SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
heb ik een maandje of wat gelee ook gedaan. was op het begin leuk...quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HOI!
IK BEN AL WAKKER, MAAR IK HEB NIET ZO HEEL VEEL GESLAPEN!!
ACH, MAAKT ALLEMAAL NIETS UIT, WANT IK GA IEMAND VERHUIZEN!M'N BROER GAAT SAMENWONEN EN IK MACH CHAUFFEUR SPELEN!!! TOET TOET!!!
IK WIL....quote:
Wat heb jij een grote brilquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
grappig, ik tweet 1 ding over ziggo, en meteen wil Ziggo Webcare mij volgen.. [ afbeelding ]
Haha lol, het ging meer om de geitquote:
Ik zie dat je kat helemaal in to the cod is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha lol, het ging meer om de geit
180 dagen oud die tweetquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zie dat je kat helemaal in to the cod is.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:46 schreef badboynova het volgende:
CAPS LOCK AAN
KOEI HOE IS JE DATE GEGAAN, WE WILLEN ALLE SAPPIGE DETAILS.
Die webcare shit is irritant laatst kwam hier op het forum ook van zon bedrijf zon webcare gastje langs van sns bank.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
grappig, ik tweet 1 ding over ziggo, en meteen wil Ziggo Webcare mij volgen.. [ afbeelding ]
Oh, dat is een beetje een tegenvaller, mijn zus had hem niet helpen herinneren of ingelicht waar het wasquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:59 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb een nieuwe muis nodig!
Iemand aanraders?
Ja!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:59 schreef lkb9000 het volgende:
Iemand aanraders?
Dus we moeten nog langer wachten op kleine kalfjes.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:00 schreef koei het volgende:
[..]
Oh, dat is een beetje een tegenvaller, mijn zus had hem niet helpen herinneren of ingelicht waar het wasMaar op zich was dat niet zo heel erg, want ik schoof twee uur later dan de rest aan vanwege mijn softbalwedstrijd (we zijn kampioen geworden
Met nog drie wedstrijden te spelen), en ik was ook weer als eerste door mn geld heen
Binnen een klein uurtje al
Maar goed, mn zwager zou hem mijn nummer geven of zoiets. Zondag wordt mn alien-neefje alweer twee, dus daar spreek ik iedereen even rustig. Nu was het tijdens het spelen, wat niet echt heel praktisch was.
Ik zou voor een witte gaan. Die kun je zo leuk tevoorschijn toveren!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:59 schreef lkb9000 het volgende:
Iemand aanraders?
Ja, dat sowiesoquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus we moeten nog langer wachten op kleine kalfjes.
quote:Nieuws: Persoon gevallen of gesprongen van de Wittebrug Papendrecht
quote:Dodelijk ongeluk op de n3 richting papendrecht. N3 dus afgesloten .
Ik blijf denk ik maar lekker binnen vandaagquote:Politie zoekt grijze sportwagen. Dit nav dodelijk ongeval met motorrijder op randweg N3 richting papendrecht, bij info bel 112
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:07 schreef koei het volgende:
Is er niet gewoon een motorrijder van de wittebrug afgeduwd door iemand in een grijze sportwagen? Dan valt het allemaal best mee...
Heheh die had ik net ook bekeken ja, beetje te duur alleenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja!
De rat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat wel maar wel heel vetquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heheh die had ik net ook bekeken ja, beetje te duur alleen
schijnt een lotus te zijn geweest...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
De witte brug gaat over de A15, en de N3 is de randweg
nou, middels webcare van UPC heb ik wel mooi een jaar lang 50% korting op de volle factuur (inet60mb, HD tv) gekregen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
??????quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:06 schreef Mday het volgende:
[..]
schijnt een lotus te zijn geweest...
Dat zou wel sneu zijnquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Dat wel ja!
Maar straks kan ik geen nieuwe PC meer betalen omdat m'n muis zo duur was
Ik heb zo'n vierkant vlakje op mn laptop waar je met je vinger overheen moet bewegen. Zat standaard op de laptop.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
Wat voor fancy muizen hebben jullie allemaal? Ik kan niet kiezen
Ik wil sowieso een scrollwiel die je naar links en rechts kan duwen, en nog wat extra knoppen erop (hoeven er niet veel te zijn).
Budget-limiet 40euro
Das klote koei.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:06 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vierkant vlakje op mn laptop waar je met je vinger overheen moet bewegen. Zat standaard op de laptop.
Heb al jaren een razer diamondback. Was toen 30 euro ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
Wat voor fancy muizen hebben jullie allemaal? Ik kan niet kiezen
Ik wil sowieso een scrollwiel die je naar links en rechts kan duwen, en nog wat extra knoppen erop (hoeven er niet veel te zijn).
Budget-limiet 40euro
Je schrijft het verkeerd.quote:
Iemand een programma wat misschien wel werkt? Dit blijft vast lopen. Moet met M2TS kunnen omgaan.quote:
Ik mag nog geen babyquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat sowiesoHoewel mijn schoonzusje me wel op zit te jagen...
Okequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef badboynova het volgende:
Zo ik leest net dat het meisje die van de brug afgesprongen is vanmiddag maar 14 jaar oud is, en dat het echt een zelfmoord poging was. mensen hebben haar op het wegdek zien liggen, maar het is onduidelijk als ze is overleden of enkel gewond is.
Mhh geen draadquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de Logitech Marathon mouse M705 besteld
Ik vond het zelf ook moeilijk om van de draad af te gaan, maar deze gaat 3 jaar mee op 2 AA batterijen, en heeft een pieperkleine usb ontvanger, dus het lijkt me wel fijn!quote:
Wat voor camera komen de beelden van? Een Panasonic toevallig? Dan heb ik misschien ergens nog een Panasonic programma om die beelden om te zetten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iemand een programma wat misschien wel werkt? Dit blijft vast lopen. Moet met M2TS kunnen omgaan.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook moeilijk om van de draad af te gaan
For real!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het witte streepje onder is een geheime knop
Standaard brengt het een of andere view waar je al je programma's ziet (ik weet het niet precies, maar 1 zinnetje over gelezen (Mac achtig verwacht ik)), maar het is natuurlijk gewoon in te stellen.quote:
Ik denk dat dat nu ook niet zo handig is, met een vent die een paar maanden weg gaat. Als je zwanger bent doen mannen juist alles voor je, dus daar moet je gebruik van kunnen maken, anders is het zonde!quote:
Nja het zijn m2ts files, en ze komen van een hauppauge af. Maar ik heb al verschillende versie van Sony Vegas Pro getest. En werkt allemaal niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook moeilijk om van de draad af te gaan, maar deze gaat 3 jaar mee op 2 AA batterijen, en heeft een pieperkleine usb ontvanger, dus het lijkt me wel fijn!
[..]
Wat voor camera komen de beelden van? Een Panasonic toevallig? Dan heb ik misschien ergens nog een Panasonic programma om die beelden om te zetten.
Maar ze werken bij mij op Windows 7 met Adobe Premiere Pro prima
Zie je het nog wel zitten scatje?quote:
Misschien was het de hachéquote:Op zondag 18 september 2011 09:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zie je het nog wel zitten scatje?
Redelijk toffe gamequote:Op zondag 18 september 2011 08:10 schreef wc-eend het volgende:
Voor degenen met steam, en Mirror's Edge nog niet gespeeld... de komende 10 uur kost de game nog maar ¤2,50...
quote:
* Solique dondert van zijn stoelquote:
Mooi dan kan je nu gelijk de vloer gaan boenenquote:
Nee, mag straks al de auto gaan schoonmaken en gaan boenenquote:Op zondag 18 september 2011 09:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Mooi dan kan je nu gelijk de vloer gaan boenen![]()
Af en toe wat minder maar komt goedquote:Op zondag 18 september 2011 09:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zie je het nog wel zitten scatje?
Haché is lekkerrrrrrr!quote:
Wil je een baby dan?quote:
Nou ja als dat alles isquote:Op zondag 18 september 2011 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Den goed na of je wekenlang misselijk door ht leven wilt
Mijn vriendin is bijna helemaal niet misselijk geweest, wel waren haar TETTEN heel gevoelig (naar ze kijken zou bij wijzen van spreken al pijnlijk zijn geweestquote:Op zondag 18 september 2011 10:29 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Huuu. De eerste de beste die daarover begint in mijn surroundings krijgt een dreun.
Mijn collega was in haar eerste maanden zwangerschap zelfs afgevallen omdat ze zoveel boven de pot hing. We hadden een heel systeem ontwikkeld incl bepaalde uitdrukkingen zodat ik haar werk meteen kon overnemen als het weer zover was. Op die manier zouden de klanten niet doorhebben dat er iets gaande was (de baas mocht toen nog niet weten dat ze zwanger was)quote:Op zondag 18 september 2011 10:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Mijn vriendin is bijna helemaal niet misselijk geweest, wel waren haar TETTEN heel gevoelig (naar ze kijken zou bij wijzen van spreken al pijnlijk zijn geweest)
Is toch lachen! Doe ik ook als iemand naar de tandarts moetquote:Op zondag 18 september 2011 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja als dat alles is![]()
Mijn collega kan ieder moment bevallen en de afgelopen 2 weken schijnt iedereen het nodig te vinden om te vertellen over de horrorbevalling van nicht/buurvrouw/vriendin/whatever.
Ik snap niet zo goed wat die mensen denken te bereiken met die verhalen.
Waarom nietquote:Op zondag 18 september 2011 10:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Op die manier zouden de klanten niet doorhebben dat er iets gaande was (de baas mocht toen nog niet weten dat ze zwanger was)
Omdat ze net pas zelf wist dat ze zwanger is en mijn baas is ehm hoe zal ik het eens vriendelijk zeggen... een beetje egoīstisch dus die stress wilde ze zichzelf even besparen.quote:
Huh? Wat een ei.quote:Op zondag 18 september 2011 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat ze net pas zelf wist dat ze zwanger is en mijn baas is ehm hoe zal ik het eens vriendelijk zeggen... een beetje egoīstisch dus die stress wilde ze zichzelf even besparen.
Zijn eerste reactie was dan ook: 'moet ik je nu soms feliciteren?!'
Mwah de tandarts is hier niet echt mee te vergelijken denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is toch lachen! Doe ik ook als iemand naar de tandarts moet
Ja hij is gewoon pissig omdat zijn personeel steeds zwanger wordt (nou ja steeds, dit was de 2e in jaren tijd maar wel vlak achterelkaar)quote:
Ze had tegen hem moeten zeggen waar iedereen bij was "nee hoor dat hoef niet, zolang je maar alimentatie betaald"quote:Op zondag 18 september 2011 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat ze net pas zelf wist dat ze zwanger is en mijn baas is ehm hoe zal ik het eens vriendelijk zeggen... een beetje egoīstisch dus die stress wilde ze zichzelf even besparen.
Zijn eerste reactie was dan ook: 'moet ik je nu soms feliciteren?!'
Nou dat dus iets wat ik gezien heb een paar baantjes geleden,quote:Op zondag 18 september 2011 10:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze had tegen hem moeten zeggen waar iedereen bij was "nee hoor dat hoef niet, zolang je maar alimentatie betaald"
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 18 september 2011 10:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mwah de tandarts is hier niet echt mee te vergelijken denk ik
Iedere dag als we samen moesten werken verzonnen we een paswoord/zin. Bijvoorbeeld Ik moet de sauna's nog controleren of is de post al gehaald? Van die onzin dingetjes.quote:Op zondag 18 september 2011 10:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in![]()
Maar hoe ging dat systeem dan want dat klinkt wel tof!
Die was dan heel erg goed ingewerkt door the boss him selfquote:Op zondag 18 september 2011 10:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou dat dus iets wat ik gezien heb een paar baantjes geleden,
Ik werkte in een restaurant en het meisje dat me inwerkte was 18 en zwanger van de baas
Ja dat waren ze allemaal. Ik had 1 mannelijke collega, en hij en ik waren de enige die niet met de baas naar bed waren geweest.quote:Op zondag 18 september 2011 11:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
Die was dan heel erg goed ingewerkt door the boss him self
that's just scary.quote:Op zondag 18 september 2011 11:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat waren ze allemaal. Ik had 1 mannelijke collega, en hij en ik waren de enige die niet met de baas naar bed waren geweest.
De werksfeer was dan ook echt bizar!
Ja, inderdaad.quote:
I know! Heb het daar ook maar een paar maanden volgehouden, wat echt heel jammer was want het werk zelf was super leuk.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 11:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know! Heb het daar ook maar een paar maanden volgehouden, wat echt heel jammer was want het werk zelf was super leuk.
Inderdaadquote:
lol, hij maakt nog echt muziek ook.quote:
Yeah buddyquote:
Haha dat is ook zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nu ook niet zo handig is, met een vent die een paar maanden weg gaat. Als je zwanger bent doen mannen juist alles voor je, dus daar moet je gebruik van kunnen maken, anders is het zonde!
Dat moet toch een keer gebeuren, dan beter als je wat jonger en fitter bent toch?quote:Op zondag 18 september 2011 10:29 schreef Kuukske het volgende:
ieuw, wat is er gebeurd met het principe werkt en prive gescheiden houden?quote:Op zondag 18 september 2011 11:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat waren ze allemaal. Ik had 1 mannelijke collega, en hij en ik waren de enige die niet met de baas naar bed waren geweest.
De werksfeer was dan ook echt bizar!
In de meeste talen is het equalsquote:Op zondag 18 september 2011 11:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom vertelt niemand mij dat in Java een string met een andere string vergelijken in een if-statement niet werkt als if (string == "test"){};
Blijkbaar vergelijk je zo objecten en niet de data van het object en moet je dus if ("test".equals(string)){}; doen
dat laatste had ik al gedaanquote:Op zondag 18 september 2011 13:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
In de meeste talen is het equalsdat is een van de syntax dingetjes die je even moet uitpuzzelen als je een nieuwe taal doet. Net als dat je even moet uitzoeken wat by value gaat en wat by reference gaat... dat zijn ook van die dingen... En de grootste hel van het games programmeren is regeleindes in tekstfiles denk ik, vooral bij cross platform ontwikkelingen haalt dat het bloed onder je nagels vandaan...
En het andersom noteren string.equals("test") is iets mooier
gewoon equals of equalsIgnoreCase. met "==" vergelijk je eigenlijk of je naar hetzelfde object wijst, maar niet naar de inhoud, waar je meestal in geīnteresseerd bent.quote:Op zondag 18 september 2011 11:15 schreef badboynova het volgende:
SF
in Java een string met een andere string vergelijken in een if-statement wertk niet
Hm wel dus, maar kan er zelf nog niet veel wijs uit. Denk dat het toch aan de M2TS files ligt die door de hauppauge eruit komenquote:Op zondag 18 september 2011 01:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het zijn m2ts files, en ze komen van een hauppauge af. Maar ik heb al verschillende versie van Sony Vegas Pro getest. En werkt allemaal niet.
Nja eens kijken of ik Adobe Premiere Pro heb, en of ik daar mee kan editen en verschillende outputs kan kiezen
Aha premiere kan niet met m2ts omgaan
Anders zet je ze eerst even om met Adobe Media Encoder? Premiere houdt wel van mpegs.quote:Op zondag 18 september 2011 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hm wel dus, maar kan er zelf nog niet veel wijs uit. Denk dat het toch aan de M2TS files ligt die door de hauppauge eruit komen
Heb het al gefixed met een beta van VideoRedo TvSuite with H.264, jammer genoeg kan ie maar max 15 minuten aan, maar dat fixen we wel ffquote:Op zondag 18 september 2011 15:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Anders zet je ze eerst even om met Adobe Media Encoder? Premiere houdt wel van mpegs.
quote:Op zondag 18 september 2011 16:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg wat een nerds hier allemaal!
Ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben.
Wat ben je aan het maken?quote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb het al gefixed met een beta van VideoRedo TvSuite with H.264, jammer genoeg kan ie maar max 15 minuten aan, maar dat fixen we wel ff
Haha niks boeiends hoor, gameplay capturequote:
Wacht maar tot ik in mijn jargon ga pratenquote:
Nee we hebben geen zin in kookboek termenquote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik in mijn jargon ga pratenDan snappen jullie er ook geen bal meer van
quote:Op zondag 18 september 2011 16:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee we hebben geen zin in kookboek termen![]()
![]()
Doe ik ook, als ze klaar is met koken berg ik haar netjes op in de kastquote:Op zondag 18 september 2011 16:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Wees jij nog maar gewoon een beetje zuiniger op je vriendin.
Ik kan me best voorstellen dat je haar daar een plezier mee doet.quote:Op zondag 18 september 2011 16:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Doe ik ook, als ze klaar is met koken berg ik haar netjes op in de kast![]()
![]()
KAK!!! En bij een groter bestand, loopt dat ook meteen vastquote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb het al gefixed met een beta van VideoRedo TvSuite with H.264, jammer genoeg kan ie maar max 15 minuten aan, maar dat fixen we wel ff
inderdaad, dat meissie moet genoeg rust krijgen ivm haar nieuwe functie als bedrijfsleider.quote:Op zondag 18 september 2011 16:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je haar daar een plezier mee doet.
Ik snap niet waarom video omzetten altijd zo'n ontzettend gekut is, elke keer zijn er weer irritante problemenquote:Op zondag 18 september 2011 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
KAK!!! En bij een groter bestand, loopt dat ook meteen vast. maar goed dat weer niet gekocht heb dat VideoRedo :/
Probeer eens of Adobe Media Encoder z'n werk goed doet? Als Premiere op je computer staat staat dat er ook al op!quote:Op zondag 18 september 2011 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
KAK!!! En bij een groter bestand, loopt dat ook meteen vast. maar goed dat weer niet gekocht heb dat VideoRedo :/
Nieuwe beta werkt weer wel, toch maar eens kijken wat het kost
quote:
Hmm, nja in VideoRedo zit een optie : Quickstream Fix en dat werkt perfectquote:Op zondag 18 september 2011 16:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Probeer eens of Adobe Media Encoder z'n werk goed doet? Als Premiere op je computer staat staat dat er ook al op!
Ik durf hier niet echt op te reageren omdat ik bang ben dat ik weer zo'n opmerking komt zoals:quote:Op zondag 18 september 2011 16:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
inderdaad, dat meissie moet genoeg rust krijgen ivm haar nieuwe functie als bedrijfsleider.
Nog nooit tegengekomen!quote:Op zondag 18 september 2011 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, nja in VideoRedo zit een optie : Quickstream Fix en dat werkt perfect. Weet dus niet of het ook in Adobe Media Encoder zit
soort van. aardig kapot.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 16:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik durf hier niet echt op te reageren omdat ik bang ben dat ik weer zo'n opmerking komt zoals:
bedrijfsleider van onze keuken!! EINZ!!EINZ!!!EINZZZZZZ
DRD.Systems.VideoReDo.TVSuite.H.264.v4.20.6.614.BE TA-CRDquote:
TmpGenc.quote:Op zondag 18 september 2011 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hm wel dus, maar kan er zelf nog niet veel wijs uit. Denk dat het toch aan de M2TS files ligt die door de hauppauge eruit komen
Oke dus het was toch een serieuze opmerkingquote:Op zondag 18 september 2011 16:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft naast haar vrijwilligerswerk hier thuis nog een betaalde baan bij de action
Hmm en dat is?quote:
Mensen bij wie Google stuk isquote:
Ze heeft het nu heel erg druk, want het is een nieuwe zaak die vorig week geopend is met een zooi opstart problemen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke dus het was toch een serieuze opmerking![]()
Leuk dat ze een nieuwe functie heeft!! Voelt ze zich in ieder geval op dr werk wel gewaardeerd
Ja had al ff gekeken. Nja voorlopig ff blijf ik ff bij videoredo, als ik de volledige versie kan fixenquote:Op zondag 18 september 2011 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen bij wie Google stuk is
Je kunt daarmee video's naar allerlei bestandsformaten toveren. In mijn videoripdagen altijd gebruikt. Nu is dat al een tijd geleden, maar het bestaat nog steeds zie ik. Toen was het gratisch, geen idee of dat nog zo is.
Als je concrete vragen hebt dan kun je altijd pm-en of mailen ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 14:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
dat laatste had ik al gedaan
Maar het valt me echt vies tegen. Ik merk dat ik echt wat lig te scriptkiddenVage dingen die ik ook niet voor elkaar krijg als een Resources variable aan maken (moet gewoon kunnen lijkt me? alleen kent hij de definitie Resources niet?), dat if statement wat dan ineens totaal anders werkt
Nee het wordt hoog tijd dat ik mezelf een ga verdiepen in een fatsoenlijke taal. Dat javascript/actionscript is wel leuk, maar het zet geen zoden aan de dijk iig.
Ik heb gelukkig een werkend platform waarin ik de views aan het positioneren ben, dat werkt gelukkig nog redelijk goed en ik kan een heel eind komen. Het is alleen niet echt optimaal en ik voel me qua kennis behoorlijk achtergesteld
Aha, is dus voor .avi. Dus dat gaat sowieso al nietquote:Op zondag 18 september 2011 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen bij wie Google stuk is
Je kunt daarmee video's naar allerlei bestandsformaten toveren. In mijn videoripdagen altijd gebruikt. Nu is dat al een tijd geleden, maar het bestaat nog steeds zie ik. Toen was het gratisch, geen idee of dat nog zo is.
Zo, jij bent achteruit gegaan in 1 weekend tijd!quote:
Ja juffrouw..quote:Op zondag 18 september 2011 20:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo, jij bent achteruit gegaan in 1 weekend tijd!
Ga eens gauw sporten!
quote:
quote:
nice mdayquote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef Mday het volgende:
liev meisje ontmoet![]()
nu maar hopen dat ik haar vaker kan spreken...
Sweet!quote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef Mday het volgende:
liev meisje ontmoet![]()
Heheh jaquote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
had een gifje moeten zijn die golfjes zijn altijd zo grappig
En dan zeggen ze tegen mij dat ik google niet gebruik :quote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heheh ja
Maar ik kan er zo snel geen vinden
'zo snel' betekent 3sec aandachtquote:Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan zeggen ze tegen mij dat ik google niet gebruik :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat denk je dat dit wasquote:
quote:
Komt vast wel goed!quote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef Mday het volgende:
liev meisje ontmoet![]()
Probeer ik die man al een jaar op te voeden, komt meteen verpest terug na een weekendje met jouquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef Mday het volgende:
liev meisje ontmoet![]()
Juist, take control! Vraag haar nummer, bel haar niet, maak haar behoefte aan jou groter! (nee serieus, wel bellen)quote:Op maandag 19 september 2011 07:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Maar dat heb je toch zelf in de hand of je haar vaker kan spreken?
Oh goodie! Dus je bent jarig hm?quote:Op maandag 19 september 2011 09:08 schreef Nebo het volgende:
Vanaf vandaag mag ik officieel legaal drinken in Amerika!
dat hield je afgelopen juli niet tegenquote:Op maandag 19 september 2011 09:08 schreef Nebo het volgende:
Gratsquote:Op maandag 19 september 2011 09:08 schreef Nebo het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 september 2011 09:08 schreef Nebo het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 september 2011 09:08 schreef Nebo het volgende:
Ik hanteer altijd de stelling: mijn moeder kon het ookquote:Op maandag 19 september 2011 07:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De baby van mijn collega is geboren! Kuuk ik zal je details besparen
Graagquote:Op maandag 19 september 2011 07:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De baby van mijn collega is geboren! Kuuk ik zal je details besparen
wil jij mijn relatiecoach worden?quote:Op maandag 19 september 2011 07:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Maar dat heb je toch zelf in de hand of je haar vaker kan spreken?
hilarischquote:OXM says Gears of War 3's single-player is "easily the best game of the series and online the Horde, Deathmatch and Beast modes stand a good chance of making you forget about Battlefield and Call of Duty".
OXM moet een exclusive natuurlijk wel aanprijzen he. Lijkt me sterk dat ze onbevooroordeelt zijnquote:
Geflapstaart Stefanquote:Op maandag 19 september 2011 09:08 schreef Nebo het volgende:
Ach, ik heb aan gears of war online meer plezier beleefd dan aan een willekeurige battlefield en modern warfare.quote:
Gefeli Neboquote:Op maandag 19 september 2011 09:08 schreef Nebo het volgende:
Handig tochquote:Op maandag 19 september 2011 12:02 schreef Nebo het volgende:
Bedankt voor de felicitatiesHet valt me op hoeveel meer felicitaties er binnen komen sinds ik dit jaar actiever ben geworden op twitter en facebook. Social media
gefeliciteerd kerelquote:Op maandag 19 september 2011 09:08 schreef Nebo het volgende:
Is er in dat tuigdorp waar je woont een kermis?quote:Op maandag 19 september 2011 12:06 schreef Solique het volgende:
Eerder weg van werk om andere auto op te halen, ben benieuwd wat voor auto ik dit keer krijg.
Vanavond naar de kermis
Sinds vrijdag staat er een kermis t/m a.s. woensdag (jaarmarkt)quote:Op maandag 19 september 2011 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Is er in dat tuigdorp waar je woont een kermis?
Hier begint hij morgen volgens mij..
Staat er nog wat boeiends?quote:Op maandag 19 september 2011 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Is er in dat tuigdorp waar je woont een kermis?
Hier begint hij morgen volgens mij..
Geen flauw idee. Ze waren vanmorgen aan het opbouwen..quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 12:50 schreef Pheno het volgende:
De uitslag:
http://games.fok.nl/siten(...)ars-dead-island.html
Congratzquote:
Thnxquote:Op maandag 19 september 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
Bij ons staan er genoeg attracties.
Gouda Kermis vanaf de 20ste
Zo, komen flinke attracties in Gouda
[..]
Congratz
npquote:
Feli dudequote:
Ik ga ook wel even kijken binnenkort.. Woon er toch naastquote:Op maandag 19 september 2011 13:09 schreef Solique het volgende:
[..]
np
Misschien dat ik wel langs ga dit weekend
Thnxquote:
tja, waarom niet inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 13:14 schreef Poit het volgende:
Ik ga ook wel even kijken binnenkort.. Woon er toch naast
Daarom had ik DI al gekochtquote:Op maandag 19 september 2011 13:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga ook wel even kijken binnenkort.. Woon er toch naast
[..]
ThnxWas natuurlijk ook een topcreatie
quote:
Tja gezond is andersquote:Op maandag 19 september 2011 14:56 schreef Solique het volgende:
Het is eindelijk gelukt om mijn lunch op te krijgen
Haha, je bedoelt Bionic Commando? Dat was nog in een ver verleden toen ik nog tijd had om games uit te spelenquote:Op maandag 19 september 2011 18:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Pot, ik zag iets raars op de F!g-site... Je had het erover dat je een spel had gespeeld! Jij! Je hebt als ware man van de wereld daar toch geen tijd meer voor?
WANT!quote:
Graphicsquote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Damm, soms ben je echt blij met demo's vanaf de piratenbaai. Homefront
![]()
. Graphics
Een jongen genaamd Fin.quote:Op maandag 19 september 2011 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Graag. Maar leuk, jongen? Meisje?
Done!quote:
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef koei het volgende:
Oh, die vond ik maar stomHeb ik niet op gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Er zit amper paint in! Ik hou van primitief getekende dingen!quote:
Al ik de hele B clan had moeten tekenen had de horror niet goed genoeg over gekomenquote:
misschien wel, maar toch is het jammer!quote:Op maandag 19 september 2011 20:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Al ik de hele B clan had moeten tekenen had de horror niet goed genoeg over gekomen
Thnxquote:Op maandag 19 september 2011 20:50 schreef koei het volgende:
[..]
misschien wel, maar toch is het jammer!
Maar wel gefeliciteerd! Dead Island lijkt mij een toffe game!
Nja ik zou ff wachten, of even kijken of er al nieuwe patch is. PS3 patch die uit is gekomen heeft nog al een hoop verneuktquote:
oh ik moet juist om die lachenquote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef koei het volgende:
Oh, die vond ik maar stomHeb ik niet op gestemd
Na patches zou ik pas echt beoordelen, hoor genoeg mensen klagen over de release versie die een enorme berg bugs heeft.quote:
True, en de patch heeft het nog meer verneukt bij sommige PS3 users.quote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Na patches zou ik pas echt beoordelen, hoor genoeg mensen klagen over de release versie die een enorme berg bugs heeft.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik moet juist om die lachen
Is de PS3 versie dus zal wel moeten patchenquote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Na patches zou ik pas echt beoordelen, hoor genoeg mensen klagen over de release versie die een enorme berg bugs heeft.
http://tinyurl.com/3zatughquote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef TheFastOne het volgende:
Is de PS3 80GB nog nieuw te koop?
klopt http://www.budgetgaming.n(...)080/console-all.htmlquote:Op maandag 19 september 2011 21:23 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Had zelf ook al gezochtmaar volgens mij worden ze niet meer gefabriceerd.
Ja viel me ook al op, zomerjas met vest en shirt eronder was alsnog best fris.quote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo weer een hardlooplesje eruit geperst, het is maar koud buiten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op, zomerjas met vest en shirt eronder was alsnog best fris.Ik had een 3 kwart hardloopbroeken en een dunne longesleeve, veel te koud! maar had geen zin om terug te gaan,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam onderweg wel iemand tegen die alleen een shirtje en korte broek aan had,brrrWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Wellicht vanavond even kijken na het uit eten gaan in utrechtquote:Op maandag 19 september 2011 12:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ze waren vanmorgen aan het opbouwen..
laat maar even wetenals jullie nog gaan. misschien hobbel ik wel even mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wellicht vanavond even kijken na het uit eten gaan in utrecht
Ook goedemorgen Rossdale! Lekker geslapen enzo? Ik wel hoor, werk vandaag even een hele dag in het fitnesscentrum hier in Leiden, beetje hete natte smatjes gluren enzo... OH SHIT M'N VRIENDIN IS ER OOK!!! NNOOOOOOOOOOO!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Iemand F1 2011 al in de winkels gespot?
MOGGUH SPANKERTS! Ik mag heerlijk een hele dag in productie rondlopen vieze troepjes bij elkaar mengen LEUK JOH DAT GIFMENGEN!!!11!! Alleen nadeel dat je met een gasmasker moet lopen en dat is zwaar aan je nek!! Verder alles goed hoor jong! En ik heb geeneens radio, niet eens slam.fmquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ook goedemorgen Rossdale! Lekker geslapen enzo? Ik wel hoor, werk vandaag even een hele dag in het fitnesscentrum hier in Leiden, beetje hete natte smatjes gluren enzo... OH SHIT M'N VRIENDIN IS ER OOK!!! NNOOOOOOOOOOO!!!nu moet ik m'n ogen in m'n zak houden...
Anyway, een dag lang gepest worden door de klotebeats van slam.fm, heerlijk....!
FOOL!quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MOGGUH SPANKERTS! Ik mag heerlijk een hele dag in productie rondlopen vieze troepjes bij elkaar mengen LEUK JOH DAT GIFMENGEN!!!11!! Alleen nadeel dat je met een gasmasker moet lopen en dat is zwaar aan je nek!! Verder alles goed hoor jong! En ik heb geeneens radio, niet eens slam.fm
Toffe stukjes op die ene website trouwens! Vanavond na het werk ga ik er ook weer vol tegenaan! Helaas verder geen interwebstoegang vandaagNou, DOEIIIIIIIIIIIIII
En toch klinkt het ergens nog wel tof, gifmengen, maar dat is waarschijnlijk alleen omdat ik het zelf niet hoef te doen...!quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MOGGUH SPANKERTS! Ik mag heerlijk een hele dag in productie rondlopen vieze troepjes bij elkaar mengen LEUK JOH DAT GIFMENGEN!!!11!! Alleen nadeel dat je met een gasmasker moet lopen en dat is zwaar aan je nek!! Verder alles goed hoor jong! En ik heb geeneens radio, niet eens slam.fm
Toffe stukjes op die ene website trouwens! Vanavond na het werk ga ik er ook weer vol tegenaan! Helaas verder geen interwebstoegang vandaagNou, DOEIIIIIIIIIIIIII
Je hoeft het alleen maar te testenquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En toch klinkt het ergens nog wel tof, gifmengen, maar dat is waarschijnlijk alleen omdat ik het zelf niet hoef te doen...!
Downloaden als ik thuis ben en kijken als een baas!quote:
Altijd leuk!quote:
Is dat met dino's?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Series zijn er weer
En volgende week dan eindelijk Terra Nova, echt benieuwd of het wat is
Da's een spiegelquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Altijd leuk!
Alleen moeten ze die plaat aan het plafond een keer verwisselen
quote:
Eerste aflevering was wel geinig, maar geen hoogstaande humor nog. Two And a Half Men weet ik nog niet wat ik moet vinden. Ashton doet het best leuk, maar de dood van Charlie voelt echt verkeerd.quote:
Ik heb 2.5 man nooit zo boeiend gevonden..quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Eerste aflevering was wel geinig, maar geen hoogstaande humor nog. Two And a Half Men weet ik nog niet wat ik moet vinden. Ashton doet het best leuk, maar de dood van Charlie voelt echt verkeerd.
Tering wat was die flauwquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb 2.5 man nooit zo boeiend gevonden..
Afgelopen weekend weer Dude, Where's my car gekeken. Daar moeten ze echt een deel 2 van maken
dit, het kan mij ook niet echt boeien om de hele serie te gaan kijken, af en toe een eps is wel leuk .. vanavond wel weer even himym kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb 2.5 man nooit zo boeiend gevonden..
Afgelopen weekend weer Dude, Where's my car gekeken. Daar moeten ze echt een deel 2 van maken
Gast, ene! Road Trip was echt bizar kut, met die stomme canadees die zo eigengeilend moest zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tering wat was die flauw
Road trip was dan toch wel vetter
quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit, het kan mij ook niet echt boeien om de hele serie te gaan kijken, af en toe een eps is wel leuk .. vanavond wel weer even himym kijken
Road trip was ook geniaal! Vette soundtrack.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gast, ene! Road Trip was echt bizar kut, met die stomme canadees die zo eigengeilend moest zijn
EINZ GEIL!quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gast, ene! Road Trip was echt bizar kut, met die stomme canadees die zo eigengeilend moest zijn
Je moet inderdaad eerst uit de kerker komen, je komt op de Shivering Isles via een poortaal wat middenin een meer is. Ik zou ej wel aanraden om wel een beetje te spelen voor je naar de islands gaat, heb je vast profijt van!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
EINZ GEIL!
Spank even een vraag! Ik heb nu de GOTY versie van Oblivion eindelijk. Nu is mijn vraag de volgende.
Ik heb geen save meer dus hoe gaat dat nu met spelen van die goty versie? Moet ik eerst weer uit die kerker komen of kan je meteen op die isles beginnen? Zit ook Knights of the nine bij nog dus daar zal het wel voor moeten toch?
Ik wil meteen door als het kan omdat ik alles al wel eens heb gedaan alleen balen dat ik me save kwijt benquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je moet inderdaad eerst uit de kerker komen, je komt op de Shivering Isles via een poortaal wat middenin een meer is. Ik zou ej wel aanraden om wel een beetje te spelen voor je naar de islands gaat, heb je vast profijt van!
Knights of the Nine is eigenlijk hetzelfde, je krijgt in het begin van het spel een bericht dat er ergens geruchten zijn gevonden over iets, als je die quest volgt kom je bij het begin van KotN uit!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:34 schreef koei het volgende:
Neem/'steel' jij wel eens dingen op werk?
Te geniaalquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:34 schreef koei het volgende:
Neem/'steel' jij wel eens dingen op werk?
Knights of the Nine levert wel mooie armor op! Is wel de moeite waard!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil meteen door als het kan omdat ik alles al wel eens heb gedaan alleen balen dat ik me save kwijt ben![]()
Of ik ga eerst Knights of the Nine doen en daarna gewoon shiv isles
truer words have never been spokenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef Poit het volgende:
Oh.. En Emma Stone![]()
I find her overkill of hawtness distracting!
Yeah is tof inderdaad! Ik heb zelf de unit van een man uit elkaar gepuzzeld en ook de foef van een vrouw mogen ontleden! (lang leve anatomielessen!)quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef Nebo het volgende:
Ik ben voor seksuologie de complete anatomie van de mannelijke en vrouwelijke geslachtsdelen aan het leren. De tering die dingen zitten ingewikkeld in elkaar, biologie op de middelbare school was maar het topje van de ijsberg. Wisten jullie dat de clitoris zelf ook uit vier delen bestaat? De latijnse termen vliegen me om mijn oren hier
Echt ontleden in de snijzaal? Je hebt toch in eerste instantie iets van biologische scheikunde ofzo gedaan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah is tof inderdaad! Ik heb zelf de unit van een man uit elkaar gepuzzeld en ook de foef van een vrouw mogen ontleden! (lang leve anatomielessen!)
Biomedische Wetenschappen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef koei het volgende:
[..]
Echt ontleden in de snijzaal? Je hebt toch in eerste instantie iets van biologische scheikunde ofzo gedaan?
Werkt schijnbaar goed met M2TS jaquote:Op zondag 18 september 2011 15:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Anders zet je ze eerst even om met Adobe Media Encoder? Premiere houdt wel van mpegs.
Yeh, benader het lichaam alsof het een machine is. Dan heb je het minste last van alles.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Biomedische Wetenschappen.
En ja, in de snijzaal, heb een man van +-90 jaar uit elkaar gehaald in de loop van een week.
Ook wel een keer een autopsie gezien op een vers lijk (dat andere lichaam had meer dan een jaar in de conserveringsvloeistof gelegen) maar die geur was echt niet te harden, en ik vond zelf ook dat er vrij raar met het lichaam om werd gegaan (er lag een pollepel in de lege borstkas om het bloed eruit te vissen.... echt fucking bizar)
de wat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef Nebo het volgende:
Ik ben voor seksuologie de complete anatomie van de mannelijke en vrouwelijke geslachtsdelen aan het leren. De tering die dingen zitten ingewikkeld in elkaar, biologie op de middelbare school was maar het topje van de ijsberg. Wisten jullie dat de clitoris zelf ook uit vier delen bestaat? De latijnse termen vliegen me om mijn oren hier
Mythquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |