quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht: ik ga niet wachten op die trage ezel.
Ja, dat was ook zo'n beetje de bedoeling.quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha nu lijkt het alsof er Achterlijke sukkel staat. I like.
Mooi verhaal.quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht: ik ga niet wachten op die trage ezel.
ik moet van 10-6quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik ga slapen, morgen weer 9 tot 5 vakkenvullen/kassa.
wiet wil ik ook eens proberen, maar dat ga ik ooit doen met jordy dus dat moet nog even wachtenquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wiet wil ik ook eens proberen, maar dat ga ik ooit doen met jordy dus dat moet nog even wachten
Ik zou het eerst zelf een paar keer doen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wiet wil ik ook eens proberen, maar dat ga ik ooit doen met jordy dus dat moet nog even wachten
oohw dan heb ik de verkeerde jordy voor mequote:
waaromquote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou het eerst zelf een paar keer doen.
Ik vraag me wel eens af of er ook vegetariërs werken op de vleesafdelingquote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
is zo om, maar kutte is dat ik op vleeswaren moet en dat haat ik
jaquote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hebben jullie dat ook? Als jullie mensen vaker zien dat ze steeds mooier en mooier worden?
Ja.quote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hebben jullie dat ook? Als jullie mensen vaker zien dat ze steeds mooier en mooier worden?
quote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of er ook vegetariërs werken op de vleesafdeling.
Omdat het even duurt voordat je lichaam gewend is aan de thc en je dus niet bij de eerste paar keer het prettige effect hebt.quote:
Liedjes worden ook steeds mooier dus jaquote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
nouen, jordy is er toch om mijn kots op te vangenquote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat het even duurt voordat je lichaam gewend is aan de thc en je dus niet bij de eerste paar keer het prettige effect hebt.
Ja. Tenzij in andere staat. Bijvoorbeeld ontkleed.quote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Schattig.quote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
klopt.quote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat het even duurt voordat je lichaam gewend is aan de thc en je dus niet bij de eerste paar keer het prettige effect hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
klopt.
nee grapje dat weet ik helemaal niet ha ha
quote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
Auschwitz, 1943. Himmler stuurt een groep gevangen naar de douche. Dus al die mensen gaan heel verdrietig onder de douche staan, afwachtend op het moment dat ze stikken. Maar tot hun grote verbazing komt er water uit de douche! Ze kunnen hun geluk niet op!
Zit er dus eentje alsnog te janken in een hoekje, dus iedereen vraagt hem wat er aan de hand is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niks van gemerkt de eerste keren.quote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hmm?quote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Tenzij in andere staat. Bijvoorbeeld ontkleed.
Wattt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |