gevarieerder eten, of misschien gewoon uberhaupt iets etenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Argo het volgende:
Terechte klacht ik heb ook al weken lang honger die niet overgaat!
Pix?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef Meloewa het volgende:
Meneer, eet je wat , en doe nou niet zo zielig! ja?
Kusjes ,
Een mevrouw uit het verre oosten.
Als ik nu eet wordt het opgeslagen gaat ten koste van mijn wasbordquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef Meloewa het volgende:
Meneer, eet je wat , en doe nou niet zo zielig! ja?
Kusjes ,
Een mevrouw uit het verre oosten.
Nee. ALleen als je eet en meteen gaat slapen. Als je pas over 2 uurtjes gaat slapen niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik nu eet wordt het opgeslagen gaat ten koste van mijn wasbord
gr gr
Verkapte wilders-haat postquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef boyv het volgende:
Je hebt vanavond dus de tijd om die blondgebleekte superschurk eens hard aan te pakken. Krijg je KFC van mij daarna.
Aanzetten tot haat mag niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef boyv het volgende:
Je hebt vanavond dus de tijd om die blondgebleekte superschurk eens hard aan te pakken. Krijg je KFC van mij daarna.
Bedoel je The Aryan? Die duivelse nazi met zijn streken altijd! Laatst had hij een Hitlersnorzendertje op mijn bovenlip geplakt en volgde hij mij tot in mijn lair. Een woeste strijd ontketende zich, doch mocht het goede weer zegevieren.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef boyv het volgende:
Bij mij ook. Intrigerend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:13 schreef Levolution het volgende:
Waarom rekent spellingcheck 'Hitlersnorzendertje' goed?
A.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap niet waarop deze onjuiste constatering berust.
Send.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef Sinkiusin het volgende:
Eet dan wat jong.
Send from my Nokia N8-00
Kısır!!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Levolution het volgende:
Inmiddels reeds kliekjes gegeten.
Bulgur met spiermaag.
Ik leef nog, maar heb wel weer honger.quote:Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef Meloewa het volgende:
Ts lig toch niet te sterven van de honger he
het kan zo makkelijk je wasbordje rapen iddquote:Op zondag 18 september 2011 01:40 schreef nicknicknickname het volgende:
Net mora minimix gegeten![]()
Het kan zo makkelijk zijn soms
Probeer het nu nog een keer met hele zinnen zodat een ander het ook begrijpt wat je wilt vertellen...quote:Op zondag 18 september 2011 01:42 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
het kan zo makkelijk je wasbordje rapen idd
quote:Op zondag 18 september 2011 01:45 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Probeer het nu nog een keer met hele zinnen zodat een ander het ook begrijpt wat je wilt vertellen...
Jouw eerste zin in je vorige post had anders ook geen onderwerp.quote:Op zondag 18 september 2011 01:45 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Probeer het nu nog een keer met hele zinnen zodat een ander het ook begrijpt wat je wilt vertellen...
ga eten man, fuck dat wasbordjequote:Op zondag 18 september 2011 01:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik leef nog, maar heb wel weer honger.
ja als je honger hebt moet je wel eten denk ikquote:
Eén blokje bij mij is groter dan één pectoral.quote:Op zondag 18 september 2011 02:15 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ja als je honger hebt moet je wel eten denk ik
tenminste ik denk wel dat het lichaam zo werkt
anders gaat je wasbordje ineen krimpen
pics or it didnt happenquote:Op zondag 18 september 2011 02:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eén blokje bij mij is groter dan één pectoral.
misschien kan ts toch niet een ei bakkenquote:Op zondag 18 september 2011 02:33 schreef OeJ het volgende:
Je ken toch een ei bakken? dat heb meerdere voordelen:
1. Van eieren word je geil.
2. Het is lekker.
3. Het zal wel goed zijn.
Waarom niet, Aukje?quote:Op zondag 18 september 2011 02:35 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
misschien kan ts toch niet een ei bakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |