Ja schat ik doe alles voor jou en ben nu hard aant werken krijg ik ook een beloning omdat ik dit topic opende?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Meloewa het volgende:
Ben je al begonnen met dwijlen? GRRRRRRR
Ja een martelpartij minder!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja schat ik doe alles voor jou en ben nu hard aant werken krijg ik ook een beloning omdat ik dit topic opende?
BasEnAad staat voor huiselijk geweld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef BasEnAad het volgende:
Je moet haar van de trap duwen, eerlijk waar.
Straks krijg je nog grootheidswaanzinquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik stamp je met mijn voeten recht in je face jij smerige snol.
Sorry het spijt me... :quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik stamp je met mijn voeten recht in je face jij smerige snol.
Ik verwijs je door naar 18+quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry het spijt me... :![]()
Ik ben je slaafje en minderwaardige snol.. Jij bent de knappe machtige meesteres! Sorry.
Nee je moet duidelijk grenzen stellen. DIT WILLEN WIJ NIET IN NEDERLAND!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef Akwasi het volgende:
[..]
BasEnAad staat voor huiselijk geweld.
Godver...hou je muil! ik ben dat geslijm van je meer dan zat mijn achterijke slaaf die je bent!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry het spijt me... :![]()
Ik ben je slaafje en minderwaardige snol.. Jij bent de knappe machtige meesteres! Sorry.
Sorry het spijt me ik ga gelijk verder met mijn klusjes...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Godver...hou je muil! ik ben dat geslijm van je meer dan zat mijn achterijke slaaf die je bent!
Knielen hond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |