Ja schat ik doe alles voor jou en ben nu hard aant werken krijg ik ook een beloning omdat ik dit topic opende?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Meloewa het volgende:
Ben je al begonnen met dwijlen? GRRRRRRR
Ja een martelpartij minder!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja schat ik doe alles voor jou en ben nu hard aant werken krijg ik ook een beloning omdat ik dit topic opende?
BasEnAad staat voor huiselijk geweld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef BasEnAad het volgende:
Je moet haar van de trap duwen, eerlijk waar.
Straks krijg je nog grootheidswaanzinquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik stamp je met mijn voeten recht in je face jij smerige snol.
Sorry het spijt me... :quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik stamp je met mijn voeten recht in je face jij smerige snol.
Ik verwijs je door naar 18+quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry het spijt me... :![]()
Ik ben je slaafje en minderwaardige snol.. Jij bent de knappe machtige meesteres! Sorry.
Nee je moet duidelijk grenzen stellen. DIT WILLEN WIJ NIET IN NEDERLAND!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef Akwasi het volgende:
[..]
BasEnAad staat voor huiselijk geweld.
Godver...hou je muil! ik ben dat geslijm van je meer dan zat mijn achterijke slaaf die je bent!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry het spijt me... :![]()
Ik ben je slaafje en minderwaardige snol.. Jij bent de knappe machtige meesteres! Sorry.
Sorry het spijt me ik ga gelijk verder met mijn klusjes...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Godver...hou je muil! ik ben dat geslijm van je meer dan zat mijn achterijke slaaf die je bent!
Knielen hond
Welke klusjes? benoem ze nu allemaal! ik ben het zat!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry het spijt me ik ga gelijk verder met mijn klusjes...![]()
Jou je pillen geven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Welke klusjes? benoem ze nu allemaal! ik ben het zat!
Je hond uitlatenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Welke klusjes? benoem ze nu allemaal! ik ben het zat!
Vergeten?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Je hond uitlaten
De vloer dwijlen
Je tas dragen op school
Je kamer opruimen
De andere ben ik vergeten..![]()
Sorry meesteres. Ik ben dom ja, ik zal voor je knielen je voeten likken, en mijn klusjes opschrijven..quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vergeten?Jij bent helemaal niet gehoorzaam stomme slaaf. leer je ook nog luisteren ook.
Je gaat nu 1000 x schrijven welke klusjes je moet doen of je bent nog niet jarig. Dat zweer ik je.
Ik stamp je tegen de muur aan met mijn voeten en je smeekt me om genade.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry meesteres. Ik ben dom ja, ik zal voor je knielen je voeten likken, en mijn klusjes opschrijven..![]()
Ik werk zo hard als ik kan.. Stamp me niet meer alsjeblieft. Ik doe alles voor je... Verleen me je gratie!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik stamp je tegen de muur aan met mijn voeten en je smeekt me om genade.
Jij smerige slaaf en beginnen met je klusjes hup hup
En argo danquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef Akwasi het volgende:
Ik ga slapen
Meloewa, jij bent echt heel vreemd.
Een partner met gestoord gedrag als TS moet ik niet hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Hier zou een relatie uit kunnen ontstaan ook nog.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
Een partner met gestoord gedrag als TS moet ik niet hoor
Whut whut whut. smeek voor je leven slaaf.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik werk zo hard als ik kan.. Stamp me niet meer alsjeblieft. Ik doe alles voor je... Verleen me je gratie!Please!
Ik smeek voor mijn leven asjeblieft doe me geen pijn ik smeek je ik doe alles voor je je mag met me doen wat je wilt ik ben je domme slaaf maar!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Whut whut whut. smeek voor je leven slaaf.
Ik pis in zijn bek!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Laat je hem je nog beffen?Jeweetwel, gedwongen manier.
Nee het moest van Meloewa.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Isegrim het volgende:
Dit topic heb je zeker geopend nadat je moeder binnenstormde terwijl je zat te fappen?
Alles behalve dat..quote:
Inderdaad, het valt me ook op. Was ze maar iets normaler zoals Argo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef Akwasi het volgende:
Ik ga slapen
Meloewa, jij bent echt heel vreemd.
HAHAHAAHAHAHHAA jij bent echt geen goede slaaf.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee het moest van Meloewa.
[..]
Alles behalve dat..
Nee dan liever plas...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ze mag dus wel in je mond kotsen. Of poepen.
?
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Inderdaad, het valt me ook op. Was ze maar iets normaler zoals Argo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |