ff kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:32 schreef senesta het volgende:
Volgens mij heb ik weer een klb topic doodvermoord![]()
Ik ga daar maar gewoon niet meer posten
Of hij is zijn moeder uit huis aan het zettenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:34 schreef senesta het volgende:
Nou... ik denk dat het een neptopic was
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of hij is zijn moeder uit huis aan het zetten
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:
KloptEr was vandaag een bijeenkomst met een groepje fans van het forum van hun site. We hebben Uwe, Manni en Peter alledrie gesproken.
[ afbeelding ]
Er zijn ook nog foto's van mij met Peter maar helaas niet op mijn eigen camera
quote:
Zonder kluskleren lijkt het nog wat jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:36 schreef senesta het volgende:
Ze zien er wel al beter uit dan de laatste keer dat ik de serie zag
Ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]Wat doe je daar dan ook? Gekkehuus!
Grappig topic. Ik moest lachen om jouw reply.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zonder kluskleren lijkt het nog wat jaEn Manni is heel veel afgevallen, die loopt tegenwoordig uren per dag, wel 30 kilometer
Dus lijndames... zo doe je dat! Moet er niet aan denken trouwens
Hier in DLD komen ze nog geregeld op D-Max, maar dat kun je in NL niet ontvangen denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
Die Ludolfs!Is er al een poosje niet meer op en ik mis ze.
Leuk dat je een meet met ze had Rewimo.
31 januari is hij overleden. Thuis in zijn stoel, gewoon niet meer wakker geworden...quote:
Wist ik ook niet!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
31 januari is hij overleden. Thuis in zijn stoel, gewoon niet meer wakker geworden...
Wat leuk Rewimo, ik vond dat programma altijd heel leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:
KloptEr was vandaag een bijeenkomst met een groepje fans van het forum van hun site. We hebben Uwe, Manni en Peter alledrie gesproken.
[ afbeelding ]
Er zijn ook nog foto's van mij met Peter maar helaas niet op mijn eigen camera
Heb je tot nu een groot Ingetje gedaan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ken ze niet![]()
Goedemorgen trouwens
Die heb ik al, hij heet Binkyquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef Oognip het volgende:
Q gaat volgens mij zo'n dikke kater hebben morgen
Ja, dat was de koffiedrinkende rokende sombere broer met zijn subtiele humor. Erg jammer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
Wist ik ook niet!Dat was die depressieve broer toch?
Inderdaad. Geweldig hoe hij de telefoontjes deed.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat was de koffiedrinkende rokende sombere broer met zijn subtiele humor. Erg jammer.
Lekker,quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef Goodbye het volgende:
PannenkoekenDoor vriendjelief gebakken nog wel, dan zijn ze extra lekker.
Wel aardig, volgens mij. Was wel pittig en bij sommige vragen dacht ik echt van "hoe komen ze er bij?"quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Lekker,hoe was je examen gegaan?
Nee, vanaf 19 uurquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je tot nu een groot Ingetje gedaan?
Pannenkoekenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef Goodbye het volgende:
PannenkoekenDoor vriendjelief gebakken nog wel, dan zijn ze extra lekker.
Had je examen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel aardig, volgens mij. Was wel pittig en bij sommige vragen dacht ik echt van "hoe komen ze er bij?"Maar ik heb goede hoop!
Wij ook Q, wij ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
Fuuuuuuu dat was gezellig. Omw home, ik bennn blijj eatg ik niet moet rijden
quote:
Gaaf!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef Ynske het volgende:
deze zijn we op vakantie tegen gekomen
[ afbeelding ]
Goe-de-morgenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Eliesje, van harte met alweer je 32e verjaardag![]()
Maak er een gezellig feestje van![]()
En als toetje; gooi je haar los en spring erbij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef nokwanda het volgende:
Maandag ga ik terug naar de winkel, mijn lottoformuliertje ruilen. Deze is stuk. Doet het niet.
kachelquote:Op zondag 18 september 2011 08:02 schreef Troel het volgende:
Ik heb de kachel aan
Het was 18 graden in huis en zelfs met een lekker warme trui vind ik dat iets te laag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |