Dat weet je helemaal nietquote:Op zondag 18 september 2011 14:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik eet meer dan jij durft te eten maar ben waarschijnlijk fitter dan jij, dit categoriseer jij als 'ongeloofwaardig'.
u jelly?
Vandaar ook 'waarschijnlijk'.quote:Op zondag 18 september 2011 14:27 schreef 678agh678 het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal nietEn ik heb geen idee wat een u jelly is.
Dat je er misschien iets anders dan gemiddeld uitziet betekent natuurlijk niet nietsquote:Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vandaar ook 'waarschijnlijk'.
En mensen die nieuw op het internet zijn.
Mensen die niet willen leren.quote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef 678agh678 het volgende:
[..]
Dat je er misschien iets anders dan gemiddeld uitziet betekent natuurlijk niet niets. En waarom zou ik überhaupt al jouw maagdenwoordjes willen leren
?
Genoeg dingen die ik wil leren, maar terug in de tijd gaan om pubertermen te gaan gebruiken is nogal onnozel. Als je wat ouder bent (of beter gezegd: wat volwassener) zal je dat wel begrijpen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mensen die niet willen leren.
Zo blijf je dom.
Hou oud ben je dan?quote:Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef 678agh678 het volgende:
[..]
Genoeg dingen die ik wil leren, maar terug in de tijd gaan om pubertermen te gaan gebruiken is nogal onnozel. Als je wat ouder bent (of beter gezegd: wat volwassener) zal je dat wel begrijpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |