Bij dezenquote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En Nick Diaz.
Trouwens, aan jou de eer om een nieuwe te openen
potato, potahtoquote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn TT was geweest: Wedden dat Jake wint!
ook geprobeerd, 10 posts per sec,lolquote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef Geo3kant het volgende:
Echt niet leuk op Sherdog zo'n event voglen/mee lullen.. al dat gerefresh, Fok![]()
Futuristic shit op fok!
quote:Op zondag 18 september 2011 00:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ook geprobeerd, 10 posts per sec,lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I've been training really hard for this fight..."quote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef Geo3kant het volgende:
First of all i wanna thank god................... als er iets cliche is, naast best camp ever.
Ik was ook ff aan het facepalmen toen hij daarmee kwamquote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef Geo3kant het volgende:
First of all i wanna thank god................... als er iets cliche is, naast best camp ever.
België en hun datalimietenquote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fuck, ik mis alles!
Zit over m'n downloadlimiet heen, en de teller zou 18-09 op 0 gezet worden, maar ik werk nog steeds met schandalig lage snelheid hier..
Downloadlimiet
Ben je een Belg? Of hebben ze in Nederland ook nog limieten?quote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fuck, ik mis alles!
Zit over m'n downloadlimiet heen, en de teller zou 18-09 op 0 gezet worden, maar ik werk nog steeds met schandalig lage snelheid hier..
Downloadlimiet
Echt ja. Schandalig.quote:
Geen van beidenquote:Op zondag 18 september 2011 00:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben je een Belg? Of hebben ze in Nederland ook nog limieten?
prehistoriequote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fuck, ik mis alles!
Downloadlimiet
Nope. Ze hebben nu sinds een paar maanden wel "onbeperkt", maar dan betaal je 99 euro per maand. En meeliften werkt niet, alles is beveiligd hier.. Het is zo erg, dat de 3G verbinding van m'n telefoon nog sneller is nuquote:Op zondag 18 september 2011 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom ze dat niet af willen schaffen?
Precies, maar van wat ik hier en op de play-by-play van Sherdog lees, heb ik dus mooi wel een submission clinic gemist.quote:
Yes you did..quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies, maar van wat ik hier en op de play-by-play van Sherdog lees, heb ik dus mooi wel een submission clinic gemist.
Ik ben ongeduldigquote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Yes you did..
Waarom lees je dan ook de play-by-play, waarom niet wachten tot morgen of maandag, reset, dan lekker downloaden?
Als je mijn posts hebt gelezen weet je dat ik me al voorbereid heb op punt verliesquote:Op zondag 18 september 2011 00:48 schreef roepdeman het volgende:
Neem maar alvast een ijsje, is alvast troost voor morgen :p
quote:Op zondag 18 september 2011 00:50 schreef Hooidraad het volgende:
Je kunt ook je calippo dippen in je rijstepapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |