Ja schat ik doe alles voor jou en ben nu hard aant werken krijg ik ook een beloning omdat ik dit topic opende?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Meloewa het volgende:
Ben je al begonnen met dwijlen? GRRRRRRR
Ja een martelpartij minder!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja schat ik doe alles voor jou en ben nu hard aant werken krijg ik ook een beloning omdat ik dit topic opende?
BasEnAad staat voor huiselijk geweld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef BasEnAad het volgende:
Je moet haar van de trap duwen, eerlijk waar.
Straks krijg je nog grootheidswaanzinquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik stamp je met mijn voeten recht in je face jij smerige snol.
Sorry het spijt me... :quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik stamp je met mijn voeten recht in je face jij smerige snol.
Ik verwijs je door naar 18+quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry het spijt me... :![]()
Ik ben je slaafje en minderwaardige snol.. Jij bent de knappe machtige meesteres! Sorry.
Nee je moet duidelijk grenzen stellen. DIT WILLEN WIJ NIET IN NEDERLAND!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef Akwasi het volgende:
[..]
BasEnAad staat voor huiselijk geweld.
Godver...hou je muil! ik ben dat geslijm van je meer dan zat mijn achterijke slaaf die je bent!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry het spijt me... :![]()
Ik ben je slaafje en minderwaardige snol.. Jij bent de knappe machtige meesteres! Sorry.
Sorry het spijt me ik ga gelijk verder met mijn klusjes...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Godver...hou je muil! ik ben dat geslijm van je meer dan zat mijn achterijke slaaf die je bent!
Knielen hond
Welke klusjes? benoem ze nu allemaal! ik ben het zat!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry het spijt me ik ga gelijk verder met mijn klusjes...![]()
Jou je pillen geven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Welke klusjes? benoem ze nu allemaal! ik ben het zat!
Je hond uitlatenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Welke klusjes? benoem ze nu allemaal! ik ben het zat!
Vergeten?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Je hond uitlaten
De vloer dwijlen
Je tas dragen op school
Je kamer opruimen
De andere ben ik vergeten..![]()
Sorry meesteres. Ik ben dom ja, ik zal voor je knielen je voeten likken, en mijn klusjes opschrijven..quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vergeten?Jij bent helemaal niet gehoorzaam stomme slaaf. leer je ook nog luisteren ook.
Je gaat nu 1000 x schrijven welke klusjes je moet doen of je bent nog niet jarig. Dat zweer ik je.
Ik stamp je tegen de muur aan met mijn voeten en je smeekt me om genade.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry meesteres. Ik ben dom ja, ik zal voor je knielen je voeten likken, en mijn klusjes opschrijven..![]()
Ik werk zo hard als ik kan.. Stamp me niet meer alsjeblieft. Ik doe alles voor je... Verleen me je gratie!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik stamp je tegen de muur aan met mijn voeten en je smeekt me om genade.
Jij smerige slaaf en beginnen met je klusjes hup hup
En argo danquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef Akwasi het volgende:
Ik ga slapen
Meloewa, jij bent echt heel vreemd.
Een partner met gestoord gedrag als TS moet ik niet hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Hier zou een relatie uit kunnen ontstaan ook nog.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
Een partner met gestoord gedrag als TS moet ik niet hoor
Whut whut whut. smeek voor je leven slaaf.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik werk zo hard als ik kan.. Stamp me niet meer alsjeblieft. Ik doe alles voor je... Verleen me je gratie!Please!
Ik smeek voor mijn leven asjeblieft doe me geen pijn ik smeek je ik doe alles voor je je mag met me doen wat je wilt ik ben je domme slaaf maar!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Whut whut whut. smeek voor je leven slaaf.
Ik pis in zijn bek!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Laat je hem je nog beffen?Jeweetwel, gedwongen manier.
Nee het moest van Meloewa.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Isegrim het volgende:
Dit topic heb je zeker geopend nadat je moeder binnenstormde terwijl je zat te fappen?
Alles behalve dat..quote:
Inderdaad, het valt me ook op. Was ze maar iets normaler zoals Argo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef Akwasi het volgende:
Ik ga slapen
Meloewa, jij bent echt heel vreemd.
HAHAHAAHAHAHHAA jij bent echt geen goede slaaf.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee het moest van Meloewa.
[..]
Alles behalve dat..
Nee dan liever plas...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ze mag dus wel in je mond kotsen. Of poepen.
?
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Inderdaad, het valt me ook op. Was ze maar iets normaler zoals Argo.
Sorry ok je mag in mijn bek pissen je mag met me doen wat je maar wilt! SORRY HET SPIJT ME!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAHHAA jij bent echt geen goede slaaf.
mmmmmh , zie je wel!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry ok je mag in mijn bek pissen je mag met me doen wat je maar wilt! SORRY HET SPIJT ME!
Ja voor jou doe ik alles.. Ik heb nu toch ook wel dorst.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mmmmmh , zie je wel!Ik kan je alles laten doen
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja voor jou doe ik alles.. Ik heb nu toch ook wel dorst.![]()
Sorry dat ik niet zo goed luister, maar je mag alles met me doen! Ik zal voor je dansen in een string, je huiswerk maken wat je maar wilt!
Mh awesome! Mijn hond.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja voor jou doe ik alles.. Ik heb nu toch ook wel dorst.![]()
Sorry dat ik niet zo goed luister, maar je mag alles met me doen! Ik zal voor je dansen in een string, je huiswerk maken wat je maar wilt!
Voor jou doe ik dat, maar maak je me wel wakker? En ik kan je huiswerk toch niet daar maken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mh awesome! Mijn hond.
Ik WIL trouwens dat je even buiten in de vuilnisbak gaat slapen!
Denk eraan mijn wil is wet!
Mijn huiswerk maak je maar in die vuilnisbakquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Voor jou doe ik dat, maar maak je me wel wakker? En ik kan je huiswerk toch niet daar maken?
Heb nog een kettig overquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:38 schreef Sinkiusin het volgende:
Meloewa is geen vrouw.
Meer een:
[ afbeelding ]
Is goed schatje wat jij wilt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn huiswerk maak je maar in die vuilnisbak
Ik ben toch maar je enige slaafje?quote:
Noem mij geen schatje noem mij '' bazin''quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Is goed schatje wat jij wilt.
[..]
Ik ben toch maar je enige slaafje?
Sorry bazin, maar ik doe alles voor je ik wil je pis drinken je slaafje zijn ik wil doen wat jij wilt! Je mag me belachelijk maken samen met je vriendinnen het maakt mij niet uit zolang jij maar gelukkig bent!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Noem mij geen schatje noem mij '' bazin''
Ik vind dat je erg langzaam werk jij alleen is als bijna niks
Oke mijn persoonlijke pispaaltje letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry bazin, maar ik doe alles voor je ik wil je pis drinken je slaafje zijn ik wil doen wat jij wilt! Je mag me belachelijk maken samen met je vriendinnen het maakt mij niet uit zolang jij maar gelukkig bent!
Ja ik ben je pispaaltje, wat jij maar wilt. Zolang jij gelukkig bent..quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke mijn persoonlijke pispaaltje letterlijk en figuurlijkGRRR!
Dat heb jij goed begrepen! en je zult het weten ook! aan de slag maar weer huppppp hupquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik ben je pispaaltje, wat jij maar wilt. Zolang jij gelukkig bent..
Ja ik ga nog harder werken om jou blij te maken. Wat is mijn beloning vanavond?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat heb jij goed begrepen! en je zult het weten ook! aan de slag maar weer huppppp hup
Sorry ik stop ermee vergeef het me please ik doe alles voor je!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef Meloewa het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 17 september 2011 23:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik ga nog harder werken om jou blij te maken. Wat is mijn beloning vanavond?
[/quote ]
Dat je ontslagen bent dat is de beloning van vanavond, hou niet van geile slaven je zit in geil 3# te posten en dat maakt me erg boos. Moven slecht luisterende strond slaaf die je bent!
Moven. uit mijn ogen!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry ik stop ermee vergeef het me please ik doe alles voor je!
IK doe alles voor je wat je maar wilt, ik ga in een string door het dorp wandelen maar vergeef me please!quote:
Je bent zelf ook geil Meloewa.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef Meloewa het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 17 september 2011 23:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik ga nog harder werken om jou blij te maken. Wat is mijn beloning vanavond?
[/quote ]
Dat je ontslagen bent dat is de beloning van vanavond, hou niet van geile slaven je zit in geil 3# te posten en dat maakt me erg boos. Moven slecht luisterende strond slaaf die je bent!
Hey, ik ben je slaaf nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef Meloewa het volgende:
Jullie kunnen mij alle 2 bedienen terwijl ik op mijn bazen troon zit . Idiote slaven
Jij wilt graag mijn slaaf zijn ik voel het aan!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hey, ik ben je slaaf nietIk doe lekkur alles wat ik zelluf wil! na na na na na.
Ik kniel aan de rechterkant van je troon en poets hem.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:54 schreef Meloewa het volgende:
Jullie kunnen mij alle 2 bedienen terwijl ik op mijn bazen troon zit . Idiote slaven
Ik niet. Ik kom kijken naar het nieuwe FOK!-stelletje. Doe niet alsof er niets is tussen jullie. You want his cock.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij wilt graag mijn slaaf zijn ik voel het aan!
Lol slaven zijn slaven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kom kijken naar het nieuwe FOK!-stelletje. Doe niet alsof er niets is tussen jullie. You want his cock.
Denk van niet, anders had hij inmiddels wel gereageerd. Hij heeft misschien wel een beter vriendinnetje gevonden. Je zult nu dus alles uit de kast moeten halen om hem terug te krijgen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:10 schreef Meloewa het volgende:
Ik vervel me de tyfes en argo is me slaaf
Zeg hier iets hatelijks tegen je zelf!quote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Denk van niet, anders had hij inmiddels wel gereageerd. Hij heeft misschien wel een beter vriendinnetje gevonden. Je zult nu dus alles uit de kast moeten halen om hem terug te krijgen.
`quote:Op zondag 18 september 2011 07:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
Allemaal stoere praat van zowel Argo als Meloewa maar iets na 12en en ze zijn pleite. Watjes.
@Meloewa: Neuken? Zolang je maar weet dat ik de dominantste ben.
Nee?quote:Op zondag 18 september 2011 10:38 schreef Ritmo het volgende:
Je hoort zaterdagavond ook niet op je kamertje te zitten.
Wat zeg je me nou, ik was er gewoon nog tot 4:00 s'nachts!quote:Op zondag 18 september 2011 07:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
Allemaal stoere praat van zowel Argo als Meloewa maar iets na 12en en ze zijn pleite. Watjes.
@Meloewa: Neuken? Zolang je maar weet dat ik de dominantste ben.
Hoeso niet :Squote:Op zondag 18 september 2011 10:38 schreef Ritmo het volgende:
Omdat niet gesneuveld is in mijn sociale kring.quote:Op zondag 18 september 2011 11:04 schreef Akwasi het volgende:
Jongens waarom zijn jullie niet naar de kerk?
Wat is je moeders foboquote:Op zondag 18 september 2011 11:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Fok leven is er thuis aardig ingeslagen
Wat moet ik anders doen dan? ik zou nie wetenquote:Op zondag 18 september 2011 11:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat dat het toppunt van kansloosheid is? Kun je net zo goed voor een trein springen.
Uitgaanquote:Op zondag 18 september 2011 11:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen dan? ik zou nie weten
Met mij copulerenquote:Op zondag 18 september 2011 11:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 11:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Klinkt me erg vreemd aan de oren dit.
quote:Op zondag 18 september 2011 11:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha die plaatjes maken het wel erg grappigquote:Op zondag 18 september 2011 11:36 schreef Akwasi het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsgemeenschap de plaatjes doen het hem
mwah mwah Ik heb wel vriendinnen hoor. ik ga ook wel eens uit.. ik ga ook wel eens naar de bios maar niet elk weekend joe n0o0 hou hut isquote:Op zondag 18 september 2011 11:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Uitgaan? Bios? Een vriendin gaan zoeken? Met vrienden iets doen?
Bioscoopje? Poolen? Bowlen? Stappen? Met vrienden voetbal kijken?quote:Op zondag 18 september 2011 11:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bioscoopje is een 1.5 uurquote:Op zondag 18 september 2011 11:40 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Bioscoopje? Poolen? Bowlen? Stappen? Met vrienden voetbal kijken?
Haten op voetbal en Polen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bioscoopje is een 1.5 uurBowlen vind ik voor nerds
![]()
Poolen kan ik niet en met voetbal hou ik me niet bezig
Bowlen voor nerds vinden maar niet weten wat je op zaterdagavond zou moeten gaan doenquote:Op zondag 18 september 2011 11:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bioscoopje is een 1.5 uurBowlen vind ik voor nerds
![]()
Poolen kan ik niet en met voetbal hou ik me niet bezig
Ga eens kijken in een stadion. Daar zitten echt een hoop mooie dames hoor.quote:
hihi, ik ben een zolderkamernerdquote:Op zondag 18 september 2011 11:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Bowlen voor nerds vinden maar niet weten wat je op zaterdagavond zou moeten gaan doen![]()
![]()
![]()
Dat zijn voetbalvrouwenquote:Op zondag 18 september 2011 11:50 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ga eens kijken in een stadion. Daar zitten echt een hoop mooie dames hoor.
Nee gewoon op de tribune niet de vrouwen van voetballers..quote:Op zondag 18 september 2011 11:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat zijn voetbalvrouwenDat leven wil ik ook wel.. mezelf even interessen in voetbal om een super luxe leven te leiden ja hoor!
mh nee ben liever binnen danquote:Op zondag 18 september 2011 11:55 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Nee gewoon op de tribune niet de vrouwen van voetballers..
.. Waar woon jij dan?quote:Op zondag 18 september 2011 12:05 schreef Argo het volgende:
Meloewa woon je in Sittard? In dat geval is het voor mij maar een half uur fietsen!
Op 10:38 wakker zijn na het stappenquote:Op zondag 18 september 2011 10:38 schreef Ritmo het volgende:
Menige FOK!er ontwaakt nu pas!quote:Op zondag 18 september 2011 12:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Op 10:38 wakker zijn na het stappen.
quote:Op zondag 18 september 2011 12:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Menig baas van de club ontwaakt nu pas!
Prima, je weet 't te vinden? Ik heb de chocolade al in huisquote:Op zondag 18 september 2011 11:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heel even de betekenis gegoogeld![]()
Erg mooi tot zaterdag.
Jep , jasselijne straat 12 , Toch wel geen goedkope chocolade héquote:Op zondag 18 september 2011 12:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Prima, je weet 't te vinden? Ik heb de chocolade al in huis
Enkel de duurste chocolade voor mijn honeyquote:Op zondag 18 september 2011 12:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jep , jasselijne straat 12 , Toch wel geen goedkope chocolade hé
Ja best ergquote:Op zondag 18 september 2011 12:57 schreef JApieman het volgende:
Herkenbaar, ik denk nu steeds bij bepaalde liedjes dat iemand onderaan de trap mijn naam staat te schreeuwen.
Als je nou leest had je in het vorige topic ergens op pagina 10 ofzo gezien dat ik aan het werk moest en om 11 uur moest beginnen.quote:
Ik zou wel willen dat ik toen lekker kon slapen... 4 Uur gingen we dicht, kwart voor 6 liep ik het gebouw uit om naar huis te gaan, thuis aangekomen rond 5 voor 6 werd ik vrolijk begroet door de hond, deze van 6 tot ca. 6:25 uitgelaten, toen nog even wat gegeten en gedronken, beetje TV gekeken en toen naar mijn bed, in mijn bed nog even Fok! bekijken en toen ging ik slapen en daarna was het 14:30 voordat ik weer wakker werd.quote:Op zondag 18 september 2011 11:02 schreef Meloewa het volgende:
Wat zeg je me nou, ik was er gewoon nog tot 4:00 s'nachts!
Jij was zelf slapen toen je zei dat je ging werken ja hé geef toe..
Pics als bewijs?quote:Op zondag 18 september 2011 14:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als je nou leest had je in het vorige topic ergens op pagina 10 ofzo gezien dat ik aan het werk moest en om 11 uur moest beginnen.
[..]
Ik zou wel willen dat ik toen lekker kon slapen... 4 Uur gingen we dicht, kwart voor 6 liep ik het gebouw uit om naar huis te gaan, thuis aangekomen rond 5 voor 6 werd ik vrolijk begroet door de hond, deze van 6 tot ca. 6:25 uitgelaten, toen nog even wat gegeten en gedronken, beetje TV gekeken en toen naar mijn bed, in mijn bed nog even Fok! bekijken en toen ging ik slapen en daarna was het 14:30 voordat ik weer wakker werd.
Ja, dahag, ik ben naast mijn andere werkzaamheden daar ook fotograaf, dan weten jullie direct wie ik ben en ben ik mijn anonimiteit die ik nu geniet kwijt.quote:
hihiquote:Op zondag 18 september 2011 17:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, dahag, ik ben naast mijn andere werkzaamheden daar ook fotograaf, dan weten jullie direct wie ik ben en ben ik mijn anonimiteit die ik nu geniet kwijt.
We hebben je toch al gezien op www.alternatiefdaten.nlquote:Op zondag 18 september 2011 17:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, dahag, ik ben naast mijn andere werkzaamheden daar ook fotograaf, dan weten jullie direct wie ik ben en ben ik mijn anonimiteit die ik nu geniet kwijt.
Pics or it didn't happen..quote:Op zondag 18 september 2011 17:15 schreef Akwasi het volgende:
[..]
We hebben je toch al gezien op www.alternatiefdaten.nl
Mannen met vies lang haar en een baard in de horeca is reden voor ontslag. U FAIL!quote:
Ik fail? Wat dacht je van die gozer die er zo uitziet.quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mannen met vies lang haar en een baard in de horeca is reden voor ontslag. U FAIL!
Maar jij zei dat ik dat was!quote:Op zondag 18 september 2011 17:20 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik fail? Wat dacht je van die gozer die er zo uitziet.
Me is feri goet in Englisch... Ik zie inderdaad wel een joekel van een spelfout...quote:
Zie je er zo uit ..quote:Op zondag 18 september 2011 17:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mannen met vies lang haar en een baard in de horeca is reden voor ontslag. U FAIL!
Yous dont speaky the english?quote:Op zondag 18 september 2011 17:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Me is feri goet in Englisch... Ik zie inderdaad wel een joekel van een spelfout...
Jawel hoor.quote:
Het is gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 18 september 2011 17:38 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Meloewa fok is niet om te hosselen.
Waarom post je foto's van mij trouwensquote:Op zondag 18 september 2011 17:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is gewoon uit nieuwsgierigheid.
Jeeh daar kom je dan ook erg laat achterquote:Op zondag 18 september 2011 17:40 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Waarom post je foto's van mij trouwens
quote:Op zondag 18 september 2011 17:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jeeh daar kom je dan ook erg laat achterHet is trouwens maar 1 foto
Ik heb geen geldquote:Op zondag 18 september 2011 17:54 schreef King_Merc het volgende:
ga op jezelf wonen(was m,n eerste reactie)
maar inderdaad behoorlijk irritant, had ik ook vaak behoorlijk last van...
gelukkig klopt ze wel op de deur voordat ze m,n kamer binnenkomt..
Waarom willen jullie dat ik mijn anonimiteit opgeef?quote:
Voor de hossel.quote:Op zondag 18 september 2011 18:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Waarom willen jullie dat ik mijn anonimiteit opgeef?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |