Bij dezenquote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En Nick Diaz.
Trouwens, aan jou de eer om een nieuwe te openen
potato, potahtoquote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn TT was geweest: Wedden dat Jake wint!
ook geprobeerd, 10 posts per sec,lolquote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef Geo3kant het volgende:
Echt niet leuk op Sherdog zo'n event voglen/mee lullen.. al dat gerefresh, Fok![]()
Futuristic shit op fok!
quote:Op zondag 18 september 2011 00:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ook geprobeerd, 10 posts per sec,lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I've been training really hard for this fight..."quote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef Geo3kant het volgende:
First of all i wanna thank god................... als er iets cliche is, naast best camp ever.
Ik was ook ff aan het facepalmen toen hij daarmee kwamquote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef Geo3kant het volgende:
First of all i wanna thank god................... als er iets cliche is, naast best camp ever.
België en hun datalimietenquote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fuck, ik mis alles!
Zit over m'n downloadlimiet heen, en de teller zou 18-09 op 0 gezet worden, maar ik werk nog steeds met schandalig lage snelheid hier..
Downloadlimiet
Ben je een Belg? Of hebben ze in Nederland ook nog limieten?quote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fuck, ik mis alles!
Zit over m'n downloadlimiet heen, en de teller zou 18-09 op 0 gezet worden, maar ik werk nog steeds met schandalig lage snelheid hier..
Downloadlimiet
Echt ja. Schandalig.quote:
Geen van beidenquote:Op zondag 18 september 2011 00:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben je een Belg? Of hebben ze in Nederland ook nog limieten?
prehistoriequote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fuck, ik mis alles!
Downloadlimiet
Nope. Ze hebben nu sinds een paar maanden wel "onbeperkt", maar dan betaal je 99 euro per maand. En meeliften werkt niet, alles is beveiligd hier.. Het is zo erg, dat de 3G verbinding van m'n telefoon nog sneller is nuquote:Op zondag 18 september 2011 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom ze dat niet af willen schaffen?
Precies, maar van wat ik hier en op de play-by-play van Sherdog lees, heb ik dus mooi wel een submission clinic gemist.quote:
Yes you did..quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies, maar van wat ik hier en op de play-by-play van Sherdog lees, heb ik dus mooi wel een submission clinic gemist.
Ik ben ongeduldigquote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Yes you did..
Waarom lees je dan ook de play-by-play, waarom niet wachten tot morgen of maandag, reset, dan lekker downloaden?
Als je mijn posts hebt gelezen weet je dat ik me al voorbereid heb op punt verliesquote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef roepdeman het volgende:
Neem maar alvast een ijsje, is alvast troost voor morgen :p
quote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef Hooidraad het volgende:
Je kunt ook je calippo dippen in je rijstepapje
Pap voor de eiwit, JWZquote:Op zondag 18 september 2011 00:47 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ren zo even de trap op en af, maar wat wil ik.. callipo ijsje of een rijstepap toetje..
quote:Op zondag 18 september 2011 00:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als je mijn posts hebt gelezen weet je dat ik me al voorbereid heb op punt verlies![]()
Toch maar beide gepakt, vreetbeer that i amquote:
ik net, een 350 gram rookworstquote:Op zondag 18 september 2011 01:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Toch maar beide gepakt, vreetbeer that i am
Wel 200 kalorien en maar 6,4 gram eiwit dus .. is niks
quote:Op zondag 18 september 2011 01:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:12 schreef slashdotter3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:13 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 01:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 01:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Die mogen wij ook niet doen. Te gevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je beoefent om die reden geen BJJquote:Op Geo3kant het volgende:
ik vind BJJ heel vet en wellicht zou ik het zelf willen doen, maar ik vind kneebars echt eng en smerig.. en je wilt niet invalide raken
Nee, ik beoefen om andere redenen geen BJJ, en omdat ik gewoon me niet aangemeld heb of een gym heb gezocht.quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je beoefent om die reden geen BJJ
Same herequote:Op zondag 18 september 2011 02:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kan dat nummer niet horen zonder aan afgesneden oren te denken
quote:Op zondag 18 september 2011 02:45 schreef Geo3kant het volgende:
Jups, maar toch is het leuk om te zien of het hem toch weer luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat deze man zegt!quote:Op zondag 18 september 2011 02:50 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Iemand linkje naar de echte gevechten?
Thanks manquote:Op zondag 18 september 2011 02:52 schreef Geo3kant het volgende:
Heb 2 linkjes, maar beide nog niet available, denk om 3 uur pas. Ik spam ze zodra ze werken.
ik graag!quote:
USA hequote:
quote:Op zondag 18 september 2011 03:56 schreef Geo3kant het volgende:
Eens hopen dat dit afgestraft wordt door de judges.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Idd! Ben erg benieuwd!!quote:Op zondag 18 september 2011 15:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Die trailer voor TUF 14wat een gekkenhuis.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuk event
Maar zoals al gezegd geen high profiled fights.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Waarom mag je hem niet?quote:Op zondag 18 september 2011 17:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik moet dat mannetje niet dus dan is het walgelijk dat dit gebeurd, simpel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 18 september 2011 17:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ja, dit was zeker een optie, maar de verhoudingen die het weergeeft zijn totaal krom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft trouwens iemand Floyd Mayweather vs. Victor Ortiz gekeken?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nee, maar wel de uitslag meegekregen en de postfight interview gezien. Mayweatherquote:Op zondag 18 september 2011 17:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja, dit was zeker een optie, maar de verhoudingen die het weergeeft zijn totaal krom.
Heeft trouwens iemand Floyd Mayweather vs. Victor Ortiz gekeken?
quote:Op zondag 18 september 2011 18:31 schreef kevin_ het volgende:
MayweatherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Was that NUTS or what!?!? Dirty from both fighters and the most HORRIBLE refereeing I have EVER seen in boxing or anywhere else!
quote:Op zondag 18 september 2011 19:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hij zegt wel duidelijk "let's go". Ik vind het ook erg cheap van Mayweather, maar dat hij een gluiperd is weten we al jaren. Ortiz had zijn handen omhoog moeten gooien toen de ref "let's go" riep. Bovendien was die kopstoot van Ortiz ook smerig. Karma's a bitch.quote:Op zondag 18 september 2011 21:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Nou goed, als dat officieel gezien wordt als 'vrijgegeven' heb ik niks gezegd.. maar volgens mij weet de beste man zelf niet wat hij het doen is in my defence.
quote:Op zondag 18 september 2011 17:39 schreef Tazmaniac het volgende:
ala bob schreiber, touch gloves before the fight and thats it!quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij zegt wel duidelijk "let's go". Ik vind het ook erg cheap van Mayweather, maar dat hij een gluiperd is weten we al jaren. Ortiz had zijn handen omhoog moeten gooien toen de ref "let's go" riep. Bovendien was die kopstoot van Ortiz ook smerig. Karma's a bitch.
Achja ik heb totaal geen verstand van boksen en kijk het ook nooit. Maarrr... Als je een kopstoot krijgt en daarna gaat het gevecht verder dan is het totaal niet raar dat je hem een klap geeft. En Bob Schreiber heeft daar gewoon gelijk in je bent er om te vechten.quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij zegt wel duidelijk "let's go". Ik vind het ook erg cheap van Mayweather, maar dat hij een gluiperd is weten we al jaren. Ortiz had zijn handen omhoog moeten gooien toen de ref "let's go" riep. Bovendien was die kopstoot van Ortiz ook smerig. Karma's a bitch.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Eindelijk een MMA meme die wel enigszins grappig is: http://www.mmashareforums(...)nen-meme-t45088.html
[ http://img835.imageshack.us/img835/940/roflboto50l.jpg (copy/paste deze link) ]
Goddamned ik fantaseer nu dat zij boven op me zit en op haar onderlip bijt.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]Hemzelf heb ik het niet horen zeggen maar zijn camp wel en dat is vrij triest jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hij zei het in de ring nog. "I felt the fight could have gone on a little longer, I had some fight left but it is what it is."quote:Op maandag 19 september 2011 16:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hemzelf heb ik het niet horen zeggen maar zijn camp wel en dat is vrij triest ja
Maar even, dat zegt elke vechter na een stoppage waarbij hij niet met een bloedende hoofdwond als een geslagen hond in de hoek ligt ala Brock Lesnar, Shogun en ga zo maar door. Iedereen zal meteen zeggen dat het een foutje was, dat hij door had kunnen gaan en zo ook weer een volgende wedstrijd wil veiligstellen. Beetje zelfde idee als dat handjes omhoog na de laatste buzzer.quote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij zei het in de ring nog. "I felt the fight could have gone on a little longer, I had some fight left but it is what it is."
29minuten en 48 secondequote:Op maandag 19 september 2011 18:26 schreef THEFXR het volgende:
dat mma hour met overeem, wanneer is dat?
BAS RUTTENquote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
29minuten en 48 seconde
CM Punk, Bas Rutten, Alistair Overeem en many surprise guest
quote:Op maandag 19 september 2011 14:27 schreef Geo3kant het volgende:
UFC.com fightcard updates:
"The Korean Zombie" Chan Sung Jung and Mark Hominick have verbally agreed to fight at UFC 140 in Toronto on December 10th. Jung is coming off a Submission of the Year win and Hominick's last outing had him pushing featherweight champion Jose Aldo to the limit in one of the best performances of his career."
Veel meer terecht dan dit kan eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 september 2011 17:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Van ellende geskipped
Zoals ik al zei.. stoppage was terecht!
Je hebt nog niet veel gemist hoor, alleen Chiapetta, nu Overeem. Een tip voor mensen die het nog niet wisten: in iTunes kun je alle afleveringen van the MMA Hour gratis downloaden, ingedeeld per guest. Dus als je nu inschakelt, hoef je alleen Chiapetta's deel te downloaden. Je kunt je ook abonneren, dan downloadt iTunes het automatisch als er nieuwe afleveringen zijnquote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
???
Ik denk MMAhour, snel naar die site gegaan. Hoop gemist dus een keer terug kijken.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:24 schreef Fenomeno het volgende:
Holy shit hendo - shogun voor ufc 139
Nicequote:Op dinsdag 20 september 2011 08:24 schreef Fenomeno het volgende:
Holy shit hendo - shogun voor ufc 139
Haha, Matt Lindland is aardig in verval geraakt hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:55 schreef Fenomeno het volgende:
Ik hoop dat Shogun wint, op een of andere manier heb ik altijd het gevoel dat heel Team Quest aan de dope zit en dat ze daarom tot op hoge leeftijd doorkunnen (Coutoure/Lindland/Hendo/Sonnen), weet niet waarom
RIP facebook fightsquote:Interviwer: One thing we've noticed recently is the Facebook fights. Is that going to continue with the ongoing Fox deal, or is that going to go away with the prelims and all that stuff?
Dana: Yeah it will go away when the Fox deal starts, which is in January. Because all that programming now, I mean the reason we did the Facebook fights was because nobody could see those fights. So we put them up on Facebook as an option for fans, because we always love to give more fights. But with the fact that Fox wants to pick up all these fights, they'll be on television now.
Dit zag ik ook niet aankomen nee.. vertrouwensbreuk, ben benieuwd, mits je er wat van te weten krijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Fyodor het volgende:
Alistair Overeem is waarschijnlijk per direct weg bij GG.....
Bron
Zag het niet echt aankomen....
Jammer, waren altijd hele goede streams. Maar goed, als Fox het uitzend dan kunnen we het ook wel via andere bronnen volgen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
RIP facebook fights![]()
Denk dat wij als buitenlanders dan gewoon pech hebben, of ook daarvoor streams moeten vinden.
Vanmiddag horen we meer, de bron is een goede maat van Alistair dus heel betrouwbaar. Benieuwd wat hij nu gaat doen (welke gym, of een eigen gym starten).quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit zag ik ook niet aankomen nee.. vertrouwensbreuk, ben benieuwd, mits je er wat van te weten krijgt.
Misschien is het niet eens zo slecht voor Ubereem, nu naar AKA gaan, hebben high levels wrestlers die ze zelfs goede kickboxing/muay thai hebben aangeleerd. Maar zal me niet verbazen als hij zijn eigen gym/camp maakt. (wel lastig ivm Valesquez als champ maarja)
Dana maakt weer werk van de piratenquote:danawhite Dana White
@
@karateblackbelt the government is literally going to people's homes and taking them to jail. Wait and c what happens in the next few months
Duurt meestal een dag of twee. Morgen zullen ze er wel op staan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dana maakt weer werk van de piraten
PS: Ik zie de MMA hour met bas rutten e.d. nog niet? Ik dacht dat die gister al op itunes zouden staan?
quote:I would like to make a statement regarding the recent news of the separation from my long-time management Golden Glory. As with any relationship, there are good times and bad times - you have your common ground and your differences.
As with any relationship, you have trust. When differences lead to a breach of trust, there's no turning back and no way to continue a positive, working relationship. I don't air my dirty laundry. I would appreciate the respect regarding my privacy to not disclose any further details on this matter.
Again, I would like to thank team Golden Glory for all the years we worked together and wish them success for the future.
Dat eindequote:Op dinsdag 20 september 2011 11:44 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Hier de eerste Dana White UFC 135 Vlog:
Ja mooi. Die Rampage is een clownquote:
Die twee gaan echt maximaal dit weekendquote:
Nu al offline gehaaldquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die twee gaan echt maximaal dit weekend
Zoveel onderhuidse spanning, ze gaan echt los op elkaar en daarna is het koek en ei.
Tnx, dit was echt puur goudquote:
The future of the LHW divisionquote:Op woensdag 21 september 2011 09:12 schreef Fyodor het volgende:
De laatste nieuwtjes omtrent Golden Glory:
-Alistair is dus weg bij GG
-Siyar heeft een UFC contract aangeboden gekregen, Jon Olav Einemo is ook weer terug bij de UFC!
-Er gaan mogelijk nog meer vechters weg bij GG, volgens de geruchten i.i.g. Saki
Bron
Iemand een idee voor de nieuwe TT? Iets met UFC 135 lijkt me wel gepast, gewoon Jones vs Rampage of iets als Black on black crime? Of is dat te aanstootgevend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |