Er zijn past een paar FOK!ers die je zo hard in je kont willen nemen dat je er binnenkort wel eentje nodig hebtquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik heb geen rolstoel( of krukken)
Gewoon daggerend door de clubquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hmm laat je dragen door een paar mannen!
Dat ook jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er zijn past een paar FOK!ers die je zo hard in je kont willen nemen dat je er binnenkort wel eentje nodig hebt
ja en dan? De hele avond gewoon op een kruk zitten en niet bewegen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hmm laat je dragen door een paar mannen!
Ja tuurlijk! Ze slepen je wel rond hoor als je een leuke nacht aan ze beloofd toch!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja en dan? De hele avond gewoon op een kruk zitten en niet bewegen?
Ik moest gek genoeg lachen, maar NEEquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er zijn past een paar FOK!ers die je zo hard in je kont willen nemen dat je er binnenkort wel eentje nodig hebt
ow ze zijn er zeker wel hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moest gek genoeg lachen, maar NEE
Ja, maar wie zegt dat ik dat wil?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ze zijn er zeker wel hoor
Alsof die mannen een penis hebben die groot genoeg is om TS ermee pijn te doen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ze zijn er zeker wel hoor
echt hè, like omgquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof die mannen een penis hebben die groot genoeg is om TS ermee pijn te doen.
Jij hebt dat heus welquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof die mannen een penis hebben die groot genoeg is om TS ermee pijn te doen.
0.5 triljoen kilo dus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
1 pond is toch een halve kilo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
De keukenvloer soppen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben je wel aan het soppen op al die geilende users hier.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
0.5 triljoen kilo dus.
Ofwel 2x de helft.
uhh NEEquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben je wel aan het soppen op al die geilende users hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |