nee zo werkt het niet, ik geef je enkel iets ter overweging, daarin ben ik verder niet de juiste persoon om mee te corresponderen aangezien het niet mij persoonlijk betreft maar wel TSquote:
Nou ja, ok, het zou kunnen dat hij geen ei kan bakken, dat klopt. Bedankt dat je me dit ter overweging hebt meegegeven.quote:Op zondag 18 september 2011 02:38 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet, ik geef je enkel iets ter overweging, daarin ben ik verder niet de juiste persoon om mee te corresponderen aangezien het niet mij persoonlijk betreft maar wel TS
geen probleem, moge je er veel profijt van hebben vandaag en in je toekomstquote:Op zondag 18 september 2011 02:39 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nou ja, ok, het zou kunnen dat hij geen ei kan bakken, dat klopt. Bedankt dat je me dit ter overweging hebt meegegeven.
Op welke manier zou ik daar profijt van kunnen hebben vandaag en in de toekomst?quote:Op zondag 18 september 2011 02:41 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
geen probleem, moge je er veel profijt van hebben vandaag en in je toekomst
zeg heyquote:Op zondag 18 september 2011 02:42 schreef OeJ het volgende:
[..]
Op welke manier zou ik daar profijt van kunnen hebben vandaag en in de toekomst?
Het is maar een vraag.quote:Op zondag 18 september 2011 02:44 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
zeg hey
hou es op mij uit de tent te lokken hey
owquote:
Oh, ok, begrijp ut. En heb jij dikke tieten?quote:Op zondag 18 september 2011 03:05 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ow
jammer
nou gewoon een beeld vormen van waarmee ik praat zaterdagnacht
verder geen bijbedoelingen hoor
niet 'dik' neequote:Op zondag 18 september 2011 03:12 schreef OeJ het volgende:
[..]
Oh, ok, begrijp ut. En heb jij dikke tieten?
Ik heb een sixpack.quote:Op zondag 18 september 2011 03:05 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ow
jammer
nou gewoon een beeld vormen van waarmee ik praat zaterdagnacht
verder geen bijbedoelingen hoor
Nee, ik ben een kontjesman.quote:Op zondag 18 september 2011 03:15 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
niet 'dik' nee
handje vol(maar wel mijn handen he)
vind je dat aantrekkelijk dan, dikke tieten
Vond ik leuk. Heb jij wel eens gemerkt dat je geil(er) werd na het eten van (een) ei(eren), of denk je dat dat toen misschien toeval is geweest?quote:Op zondag 18 september 2011 03:17 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
waarom vraag je dan naar het andere
quote:Op zondag 18 september 2011 03:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Geeft niks hoor schatje, ik ga liever voor iets beters
Mooi dat je zo sterk in je schoenen staatquote:Op zondag 18 september 2011 03:19 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
maar ik koester geen wrok dus ik wens je succes
Hoezo nou weer moet je daarvoor sterk in je schoenen staan?quote:Op zondag 18 september 2011 03:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Mooi dat je zo sterk in je schoenen staat
nee met eieren heb ik die associatie nog niet gelegd neequote:Op zondag 18 september 2011 03:19 schreef OeJ het volgende:
[..]
Vond ik leuk. Heb jij wel eens gemerkt dat je geil(er) werd na het eten van (een) ei(eren), of denk je dat dat toen misschien toeval is geweest?
het was een test om te kijken of ik sterk in mijn schoenen stondquote:Op zondag 18 september 2011 03:20 schreef OeJ het volgende:
[..]
Hoezo nou weer moet je daarvoor sterk in je schoenen staan?
Je vergeet alcohol natuurlijk, hoewel dat meestal drank is, maar het kan ook eten zijn, in bijvoorbeeld bonbons.quote:Op zondag 18 september 2011 03:20 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
nee met eieren heb ik die associatie nog niet gelegd nee
maar überhaupt niet met wat voor eten dan ook![]()
van chocola schijn je je ook gelukkiger te gaan voelen? Maar dat herken ik ook niet eerlijk gezegd
We kunnen beter even wachten tot HSG zelf reageert.quote:Op zondag 18 september 2011 03:21 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
het was een test om te kijken of ik sterk in mijn schoenen stond
maar da's geen antwoord op je vraag he
Maar ik reageerde dan ook niemandquote:Op zondag 18 september 2011 02:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jouw eerste zin in je vorige post had anders ook geen onderwerp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |