eigenlijk verveel ik me, dus ik d8: ik ga ff trollen net zoals altijdquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
TS is gewoon geil, ze valt er niemand mee lastig
hahahaha,geil -> pruimquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Kan wel, ik at zo een ding en het was niet te pruimen
d8quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
eigenlijk verveel ik me, dus ik d8: ik ga ff trollen net zoals altijd
Volgens mij ben je gewoon echt geil, maar ontken je dat omdat vrouwen nooit hardop in de publiciteit zeggen dat ze geil zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
eigenlijk verveel ik me, dus ik d8: ik ga ff trollen net zoals altijd
nee hoor, anders zou ik het echt zeggen, want ik ken toch niemand van FOK!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon echt geil, maar ontken je dat omdat vrouwen nooit hardop in de publiciteit zeggen dat ze geil zijn.
P_Z kent jequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nee hoor, anders zou ik het echt zeggen, want ik ken toch niemand van FOK!
Dat is niet gezond, ik hoop dat het er niet zo uitziet wanneer ik 80 ben.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hier een drente paal voor jullie
[ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is niet gezond, ik hoop dat het er niet zo uitziet wanneer ik 80 ben.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is niet gezond, ik hoop dat het er niet zo uitziet wanneer ik 80 ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |