Schattigquote:
Nou ja, ik ook. Maar meer omdat hij zo dom was om met 1,5 promille (zei die eerstquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig
Nou ja, ik bedoel... alsnog niet goed natuurlijk
Maar moest toch lachen
Wel een goede dit, want hij is zich serieus helemaal idioot geschrokken denk ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik ook. Maar meer omdat hij zo dom was om met 1,5 promille (zei die eerst) te gaan rijden. Maar dat bleek dus weer niet zo
Nou ja en terecht natuurlijk. Je zal maar een kind doodrijdenquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een goede dit, want hij is zich serieus helemaal idioot geschrokken denk ik
Oeh, ik ga er ook even een kwak Mask of Magnaminty op gooien zo denk ikquote:
Ik wilde een peel maskertje doen, maar die ben ik kwijtquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, ik ga er ook even een kwak Mask of Magnaminty op gooien zo denk ik
ja dat aan de lucht heb ik dus al 3 dagen gedaan. Maar er komt maar geen korst op. En 's nachts heb ik er wel een pleister op want ik had mijn laken een beetje onder de smurrie erdoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
Goed schoon houden, af en toe wat jodium/sterilon er op. En geen pleister zou ik zeggen, aan de lucht laten opdrogen/helen!
nou ja, die is iets te grootquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:35 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar je bent afgevallen, dat is altijd een excuus om iets nieuws te kopen, toch?
En gewoon je spijkerbroek doen want die past nu weer goed en daar word je dan blij van lijkt me
Leuk riempje erbij, mooie blouse and you're good to goquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ja, die is iets te grootMaar al die andere broeken zijn VEELSTE groot
Ik geloof dat ik Maandag nieuwe kleren moet shoppen idd
Nou, niet mis. Hij zei alleen dat ik dat niet nu moest gaan doen want ik heb nog 45 minquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Leuk riempje erbij, mooie blouse and you're good to go
het is dus heel erg nodig om kleren te kopen en MM heeft het mis
Oh ja dat is dan ietsje minder praktischquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niet mis. Hij zei alleen dat ik dat niet nu moest gaan doen want ik heb nog 45 min
Dus ik heb optie 1 maar gewoon gedaan
Nou alle remmen los, neh. Want dan kan ik over 2 maanden weeeeeeer nieuwe dingen kopen. Dus ik haal ff 2 broeken en wat shirtjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh ja dat is dan ietsje minder praktisch
maar maandag gaan alle remmen los dus? Niks leuker dan nieuwe kleren shoppen in een maat (of meer) kleiner
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou alle remmen los, neh. Want dan kan ik over 2 maanden weeeeeeer nieuwe dingen kopen. Dus ik haal ff 2 broeken en wat shirtjes
Thnx babe!quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]geniet ervan iig
![]()
en ook van je BBQ!
Leukquote:
Klinkt heel gezellig inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk
Niet heel druk, maar wel echt leuke neven en nichten langsEn twee neven gingen op zolder kijken en die hadden precies hetzelfde als ik altijd heb; het ruikt naar oma daar
![]()
En die neven/ zien elkaar (en elkaars kindjes) ook haast nooit dus het was supergezellig
Wel hard werken, ben kapot nu
Ja, hequote:Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Klinkt heel gezellig inderdaad
en je zolder ruikt naar oma, dat is bijzonder
Leuk, lawaaierig en waaierig en nu doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Helleu, hoe is het hier? Elies druk aan het feesten zeker?
Wij zijn net thuis. En ik ben gezoend door een vreemde man vandaagNee! Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |