SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
heb ik een maandje of wat gelee ook gedaan. was op het begin leuk...quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HOI!
IK BEN AL WAKKER, MAAR IK HEB NIET ZO HEEL VEEL GESLAPEN!!
ACH, MAAKT ALLEMAAL NIETS UIT, WANT IK GA IEMAND VERHUIZEN!M'N BROER GAAT SAMENWONEN EN IK MACH CHAUFFEUR SPELEN!!! TOET TOET!!!
IK WIL....quote:
Wat heb jij een grote brilquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
grappig, ik tweet 1 ding over ziggo, en meteen wil Ziggo Webcare mij volgen.. [ afbeelding ]
Haha lol, het ging meer om de geitquote:
Ik zie dat je kat helemaal in to the cod is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha lol, het ging meer om de geit
180 dagen oud die tweetquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zie dat je kat helemaal in to the cod is.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:46 schreef badboynova het volgende:
CAPS LOCK AAN
KOEI HOE IS JE DATE GEGAAN, WE WILLEN ALLE SAPPIGE DETAILS.
Die webcare shit is irritant laatst kwam hier op het forum ook van zon bedrijf zon webcare gastje langs van sns bank.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
grappig, ik tweet 1 ding over ziggo, en meteen wil Ziggo Webcare mij volgen.. [ afbeelding ]
Oh, dat is een beetje een tegenvaller, mijn zus had hem niet helpen herinneren of ingelicht waar het wasquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:59 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb een nieuwe muis nodig!
Iemand aanraders?
Ja!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:59 schreef lkb9000 het volgende:
Iemand aanraders?
Dus we moeten nog langer wachten op kleine kalfjes.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:00 schreef koei het volgende:
[..]
Oh, dat is een beetje een tegenvaller, mijn zus had hem niet helpen herinneren of ingelicht waar het wasMaar op zich was dat niet zo heel erg, want ik schoof twee uur later dan de rest aan vanwege mijn softbalwedstrijd (we zijn kampioen geworden
Met nog drie wedstrijden te spelen), en ik was ook weer als eerste door mn geld heen
Binnen een klein uurtje al
Maar goed, mn zwager zou hem mijn nummer geven of zoiets. Zondag wordt mn alien-neefje alweer twee, dus daar spreek ik iedereen even rustig. Nu was het tijdens het spelen, wat niet echt heel praktisch was.
Ik zou voor een witte gaan. Die kun je zo leuk tevoorschijn toveren!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:59 schreef lkb9000 het volgende:
Iemand aanraders?
Ja, dat sowiesoquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus we moeten nog langer wachten op kleine kalfjes.
quote:Nieuws: Persoon gevallen of gesprongen van de Wittebrug Papendrecht
quote:Dodelijk ongeluk op de n3 richting papendrecht. N3 dus afgesloten .
Ik blijf denk ik maar lekker binnen vandaagquote:Politie zoekt grijze sportwagen. Dit nav dodelijk ongeval met motorrijder op randweg N3 richting papendrecht, bij info bel 112
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:07 schreef koei het volgende:
Is er niet gewoon een motorrijder van de wittebrug afgeduwd door iemand in een grijze sportwagen? Dan valt het allemaal best mee...
Heheh die had ik net ook bekeken ja, beetje te duur alleenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja!
De rat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat wel maar wel heel vetquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heheh die had ik net ook bekeken ja, beetje te duur alleen
schijnt een lotus te zijn geweest...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
De witte brug gaat over de A15, en de N3 is de randweg
nou, middels webcare van UPC heb ik wel mooi een jaar lang 50% korting op de volle factuur (inet60mb, HD tv) gekregen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
??????quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:06 schreef Mday het volgende:
[..]
schijnt een lotus te zijn geweest...
Dat zou wel sneu zijnquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Dat wel ja!
Maar straks kan ik geen nieuwe PC meer betalen omdat m'n muis zo duur was
Ik heb zo'n vierkant vlakje op mn laptop waar je met je vinger overheen moet bewegen. Zat standaard op de laptop.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
Wat voor fancy muizen hebben jullie allemaal? Ik kan niet kiezen
Ik wil sowieso een scrollwiel die je naar links en rechts kan duwen, en nog wat extra knoppen erop (hoeven er niet veel te zijn).
Budget-limiet 40euro
Das klote koei.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:06 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vierkant vlakje op mn laptop waar je met je vinger overheen moet bewegen. Zat standaard op de laptop.
Heb al jaren een razer diamondback. Was toen 30 euro ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
Wat voor fancy muizen hebben jullie allemaal? Ik kan niet kiezen
Ik wil sowieso een scrollwiel die je naar links en rechts kan duwen, en nog wat extra knoppen erop (hoeven er niet veel te zijn).
Budget-limiet 40euro
Je schrijft het verkeerd.quote:
Iemand een programma wat misschien wel werkt? Dit blijft vast lopen. Moet met M2TS kunnen omgaan.quote:
Ik mag nog geen babyquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat sowiesoHoewel mijn schoonzusje me wel op zit te jagen...
Okequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef badboynova het volgende:
Zo ik leest net dat het meisje die van de brug afgesprongen is vanmiddag maar 14 jaar oud is, en dat het echt een zelfmoord poging was. mensen hebben haar op het wegdek zien liggen, maar het is onduidelijk als ze is overleden of enkel gewond is.
Mhh geen draadquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de Logitech Marathon mouse M705 besteld
Ik vond het zelf ook moeilijk om van de draad af te gaan, maar deze gaat 3 jaar mee op 2 AA batterijen, en heeft een pieperkleine usb ontvanger, dus het lijkt me wel fijn!quote:
Wat voor camera komen de beelden van? Een Panasonic toevallig? Dan heb ik misschien ergens nog een Panasonic programma om die beelden om te zetten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iemand een programma wat misschien wel werkt? Dit blijft vast lopen. Moet met M2TS kunnen omgaan.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook moeilijk om van de draad af te gaan
For real!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het witte streepje onder is een geheime knop
Standaard brengt het een of andere view waar je al je programma's ziet (ik weet het niet precies, maar 1 zinnetje over gelezen (Mac achtig verwacht ik)), maar het is natuurlijk gewoon in te stellen.quote:
Ik denk dat dat nu ook niet zo handig is, met een vent die een paar maanden weg gaat. Als je zwanger bent doen mannen juist alles voor je, dus daar moet je gebruik van kunnen maken, anders is het zonde!quote:
Nja het zijn m2ts files, en ze komen van een hauppauge af. Maar ik heb al verschillende versie van Sony Vegas Pro getest. En werkt allemaal niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook moeilijk om van de draad af te gaan, maar deze gaat 3 jaar mee op 2 AA batterijen, en heeft een pieperkleine usb ontvanger, dus het lijkt me wel fijn!
[..]
Wat voor camera komen de beelden van? Een Panasonic toevallig? Dan heb ik misschien ergens nog een Panasonic programma om die beelden om te zetten.
Maar ze werken bij mij op Windows 7 met Adobe Premiere Pro prima
Zie je het nog wel zitten scatje?quote:
Misschien was het de hachéquote:Op zondag 18 september 2011 09:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zie je het nog wel zitten scatje?
Redelijk toffe gamequote:Op zondag 18 september 2011 08:10 schreef wc-eend het volgende:
Voor degenen met steam, en Mirror's Edge nog niet gespeeld... de komende 10 uur kost de game nog maar ¤2,50...
quote:
* Solique dondert van zijn stoelquote:
Mooi dan kan je nu gelijk de vloer gaan boenenquote:
Nee, mag straks al de auto gaan schoonmaken en gaan boenenquote:Op zondag 18 september 2011 09:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Mooi dan kan je nu gelijk de vloer gaan boenen![]()
Af en toe wat minder maar komt goedquote:Op zondag 18 september 2011 09:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zie je het nog wel zitten scatje?
Haché is lekkerrrrrrr!quote:
Wil je een baby dan?quote:
Nou ja als dat alles isquote:Op zondag 18 september 2011 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Den goed na of je wekenlang misselijk door ht leven wilt
Mijn vriendin is bijna helemaal niet misselijk geweest, wel waren haar TETTEN heel gevoelig (naar ze kijken zou bij wijzen van spreken al pijnlijk zijn geweestquote:Op zondag 18 september 2011 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Den goed na of je wekenlang misselijk door ht leven wilt
quote:Op zondag 18 september 2011 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Huuu. De eerste de beste die daarover begint in mijn surroundings krijgt een dreun.
Mijn collega was in haar eerste maanden zwangerschap zelfs afgevallen omdat ze zoveel boven de pot hing. We hadden een heel systeem ontwikkeld incl bepaalde uitdrukkingen zodat ik haar werk meteen kon overnemen als het weer zover was. Op die manier zouden de klanten niet doorhebben dat er iets gaande was (de baas mocht toen nog niet weten dat ze zwanger was)quote:Op zondag 18 september 2011 10:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Mijn vriendin is bijna helemaal niet misselijk geweest, wel waren haar TETTEN heel gevoelig (naar ze kijken zou bij wijzen van spreken al pijnlijk zijn geweest)
Is toch lachen! Doe ik ook als iemand naar de tandarts moetquote:Op zondag 18 september 2011 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja als dat alles is![]()
Mijn collega kan ieder moment bevallen en de afgelopen 2 weken schijnt iedereen het nodig te vinden om te vertellen over de horrorbevalling van nicht/buurvrouw/vriendin/whatever.
Ik snap niet zo goed wat die mensen denken te bereiken met die verhalen.
Waarom nietquote:Op zondag 18 september 2011 10:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Op die manier zouden de klanten niet doorhebben dat er iets gaande was (de baas mocht toen nog niet weten dat ze zwanger was)
Omdat ze net pas zelf wist dat ze zwanger is en mijn baas is ehm hoe zal ik het eens vriendelijk zeggen... een beetje egoïstisch dus die stress wilde ze zichzelf even besparen.quote:
Huh? Wat een ei.quote:Op zondag 18 september 2011 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat ze net pas zelf wist dat ze zwanger is en mijn baas is ehm hoe zal ik het eens vriendelijk zeggen... een beetje egoïstisch dus die stress wilde ze zichzelf even besparen.
Zijn eerste reactie was dan ook: 'moet ik je nu soms feliciteren?!'
Mwah de tandarts is hier niet echt mee te vergelijken denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is toch lachen! Doe ik ook als iemand naar de tandarts moet
Ja hij is gewoon pissig omdat zijn personeel steeds zwanger wordt (nou ja steeds, dit was de 2e in jaren tijd maar wel vlak achterelkaar)quote:
Ze had tegen hem moeten zeggen waar iedereen bij was "nee hoor dat hoef niet, zolang je maar alimentatie betaald"quote:Op zondag 18 september 2011 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat ze net pas zelf wist dat ze zwanger is en mijn baas is ehm hoe zal ik het eens vriendelijk zeggen... een beetje egoïstisch dus die stress wilde ze zichzelf even besparen.
Zijn eerste reactie was dan ook: 'moet ik je nu soms feliciteren?!'
Nou dat dus iets wat ik gezien heb een paar baantjes geleden,quote:Op zondag 18 september 2011 10:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze had tegen hem moeten zeggen waar iedereen bij was "nee hoor dat hoef niet, zolang je maar alimentatie betaald"
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 18 september 2011 10:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mwah de tandarts is hier niet echt mee te vergelijken denk ik
Iedere dag als we samen moesten werken verzonnen we een paswoord/zin. Bijvoorbeeld Ik moet de sauna's nog controleren of is de post al gehaald? Van die onzin dingetjes.quote:Op zondag 18 september 2011 10:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in![]()
Maar hoe ging dat systeem dan want dat klinkt wel tof!
Die was dan heel erg goed ingewerkt door the boss him selfquote:Op zondag 18 september 2011 10:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou dat dus iets wat ik gezien heb een paar baantjes geleden,
Ik werkte in een restaurant en het meisje dat me inwerkte was 18 en zwanger van de baas
Ja dat waren ze allemaal. Ik had 1 mannelijke collega, en hij en ik waren de enige die niet met de baas naar bed waren geweest.quote:Op zondag 18 september 2011 11:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
Die was dan heel erg goed ingewerkt door the boss him self
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |