abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:30:04 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102025962

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Takaiki | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia | Troel

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF
ss.JPG

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 september 2011 @ 18:37:20 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102026218
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef Qwea het volgende:
Tuurlijk, maar laat mensen dan maar ipv 220, 250 euro betalen en ga dan niet het basis pakket dusdanig uitkleden dat straks dingen zoals eczeem niet meer vergoedt worden :{
Ja, is wel lullig als je eczeem krijgt en het dan niet eens vergoed wordt :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:44:04 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102026455
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:37 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, is wel lullig als je eczeem krijgt en het dan niet eens vergoed wordt :P
}:|
pi_102026650
Net op tijd terug uit het bos.. begint hier al aardig te rommelen. ;(
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 september 2011 @ 18:52:20 #5
13151 crew  Rewimo
pi_102026775
Hier nog blauwe lucht tussen de wolken boven de mais. Kl*** mais :( Ik wil m'n uitzicht terug.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:53:09 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102026795
ik eet broccoli en MM en Baloe wortelen :P
pi_102026945
Billuuuh
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 september 2011 @ 19:18:07 #8
13151 crew  Rewimo
pi_102027865
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:53 schreef Qwea het volgende:
ik eet broccoli en MM en Baloe wortelen :P
Ik had broccoli, bloemkool en wortel, de mannen hadden erwtjes ( :r ). Maar ik moest ook broccoli afstaan aan mijn zoon, de bietser :{w
pi_102027982
Ik heb nog 15 minuten om te koken voor ik weg moet. :D
Anderhalf uur met de Wielewaal aan de foon gehangen. :') Mijn moeder belde me intussen mobiel, die dacht dat de vaste lijn stuk was. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 19:31:05 #10
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102028560
Drie ton voor een dedicated website vind ik eigenlijk niet eens zo gek, als je bedenkt dat één full-time ICT'er al een ton per jaar kost. Verder hadden ze het over foto's dacht ik, het koningshuis gaat niet een middagje in het Vondelpark met een fotograaf van om de hoek zitten, daar moet de nodige beveiliging en shit om heen. En die server staat natuurlijk niet aan een ADSL-lijntje in de meterkast van Paleis Noordeinde.

Dat gezegd hebbende, hoe de overheid de laatste tijd in het nieuws gekomen is qua ICT lijkt het er wel op dat er geen geld aan uitgegeven wordt. Of zou het er mee te maken hebben dat een zeker persoon sinds een paar maanden niet meer over de overheids-ICT zorgt ;)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:39:24 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102029006
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik had broccoli, bloemkool en wortel, de mannen hadden erwtjes ( :r ). Maar ik moest ook broccoli afstaan aan mijn zoon, de bietser :{w
Ik heb wat broccoli afgestaan aan mijn hond :P
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:44:22 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102029244
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
Drie ton voor een dedicated website vind ik eigenlijk niet eens zo gek, als je bedenkt dat één full-time ICT'er al een ton per jaar kost. Verder hadden ze het over foto's dacht ik, het koningshuis gaat niet een middagje in het Vondelpark met een fotograaf van om de hoek zitten, daar moet de nodige beveiliging en shit om heen. En die server staat natuurlijk niet aan een ADSL-lijntje in de meterkast van Paleis Noordeinde.

Dat gezegd hebbende, hoe de overheid de laatste tijd in het nieuws gekomen is qua ICT lijkt het er wel op dat er geen geld aan uitgegeven wordt. Of zou het er mee te maken hebben dat een zeker persoon sinds een paar maanden niet meer over de overheids-ICT zorgt ;)
Ik vind het serieus te belachelijk voor woorden. Waarom moet dat 3! ton kosten? Hosting kost geen moer tegenwoordig. Ook niet de grote pakketten. Waarom hebben ze een fulltime ict'er nodig? En reken maar niet dat de beveiliging van de fotograaf hieronder valt. Ik neem aan dat de server gewoon in redbus oid staat, dan nog. Waarom kunnen ze het niet gewoon bij een hosting bedrijf onderbrengen? Dat doet 98% van Nederland.
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:53:13 #13
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_102029632
Halloooooooo, ik heb al lekker geslapen zeg _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:54:56 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102029711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Halloooooooo, ik heb al lekker geslapen zeg _O-
luiwammes
pi_102029815
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind het serieus te belachelijk voor woorden. Waarom moet dat 3! ton kosten? Hosting kost geen moer tegenwoordig. Ook niet de grote pakketten. Waarom hebben ze een fulltime ict'er nodig? En reken maar niet dat de beveiliging van de fotograaf hieronder valt. Ik neem aan dat de server gewoon in redbus oid staat, dan nog. Waarom kunnen ze het niet gewoon bij een hosting bedrijf onderbrengen? Dat doet 98% van Nederland.
1) Een overheidssite draait niet ff in redbus.
2) een goeie designer kost nog wel meer dan een ton per jaar.
3) na alle security grapjes en geintjes moet die site dus écht waterdicht zijn, dus dat stelt eisen aan de hosting, beveiliging, en bouw van de site.

Ik vind 3 ton een koopje, en das echt geen grapje. Zeker als dat incl. onderhoud, beveiliging, hosting, etc. is.
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:58:43 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102029898
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

1) Een overheidssite draait niet ff in redbus.
2) een goeie designer kost nog wel meer dan een ton per jaar.
3) na alle security grapjes en geintjes moet die site dus écht waterdicht zijn, dus dat stelt eisen aan de hosting, beveiliging, en bouw van de site.

Ik vind 3 ton een koopje, en das echt geen grapje. Zeker als dat incl. onderhoud, beveiliging, hosting, etc. is.
1) Wat is er mis met redbus oid voor de overheid?
2) een ton per jaar voor wat design werk? Ik vind het belachelijk.
3) Wedden dat na die 3 ton die site nog steeds niet waterdicht is.

Ik vind het belachelijk, en dat is ook echt geen grapje :P

Hoe is het met je crib?
pi_102029967
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

1) Wat is er mis met redbus oid voor de overheid?
2) een ton per jaar voor wat design werk? Ik vind het belachelijk.
3) Wedden dat na die 3 ton die site nog steeds niet waterdicht is.

Ik vind het belachelijk, en dat is ook echt geen grapje :P

Hoe is het met je crib?
Nou gezien de laatste overheidsfails kunnen ze het niet maken om die shit gewoon op een geleased servertje in een colo te laten draaien, dat gaat echt ergens dedicated in een bunker staan ofzo lijkt mij :') en dat kost gewoon knaken, veul knaken.

Ik neem aan dat die site from scratch wordt opgebouwd, dus PHP, SQL, Java, weet ik wat hip is tegenwoordig in de designwereld, en die gasten zijn gewoon niet goedkoop. Voor een 'instap IT'er' betaal je al een ton per jaar, laat staan een paar gasten met goeie referenties en ervaring (want het lijkt me niet dat een paar gastjes net van school zoiets gaan doen).

Ja het gaat wel lekker, per half oktober huur opgezegd hier, dus nog ff bikkelen en dan zijn we er w/
pi_102029972
hoi iedereen :W
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 20:01:47 #19
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102030005
Bij m'n vorige club zat ik op de mailgateways voor twee grote overheidspartijen. Nu is dat wel wat meer dan een website maar daar factureerden we een half miljoen per maand :P
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_102030028
Sowieso is overheid toch gewoon je normale uurtarief * 1,5

Of mocht ik dat nou niet hardop zeggen _O-
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:03:09 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030061
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou gezien de laatste overheidsfails kunnen ze het niet maken om die shit gewoon op een geleased servertje in een colo te laten draaien, dat gaat echt ergens dedicated in een bunker staan ofzo lijkt mij :') en dat kost gewoon knaken, veul knaken.

Ik neem aan dat die site from scratch wordt opgebouwd, dus PHP, SQL, Java, weet ik wat hip is tegenwoordig in de designwereld, en die gasten zijn gewoon niet goedkoop. Voor een 'instap IT'er' betaal je al een ton per jaar, laat staan een paar gasten met goeie referenties en ervaring (want het lijkt me niet dat een paar gastjes net van school zoiets gaan doen).

Ja het gaat wel lekker, per half oktober huur opgezegd hier, dus nog ff bikkelen en dan zijn we er w/
Hmmz, oke. Nou ja goed, zo had ik het idd nog niet bekeken. Maar zou dat écht niet goedkoper kunnen?

Half okt, heb je nog ff! Moet je nog veel doen?
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 20:03:36 #22
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102030078
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:

o|O

Tegenwoordig moet alles openbaar aanbesteed worden ;(
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:04:34 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030113
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:

_O-
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:04:57 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030133
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Barbaaf het volgende:
Bij m'n vorige club zat ik op de mailgateways voor twee grote overheidspartijen. Nu is dat wel wat meer dan een website maar daar factureerden we een half miljoen per maand :P
fuck me :o
pi_102030201
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hmmz, oke. Nou ja goed, zo had ik het idd nog niet bekeken. Maar zou dat écht niet goedkoper kunnen?

Half okt, heb je nog ff! Moet je nog veel doen?
Nog best wat verven
Aansluitwerk in de keuken (we hebben gister aannemer gemaild dat hij de ()@-0~!()# kan krijgen)
Alle verwarmingen verven en weer ophangen
Boven laminaat leggen (afmaken)
Overal lampen ophangen
Alles inrichten
Overal gordijnen / rolgordijnen ophangen
Wasmachine aansluiting aan (laten?) leggen
Trap bekleden
Vloer gang poetsen of betegelen
Al het hang en sluitwerk vervangen (sloten, knipjes etc.)
Verhuizen
Hut in R'dam leegruimen en overbodige meuk verkopen
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 20:07:48 #26
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102030244
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

fuck me :o
50 servers, 12 dedicated man, diverse soorten vaste lijnen, uptime van 99,999%, constant vernieuwingsproces, dat gaat hard. En we zijn nooit gehacked *)
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:08:13 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030264
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nog best wat verven
Aansluitwerk in de keuken (we hebben gister aannemer gemaild dat hij de ()@-0~!()# kan krijgen)
Overal lampen ophangen
Alles inrichten
Trap bekleden
Verhuizen
Waarom kan de aannemen de graftyfus met aids en ebola krijgen? :D

Is idd nog al wat ja :o
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:08:53 #28
176471 oh-oh
pi_102030288
Qwea als MM dat zou verdienen zou je het een stuk minder belachelijk vinden die bedragen :D
Ll, hoe lang zijn jullie al bezig? Je zal dr wel flink genoeg van hebben nu he.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:08:54 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030290
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:07 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

50 servers, 12 dedicated man, diverse soorten vaste lijnen, uptime van 99,999%, constant vernieuwingsproces, dat gaat hard. En we zijn nooit gehacked *)
Ik krijg een beetje een nat slipje :@
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 20:09:04 #30
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102030295
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nog best wat verven
Overal lampen ophangen
Alles inrichten
Trap bekleden
Verhuizen
Ik geloof dat in Maaastricht nog behoefte is aan overtollige huisraad ;)
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:09:21 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030305
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Qwea als MM dat zou verdienen zou je het een stuk minder belachelijk vinden die bedragen :D
Nee hoor, niet als dat nog steeds over hetzelfde gaat.
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 20:17:01 #32
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102030610
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje een nat slipje :@
Waarom gebeurt dat nou nooit als ik aan vrouwen IRL vertel wat ik doe -O-

Maar terecht, het was de meest uitdagende omgeving waar ik tot nu toe gewerkt heb. Naast de forse rekeningen stonden trouwens ook forse boeteclausules als we de 5x9 niet haalden (of de maandrapportage te laat was, alleen al van die boete kon je twee FTE's betalen :X ).
pi_102030637
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Ll, hoe lang zijn jullie al bezig? Je zal dr wel flink genoeg van hebben nu he.
30/05 was de overdracht :Y

En ja _O- Maar het einde is in zicht, en ik weet waar ik het voor doe ^O^

quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:09 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Ik geloof dat in Maaastricht nog behoefte is aan overtollige huisraad ;)
Gaat oh-oh hokken? :o

quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarom kan de aannemen de graftyfus met aids en ebola krijgen? :D

Is idd nog al wat ja :o
Ik vergat nog overal plinten aanbrengen _O-

Vanaf het begin al moeizaam met die gast, alles duurt lang en we moesten zelf continu aan blijven geven wanneer iets klaar moest, of dat hij ergens mee op moest schieten omdat er iets af moest zijn.

laatst dus dat gedonder met die leiding die niet goed weggewerkt was in de keuken en dat die gast onbereikbaar was (terwijl hij toegezegd had bereikbaar te zijn en zn collega's direct verder gingen zodra de keuken stond). Sowieso was het toen al dat wij echt altijd moesten bellen als hij niet geweest was, en hij echt NOOIT even van tevoren had gebeld dat het niet doorging, of hij een andere dag kwam etc. En als wij dan belden ook de meest debiele excuses, ik geloof dat zn dochtertje al 3x doodziek is geweest, en hij al 6x bij de EHBO heeft gezeten.

Dus nu met de keuken weer, toen we hem eindelijk te pakken hadden hebben we al voorwaarden gesteld, dat we willen dat alles binnen een week klaar was en hij nu gewoon gefocussed bezig zou gaan, en dat we anders er klaar mee waren en een ander zochten. Nou dat was dan goed, toen was hij alweer een week later terug dan toegezegd :') Toen vol goede moed begonnen, schoot ook best lekker op, hoop aangesloten in de keuken, radiatoren die we nieuw hadden opgehangen, maar toen zou hij het afgelopen dinsdag afmaken (misschien nog max een halve dag werk). Dinsdag niet geweest, zonder wat te laten weten. Wij dus gebeld en voicemail achtergelaten. Niks gehoord. Donderdag weer gebeld, toen was hij onderweg, weer niks laten horen en gisteravond weer niks gebeurt. Dus hem een mailtje gestuurd dat hij de #()$( kan krijgen en zn sleutel in kan kom leveren en thats it.

Hij zou ook nog 2 ramen vervangen (de enige die niet dubbelglas zijn), die zou hij geloof ik 2 maanden terug al besteld hebben met 6 weken levertijd, maar dat was ook nog steeds onduidelijk of die er nou wel of niet waren, en daar zou hij al 10x voor bellen, maar das ook nog niet gebeurt tot op heden, dus dat kan hij ook bekijken.

Factuurtje trekken we even lekker het een en ander af aan extra kosten en spul wat nu niet gebeurt is dus, en anders mag hij het met de rechtsbijstand uitzoeken
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 20:19:44 #34
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102030705
Nee, een vriendin van oh-oh moet uit de crisisopvang een huis in met twee kleine kinderen en heeft helemaal -niets- behalve haar kleren. Dus als je spul over hebt als meubels, bedden weet ik wat, je kan er iemand heel blij mee maken.
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:20:36 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030726
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Waarom gebeurt dat nou nooit als ik aan vrouwen IRL vertel wat ik doe -O-

Omdat de meeste vrouwen er toch geen moer van snappen :')
pi_102030731
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef Barbaaf het volgende:
Nee, een vriendin van oh-oh moet uit de crisisopvang een huis in met twee kleine kinderen en heeft helemaal -niets- behalve haar kleren. Dus als je spul over hebt als meubels, bedden weet ik wat, je kan er iemand heel blij mee maken.
Meubels sowieso niet echt, een oude bank van mn ouders staat nu hier, incl scheur :') En wat IKEA troep, die wellicht idd wel naar zoiets kan :Y Qua witgoed is alles <3 jaar oud en nieuw gekocht, dus dat ga ik toch echt gewoon verkopen :@
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:22:17 #37
176471 oh-oh
pi_102030781
Morgen gaan we inventariseren wat er precies nodig is en zo :@
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2011 @ 20:22:45 #38
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102030794
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Morgen gaan we inventariseren wat er precies nodig is en zo :@
laat dan even weten wat er nodig is, misschien dat ik hier nog wat heb staan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:23:26 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030816
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

30/05 was de overdracht :Y

En ja _O- Maar het einde is in zicht, en ik weet waar ik het voor doe ^O^

[..]

Gaat oh-oh hokken? :o

[..]

Ik vergat nog overal plinten aanbrengen _O-

Vanaf het begin al moeizaam met die gast, alles duurt lang en we moesten zelf continu aan blijven geven wanneer iets klaar moest, of dat hij ergens mee op moest schieten omdat er iets af moest zijn.

laatst dus dat gedonder met die leiding die niet goed weggewerkt was in de keuken en dat die gast onbereikbaar was (terwijl hij toegezegd had bereikbaar te zijn en zn collega's direct verder gingen zodra de keuken stond). Sowieso was het toen al dat wij echt altijd moesten bellen als hij niet geweest was, en hij echt NOOIT even van tevoren had gebeld dat het niet doorging, of hij een andere dag kwam etc. En als wij dan belden ook de meest debiele excuses, ik geloof dat zn dochtertje al 3x doodziek is geweest, en hij al 6x bij de EHBO heeft gezeten.

Dus nu met de keuken weer, toen we hem eindelijk te pakken hadden hebben we al voorwaarden gesteld, dat we willen dat alles binnen een week klaar was en hij nu gewoon gefocussed bezig zou gaan, en dat we anders er klaar mee waren en een ander zochten. Nou dat was dan goed, toen was hij alweer een week later terug dan toegezegd :') Toen vol goede moed begonnen, schoot ook best lekker op, hoop aangesloten in de keuken, radiatoren die we nieuw hadden opgehangen, maar toen zou hij het afgelopen dinsdag afmaken (misschien nog max een halve dag werk). Dinsdag niet geweest, zonder wat te laten weten. Wij dus gebeld en voicemail achtergelaten. Niks gehoord. Donderdag weer gebeld, toen was hij onderweg, weer niks laten horen en gisteravond weer niks gebeurt. Dus hem een mailtje gestuurd dat hij de #()$( kan krijgen en zn sleutel in kan kom leveren en thats it.

Hij zou ook nog 2 ramen vervangen (de enige die niet dubbelglas zijn), die zou hij geloof ik 2 maanden terug al besteld hebben met 6 weken levertijd, maar dat was ook nog steeds onduidelijk of die er nou wel of niet waren, en daar zou hij al 10x voor bellen, maar das ook nog niet gebeurt tot op heden, dus dat kan hij ook bekijken.

Factuurtje trekken we even lekker het een en ander af aan extra kosten en spul wat nu niet gebeurt is dus, en anders mag hij het met de rechtsbijstand uitzoeken
Damn wat een gekloot :{ Ik zou serieus extra geld van de factuur aftrekken voor kosten die je (zogenaamd eventueel) hebt moeten maken om vrij te krijgen van je werk enzo voor hem. Ik zou mijn tijd en belkosten iig ook vergoed willen zien.

Echt hoor, aannemers, fucking drama. :{
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:24:16 #40
176471 oh-oh
pi_102030853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

laat dan even weten wat er nodig is, misschien dat ik hier nog wat heb staan
O+ Super!
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:24:22 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030857
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef Loveless85 het volgende:

Qua witgoed is alles <3 jaar oud en nieuw gekocht, dus dat ga ik toch echt gewoon verkopen :@
Goed plan, kan nog aardig wat opleveren.
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:25:12 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030886
Ik heb een biertje koud gezet. Ik heb er zo'n trek in :o

Morgen BBQ van Mike zijn oude baas met ex collega's enzo :9
pi_102030929
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Damn wat een gekloot :{ Ik zou serieus extra geld van de factuur aftrekken voor kosten die je (zogenaamd eventueel) hebt moeten maken om vrij te krijgen van je werk enzo voor hem. Ik zou mijn tijd en belkosten iig ook vergoed willen zien.

Echt hoor, aannemers, fucking drama. :{
Ja het blijven gewoon echt horken :') En de vloer ligt nu in de woonkamer, zelfs de stucadoor is gewoon overal al klaar, dus ik heb gewoon geen zin dat hij nog loopt te rommelen en allemaal op z'n elfendertigst. Dus ik wacht af wat hij als factuur stuurt, daar gaat inderdaad sowieso 500 af voor dat geintje met keuken, hij heeft wel wat meer dingen gedaan dan in de offerte, maar nu dus ook wat minder wat niet alles is af, dus ik maak er wel wat moois van.

En we hebben ook gewoon zoooooo vaak gezegd dat het echt geen ramp is als iets een dagje ( :') ) later werd, maar bel dan een van ons. Ik denk serieus dat hij nog nooit heeft gebeld om te zeggen dat iets vertraagd is, en wij hem zo vaak over een stuk of 10 - 15x dat dingen gewoon niet gebeurt waren terwijl het toegezegd was.
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:26:24 #44
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_102030941
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:25 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een biertje koud gezet. Ik heb er zo'n trek in :o

Morgen BBQ van Mike zijn oude baas met ex collega's enzo :9
Is dat nou lekker?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:26:54 #45
176471 oh-oh
pi_102030960
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Is dat nou lekker?
Best al oud, ik gok te taai :{w
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:27:40 #46
148689 Muis006
pi_102030989
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Best al oud, ik gok te taai :{w
En bitter.
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:28:48 #47
176471 oh-oh
pi_102031031
Daar kan geen marinade meer tegenop vrees ik...
( Groucho Marx )
pi_102031065
Maar oh-oh, ik heb wel zo goed als zeker van die IKEA bijzettafeltjes (2 of 3), een simpel TV meubel, 2x lampjes met 3 spots, en dus een ouwe leren bank (incl scheur :+ ).

Alleen dus wel per half oktober ^O^
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:30:28 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102031094
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Is dat nou lekker?
Bite me
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:31:31 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102031133
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja het blijven gewoon echt horken :') En de vloer ligt nu in de woonkamer, zelfs de stucadoor is gewoon overal al klaar, dus ik heb gewoon geen zin dat hij nog loopt te rommelen en allemaal op z'n elfendertigst. Dus ik wacht af wat hij als factuur stuurt, daar gaat inderdaad sowieso 500 af voor dat geintje met keuken, hij heeft wel wat meer dingen gedaan dan in de offerte, maar nu dus ook wat minder wat niet alles is af, dus ik maak er wel wat moois van.

En we hebben ook gewoon zoooooo vaak gezegd dat het echt geen ramp is als iets een dagje ( :') ) later werd, maar bel dan een van ons. Ik denk serieus dat hij nog nooit heeft gebeld om te zeggen dat iets vertraagd is, en wij hem zo vaak over een stuk of 10 - 15x dat dingen gewoon niet gebeurt waren terwijl het toegezegd was.
Ik kan daar echt niet tegen he. Bellen is toch verdomme een kleine moeite. :{ Klantvriendelijkheid is dat, niks meer niks minder.
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:33:39 #51
176471 oh-oh
pi_102031219
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Maar oh-oh, ik heb wel zo goed als zeker van die IKEA bijzettafeltjes (2 of 3), een simpel TV meubel, 2x lampjes met 3 spots, en dus een ouwe leren bank (incl scheur :+ ).

Alleen dus wel per half oktober ^O^
Lief van je, zoals ik al zei , morgen hoop ik een lijst te maken met haar, van wat er nodig is.
We hopen dat we een manier vinden om op niet al te dure wijze spullen van haar die in Rotterdam opgeslagen staan op te kunnen halen. Er moet even gekeken worden of dat nog kan, ze staan bij een tante van haar ex en er is geen contact op dit moment, ze kent verder ook niemand daar die eventueel zou kunnen gaan polsen.
Maar mochten die spullen gehaald worden, dan zijn jouw spullen wss wel in 1 weg op te halen, dus dat zou tof zijn !
( Groucho Marx )
pi_102031281
Ja we waren er eigenlijk al klaar mee toen hij de laatste dingen in de keuken zou doen, maar echt alles (incl. ramen) was misschien nog een weekje werk, ik denk zelfs minder _O- Maar zelfs dat wist hij (excl. ramen) nog niet voor elkaar te krijgen. En dan hebben we het dus over water/gas/afvoer aansluiten in de keuken, tegelen, en een koofje maken voor de afzuigert. Vandaar dat we al met tegenzin hem het het liefste nog af lieten maken, anders moet je weer een ander zoeken etc. Ben je toch weer duurder uit als je iemand zo even die klusjes 'los' laat doen, je moet ook weer maar snel iemand vinden. En dan maar hopen dat die wél z'n afspraken na komt :')

maar goed, toen het gister nog niet gebeurt was en er dus anderhalve week voorbij was waren we er beide wel beyond klaar mee. Het is nu alleen nog gas aansluiten van kookplaat, kookplaat vastzetten op aanrecht, plinten weer onder de keukenkastjes. En die ramen komt een ander maar doen.
pi_102031333
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Lief van je, zoals ik al zei , morgen hoop ik een lijst te maken met haar, van wat er nodig is.
We hopen dat we een manier vinden om op niet al te dure wijze spullen van haar die in Rotterdam opgeslagen staan op te kunnen halen. Er moet even gekeken worden of dat nog kan, ze staan bij een tante van haar ex en er is geen contact op dit moment, ze kent verder ook niemand daar die eventueel zou kunnen gaan polsen.
Maar mochten die spullen gehaald worden, dan zijn jouw spullen wss wel in 1 weg op te halen, dus dat zou tof zijn !
Ja zou fijn zijn als het gehaald kon worden, niet dat ik daar te beroerd voor ben, maar gewoon druk dus, en er past vrij weinig in mn Polo :+

Maar wel pas per 15 okt dus, wat miss lastig is als het per direct nodig is :Y
pi_102031361
Pippa haz a fur

vrijdag 16 september 2011 @ 20:37:02 #55
176471 oh-oh
pi_102031389
Ze weet nog geen precieze datum, er was gisteren even sprake van een week, maar ik hoop dat dat idiote plan van de baan is inmiddels ...
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:40:14 #56
148689 Muis006
pi_102031544
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Pippa haz a fur

[ afbeelding ]
Ja christus, met strijklicht zie je ieder klein dingetje.

Give the girl a break :')
pi_102031580
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:40 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja christus, met strijklicht zie je ieder klein dingetje.

Give the girl a break :')
Al was het 5 cm lang :9
pi_102031603
Al is ze qua kontje natuurlijk wel keihard van de troon gestoten (hihi ik zei gestoten) door Scarlett *;
pi_102031943
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Al is ze qua kontje natuurlijk wel keihard van de troon gestoten (hihi ik zei gestoten) door Scarlett *;
Alle foto's al opgeslagen? :P Ze moeten verwijderd worden namelijk van haar advocaat :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_102031953
Goedenavond btw :W
pi_102032119
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Alle foto's al opgeslagen? :P Ze moeten verwijderd worden namelijk van haar advocaat :+
Oh nee niks opgeslagen. Komt ze ze dan zelf verwijderen? :9
pi_102032143
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh nee niks opgeslagen. Komt ze ze dan zelf verwijderen? :9
Het schijnt van wel ja :Y
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:53:09 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102032174
pi_102033536
Hier nog mensen die ik volgend weekend meet, met een droge huid? *O*

Ik mag RoC® Repulpant Éclat testen en heb dus proefpakjes in ruil voor meningen 8-)
pi_102035792
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
Hier nog mensen die ik volgend weekend meet, met een droge huid? *O*

Ik mag RoC® Repulpant Éclat testen en heb dus proefpakjes in ruil voor meningen 8-)
Volgens mij heb ik een gemengde huid, heb je daar niet ook proefpakjes van? :7

Nou, ik ben klaar met leren. Morgen de dag des oordeels :'(
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102035853
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Geen idee, anders smeer je maar op de droge stukjes ofzow :+

En ik ga voor je duimen! *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2011 @ 22:00:43 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102035868
ik krijg ze ook *O* *O* *O*
Today is life -

Dale Carnegie
pi_102035962
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Succes morgen :*
pi_102036012
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Geen idee, anders smeer je maar op de droge stukjes ofzow :+

En ik ga voor je duimen! *O*
Ook een optie! _O-

En doe dat, ik heb alle beetjes nodig. Zal blij zijn als ik morgen klaar ben! *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102036037
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Succes morgen :*
Thanks! O+

Moet verdomme om half acht opstaan morgen :')
pi_102036094
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ook een optie! _O-

En doe dat, ik heb alle beetjes nodig. Zal blij zijn als ik morgen klaar ben! *O*
Van hoe laat tot hoe laat heb je het? :D
pi_102036130
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Van hoe laat tot hoe laat heb je het? :D
Van 10.00 tot 11.30 :Y De duur valt me alles mee.
pi_102036426
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Van 10.00 tot 11.30 :Y De duur valt me alles mee.
ah, mooi :Y Ik heb om 13.00 housewarming dus dan heb ik mn duimen nodig :+
  vrijdag 16 september 2011 @ 22:10:55 #74
148689 Muis006
pi_102036504
http://www.koopeenveiling(...)-amsterdam-3557.html

Het toppunt van wansmaak _O-

Vooral in de hal :')
pi_102036560
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Thanks! O+

Moet verdomme om half acht opstaan morgen :')
Join the club *O*
pi_102036624
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Join the club *O*
Ik zal aan je denken ;(

Muis, je zou het niet zeggen als je alleen naar de buitenkant van dat huis kijkt! :D Je kan er wel lekker op de borrel komen, dat dan weer wel. :+
pi_102036657
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zal aan je denken ;(

Muis, je zou het niet zeggen als je alleen naar de buitenkant van dat huis kijkt! :D Je kan er wel lekker op de borrel komen, dat dan weer wel. :+
Ik zal voor je duimen :Y
pi_102036718
Ach, het komt vast goed! *) positieve instelling en zulks

Ga ik nu lekker naar bed, nog even een boekje lezen en dan fijn slapen.

Bis morgen iedereen! :W
  vrijdag 16 september 2011 @ 22:15:24 #79
148689 Muis006
pi_102036765
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zal aan je denken ;(

Ja en kekke parties in de kelder :')

Het heeft echt een Jannes-sfeertje, die feestzaal.

Trusten! En veel succes morgen *O*
  vrijdag 16 september 2011 @ 22:20:18 #80
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102037052
Heel veel succes Gb; gaat je lukken ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2011 @ 22:20:35 #81
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102037071
Succes GB
Today is life -

Dale Carnegie
pi_102037136
Zeg heb Greys een ban ofzo?
  vrijdag 16 september 2011 @ 22:22:01 #83
176471 oh-oh
pi_102037166
Succes morgen GBtje!
( Groucho Marx )
pi_102037586
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg heb Greys een ban ofzo?
Mis je je flurry-bekkie-friend O+? :+
pi_102037790
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mis je je flurry-bekkie-friend O+? :+
Nou ja ik heb haar gewoon al tijdje niet gezien terwijl ze voorheen toch dagelijks wel hier ff wat kwam gillen. Dus ik vroeg me gewoon af of ze om een bepaalde reden weg was, ik ben er ook niet altijd meer. Dus wellicht heb/had ik iets gemist.

En dat ook uiteraard :9
pi_102037887
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ja ik heb haar gewoon al tijdje niet gezien terwijl ze voorheen toch dagelijks wel hier ff wat kwam gillen. Dus ik vroeg me gewoon af of ze om een bepaalde reden weg was, ik ben er ook niet altijd meer. Dus wellicht heb/had ik iets gemist.

En dat ook uiteraard :9
Jij bent er ook 1000x minder :P

Volgens mij had ze sowieso een heel druk weekend :Y
pi_102037979
dat zeg ik ja
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 september 2011 @ 22:40:12 #88
13151 crew  Rewimo
pi_102038032
Ik duim mee, Gb ^O^

Wij gaan morgen naar de Ludolfs :D
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_102038048
Ik was op vakantie maar wil even Senesta nog een paar :* :* :* :* geven!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102038275
aldus een van mijn vrienden die regelmatig helpt klussen ben ik net Lau

pi_102038351
als ik driftig aan het klussen ben dan hé
pi_102038422
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
als ik driftig aan het klussen ben dan hé
vast :')
pi_102038470
Ik moet zeggen dat 'sjonge jonge wat ben je toch lekker bijdehand' wel regelmatig gezegd wordt ja
  vrijdag 16 september 2011 @ 22:52:17 #94
176471 oh-oh
pi_102038691
Gezellig Ll _O-
( Groucho Marx )
pi_102038752
Nee ik ben niet zo'n gezellige klussert, maar goed.
pi_102038898
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik ben niet zo'n gezellige klussert, maar goed.
als je maar goed klust :Y
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:10:55 #98
176471 oh-oh
pi_102039638
Franz O+
( Groucho Marx )
pi_102039667
Ja
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:13:13 #100
176471 oh-oh
pi_102039751
Ik ben echt helemaal into Young the Giant al een poosje.
De cd van de Peppers heb ik maar 1 keer half geluisterd, maar die van Young the Giant draai ik echt grijs O+
( Groucho Marx )
pi_102039836
Ik heb amper tijd meer om muziek te luisteren :') ken dat ene hitje van ze, das wel leuk :Y
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:15:12 #102
176471 oh-oh
pi_102039856
En dan niet eens es my Body, maar Apartment en I Got, zooooooooo mooi O+
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:16:17 #103
176471 oh-oh
pi_102039910
Ik werd een keer wakker met Apartment bij Giel, ik was op slag verliefd....
( Groucho Marx )
pi_102040075
Nu ben ik al shizzle aan het luisteren
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:22:09 #105
176471 oh-oh
pi_102040212
En deze vind ik ook erg lekker:
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:22:19 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102040215
zo.
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:24:18 #107
176471 oh-oh
pi_102040313
Boh, ik mis APK ;(
( Groucho Marx )
pi_102040479
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik mis APK ;(
Wie?
pi_102040621
oOohhh die ene, uit Limburg, die toen met Cat die TV en laptop ging kopen :Y
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:32:29 #110
176471 oh-oh
pi_102040684
Neeeeeeee dat was Mr. Perfect toch?
:')
( Groucho Marx )
pi_102041131
OOoohhh die andere dan, uit Zwolle, met die taxi :Y
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:42:39 #112
176471 oh-oh
pi_102041190
Neeeeeeeee dat was de kerstman!
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:43:53 #113
176471 oh-oh
pi_102041245
Ik ga es wild en gek doen en vroeg naar bed :W
( Groucho Marx )
pi_102041363
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es wild en gek doen en vroeg naar bed :W
Groetjes aan de griek :Y
pi_102041565
:O
pi_102041858
Doe je mond es dicht joh
pi_102041903
:W
pi_102041927
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Elies, gefeliciteerd!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_102042028
Elies gefeliciteerd met je 20e verjaardag
pi_102042159
Feli Elisa *O*
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2011 @ 00:13:07 #121
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102042310
Liesje Gefeliciteerd! *O* :*

zaterdag 17 september 2011 @ 00:41:05 #122
33954 ElisaB
pi_102043293
HIhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O*

Dank je wel liefjens :*
pi_102046372
Gefeliciteeeeeeerd Elies! *O* *O* *O* :*

En bedankt voor de succeswensen iedereen! O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 september 2011 @ 08:21:27 #124
13151 crew  Rewimo
pi_102046420
Gefeliciteerd Eliesje :* *O*

&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 september 2011 @ 09:11:11 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102046739
Elies
Today is life -

Dale Carnegie
pi_102046994
Gefeliciteerd met je verjaardag Elies *O* :*

And so the lion fell in love with the lamb
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:42:09 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102047006
Gefeliciteerd Elies!
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:53:18 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102047159
Zeg, ik heb toch straks die BBQ? En ik wilde toch wijn ofzo meenemen? Nou, we doen sowieso 5 euro per stel en iemand anders haalt daar wijn en bloemen voor.

Nu wilde ik ook nog zelf iets meenemen. Of is dat teveel? En ik heb geen flauw idee dan wat. Want drank is er al en bloemen ook :') En die koffie likeurtjes van ing, die hebben ze hier niet. Nou ja, deels wel. Maar het is de grote van een flugelflesje en daar dok je 5 euro voor :')
pi_102047506
Eliesje....

Zo ver is het voor jou nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet!

Happy birthday!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_102047511
Gelukkige verjaardag ElisaB
Werewolf
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:14:05 #131
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_102048329
Hieper *O* de *O* piep Hoera voor Eliesje *O* *O* *O*
:* :* :*

Klinkt als veel werk Ll, zijn er ook foto's van??

Gb, veel succes vanmorgen!!!! te laat, ik weet het maar missschien helpt het nog een beetje ;) :D
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_102048416
Gefeliciteerd Elies!

Goedemorgen iedereen :W
pi_102048475
Oognip :W

Er hangt voor vanavond onweer in de lucht
Werewolf
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:25:58 #134
33954 ElisaB
pi_102048559
Dank je wel allemaal. Zul je wakker worden en ineensw 42 zijn _O-

Wat een feest :D :'( :D
pi_102048572
Gefeliciteerd Elisa *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:32:22 #136
33954 ElisaB
pi_102048707
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gefeliciteerd Elisa *O* *O*
Thnx DML :*
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:32:58 #137
33954 ElisaB
pi_102048726
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 09:41 schreef Bamba het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Elies *O* :*

[ afbeelding ]
Oe, deze ga ik vandaag als bureaubladachtergrond gebruiken :9
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:40:17 #138
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_102048947
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:25 schreef ElisaB het volgende:
Dank je wel allemaal. Zul je wakker worden en ineensw 42 zijn _O-

Wat een feest :D :'( :D
Jonge blom :D :*
Ow O+
  zaterdag 17 september 2011 @ 11:57:51 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102049478
Ik heb Leonidas bonbons/pralines gekocht voor die BBQ :Y

Nu zit ik er naar te lonken :')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 september 2011 @ 11:59:40 #140
163650 Greys
pi_102049539
Zo, verjaars-TT :{w

Gefeliciteerd lieve schat! :*
Ook al hadden we die formaliteiten afgelopen nacht per sms al geregeld en ga ik dat vanavond nog even live regelen bij je :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:04:27 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102049691
godverdomme, ik ben alweer moe :')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 september 2011 @ 12:10:33 #142
163650 Greys
pi_102049897
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:04 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, ik ben alweer moe :')
Ik ook :P
En ik moet nog naar 2 verjaardagen vandaag *O*
Maar die laatste vooral is erg leuk, want bij Eliesje O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:15:38 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102050100
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook :P
En ik moet nog naar 2 verjaardagen vandaag *O*
Maar die laatste vooral is erg leuk, want bij Eliesje O+
Ik moet naar een BBQ van mike zijn ex baas met ex collega's *O*

Half 4 weg.

Dus ik kan om 14u nog een tukkie doen :+

b-day bij Elies *O*
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:23:36 #144
33954 ElisaB
pi_102050432
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:59 schreef Greys het volgende:
Zo, verjaars-TT :{w

Gefeliciteerd lieve schat! :*
Ook al hadden we die formaliteiten afgelopen nacht per sms al geregeld en ga ik dat vanavond nog even live regelen bij je :P
Oe, toch nog maar even de bikinilijn doen :@

*O*
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:24:01 #145
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102050448
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

*O*
Wtf :') :D :'( :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 september 2011 @ 12:28:30 #146
163650 Greys
pi_102050606
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

*O*
:D O+ _O-
Harken, kreng!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102050612
*O* *O* Elisa gefeliciteerd met je verjaardag *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102050739
Elies van harte gefeliciteerd met je verjaardag
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:32:34 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102050746
Boh, broodje ei was lekker en ik wil die bonbons openmaken :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:33:22 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102050768
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:47:05 #151
33954 ElisaB
pi_102051148
quote:
Dat loopt met een sisser af :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:59:01 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_102051595
Gefeliciteerddd!!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 september 2011 @ 13:00:00 #153
163650 Greys
pi_102051623
quote:
Schattig :D
Nou ja, ik bedoel... alsnog niet goed natuurlijk :@
Maar moest toch lachen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:02:49 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102051714
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:47 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat loopt met een sisser af :D
Ja, dat was best een faal :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:03:33 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102051734
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Schattig :D
Nou ja, ik bedoel... alsnog niet goed natuurlijk :@
Maar moest toch lachen :@
Nou ja, ik ook. Maar meer omdat hij zo dom was om met 1,5 promille (zei die eerst :') ) te gaan rijden. Maar dat bleek dus weer niet zo :')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 september 2011 @ 13:05:18 #156
163650 Greys
pi_102051794
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja, ik ook. Maar meer omdat hij zo dom was om met 1,5 promille (zei die eerst :') ) te gaan rijden. Maar dat bleek dus weer niet zo :')
Wel een goede dit, want hij is zich serieus helemaal idioot geschrokken denk ik :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:05:58 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102051816
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Wel een goede dit, want hij is zich serieus helemaal idioot geschrokken denk ik :D
Nou ja en terecht natuurlijk. Je zal maar een kind doodrijden
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:32:10 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102052635
Maskertje *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 september 2011 @ 13:33:31 #159
163650 Greys
pi_102052675
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:32 schreef Qwea het volgende:
Maskertje *O*
Oeh, ik ga er ook even een kwak Mask of Magnaminty op gooien zo denk ik :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:34:24 #160
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102052705
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh, ik ga er ook even een kwak Mask of Magnaminty op gooien zo denk ik :o
Ik wilde een peel maskertje doen, maar die ben ik kwijt :') Dus het is een modder masker geworden :')

En ik lees steeds megamindy :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:43:58 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102053047
Hmm hoerig. Ik heb me 4 dagen gelee met de kaasschaaf een stukje van mijn huid net boven de knokkel afgeschaafd. Het gaat nog steeds niet dicht, is vochtig en begint te ontsteken :') rondom is het dik, rood, warm en het is pijnlijk.

Iemand nog een tip wat ik er mee zou kunnen doen? Ik heb er direct al betadine opgedaan en een dag later bij de NS in Amsterdam wat ontsmettingsmiddel laten opspuiten en een nieuwe pleister gehaald. :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 september 2011 @ 13:45:13 #162
163650 Greys
pi_102053102
Goed schoon houden, af en toe wat jodium/sterilon er op. En geen pleister zou ik zeggen, aan de lucht laten opdrogen/helen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:47:22 #163
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102053195
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
Goed schoon houden, af en toe wat jodium/sterilon er op. En geen pleister zou ik zeggen, aan de lucht laten opdrogen/helen!
ja dat aan de lucht heb ik dus al 3 dagen gedaan. Maar er komt maar geen korst op. En 's nachts heb ik er wel een pleister op want ik had mijn laken een beetje onder de smurrie erdoor :')

Zou weken in biotex nog helpen? En jodium, kan dan betadine ook? Of moet ik ff naar de drogist?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 september 2011 @ 13:56:43 #164
163650 Greys
pi_102053520
Betadine kan ook volgens mij hoor :Y Als het maar ontsmettend is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 september 2011 @ 13:57:29 #165
163650 Greys
pi_102053556
Ik ben richting Noordwijk, verjaardag! :W
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 september 2011 @ 13:58:25 #166
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102053587
net een schilderijen lijst gescoord, hopen dat ie snel gehangen kan worden zodat ik lekker foto's kan hangen O+
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 14:05:43 #167
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102053815
Veel plezier Greys!

Multi super bedankt! We zijn weer driftig op de Wii aan het spelen :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:14:19 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102054098
Have fun Greys :W

Esprit, Mexx of Kylie Minogue ?
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:23:57 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102054453
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O* *O* *O* *O* *O*

Ik ben trots op mezelf!

Ik trek net mijn enige normale spijkerbroek uit de kast, die te strak zat, en waar ik op zat te wachten om bij de benen uit te scheuren :') Ook zat hij te krap om mijn middel.

Doe ik hem aan, kijk ik erna... damn, groot :') Kan ik hem gewoon dicht uitkrijgen _O-

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_102054626
Wat fijn Qwea :D *O* gefeliciteerd! Je mag echt trots op jezelf zijn ja!

En Elies, van harte gefeliciteerd en hopelijk heb je een geweldige verjaardag :*
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:34:58 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102054753
Oke, kleding probleem :')

BBQ bij ex baas van Mike met ex collega's.

Optie 1 : Spijkerbroek met paarse strakke trui
Optie 2 : Pantalon met paarse strakke trui
Optie 3 : Nieuwe blouse snel kopen en die met spijkerbroek
Optie 4 : Nieuwe blouse snel kopen en die met pantalon

MM zegt dat ik mijn bek moet houden en optie 1 moet doen :')
pi_102054780
Maar je bent afgevallen, dat is altijd een excuus om iets nieuws te kopen, toch? O-)

En gewoon je spijkerbroek doen want die past nu weer goed en daar word je dan blij van lijkt me :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:39:36 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102054886
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:35 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar je bent afgevallen, dat is altijd een excuus om iets nieuws te kopen, toch? O-)

En gewoon je spijkerbroek doen want die past nu weer goed en daar word je dan blij van lijkt me :P
nou ja, die is iets te groot :') Maar al die andere broeken zijn VEELSTE groot :') Ik geloof dat ik Maandag nieuwe kleren moet shoppen idd
pi_102054903
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

nou ja, die is iets te groot :') Maar al die andere broeken zijn VEELSTE groot :') Ik geloof dat ik Maandag nieuwe kleren moet shoppen idd
Leuk riempje erbij, mooie blouse and you're good to go :P

het is dus heel erg nodig om kleren te kopen en MM heeft het mis :+
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:41:40 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102054955
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:40 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Leuk riempje erbij, mooie blouse and you're good to go :P

het is dus heel erg nodig om kleren te kopen en MM heeft het mis :+
Nou, niet mis. Hij zei alleen dat ik dat niet nu moest gaan doen want ik heb nog 45 min _O-

Dus ik heb optie 1 maar gewoon gedaan :')
pi_102054979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, niet mis. Hij zei alleen dat ik dat niet nu moest gaan doen want ik heb nog 45 min _O-

Dus ik heb optie 1 maar gewoon gedaan :')
Oh ja dat is dan ietsje minder praktisch _O-

maar maandag gaan alle remmen los dus? Niks leuker dan nieuwe kleren shoppen in een maat (of meer) kleiner *O*
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:52:08 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102055215
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:42 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Oh ja dat is dan ietsje minder praktisch _O-

maar maandag gaan alle remmen los dus? Niks leuker dan nieuwe kleren shoppen in een maat (of meer) kleiner *O*
Nou alle remmen los, neh. Want dan kan ik over 2 maanden weeeeeeer nieuwe dingen kopen. Dus ik haal ff 2 broeken en wat shirtjes :Y
pi_102055247
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou alle remmen los, neh. Want dan kan ik over 2 maanden weeeeeeer nieuwe dingen kopen. Dus ik haal ff 2 broeken en wat shirtjes :Y
^O^ geniet ervan iig :s)

en ook van je BBQ!
pi_102055364
Ik heb echt zoveel kleren klaargelegd voor de vakantie _O-

maar bijna allemaal leggings en rokjes en topjes dus het heeft totaal geen volume *)
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:58:21 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102055382
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:53 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

^O^ geniet ervan iig :s)

en ook van je BBQ!
Thnx babe!
pi_102058413
w/
pi_102058594
Klotezooi, kabelbreuk door werkzaamheden bij de A12, internet doet het nu gelukkig weer :o
  zaterdag 17 september 2011 @ 17:21:31 #183
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102059860
w/

Eliesje, van harte met alweer je 32e verjaardag *O*
Maak er een gezellig feestje van :*

En als toetje; gooi je haar los en spring erbij *)

I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_102060004
Ing! *O*

Hoe was de luchtmachtdag> w/
pi_102060311
Hoe was je housewarming, tombo?
pi_102060406
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
Hoe was je housewarming, tombo?
Leuk :Y
Niet heel druk, maar wel echt leuke neven en nichten langs O+ En twee neven gingen op zolder kijken en die hadden precies hetzelfde als ik altijd heb; het ruikt naar oma daar O+ :D

En die neven/ zien elkaar (en elkaars kindjes) ook haast nooit dus het was supergezellig *O*
Wel hard werken, ben kapot nu :')
pi_102061044
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Leuk :Y
Niet heel druk, maar wel echt leuke neven en nichten langs O+ En twee neven gingen op zolder kijken en die hadden precies hetzelfde als ik altijd heb; het ruikt naar oma daar O+ :D

En die neven/ zien elkaar (en elkaars kindjes) ook haast nooit dus het was supergezellig *O*
Wel hard werken, ben kapot nu :')
Klinkt heel gezellig inderdaad :D
en je zolder ruikt naar oma, dat is bijzonder O+
pi_102061536
Feeeeeli Eliesje! *O* O+

En ik kan niet op je feestje komen. ;( Ben enigzins dood nu en moet morgenvroeg weer werken.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102062470
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef Oognip het volgende:

[..]

Klinkt heel gezellig inderdaad :D
en je zolder ruikt naar oma, dat is bijzonder O+
Ja, he O+ Daar speelden we altijd op de houten zolder, en dat heb ik dus ook nu *O*

Okeeeeeeeee, off naar het volgende feest :9
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:59:10 #190
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102063175
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:25 schreef tombolafan het volgende:
Ing! *O*

Hoe was de luchtmachtdag> w/
Leuk, lawaaierig en waaierig en nu dood :+

Have fun w/
pi_102064507
Elisa jarig? *O*
De dag zit er al bijna op, maar ik hoop dat ie fijn was en dat je nu lekker aan het feesten bent.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 september 2011 @ 19:55:40 #192
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102065129
@ohoh, ken jij iemand die handig is in t vervangen van een stroomkabel aan een lamp? dan heb ik nog een staande lamp in de aanbieding.

heb nu een nieuwe O+
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 september 2011 @ 20:25:03 #193
13151 crew  Rewimo
pi_102066281
Helleu, hoe is het hier? Elies druk aan het feesten zeker? *O*

Wij zijn net thuis. En ik ben gezoend door een vreemde man vandaag O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 20:26:53 #194
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102066356
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Helleu, hoe is het hier? Elies druk aan het feesten zeker? *O*

Wij zijn net thuis. En ik ben gezoend door een vreemde man vandaag O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee! Echt? :o
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 september 2011 @ 20:27:30 #195
13151 crew  Rewimo
pi_102066383
Ja, heel echt :D

Zal zo even een foto zoeken op mijn camera.
pi_102066413
Wie is dat? :@
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_102066441
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:28 schreef nokwanda het volgende:
Wie is dat? :@
Dat vraag ik me ook af.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 september 2011 @ 20:29:56 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102066472
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:29 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af.
^^
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 20:31:09 #199
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102066525
Dat is er één van die ludolf lui van Discovery channel toch?

http://en.wikipedia.org/w(...)93_4_Br%C3%BCder_auf'm_Schrottplatz
pi_102066585
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 20:32:33 #201
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102066592
Volgens mij heb ik weer een klb topic doodvermoord :')

Ik ga daar maar gewoon niet meer posten :@
pi_102066656
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:32 schreef senesta het volgende:
Volgens mij heb ik weer een klb topic doodvermoord :')

Ik ga daar maar gewoon niet meer posten :@
ff kijken :9
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 20:34:49 #203
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102066672
Nou... ik denk dat het een neptopic was :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 september 2011 @ 20:35:14 #204
13151 crew  Rewimo
pi_102066684
Klopt :) Er was vandaag een bijeenkomst met een groepje fans van het forum van hun site. We hebben Uwe, Manni en Peter alledrie gesproken.

Er zijn ook nog foto's van mij met Peter maar helaas niet op mijn eigen camera :D
pi_102066696
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:34 schreef senesta het volgende:
Nou... ik denk dat het een neptopic was :')
Of hij is zijn moeder uit huis aan het zetten ;)
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 20:36:13 #206
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102066725
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

Of hij is zijn moeder uit huis aan het zetten ;)
_O- Dat zou wat zijn :D
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 20:36:49 #207
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102066752
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Klopt :) Er was vandaag een bijeenkomst met een groepje fans van het forum van hun site. We hebben Uwe, Manni en Peter alledrie gesproken.

[ afbeelding ]

Er zijn ook nog foto's van mij met Peter maar helaas niet op mijn eigen camera :D
:D Ze zien er wel al beter uit dan de laatste keer dat ik de serie zag :@
pi_102066761
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:36 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja inderdaad en dat heb jij dan op je geweten _O-
pi_102066820
quote:

[..]

:D Wat doe je daar dan ook? Gekkehuus!
Grappig topic. Ik moest lachen om jouw reply.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 september 2011 @ 20:39:12 #210
13151 crew  Rewimo
pi_102066844
quote:
:D Ze zien er wel al beter uit dan de laatste keer dat ik de serie zag :@
Zonder kluskleren lijkt het nog wat ja :D En Manni is heel veel afgevallen, die loopt tegenwoordig uren per dag, wel 30 kilometer :o

Dus lijndames... zo doe je dat! Moet er niet aan denken trouwens :P
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 20:40:12 #211
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102066888
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

:D Wat doe je daar dan ook? Gekkehuus!
Grappig topic. Ik moest lachen om jouw reply.
Ja, ik weet het :@
Soms kan ik mezelf gewoon niet tegenhouden maar het zal nooit iets worden met mij en ONZ of KLB ;( Fiets heeft ooit een poging gedaan om me te leren baggeren en mee te posten in KLB/ONZ maar die heeft het ook opgegeven :')
pi_102067056
Die Ludolfs! O+ Is er al een poosje niet meer op en ik mis ze. :@ Leuk dat je een meet met ze had Rewimo.
pi_102067098
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zonder kluskleren lijkt het nog wat ja :D En Manni is heel veel afgevallen, die loopt tegenwoordig uren per dag, wel 30 kilometer :o

Dus lijndames... zo doe je dat! Moet er niet aan denken trouwens :P
*O* Ik ben met alleen maar een beetje normaal doen (dus geen 6 boterhammen in een keer) al weer van 64 naar 60 gegaan. Nu nog die buikspieroefeningen en dan komt het helemaal goed. Voor mij hoeft er niet echt gewicht meer af.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 september 2011 @ 20:45:17 #214
13151 crew  Rewimo
pi_102067117
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
Die Ludolfs! O+ Is er al een poosje niet meer op en ik mis ze. :@ Leuk dat je een meet met ze had Rewimo.
Hier in DLD komen ze nog geregeld op D-Max, maar dat kun je in NL niet ontvangen denk ik.

We zijn ook nog even bij het graf van Günter geweest. Zo jammer dat hij er niet meer is.
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 20:48:11 #215
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102067234
Ik wist niet eens dat hij dood is :o
  zaterdag 17 september 2011 @ 20:48:43 #216
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102067259
Ik ken ze niet :@

Goedemorgen trouwens *)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 september 2011 @ 20:49:40 #217
13151 crew  Rewimo
pi_102067311
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:48 schreef senesta het volgende:
Ik wist niet eens dat hij dood is :o
31 januari is hij overleden. Thuis in zijn stoel, gewoon niet meer wakker geworden...
pi_102067445
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

31 januari is hij overleden. Thuis in zijn stoel, gewoon niet meer wakker geworden...
Wist ik ook niet! :o Dat was die depressieve broer toch?
pi_102067469
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:

[ afbeelding ]

Wat leuk Rewimo, ik vond dat programma altijd heel leuk om te kijken O+

Goodbye hoe is je examen gegaan?
pi_102067486
Q gaat volgens mij zo'n dikke kater hebben morgen :')
pi_102067522
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ken ze niet :@

Goedemorgen trouwens *)
Heb je tot nu een groot Ingetje gedaan? :o
pi_102067547
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef Oognip het volgende:
Q gaat volgens mij zo'n dikke kater hebben morgen :')
Die heb ik al, hij heet Binky :P
pi_102067600
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef indaha het volgende:

[..]

Die heb ik al, hij heet Binky :P
Flauwerd :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 september 2011 @ 20:55:58 #224
13151 crew  Rewimo
pi_102067601
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
Wist ik ook niet! :o Dat was die depressieve broer toch?
Ja, dat was de koffiedrinkende rokende sombere broer met zijn subtiele humor. Erg jammer.
pi_102067682
Pannenkoeken :9~ Door vriendjelief gebakken nog wel, dan zijn ze extra lekker. :P
pi_102067692
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, dat was de koffiedrinkende rokende sombere broer met zijn subtiele humor. Erg jammer.
Inderdaad. Geweldig hoe hij de telefoontjes deed. O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 september 2011 @ 20:59:03 #227
13151 crew  Rewimo
pi_102067781
Günter klopt slagroom _O-

pi_102067787
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef Goodbye het volgende:
Pannenkoeken :9~ Door vriendjelief gebakken nog wel, dan zijn ze extra lekker. :P
Lekker, :9 hoe was je examen gegaan?
pi_102067868
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef indaha het volgende:

[..]

Lekker, :9 hoe was je examen gegaan?
Wel aardig, volgens mij. Was wel pittig en bij sommige vragen dacht ik echt van "hoe komen ze er bij?" :') Maar ik heb goede hoop!
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:02:13 #230
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102067947
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef indaha het volgende:

[..]

Heb je tot nu een groot Ingetje gedaan? :o
Nee, vanaf 19 uur :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef Goodbye het volgende:
Pannenkoeken :9 O+

Ik heb voor morgen kant en klare pannenkoeken en voor meneer I. nog een restje stoofpeertjes.
En vanaf maandag ga ik weer een beetje letten op wat ik eet en es ff kijken bij de sportschool 8-)
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:02:36 #231
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102067963
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wel aardig, volgens mij. Was wel pittig en bij sommige vragen dacht ik echt van "hoe komen ze er bij?" :') Maar ik heb goede hoop!
Had je examen? :o
Wat spannend! Wanneer krijg je de uitslag?
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:07:53 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102068209
Fuuuuuuu dat was gezellig. Omw home, ik bennn blijj eatg ik niet moet rijden :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:10:20 #233
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102068317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
Fuuuuuuu dat was gezellig. Omw home, ik bennn blijj eatg ik niet moet rijden :P
Wij ook Q, wij ook _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 september 2011 @ 21:12:17 #234
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102068374
deze zijn we op vakantie tegen gekomen O+
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 september 2011 @ 21:12:19 #235
13151 crew  Rewimo
pi_102068377
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij ook Q, wij ook _O-
:D
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:24:50 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102068861
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Wij ook Q, wij ook _O-
I lolled!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 september 2011 @ 21:44:58 #237
13151 crew  Rewimo
pi_102069737
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef Ynske het volgende:
deze zijn we op vakantie tegen gekomen O+
[ afbeelding ]
Gaaf! O+
pi_102069794
Bedwaarts! :O :W
pi_102070147
Welterusten :W
pi_102072534
Morgen sos-strays reunie *O* *O* *O*
pi_102072646
Veel plezier daar Multi O+ , ik ga ook eens lekker douchen en dan naar bed :W
pi_102072804
Ja hopelijk blijft het een beeeetje droog.
Vandaag zou het ook super slecht worden en dat viel ook wel mee. Ben zo benieuwd of de spaanse vrijwilligers Nacho gelijk herkennen. O+

Trusten :W
pi_102073582
Maandag ga ik terug naar de winkel, mijn lottoformuliertje ruilen. Deze is stuk. Doet het niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 18 september 2011 @ 02:05:53 #244
33954 ElisaB
pi_102082997
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
w/

Eliesje, van harte met alweer je 32e verjaardag *O*
Maak er een gezellig feestje van :*

En als toetje; gooi je haar los en spring erbij *)

[ afbeelding ]
Goe-de-morgen :9~ :9~ :9~
pi_102083178
w/
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 september 2011 @ 07:49:40 #246
13151 crew  Rewimo
pi_102086110
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef nokwanda het volgende:
Maandag ga ik terug naar de winkel, mijn lottoformuliertje ruilen. Deze is stuk. Doet het niet.
-O-

Multi, veel plezier vandaag!

Mogge allemaal, Elies al uitgefeest of lopen jullie nog polonaise daar? *O*

Jullie krijgen de groeten van mijn weegschaal. Hij vertikt het om nieuwe, lagere cijfertjes aan te wijzen }:| Gelukkig ook geen hogere ;)
pi_102086150
Mogguuuh
  zondag 18 september 2011 @ 08:02:43 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_102086171
Ik heb de kachel aan :o

Het was 18 graden in huis en zelfs met een lekker warme trui vind ik dat iets te laag :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 september 2011 @ 08:04:49 #249
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102086179
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 08:02 schreef Troel het volgende:
Ik heb de kachel aan :o

Het was 18 graden in huis en zelfs met een lekker warme trui vind ik dat iets te laag :)
kachel :o
ik loop in een rokje met topje en de ramen en balkon open :D
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 september 2011 @ 08:09:17 #250
13151 crew  Rewimo
pi_102086198
Is het zulk mooi weer bij jou, Yns? Hier niet echt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 september 2011 @ 08:14:28 #251
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102086223
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 08:09 schreef Rewimo het volgende:
Is het zulk mooi weer bij jou, Yns? Hier niet echt.
tis niet echt koud ofzo, wel nog wat grijs.
soms piept t zonnetje
maar eind van de dag zeiden ze zou t gaan regenen
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 september 2011 @ 08:28:54 #252
13151 crew  Rewimo
pi_102086299
Hier is het 11,6 buiten. Maar wel met blauwe lucht ^O^ Straks maar eens even naar de rommelmarkt in Goch :)
  zondag 18 september 2011 @ 08:39:32 #253
35189 Troel
scherp en bot
pi_102086360
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 08:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

kachel :o
ik loop in een rokje met topje en de ramen en balkon open :D
Ik ook liever, maar heb toch de kachel op 20 gezet ;) En hij gaat nog niet hoger dan dat, dus echt opwarmen doet het niet :)

Ondanks al het geren in de woonkamer en het harde werken (we zijn al het speelgoed aan het uitzoeken enzo)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 18 september 2011 @ 09:22:46 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102086672
mogguh!!!!!
  zondag 18 september 2011 @ 09:28:15 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_102086725
OK, soms probeer ik het gewoon, ontbijten met wat yoghurt en muesli. Tot nu toe gaat het gewoon elke keer mis :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 18 september 2011 @ 09:31:26 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102086755
Ik ben 500gr aangekomen :') valt me nog mee trouwens _O-
pi_102086973
Ik ben afgevallen sinds ik begonnen ben (aangekomen sinds tweede keer wegen) :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 september 2011 @ 10:03:36 #258
163650 Greys
pi_102087077
Mogguh!
Ik ga maar niet naar de reünie. Heb Multi al gesmst (die ging sowieso, en al eerder omdat ze ging helpen). Maar S gaat niet meer mee en dan in mijn eentje naar de andere kant van het land en voor vanmiddag wordt er veel regen en onweer voorspeld. Ik zie het niet zitten :@
Ik met twee honden, Beetle die niet los kan, heel veel andere honden, ik ga handen tekort komen. En Bink trekt het niet een hele dag en die kan ik dan weer niet thuis laten want dan zit die weer te lang alleen. Krijg er vast spijt van dat ik niet ga, maar dat moet dan maar :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102087135
Blegh ik kijk het programma 'de dierenbeschermers'. Dit is de eerste en laatste keer dat ik dat zie, ik kan daar echt niet tegen :N
  zondag 18 september 2011 @ 10:11:42 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102087197
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 10:03 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Ik ga maar niet naar de reünie. Heb Multi al gesmst (die ging sowieso, en al eerder omdat ze ging helpen). Maar S gaat niet meer mee en dan in mijn eentje naar de andere kant van het land en voor vanmiddag wordt er veel regen en onweer voorspeld. Ik zie het niet zitten :@
Ik met twee honden, Beetle die niet los kan, heel veel andere honden, ik ga handen tekort komen. En Bink trekt het niet een hele dag en die kan ik dan weer niet thuis laten want dan zit die weer te lang alleen. Krijg er vast spijt van dat ik niet ga, maar dat moet dan maar :)
Ik denk wel dat het een goeie beslissing is :)
pi_102087220
Ik heb ook 2 honden bij me die niet los kunnen hoor :P

Ben bezig met mn spullen inpakken en dan ga ik. Het is hier mooi weer en vanmiddag ziet het er eigenlijk ook best aardig uit. :Y

O+
  zondag 18 september 2011 @ 10:51:30 #262
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_102087904
Allemaal een fijne zondag :*
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 september 2011 @ 10:52:14 #263
163650 Greys
pi_102087917
Wat een schattige foto Multi! En veel plezier vandaag :*

Hoi Maes! Jij ook een fijne zondag! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 september 2011 @ 10:52:52 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102087936
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 10:51 schreef Maes het volgende:
Allemaal een fijne zondag :*
:W jij ook.
pi_102088821
Mogguh!

Q ^O^
Kortom, the usual.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 september 2011 @ 11:29:22 #266
13151 crew  Rewimo
pi_102088879
Hee Pokkie :W

Alles goed? :)
  zondag 18 september 2011 @ 11:31:12 #267
33954 ElisaB
pi_102088934
Q is echt goe-oed jonguh!
pi_102089387
Mogguh :W

Ik heb al gesport B-)
pi_102089479
Hoe was je verjaardag Elies?
pi_102089610
godsklere, ik ben kapot :')
  zondag 18 september 2011 @ 11:57:09 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102089688
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:26 schreef Pokkehontas het volgende:
Mogguh!

Q ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:31 schreef ElisaB het volgende:
Q is echt goe-oed jonguh!
Have fun straks :D
  zondag 18 september 2011 @ 11:57:41 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102089711
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:54 schreef tombolafan het volgende:
godsklere, ik ben kapot :')
Ja, ik gisteren ook :X Ik werd om 04u wakker en ik dacht dat ik dood ging van de dorst _O-
pi_102089823
Ik zit vandaag op 95,82% *O* en ik ben er heel tevreden ermee.
Alleen komende week zal het wel niet zo snel gaan want ik krijg een hoop bezoek door mijn verjaardag en door familileden die op (kraam)bezoek *O* komen en daar moet dan toch iets lekkers bij gegeten worden. :9
pi_102089877
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, ik gisteren ook :X Ik werd om 04u wakker en ik dacht dat ik dood ging van de dorst _O-
Je had gisteren niet genoeg gehad *) of heel veel nadorst?
  zondag 18 september 2011 @ 12:04:41 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102089936
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:03 schreef indaha het volgende:

[..]

Je had gisteren niet genoeg gehad *) of heel veel nadorst?
Belachelijk veel nadorst :')
pi_102089957
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:01 schreef indaha het volgende:
Ik zit vandaag op 95,82% *O* en ik ben er heel tevreden ermee.
Alleen komende week zal het wel niet zo snel gaan want ik krijg een hoop bezoek door mijn verjaardag en door familileden die op (kraam)bezoek *O* komen en daar moet dan toch iets lekkers bij gegeten worden. :9
Wanneer ben je jarig? :D
pi_102090094
24 september , komende zaterdag
pi_102090131
owowowo, ik ben bijna blij dat het regent, dan hoef ik niet naar de dam-tot-damloop te kijken straks :')
  zondag 18 september 2011 @ 12:12:47 #279
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102090171
uhoh.. man met hamer :')
pi_102090192
Hoezo zou je dat wel moeten als de zon schijnt, loopt er iemand mee die je kent?
  zondag 18 september 2011 @ 12:14:42 #281
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102090229

Hoe was je verjaardag Elies? *O*

Q leeft nog *O*

En balen Greys, maar ik denk dat ik ook niet zou gaan in jouw geval dan :P

Hier is het 12 graden en het hoost.
Heel verschil met vorige week zondag, toen ik met een boekje en een flesje water bij het zwembad lag te puffen :')
pi_102090523
Greys ik denk dat het een goede beslissing is
GB wanneer krijg je de uitslag van de tentamen?
Q fijn dat je nog leeft

Hier scheen vanmorgen de zon de vloer was zo droog na het dweilen maar nu is het weer grijs en vooral heel erg koud

mijn spekkie O+
pi_102090526
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:13 schreef indaha het volgende:
Hoezo zou je dat wel moeten als de zon schijnt, loopt er iemand mee die je kent?
ja, mn zwager en ik zou met zusje en neefje kijken maar het lijkt wel droog te worden :(
pi_102090540
Wat een heerlijk spekkie inderdaad f_r O+
pi_102090556
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Q fijn dat je nog leeft

Hier scheen vanmorgen de zon de vloer was zo droog na het dweilen maar nu is het weer grijs en vooral heel erg koud

[ afbeelding ]
mijn spekkie O+
:D O+
Wat een mooie ogen :D
En leuke gordijntjes
  zondag 18 september 2011 @ 12:25:50 #286
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102090571
Aaaaw, wat een lekker bekkie O+
pi_102090594
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:D O+
Wat een mooie ogen :D
En leuke gordijntjes
Je zult het niet geloven maar die ogen had ik vroeger ook. Ik hoop dat ze zo blauw blijven. Bij mij is dat helaas niet zo gebleven.
  zondag 18 september 2011 @ 12:30:51 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_102090747
Bruine ogen zijn veel mooier dan blauwe :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_102090777
quote:
Q fijn dat je nog leeft

[ afbeelding ]
mijn spekkie O+
O+ Lief
  zondag 18 september 2011 @ 12:32:29 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_102090815
quote:
Q fijn dat je nog leeft

[ afbeelding ]
mijn spekkie O+
O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 september 2011 @ 12:34:56 #291
163650 Greys
pi_102090903
Wat een eigenwijs smoeltje FR! Schattig! :D O+

Gb, ben ook benieuwd wanneer je de uitslag krijgt :o *O*
En zal hard duimen, maar je hebt vast genoeg geleerd!

Ing, wens je al dat je nog dáár was? Of toch wel blij dat je weer thuis bent? :P

Elies, het was gezellig! *O*
En je vader had lekkere visjes gebakken :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102091016
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:30 schreef Troel het volgende:
Alles beter dan dat wat ik heb.
Ik heb zo ongeveer alle kleuren in mijn ogen zitten.
pi_102091088
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:30 schreef Troel het volgende:
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 september 2011 @ 12:39:16 #294
13151 crew  Rewimo
pi_102091091
Ean, wat ben je al sterk! Kost een hoop inspanning, je hoofd zo mooi omhooghouden :D
pi_102091106
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
Wat een eigenwijs smoeltje FR! Schattig! :D O+

Gb, ben ook benieuwd wanneer je de uitslag krijgt :o *O*
En zal hard duimen, maar je hebt vast genoeg geleerd!

Ing, wens je al dat je nog dáár was? Of toch wel blij dat je weer thuis bent? :P

Elies, het was gezellig! *O*
En je vader had lekkere visjes gebakken :9
Ik ben het hier totaal mee eens *O*

Ben je ook zo moe? _O-
  zondag 18 september 2011 @ 12:40:19 #296
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102091124
Greys, ik zou zo weer terug willen :')
Het was echt zo heerlijk en relaxed en gezellig en warm O+
pi_102091170
quote:
17s.gif Op zondag 18 september 2011 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Ean, wat ben je al sterk! Kost een hoop inspanning, je hoofd zo mooi omhooghouden :D
Dat kon ze al heel erg snel. Ze was net aan het proberen te rollen maar dat lukt nog niet. Ze was best wel gefrustreerd erdoor
pi_102091194
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik zou zo weer terug willen :')
Het was echt zo heerlijk en relaxed en gezellig en warm O+
wij waren er niet :{w
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 september 2011 @ 12:42:32 #299
163650 Greys
pi_102091196
quote: