quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:35 schreef Ireyon het volgende:
Zal ik jou eens even lekker beffen anders?
Ik welquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Dus niemand hier heeft medelijden met mijn enkel?
tsja ik heb er geen last vanquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Niet echt nee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Die staat nu in de mijne.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef Antilurker het volgende:
Waar is die foto in je fobo gebleven?
Per ongeluk weg door een updatequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef Antilurker het volgende:
Waar is die foto in je fobo gebleven?
Lurken is lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef Antilurker het volgende:
Ik zag je wel lurken in m'n Fobo
Thuis op mijn zolderkamertje.quote:
aah gezelligquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:41 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Thuis op mijn zolderkamertje.
De Roze map met uitgeprinte foto's van damesfokkers.
Neem ik altijd mee naar meetings van mijn AA club.
nee piemol TTquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet penis TT?
ach, jij bnt toch altijd een klootzak tegen mij, dus wrm zou ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:42 schreef Dimens het volgende:
Ik had op z'n minst wat pics verwacht.
Vandaar dat ik je betaling nog niet binnen had.quote:
betaling?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je betaling nog niet binnen had.
Alsof je dit allemaal voor mij doet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ach, jij bnt toch altijd een klootzak tegen mij, dus wrm zou ik
ja tuurlijk doe ik datquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof je dit allemaal voor mij doet?
Hoe kan TS nou haar kontje verkopen wanneer ze in een rolstoel zit?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Kan je niet uit in een rolstoel ?en dan geil doen in de club ?
Gat bij de kontquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe kan TS nou haar kontje verkopen wanneer ze in een rolstoel zit?
uiteraardquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op deze manier komen we toch tot een oplossing.
Ik ga toch niet voor niets printen.quote:
Euhm nou dan is er vast wel een man bereid om haar ergens neer te leggen hequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe kan TS nou haar kontje verkopen wanneer ze in een rolstoel zit?
Ik heb niks voor jequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:51 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik ga toch niet voor niets printen.
Gewoon achterover kiepen enzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Euhm nou dan is er vast wel een man bereid om haar ergens neer te leggen he
Wel makkelijk, ze zal niet snel weg rennen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Euhm nou dan is er vast wel een man bereid om haar ergens neer te leggen he
Idd en dan gewoon leuk in een steegje gezellig knus met de lantaarpaal op dimstandquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:52 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Gewoon achterover kiepen enzo.
Voor 1 triljoenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef Drs_Pauper het volgende:
Voor hoeveel mag ik in je kont plassen?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komt dat mooi uit. Heb nog een stapel van deze liggen
[ afbeelding ]
ja hèquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
mooi rond prijsje
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja hè0.1% korting als degene knap is
Wat ben jij vriendelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja hè0.1% korting als degene knap is
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komt dat mooi uit. Heb nog een stapel van deze liggen
[ afbeelding ]
ik heb geen rolstoel( of krukken)quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat ben jij vriendelijk.
Ga je nou gewoon in een rolstoel ?
Hmm laat je dragen door een paar mannen!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik heb geen rolstoel( of krukken)
Er zijn past een paar FOK!ers die je zo hard in je kont willen nemen dat je er binnenkort wel eentje nodig hebtquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik heb geen rolstoel( of krukken)
Gewoon daggerend door de clubquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hmm laat je dragen door een paar mannen!
Dat ook jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er zijn past een paar FOK!ers die je zo hard in je kont willen nemen dat je er binnenkort wel eentje nodig hebt
ja en dan? De hele avond gewoon op een kruk zitten en niet bewegen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hmm laat je dragen door een paar mannen!
Ja tuurlijk! Ze slepen je wel rond hoor als je een leuke nacht aan ze beloofd toch!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja en dan? De hele avond gewoon op een kruk zitten en niet bewegen?
Ik moest gek genoeg lachen, maar NEEquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er zijn past een paar FOK!ers die je zo hard in je kont willen nemen dat je er binnenkort wel eentje nodig hebt
ow ze zijn er zeker wel hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moest gek genoeg lachen, maar NEE
Ja, maar wie zegt dat ik dat wil?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ze zijn er zeker wel hoor
Alsof die mannen een penis hebben die groot genoeg is om TS ermee pijn te doen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ze zijn er zeker wel hoor
echt hè, like omgquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof die mannen een penis hebben die groot genoeg is om TS ermee pijn te doen.
Jij hebt dat heus welquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof die mannen een penis hebben die groot genoeg is om TS ermee pijn te doen.
0.5 triljoen kilo dus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
1 pond is toch een halve kilo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
De keukenvloer soppen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben je wel aan het soppen op al die geilende users hier.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
0.5 triljoen kilo dus.
Ofwel 2x de helft.
uhh NEEquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben je wel aan het soppen op al die geilende users hier.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
TS:ielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ლ(ಠ益ಠლ)
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
TS:Ik ben niet blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
baas.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Maar je zat dus wel op die pik?
Mss kan je iemand vinden met zon enorme worst! Dan kan je de hele avond er op zitten draagt ie jou rondquote:
Uh, nee, ook niet, srry voor de teleurstellingquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Maar je zat dus wel op die pik?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mss kan je iemand vinden met zon enorme worst! Dan kan je de hele avond er op zitten draagt ie jou rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
2e halve prijs? ik wil ze nu wel kopen maar de winkel is dichtquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:12 schreef GizartFRL het volgende:
Dit topic gaat nu over worst.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mss kan je iemand vinden met zon enorme worst! Dan kan je de hele avond er op zitten draagt ie jou rond
dat beslis jij niet zomaarquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:12 schreef GizartFRL het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet die van jouw eruit of wat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:12 schreef GizartFRL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:12 schreef Integraalfiets het volgende:
TS IS GEIL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bifi worst?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef Jmsls het volgende:
Hoe heet zo een worst met een beetje kruidige smaak met zo een randje omheen wat net plastic is
Die staat al in KPD.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dat beslis jij niet zomaar![]()
ga zelf een kut topic openen
Ben wel Frysk, maar nee, de kleur komt niet overeen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo ziet die van jouw eruit of wat?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef Jmsls het volgende:
Hoe heet zo een worst met een beetje kruidige smaak met zo een randje omheen wat net plastic is
eigenlijk verveel ik me, dus ik d8: ik ga ff trollen net zoals altijdquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
TS is gewoon geil, ze valt er niemand mee lastig
hahahaha,geil -> pruimquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Kan wel, ik at zo een ding en het was niet te pruimen
d8quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
eigenlijk verveel ik me, dus ik d8: ik ga ff trollen net zoals altijd
Volgens mij ben je gewoon echt geil, maar ontken je dat omdat vrouwen nooit hardop in de publiciteit zeggen dat ze geil zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
eigenlijk verveel ik me, dus ik d8: ik ga ff trollen net zoals altijd
nee hoor, anders zou ik het echt zeggen, want ik ken toch niemand van FOK!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon echt geil, maar ontken je dat omdat vrouwen nooit hardop in de publiciteit zeggen dat ze geil zijn.
P_Z kent jequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nee hoor, anders zou ik het echt zeggen, want ik ken toch niemand van FOK!
Dat is niet gezond, ik hoop dat het er niet zo uitziet wanneer ik 80 ben.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hier een drente paal voor jullie
[ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is niet gezond, ik hoop dat het er niet zo uitziet wanneer ik 80 ben.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is niet gezond, ik hoop dat het er niet zo uitziet wanneer ik 80 ben.
Chille update weer bij brr3zaah topic trouwensquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik dacht; ik doe ook mee.
oh nee tochquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pas maar op, zo meteen doet hij een TR.
Waarom doen mensen altijd over fokkers alsof ze autisten zijn, volgens mij zijn de meesten gewoon 'normaal'quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dat ook
en ik had een FOK! relatie met hem
ik weet het: TS
FOK! relaties.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dat ook
en ik had een FOK! relatie met hem
ik weet het: TS
Definieer "mensen".quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:20 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Waarom doen mensen altijd over fokkers alsof ze autisten zijn, volgens mij zijn de meesten gewoon 'normaal'
Voor een branderig gevoel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
nog meer worst voor ons vrouwen [ afbeelding ]
die dingen met armen en benen en een mond en neus en ogen en orenquote:
jij bent zo triest dat je hier post ;lquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef mikami het volgende:
TS is zo triest dat ze aandacht wil van geile levenloze fokkers...triest.
Hoezo lekker heet man!quote:
Lolquote:
Dus posters op dit forum ( ofwel fokkers) denken dat fokkers autistisch zijn?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Veel posters op dit forum.
definitie zoals ik het bedoel in deze zin dan
QFTquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dus posters op dit forum ( ofwel fokkers) denken dat fokkers autistisch zijn?
Irrelavant, derhalve verworpen.
Nou zo word het altijd gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dus posters op dit forum ( ofwel fokkers) denken dat fokkers autistisch zijn?
Irrelavant, derhalve verworpen.
okequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Ik download op dit moment Kung Fu Panda 2, dus dan weten jullie dat
oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Nee, TS verveelt zich&TS is een trollquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef mikami het volgende:
TS is zo triest dat ze aandacht wil van geile levenloze fokkers...triest.
Best goeie film, Toy Story 3 al gezien?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:22 schreef TwyLight het volgende:
AUTISTquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:22 schreef TwyLight het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die dingen met armen en benen en een mond en neus en ogen en oren
Jawooolquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ach die staat standaard/ zo beter?
Hehe, daar doen we het voor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Chille update weer bij brr3zaah topic trouwens
nogmaals: Trolololquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:24 schreef Integraalfiets het volgende:
maar TS, hoe staat het ervoor met de geilheid?
Jij dus ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef Jmsls het volgende:
[..]
jij bent zo triest dat je hier post ;l
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
AUTISTDit is het zelfde als tegen een patient in een borstkanker-kliniek zeggen dat het een kankerwijf is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar ofzo was dat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Best goeie film, Toy Story 3 al gezien?
maar geen armenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
een paard heeft benen weetje
Trieste troll..quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, TS verveelt zich&TS is een troll
draai je dan niet meer omquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef Dimens het volgende:
Even draai ik mij om en iedereen dumpt linkjes.
Alleen ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef Dimens het volgende:
Even draai ik mij om en iedereen dumpt linkjes.
ohjaquote:
Wist je dat ik meer armen heb dan de gemiddelde mens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Wist je dat ik meer armen heb dan de gemiddelde mens.Dat is handig....ohnee ...eh armig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Ik durf niet eens meer met mijn ogen te knipperen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
draai je dan niet meer om
[..]
Wist je dat ik meer armen heb dan de gemiddelde mens.ielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
na 10 pagina'squote:
nope, het klopt idd nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
word je nog wel geil vóór 24:00, anders klopt er niks van dit topic
Stiekem ben je altijd en overal en trieste troll..maar durf je het -zoals de meesten hier- niet toe te geven, behalve op FOK!quote:
Dit topic worDT niks.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jouw spelling is ook niks.
[..]
Wist je dat ik meer armen heb dan de gemiddelde mens.Als hij zou fappen met zijn 3de arm, zou het dan net zo voelen alsof iemand anders het doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paardelul !!!
hoop het niet, 1 troll topic is al genoegquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef Skippy_ball het volgende:
Gaat hier dan echt een deel twee van komen?
dat arm kan ie niet gebruikenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:29 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Als hij zou fappen met zijn 3de arm, zou het dan net zo voelen alsof iemand anders het doet?
na 10 pagina'squote:
nooit over nagedacht... nu je t zegt!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:29 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Als hij zou fappen met zijn 3de arm, zou het dan net zo voelen alsof iemand anders het doet?
tggggquote:
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:29 schreef mikami het volgende:
[..]
Stiekem ben je altijd en overal en trieste troll..maar durf je het -zoals de meesten hier- niet toe te geven, behalve op FOK!
Rrrraaauwquote:
• halloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
hoi
[quote]
* Jmsls heI want to bla bla bla
Nieuw topic idee,quote:
Trolls zijn voorspelbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja tuurlijkje hebt me natuurlijk door
oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:31 schreef Jmsls het volgende:
* Jmsls slaat graag op kippen hun snaveltjes
Ik heb mijn boxer zo net weer aan gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waar zijn de worsten gebleven
...party pooperquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb mijn boxer zo net weer aan gedaan.
Bioscoop broekquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb mijn boxer zo net weer aan gedaan.
Aaaah gewoon nog een deeltjequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:32 schreef Anno2012 het volgende:
Ik vind het jammer dat dit topic bijna vol is, want dan gaat het dicht
tja... deel 2 een optie?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:32 schreef Anno2012 het volgende:
Ik vind het jammer dat dit topic bijna vol is, want dan gaat het dicht
In mijn broek mevrouw.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waar zijn de worsten gebleven
Luolquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:32 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
In mijn broek mevrouw.
lachenmettekst
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:33 schreef Jmsls het volgende:
boem de bass dropt hard
het feest start
de jongens proberen de meiden te versieren
de autisten kijken door de deurkieren
wie maakt m af?
kan ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:33 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig
Wat had jij ervan gemaakt?quote:
ooh,quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:33 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig
Niet goed?quote:
Dank jequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:34 schreef Jmsls het volgende:
[..]
ik merk nu pas dat je skippy pindakaas als UI hebt
BAAS!
!!1!!1!!! EINZWEI!!!!!!!1!!!1!!!LOLOLOLTROOOLL!L!!!!11!!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]hihih hohoho hahaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
jijquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:33 schreef mikami het volgende:
Heb net de OP gelezen.
Aandachtshoer.![]()
![]()
goed topiccccquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
jij![]()
ga niet zo haten op mijn topic, dan open je zelf maar een
uh neequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:34 schreef Anno2012 het volgende:
Ik hoop wel dat in deel 2 TS wel echt geil is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |