quote:Op zondag 18 september 2011 01:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Die mogen wij ook niet doen. Te gevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je beoefent om die reden geen BJJquote:Op Geo3kant het volgende:
ik vind BJJ heel vet en wellicht zou ik het zelf willen doen, maar ik vind kneebars echt eng en smerig.. en je wilt niet invalide raken
Nee, ik beoefen om andere redenen geen BJJ, en omdat ik gewoon me niet aangemeld heb of een gym heb gezocht.quote:Op zondag 18 september 2011 01:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je beoefent om die reden geen BJJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |