ja op die toer, en spacecake enzo, maar dat spreekt wel voor zich een beetjequote:Op zondag 18 september 2011 03:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je vergeet alcohol natuurlijk, hoewel dat meestal drank is, maar het kan ook eten zijn, in bijvoorbeeld bonbons.
En HSG reageerde.quote:Op zondag 18 september 2011 03:22 schreef OeJ het volgende:
[..]
We kunnen beter even wachten tot HSG zelf reageert.
Tenzij ze heel veel sterke drank in 1 bonbon hebben gestopt. Dat kan ook.quote:Op zondag 18 september 2011 03:23 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ja op die toer, en spacecake enzo, maar dat spreekt wel voor zich een beetje
maar die bonbons zijn wel lekker ja maar dan kan je beter voor een fles wijn gaan toch
want anders ben je misselijk van de chocola voordat je iets merkt
jij bent wel erg scherp vanavond heyquote:Op zondag 18 september 2011 03:26 schreef OeJ het volgende:
[..]
Tenzij ze heel veel sterke drank in 1 bonbon hebben gestopt. Dat kan ook.
Slaap lekker dan straks.quote:Op zondag 18 september 2011 03:27 schreef Aukje83 het volgende:
ja ik denk ook niet dat het hem gaat worden eerlijk gezegd
maar bedankt voor mij gezelschap te houden
ik ben wel redelijk verveeld vanavond, zo maar naar bed dan
Hehe, handig wel dat je echt alles kan wiki'en tegenwoordig. Sorry van de sc in je (prachtige) topic btwquote:Op zondag 18 september 2011 03:31 schreef Levolution het volgende:
In chocolade zit fenylethylamine, een stof qua structuur gelijkend op amfetamine en die aangemaakt wordt bij verliefdheid. Chocolade bevat daarnaast ook nog een heleboel neurotransmitters. De concentraties zijn echter dusdanig laag dat een effect uitblijft, of de stoffen worden in de maag afgebroken.
thx jij ook straks (als je gaat)quote:Slaap lekker dan straks.
Toevallig wist ik dit al, maar wel dankzij Wiki inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 03:39 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Hehe, handig wel dat je echt alles kan wiki'en tegenwoordig. Sorry van de sc in je (prachtige) topic btw
[..]
thx jij ook straks (als je gaat)
Oh ik kom wel aan in de pectorals hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 04:54 schreef Straatcommando. het volgende:
TS, ik voel uw pijn, broeder.
Toen ik nog een jonge Straatcommando. was, woog ik nog geen 60 kilo @ 1.83m. Constant honger, weinig uitvoeren en niets aankomen. Nu ben ik natuurlijk een ongewassen, dikke nerd die op FOK! rondhangt.
gr
Een vetzak zijn, en in de waan zijn dat je een superheld bent, omdat je heel de dag fantasiefilms kijktquote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mannen die geen gigantische eetlust hebben.
Denken dat ik een vetzak ben.quote:Op zondag 18 september 2011 14:11 schreef 678agh678 het volgende:
[..]
Een vetzak zijn, en in de waan zijn dat je een superheld bent, omdat je heel de dag fantasiefilms kijkt
Ongeloofwaardigquote:Op zondag 18 september 2011 14:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Denken dat ik een vetzak ben.
Ik eet geen troep en ik sport.
Honger hebben wordt gedefinieerd als behoefte aan voedsel hebben, zodra mijn maag begint te knorren maakt mijn lichaam mij duidelijk dat het behoefte aan voedsel heeft. Derhalve heb ik honger.quote:Op zondag 18 september 2011 14:22 schreef Mozy het volgende:
Ts weet niet wat het verschil tussen honger hebben en trek hebben is.
Ik eet meer dan jij durft te eten maar ben waarschijnlijk fitter dan jij, dit categoriseer jij als 'ongeloofwaardig'.quote:Op zondag 18 september 2011 14:23 schreef 678agh678 het volgende:
[..]
Ongeloofwaardigje komt iig over als bijv, juicyhil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |