Chille update weer bij brr3zaah topic trouwensquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik dacht; ik doe ook mee.
oh nee tochquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pas maar op, zo meteen doet hij een TR.
Waarom doen mensen altijd over fokkers alsof ze autisten zijn, volgens mij zijn de meesten gewoon 'normaal'quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dat ook
en ik had een FOK! relatie met hem
ik weet het: TS
FOK! relaties.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dat ook
en ik had een FOK! relatie met hem
ik weet het: TS
Definieer "mensen".quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:20 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Waarom doen mensen altijd over fokkers alsof ze autisten zijn, volgens mij zijn de meesten gewoon 'normaal'
Voor een branderig gevoel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
nog meer worst voor ons vrouwen [ afbeelding ]
die dingen met armen en benen en een mond en neus en ogen en orenquote:
jij bent zo triest dat je hier post ;lquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef mikami het volgende:
TS is zo triest dat ze aandacht wil van geile levenloze fokkers...triest.
Hoezo lekker heet man!quote:
Lolquote:
Dus posters op dit forum ( ofwel fokkers) denken dat fokkers autistisch zijn?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Veel posters op dit forum.
definitie zoals ik het bedoel in deze zin dan
QFTquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dus posters op dit forum ( ofwel fokkers) denken dat fokkers autistisch zijn?
Irrelavant, derhalve verworpen.
Nou zo word het altijd gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dus posters op dit forum ( ofwel fokkers) denken dat fokkers autistisch zijn?
Irrelavant, derhalve verworpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |