s 2011-07-11 20:34:24 EXA SC #384
45 57m 42s 2011-07-03 18:08:22 EXA SC #362
46 58m 02s 2011-06-19 19:37:14 EXA SC #287
47 61m 48s 2011-05-22 01:27:43 EXASC#92: Waar we discussieren
48 63m 44s 2011-06-20 21:02:01 EXA SC #296
49 64m 40s 2011-07-05 22:39:49 EXA SC #370 Sommige mensen :N
50 64m 57s 2011-05-20 23:20:58 EXA SC #78: Leuken TT
ja chillquote:Op zondag 18 september 2011 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
IK WIL JE
BLIJF BIJ ME
HOU VAN ME
GA NOOIT MEER WEG
Eindhovenquote:Op zondag 18 september 2011 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, ik luister naar Guus Meeuwis.
De gekste. De slimste. De gulste.quote:
We hebben 409 delen gehad.quote:Op zondag 18 september 2011 15:30 schreef yosander het volgende:
Die goeie oude tijd
Poststats voor de Topicreeks: EXA SC
Gestart op 23-03-2011 om 15:07:35 door AchmedJan
Aantal topics: 160
(...)
Jeetje zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 17:23 schreef Dastan het volgende:
Klinker. Een moment, mijn Word werkt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |