gevarieerder eten, of misschien gewoon uberhaupt iets etenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Argo het volgende:
Terechte klacht ik heb ook al weken lang honger die niet overgaat!
Pix?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef Meloewa het volgende:
Meneer, eet je wat , en doe nou niet zo zielig! ja?
Kusjes ,
Een mevrouw uit het verre oosten.
Als ik nu eet wordt het opgeslagen gaat ten koste van mijn wasbordquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef Meloewa het volgende:
Meneer, eet je wat , en doe nou niet zo zielig! ja?
Kusjes ,
Een mevrouw uit het verre oosten.
Nee. ALleen als je eet en meteen gaat slapen. Als je pas over 2 uurtjes gaat slapen niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik nu eet wordt het opgeslagen gaat ten koste van mijn wasbord
gr gr
Verkapte wilders-haat postquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef boyv het volgende:
Je hebt vanavond dus de tijd om die blondgebleekte superschurk eens hard aan te pakken. Krijg je KFC van mij daarna.
Aanzetten tot haat mag niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef boyv het volgende:
Je hebt vanavond dus de tijd om die blondgebleekte superschurk eens hard aan te pakken. Krijg je KFC van mij daarna.
Bedoel je The Aryan? Die duivelse nazi met zijn streken altijd! Laatst had hij een Hitlersnorzendertje op mijn bovenlip geplakt en volgde hij mij tot in mijn lair. Een woeste strijd ontketende zich, doch mocht het goede weer zegevieren.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef boyv het volgende:
Bij mij ook. Intrigerend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:13 schreef Levolution het volgende:
Waarom rekent spellingcheck 'Hitlersnorzendertje' goed?
A.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap niet waarop deze onjuiste constatering berust.
Send.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef Sinkiusin het volgende:
Eet dan wat jong.
Send from my Nokia N8-00
Kısır!!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Levolution het volgende:
Inmiddels reeds kliekjes gegeten.
Bulgur met spiermaag.
Ik leef nog, maar heb wel weer honger.quote:Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef Meloewa het volgende:
Ts lig toch niet te sterven van de honger he
het kan zo makkelijk je wasbordje rapen iddquote:Op zondag 18 september 2011 01:40 schreef nicknicknickname het volgende:
Net mora minimix gegeten![]()
Het kan zo makkelijk zijn soms
Probeer het nu nog een keer met hele zinnen zodat een ander het ook begrijpt wat je wilt vertellen...quote:Op zondag 18 september 2011 01:42 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
het kan zo makkelijk je wasbordje rapen idd
quote:Op zondag 18 september 2011 01:45 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Probeer het nu nog een keer met hele zinnen zodat een ander het ook begrijpt wat je wilt vertellen...
Jouw eerste zin in je vorige post had anders ook geen onderwerp.quote:Op zondag 18 september 2011 01:45 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Probeer het nu nog een keer met hele zinnen zodat een ander het ook begrijpt wat je wilt vertellen...
ga eten man, fuck dat wasbordjequote:Op zondag 18 september 2011 01:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik leef nog, maar heb wel weer honger.
ja als je honger hebt moet je wel eten denk ikquote:
Eén blokje bij mij is groter dan één pectoral.quote:Op zondag 18 september 2011 02:15 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ja als je honger hebt moet je wel eten denk ik
tenminste ik denk wel dat het lichaam zo werkt
anders gaat je wasbordje ineen krimpen
pics or it didnt happenquote:Op zondag 18 september 2011 02:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eén blokje bij mij is groter dan één pectoral.
misschien kan ts toch niet een ei bakkenquote:Op zondag 18 september 2011 02:33 schreef OeJ het volgende:
Je ken toch een ei bakken? dat heb meerdere voordelen:
1. Van eieren word je geil.
2. Het is lekker.
3. Het zal wel goed zijn.
Waarom niet, Aukje?quote:Op zondag 18 september 2011 02:35 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
misschien kan ts toch niet een ei bakken
nee zo werkt het niet, ik geef je enkel iets ter overweging, daarin ben ik verder niet de juiste persoon om mee te corresponderen aangezien het niet mij persoonlijk betreft maar wel TSquote:
Nou ja, ok, het zou kunnen dat hij geen ei kan bakken, dat klopt. Bedankt dat je me dit ter overweging hebt meegegeven.quote:Op zondag 18 september 2011 02:38 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet, ik geef je enkel iets ter overweging, daarin ben ik verder niet de juiste persoon om mee te corresponderen aangezien het niet mij persoonlijk betreft maar wel TS
geen probleem, moge je er veel profijt van hebben vandaag en in je toekomstquote:Op zondag 18 september 2011 02:39 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nou ja, ok, het zou kunnen dat hij geen ei kan bakken, dat klopt. Bedankt dat je me dit ter overweging hebt meegegeven.
Op welke manier zou ik daar profijt van kunnen hebben vandaag en in de toekomst?quote:Op zondag 18 september 2011 02:41 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
geen probleem, moge je er veel profijt van hebben vandaag en in je toekomst
zeg heyquote:Op zondag 18 september 2011 02:42 schreef OeJ het volgende:
[..]
Op welke manier zou ik daar profijt van kunnen hebben vandaag en in de toekomst?
Het is maar een vraag.quote:Op zondag 18 september 2011 02:44 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
zeg hey
hou es op mij uit de tent te lokken hey
owquote:
Oh, ok, begrijp ut. En heb jij dikke tieten?quote:Op zondag 18 september 2011 03:05 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ow
jammer
nou gewoon een beeld vormen van waarmee ik praat zaterdagnacht
verder geen bijbedoelingen hoor
niet 'dik' neequote:Op zondag 18 september 2011 03:12 schreef OeJ het volgende:
[..]
Oh, ok, begrijp ut. En heb jij dikke tieten?
Ik heb een sixpack.quote:Op zondag 18 september 2011 03:05 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ow
jammer
nou gewoon een beeld vormen van waarmee ik praat zaterdagnacht
verder geen bijbedoelingen hoor
Nee, ik ben een kontjesman.quote:Op zondag 18 september 2011 03:15 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
niet 'dik' nee
handje vol(maar wel mijn handen he)
vind je dat aantrekkelijk dan, dikke tieten
Vond ik leuk. Heb jij wel eens gemerkt dat je geil(er) werd na het eten van (een) ei(eren), of denk je dat dat toen misschien toeval is geweest?quote:Op zondag 18 september 2011 03:17 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
waarom vraag je dan naar het andere
quote:Op zondag 18 september 2011 03:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Geeft niks hoor schatje, ik ga liever voor iets beters
Mooi dat je zo sterk in je schoenen staatquote:Op zondag 18 september 2011 03:19 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
maar ik koester geen wrok dus ik wens je succes
Hoezo nou weer moet je daarvoor sterk in je schoenen staan?quote:Op zondag 18 september 2011 03:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Mooi dat je zo sterk in je schoenen staat
nee met eieren heb ik die associatie nog niet gelegd neequote:Op zondag 18 september 2011 03:19 schreef OeJ het volgende:
[..]
Vond ik leuk. Heb jij wel eens gemerkt dat je geil(er) werd na het eten van (een) ei(eren), of denk je dat dat toen misschien toeval is geweest?
het was een test om te kijken of ik sterk in mijn schoenen stondquote:Op zondag 18 september 2011 03:20 schreef OeJ het volgende:
[..]
Hoezo nou weer moet je daarvoor sterk in je schoenen staan?
Je vergeet alcohol natuurlijk, hoewel dat meestal drank is, maar het kan ook eten zijn, in bijvoorbeeld bonbons.quote:Op zondag 18 september 2011 03:20 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
nee met eieren heb ik die associatie nog niet gelegd nee
maar überhaupt niet met wat voor eten dan ook![]()
van chocola schijn je je ook gelukkiger te gaan voelen? Maar dat herken ik ook niet eerlijk gezegd
We kunnen beter even wachten tot HSG zelf reageert.quote:Op zondag 18 september 2011 03:21 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
het was een test om te kijken of ik sterk in mijn schoenen stond
maar da's geen antwoord op je vraag he
Maar ik reageerde dan ook niemandquote:Op zondag 18 september 2011 02:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jouw eerste zin in je vorige post had anders ook geen onderwerp.
ja op die toer, en spacecake enzo, maar dat spreekt wel voor zich een beetjequote:Op zondag 18 september 2011 03:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je vergeet alcohol natuurlijk, hoewel dat meestal drank is, maar het kan ook eten zijn, in bijvoorbeeld bonbons.
En HSG reageerde.quote:Op zondag 18 september 2011 03:22 schreef OeJ het volgende:
[..]
We kunnen beter even wachten tot HSG zelf reageert.
Tenzij ze heel veel sterke drank in 1 bonbon hebben gestopt. Dat kan ook.quote:Op zondag 18 september 2011 03:23 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ja op die toer, en spacecake enzo, maar dat spreekt wel voor zich een beetje
maar die bonbons zijn wel lekker ja maar dan kan je beter voor een fles wijn gaan toch
want anders ben je misselijk van de chocola voordat je iets merkt
jij bent wel erg scherp vanavond heyquote:Op zondag 18 september 2011 03:26 schreef OeJ het volgende:
[..]
Tenzij ze heel veel sterke drank in 1 bonbon hebben gestopt. Dat kan ook.
Slaap lekker dan straks.quote:Op zondag 18 september 2011 03:27 schreef Aukje83 het volgende:
ja ik denk ook niet dat het hem gaat worden eerlijk gezegd
maar bedankt voor mij gezelschap te houden
ik ben wel redelijk verveeld vanavond, zo maar naar bed dan
Hehe, handig wel dat je echt alles kan wiki'en tegenwoordig. Sorry van de sc in je (prachtige) topic btwquote:Op zondag 18 september 2011 03:31 schreef Levolution het volgende:
In chocolade zit fenylethylamine, een stof qua structuur gelijkend op amfetamine en die aangemaakt wordt bij verliefdheid. Chocolade bevat daarnaast ook nog een heleboel neurotransmitters. De concentraties zijn echter dusdanig laag dat een effect uitblijft, of de stoffen worden in de maag afgebroken.
thx jij ook straks (als je gaat)quote:Slaap lekker dan straks.
Toevallig wist ik dit al, maar wel dankzij Wiki inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 03:39 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Hehe, handig wel dat je echt alles kan wiki'en tegenwoordig. Sorry van de sc in je (prachtige) topic btw
[..]
thx jij ook straks (als je gaat)
Oh ik kom wel aan in de pectorals hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 04:54 schreef Straatcommando. het volgende:
TS, ik voel uw pijn, broeder.
Toen ik nog een jonge Straatcommando. was, woog ik nog geen 60 kilo @ 1.83m. Constant honger, weinig uitvoeren en niets aankomen. Nu ben ik natuurlijk een ongewassen, dikke nerd die op FOK! rondhangt.
gr
Een vetzak zijn, en in de waan zijn dat je een superheld bent, omdat je heel de dag fantasiefilms kijktquote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mannen die geen gigantische eetlust hebben.
Denken dat ik een vetzak ben.quote:Op zondag 18 september 2011 14:11 schreef 678agh678 het volgende:
[..]
Een vetzak zijn, en in de waan zijn dat je een superheld bent, omdat je heel de dag fantasiefilms kijkt
Ongeloofwaardigquote:Op zondag 18 september 2011 14:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Denken dat ik een vetzak ben.
Ik eet geen troep en ik sport.
Honger hebben wordt gedefinieerd als behoefte aan voedsel hebben, zodra mijn maag begint te knorren maakt mijn lichaam mij duidelijk dat het behoefte aan voedsel heeft. Derhalve heb ik honger.quote:Op zondag 18 september 2011 14:22 schreef Mozy het volgende:
Ts weet niet wat het verschil tussen honger hebben en trek hebben is.
Ik eet meer dan jij durft te eten maar ben waarschijnlijk fitter dan jij, dit categoriseer jij als 'ongeloofwaardig'.quote:Op zondag 18 september 2011 14:23 schreef 678agh678 het volgende:
[..]
Ongeloofwaardigje komt iig over als bijv, juicyhil
Dat weet je helemaal nietquote:Op zondag 18 september 2011 14:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik eet meer dan jij durft te eten maar ben waarschijnlijk fitter dan jij, dit categoriseer jij als 'ongeloofwaardig'.
u jelly?
Vandaar ook 'waarschijnlijk'.quote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef 678agh678 het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal nietEn ik heb geen idee wat een u jelly is.
Dat je er misschien iets anders dan gemiddeld uitziet betekent natuurlijk niet nietsquote:Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vandaar ook 'waarschijnlijk'.
En mensen die nieuw op het internet zijn.
Mensen die niet willen leren.quote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef 678agh678 het volgende:
[..]
Dat je er misschien iets anders dan gemiddeld uitziet betekent natuurlijk niet niets. En waarom zou ik überhaupt al jouw maagdenwoordjes willen leren
?
Genoeg dingen die ik wil leren, maar terug in de tijd gaan om pubertermen te gaan gebruiken is nogal onnozel. Als je wat ouder bent (of beter gezegd: wat volwassener) zal je dat wel begrijpen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mensen die niet willen leren.
Zo blijf je dom.
Hou oud ben je dan?quote:Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef 678agh678 het volgende:
[..]
Genoeg dingen die ik wil leren, maar terug in de tijd gaan om pubertermen te gaan gebruiken is nogal onnozel. Als je wat ouder bent (of beter gezegd: wat volwassener) zal je dat wel begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |