I like youre stylequote:
Zeggen de vrouwtjes wel vaker, met mijn mannelijke borsthaar allesss.quote:
Mag ik me ook even vervelen?quote:
Ik heb hem even moeten traceren want je plaatje doet het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeggen de vrouwtjes wel vaker, met mijn mannelijke borsthaar allesss.
Check deze pic trouwens, ziet er best creepy uit terwijl het gewoon dat zeegras (oid) is:
[ afbeelding ]
Je hebt al 2 borsthaartjes?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeggen de vrouwtjes wel vaker, met mijn mannelijke borsthaar allesss.
Check deze pic trouwens, ziet er best creepy uit terwijl het gewoon dat zeegras (oid) is:
[ afbeelding ]
Nee joh, al een stuk of 10, misschien zelfs 15quote:
Nice, heb je ook zo een speciale kam?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee joh, al een stuk of 10, misschien zelfs 15![]()
![]()
Zo wil ik het laten groeienquote:
Geen Spec Ops doen met mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ga vanavond zuipen denk ik
Ja ik had gister tijd, maar toen was het alweer te laat blijkbaarquote:
Ok dan post ik ze nietquote:
Je was me voor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef KoningStoma het volgende:
Omdat jij ze ze al op die site zelf geladen hebt. Als wij ze dan via deze site willen laden blokkeert de site waar jij ze vandaan hebt ze.
Dus wat moet ik dan doen oh wijze stoma?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef KoningStoma het volgende:
Omdat jij ze ze al op die site zelf geladen hebt. Als wij ze dan via deze site willen laden blokkeert de site waar jij ze vandaan hebt ze.
Rechtermuisknop op het plaatje, afbeeldingslocatie kopiëren, [img]plakken[/img], et voila.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dus wat moet ik dan doen oh wijze stoma?
Opslaan en uploaden naar tinypic of een andere uploadsite.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dus wat moet ik dan doen oh wijze stoma?
Dat deed ik alquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op het plaatje, afbeeldingslocatie kopiëren, [ [url=plakken]afbeelding[/url] ], et voila.
Teveel moeitequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Opslaan en uploaden naar tinypic of een andere uploadsite.
Dat gebeurt áltijd automatisch in quotes...quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dat deed je niet, want als ik je quote krijg ik [URL=] te zien.
Oja..quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat gebeurt áltijd automatisch in quotes...
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:11 schreef Nikmans het volgende:
TS wil het negerzaad uit iemands vagina slurpen
Homie, wanneer wil je weer de straten van spec ops betreden.quote:
Nu?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Homie, wanneer wil je weer de straten van spec ops betreden.
Remde hij ook de hele tijd extreem hard voor bochten?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
Shit net zo'n irritante rossdale voor me in de file. Rijd de file net iets meer dan 20kmh. En dan niet tussen door gaan maar ook niet aan de kant gaan
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Remde hij ook de hele tijd extreem hard voor bochten?
haha nee, er zijn geen bochten op de A12quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet eens even geraped voor straf?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha nee, er zijn geen bochten op de A12![]()
ohja volgens mij was het een vrouw op die motor
Hoop je.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben aan het stuiteren dat ik morgen Gears 3 heb.
Hij komt als eerste bij mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hoop het voor de postbode.Anders zoek ik hem eventjes op!
Heb hem gebeld.quote:
net zo als al die postzakken die ze in je vierde week thuis bij jouw vondenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, maar ik heb 3 weken als postbezorger gewerkt, dus ze weten dat ik ze weet te vinden.
Je lijkt er in ieder geval wel meer op dan je vorige avatar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:56 schreef Kutstudent het volgende:
Net m'n xbox avatar even verandert. Wat een ellende.
Wat is deze?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zonet het meest achtelijk potje fifa ooit gespeeld tegen nelis.![]()
Gewoon 9-8in een wedstrijd van 2x 6 minuten
![]()
Ging helemaal nergens overquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zonet het meest achtelijk potje fifa ooit gespeeld tegen nelis.![]()
Gewoon 9-8in een wedstrijd van 2x 6 minuten
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Proberen te haten als je zelf te schijterig bent om je foto online te zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je lijkt er in ieder geval wel meer op dan je vorige avatar.
Ja dan weet je het welquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ging helemaal nergens over
Adebayor had voor nelis 6x gescoord.
Bij mij wijnaldum en strootman allebij 3x![]()
en nog wat andere tsjappies
Ja raar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:25 schreef KoningStoma het volgende:
Dinsdag officieel. In Nederland hoor je er inderdaad weinig over.
Nou dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hoop dat de MP er ook zo vet uitziet.
Oké! Morguh!quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:51 schreef tliciouz het volgende:
Goedemorgen, wakker worden zonnestraaltjes!
"zelfs met cod"quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou dat sowieso niet.
Net zoals bij Bad Company zag de single er beter uit dan de multi.
Dat is zelfs met cod.
Heb je m? Heb je m? Heb je m?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hoop dat de MP er ook zo vet uitziet.
Even wat eten en mijn vriendin van de Xbox trappen, dan doe ik wel meequote:Op zaterdag 17 september 2011 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand die BO, MW2 of FIFA wil spelen?
Primaquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Even wat eten en mijn vriendin van de Xbox trappen, dan doe ik wel mee
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Even wat eten en mijn vriendin van de Xbox trappen, dan doe ik wel mee
Heb net gelezen dat de postbodes vandaag gaan staken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:05 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb gewoon mijn wekker gezet op 12 uur, om te wachten op de postbode, die Gears 3 komt brengen. Dan weten jullie even hoe speciaal dat spel voor me is
ik heb net de post gehad, no worries stomaquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:15 schreef KoningStoma het volgende:
Ik las net nog dat ik de postbodes ga doorboren met staken
Hmm..quote:
En is het iets?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben gewoon Gears 3 aan het spelen
Stond een vriend van me aan de deur die bleef hangen voor een paar rondjes. Maar MW2 was weer eens een gigantische tyfus game dus heb de xbox al weer uitquote:
HOER SLET TEEF HOMO, postbode is hier nog niet geweestquote:
gelukkig, anders zeur je daar weer 2 weken overquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:05 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas vs Kutkabouter: Camp harder.
Ik heb dat potje survivalist gehaald.quote:
>maak EU accountquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:34 schreef Kutstudent het volgende:
Vuile motherfuckers bij microsoft zijn het ook.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil ik mass effect downloaden op de xbox, dus puntjes gekocht, zit ik met die hoerige region restriction.
![]()
Nee, punten staan toch al op m'n US account nu.quote:
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, punten staan toch al op m'n US account nu.
Even denken, omdat ik net een xbox had en er niks van af wist, en mijn account zonder mijn medeweten een us account is geworden. En dat is dus absoluut geen eigen schuld, want het staat NERGENS aangegeven dat ie region restricted is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Eigen schuld.
Waarom een us account als je in eu woont?
Kut man.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Even denken, omdat ik net een xbox had en er niks van af wist, en mijn account zonder mijn medeweten een us account is geworden. En dat is dus absoluut geen eigen schuld, want het staat NERGENS aangegeven dat ie region restricted is.
Dat had dus te maken met je email?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Even denken, omdat ik net een xbox had en er niks van af wist, en mijn account zonder mijn medeweten een us account is geworden. En dat is dus absoluut geen eigen schuld, want het staat NERGENS aangegeven dat ie region restricted is.
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat had dus te maken met je email?
Hmm misschien een keer veranderd, vanwege de 250mb grote mailbox van toen?quote:
Je kan ME1 ook wel van mij kopen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
Geen idee. Boeit me ook niet zoveel. Het enige wat me iets boeit is dat ik nou 18 euro aan die vieze kankerratten van microsoft heb gegeven en dat ik er niks meer aan kan veranderen.
Nu je van de week een jaar ouder ben geworden, word het ook eens tijd dat je afscheid neemt van al je 14 jarige vriendinnenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef Michhas het volgende:
schatjeeepatatjee:-p (l)
aaahh weer zo een lieve krabbel:-p dalijk schrijf je nog heel me pagina vol hahah maak neit uit hoor schatjee(l)
jij ben nu thuis :-( en ik miss youu soo erg om me heen:-( maarja morgen zie ik je weer en heelde week en weekend zoiezo bij jou slapen gaan we ff iedereen teroristeren:-p (l) eey je moet wel een goede getuigen hebben he als we gaan trouwen :-p wie gaat het worden weet je wat ik nu allemaal schrijf kan ik ook op msn ofzo doen maar ja jij moe zo nodig wedstrijd doen:-p hahah komt wel goed hoor ik wil de zwakste wint he je weet he:-p maar schatjee ikweet nu wat ik voor jou betekent eerst had ik me twijfels :-( maar nu niet meer en je wist ook waarom:-p maar nu geloof ik er echt in ik heb wer goede vertrouwen in een jongen en eindelijk een die echt voor me gaat en die echt van me houd niet die andere boys die bullshit lullen binnekort miss kleine ... Je weet:-p maar niks zeggen:-p hahah
en lekkere zuigzoen in me nek moet morgen stage lopen zonder sjaal wat zullenze wel niet denken ze ontslaan me gelijk:-s maarjaa hahah:-p dan kkom ik lekker naar jou toe het liefst wil ik gewoon naar een eiland met jou weg van iedereen geen gezeik gewoon rust dat zou ik echt willen maar schatje alls kom goed met ons ook met jou met mij en ... je weet:-p hahah nou ben ik er al nee het moet nog langer hahh
ik hou kk veel van jouu(l) Je bent me alles Je bent me leven Je bent me hartjee alles :-p (l) ik ben zoo blij dat ik jou heb leren kennen we geven mocro wel en kado voor dit:-p want hij is diegen die daarr voor heeft gezorgt natuurlijk en dan moet ik je ook nog fotos sturen pff :-p hahah nee joh ik doe met plezierr
EVEN VOOR DE KK BITCHERSS HY IS VAN MIJ EN HIJ BLIJFT VAN MIJJ(l)
VOOR AL ZE EXEN HIJ WIL JULLIE NIET TERUG O WAT BEN IK ERG:-p MAAR MOET FF KWIJT:-p
en volgend jaar gaan we SAMEN naar saluw:-p of hoe je dat ook schrijg:-p mij nederlans ik ook niet zo goed:-p hahahha maarja
morgen ff testen als je begrijp wat ik bedoel hoop uhmm ja je weet wel :-p gaat sommige niet echt aan :-p
en ik heb geeen zin om morgen te gaan man:-p maarja ik moet vn jou:-p en om een preek te voorkomen doe ik het wel :-p hahhah
LOveeyouu schatjee ik zie jou morgeennnn!!!!(l)
Kan ik weer lekker met jou knufffelen en kusjes geven en irriteren hahah:-p
OnelOveeeBabyy(l)
Ik zou geven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef Michhas het volgende:
aaahh weer zo een lieve krabbel:-p dalijk schrijf je nog heel me pagina vol hahah maak neit uit hoor schatjee(l)
jij ben nu thuis :-( en ik miss youu soo erg om me heen:-( maarja morgen zie ik je weer en heelde week en weekend zoiezo bij jou slapen gaan we ff iedereen teroristeren:-p (l) eey je moet wel een goede getuigen hebben he als we gaan trouwen :-p wie gaat het worden weet je wat ik nu allemaal schrijf kan ik ook op msn ofzo doen maar ja jij moe zo nodig wedstrijd doen:-p hahah komt wel goed hoor ik wil de zwakste wint he je weet he:-p maar schatjee ikweet nu wat ik voor jou betekent eerst had ik me twijfels :-( maar nu niet meer en je wist ook waarom:-p maar nu geloof ik er echt in ik heb wer goede vertrouwen in een jongen en eindelijk een die echt voor me gaat en die echt van me houd niet die andere boys die bullshit lullen binnekort miss kleine ... Je weet:-p maar niks zeggen:-p hahah
en lekkere zuigzoen in me nek moet morgen stage lopen zonder sjaal wat zullenze wel niet denken ze ontslaan me gelijk:-s maarjaa hahah:-p dan kkom ik lekker naar jou toe het liefst wil ik gewoon naar een eiland met jou weg van iedereen geen gezeik gewoon rust dat zou ik echt willen maar schatje alls kom goed met ons ook met jou met mij en ... je weet:-p hahah nou ben ik er al nee het moet nog langer hahh
ik hou kk veel van jouu(l) Je bent me alles Je bent me leven Je bent me hartjee alles :-p (l) ik ben zoo blij dat ik jou heb leren kennen we geven mocro wel en kado voor dit:-p want hij is diegen die daarr voor heeft gezorgt natuurlijk en dan moet ik je ook nog fotos sturen pff :-p hahah nee joh ik doe met plezierr
VOOR AL ZE EXEN HIJ WIL JULLIE NIET TERUG O WAT BEN IK ERG:-p MAAR MOET FF KWIJT:-p
en volgend jaar gaan we SAMEN naar saluw:-p of hoe je dat ook schrijg:-p mij nederlans ik ook niet zo goed:-p hahahha maarja
morgen ff testen als je begrijp wat ik bedoel hoop uhmm ja je weet wel :-p gaat sommige niet echt aan :-p
en ik heb geeen zin om morgen te gaan man:-p maarja ik moet vn jou:-p en om een preek te voorkomen doe ik het wel :-p hahhah
OnelOveeeBabyy(l)
hey! zet mijn krabbels die ik naar jou stuur niet op fok man!quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef Michhas het volgende:
OnelOveeeBabyy(l)
is ie leuk?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:04 schreef SoldMayor het volgende:
Wat de neuk?![]()
Ik kom er nu pas acher dat je in Dead Island niet 1 maar 3 maps hebt.![]()
Ik vond het eerste eiland al behoorlijk.
Serieus gast, kap eens met janken daarover.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet zo leuk als Gears of War 3
Say whatquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:04 schreef SoldMayor het volgende:
Wat de neuk?![]()
Ik kom er nu pas acher dat je in Dead Island niet 1 maar 3 maps hebt.![]()
Ik vond het eerste eiland al behoorlijk.
Jaquote:
Iemand vraagt iets over dead island, en stoma reageert met een antwoord over gears, kom op zeg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef tliciouz het volgende:
Zeikt ie is het niet goed, is ie blij is het ook niet goed.
Hou eens op met zeiken, zuurpruim.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iemand vraagt iets over dead island, en stoma reageert met een antwoord over gears, kom op zeg.Beetje jammer.
Ik dacht dat titty hier de zure pruim had.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hou eens op met zeiken, zuurpruim.
Ha-ha-ha.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat titty hier de zure pruim had.
Wist je dat of niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Say what?
Argh, kut Sony Vegas Pro loopt te vaak vast bah
Ja als je van open wereld games houd wel ja.quote:
Zag hem net op de weblog staan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je dit ook?
Maar je bent wel flexibel/lenig?quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zag hem net op de weblog staan.Dat kan ik niet, heb wel met een stel vriendinnen zo'n workshop gedaan, is best vermoeiend.
Mij zul je nu geen spagaat meer zien maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar je bent wel flexibel/lenig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Iemand een alternatief hier voor?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Say what?
Argh, kut Sony Vegas Pro loopt te vaak vast bah
Adobe Premiere?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iemand een alternatief hier voor?
Kan niet met M2TS omgaanquote:
ga jij eens ontnuchterenquote:Op zondag 18 september 2011 10:44 schreef Kutstudent het volgende:
Klant: Goeiemiddag.
Verkoper: Goeiemiddag.
Klant: Ik wilde graag een videoband kopen.
Verkoper: Waar is het voor?
Klant: Ik ga vanvond de dierenfilm opnemen.
Verkoper: Alstublieft. Op deze band kunt u alles opnemen: de nijlpaarden, de gazellen, de leeuwen en hun pasgeboren welpen. Al deze dieren komen op deze videoband goed tot hun recht.
Klant: 't Is voor de dierenfilm van kwart over zeven.
Verkoper: Dan treft u het! Ik heb me laten vertellen dat de dierenfilm van kwart over zeven enkele bijzonder prachtige opnamen van de zeldzame toekans bij de drinkplaats bevat.
Klant: De drinkplaats! Toch niet dezelfde drinkplaats als bij de dierenfilm van vorige week?
Verkoper: Dezelfde drinkplaats! Alle dieren die dorst hadden zijn op de film opgenomen.
Klant: Bij de drinkplaats van de dierenfilm van vorige week werd alle aandacht opgeeist door de nijlpaarden. Nu heb ik niets tegen nijlpaarden, maar de tevens bij de drinkplaats aanwezige vogels kwamen daardoor wel erg op het tweede plan te staan.
Verkoper: Wat u zegt...
Klant: Ook in de dierenfilm van vorige week zo prominent aanwezige bosnegers eisen de aandacht op van hetgeen waar het echt in eerste instantie om gaat: de drinkende dieren!
Verkoper: Dan kan ik u gerust stellen; het Duitse echtpaar dat voor de dierenfilms verantwoordelijk is, heeft de bosnegers op het hart gedrukt, om zich tijdens het filmen van de immers buitengewoon schuwe toekans, zo ver mogelijk van de drinkplaats op te houden.
Klant: Dat is geraden ook! Het gedrag bij de drinkplaats van de bosnegers was ronduit hinderlijk. Mijn belangstelling geldt in de eerste plaats de dieren. Voor een film over bosnegers bedankt ondergetekende feestelijk.
Verkoper: Wanneer de bosnegers zich ook maar iets van het verzoek van het Duitse echtpaar gelegen laten liggen, kan eigenlijk niets meer een geslaagde dierenfilm in de weg staan.
Klant: Ik help het u hopen. Mij is ten ore gekomen, dat onder die bosnegers nogal wat hardleerse figuren rondlopen.
Klant: Wat is dàt?
Verkoper: Dat is van de reclame: bij aankoop van één videoband voor het opnemen van dierenfilms, één zuigmarmot kado!
Klant: Wanneer begint-ie met zuigen?
Verkoper: Ach deze is pas twee weken, maar ik geef u een goede kans dat het zuigen vanavond gaat beginnen. Dat is dan ƒ 7,95.
Klant: Bedankt en goeiemiddag!
Verkoper: Zeg... Mag ik u iets vragen?
Klant: Voor de draad ermee!
Verkoper: Zou u misschien morgen nog eens terug willen komen, om met mij over de dierenfilm van gedachten te wisselen?
Klant: Maar natuurlijk! Als wij met z'n tweeen met aandacht de dierenfilm bekijken, hebben we morgen zeker voor een half uur gesprekstof. Ik zeg altijd maar, twee zien immers meer dan één!
Verkoper: Dat stel ik zeer op prijs.
Klant: Ik zou willen zeggen, tot morgen dan maar!
Verkoper: Tot morgen! Nogmaals, ik stel het zeer op prijs. Vooral uw aanmerkingen betreffende gebeurtenissen bij de drinkplaats, hebben mij zeer getroffen. Eerlijk gezegd zit het mij van die bosnegers ook helemaal niet erg lekker! Maar tegenover de klanten hou ik natuurlijk wijselijk mijn mond...
Klant: Goedenmiddag!
Verkoper: Goedenmiddag!
Verkoper: Waar de dieren zich aan de drinkplaats laven, laven de mensen zich aan een goed gesprek over de dieren!
mogen de beste Amsterdammers winnenquote:
Was weer leuk jaquote:Op zondag 18 september 2011 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Goede games gister weer Nicklas, Sold en Nelis!
Yep, en nu PSV - AJAX.quote:Op zondag 18 september 2011 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Goede games gister weer Nicklas, Sold en Nelis!
Weet je ook waar dat van is?quote:Op zondag 18 september 2011 10:44 schreef Kutstudent het volgende:
Klant: Goeiemiddag.
Verkoper: Goeiemiddag.
Klant: Ik wilde graag een videoband kopen.
Verkoper: Waar is het voor?
Klant: Ik ga vanvond de dierenfilm opnemen.
bla bla
Wacht het nou maar gewoon eens af.quote:Op zondag 18 september 2011 14:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mogelijk zelfs een nekwervel gebroken.
quote:Zware hersenschudding zeggen ze net op de radio. Geen wervelbreuk volgens de MRI
Erg triest ja.quote:Op zondag 18 september 2011 15:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Nekschotje trouwens voor de hersenloze Amsterdammers die "laat maar liggen is al dood" begonnen te zingen.
gevalletje karmaquote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef SoldMayor het volgende:
Wel toevallig dat Reis zo zwaar gebleseerd raakte door botsing met Tyton.
En nu Tyton bij PSV en dan gebeurd het zelfde.
quote:Op zondag 18 september 2011 16:27 schreef PierreTT het volgende:
Rustig hierEn ik me maar vervelen op mijn werk
Oui, even geruild voor 15.00-23.00..quote:Op zondag 18 september 2011 16:52 schreef Rossdale het volgende:
Nu nog op je werk Pieter? Andere shift?
minidisplay naar dvi? Wat is minidisplay?quote:Op zondag 18 september 2011 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
Damn, wil ik voor nieuwe scherm ff een minidisplay naar dvi halen bestel ik er per ongeluk 2
Schermaansluiting voor mac.quote:Op zondag 18 september 2011 17:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
minidisplay naar dvi? Wat is minidisplay?
Uh Apple, hello?quote:Op zondag 18 september 2011 17:32 schreef KoningStoma het volgende:
Oh.Waarom doen ze niet iets universeels op dat kreng?
Is universeelquote:Op zondag 18 september 2011 17:32 schreef KoningStoma het volgende:
Oh.Waarom doen ze niet iets universeels op dat kreng?
Klopt. En ik me maar vervelenquote:Op zondag 18 september 2011 18:32 schreef SoldMayor het volgende:
Het is sinds tijden niet meer zo rustig geweest hier.
Ik ben receptionist bij een bejaardentehuis, wist je toch welquote:
quote:
2 ms merkt je niet echt neequote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Parvus het volgende:
Ik had net even m'n xbox aangesloten op die nieuwe TV die ik hier laatst postte.. En had echt vieze input lag ineens (bij specs stond 2ms, wat je niet/nauwelijk zou moeten merken lijkt me?).
Kan het nog aan de instellingen ergens liggen? Of ben ik fucked?
Wou ik net posten.quote:
How you like it daddy?quote:
Sniff a little coke, take a little x, smoke a little weed, drink a little bit.quote:
Waarom de DM?quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Parvus het volgende:
[..]
Maar kan het dan nog ergens anders aan liggen?
Gewoon wennen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Parvus het volgende:
[..]
Maar kan het dan nog ergens anders aan liggen?
Ja jij was toch de TV expert?quote:
Nee maar het is wel echt teveel merkbaar, reageert alles behalve gelijk met de controller..quote:
Ik ben een expert in tv's en beeldschermen kopen jaquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sniff a little coke, take a little x, smoke a little weed, drink a little bit.
I need a girl that I can freak wit,
and wanna try shit, and ain't scared of a big dick.
And love to get her pussy licked,
by another bitch, cus I ain't drunk enough to do that.
Wat voor tv had je hiervoor?quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja jij was toch de TV expert?
[..]
Nee maar het is wel echt teveel merkbaar, reageert alles behalve gelijk met de controller..
Heb m'n xbox op 5 tv's gehad (van een gare ouwe Samsung tot deze nieuwe Philips) en het ging altijd goed, behalve bij deze.
Nigga please.quote:
Hmm morgen maar eens verder gaan danquote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nigga please.
En Dead Island wordt vetter en vetter als je verder bent.
Ja, kom Gears 3.quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Parvus het volgende:
Heb via instellingen iets van 'HD Natural Motion' uitgezet en heb nu geen (of iig niet te merken) lag meer
iemand knallen? hehe
Misschien, ligt eraan hoeveel euro's ik nog overheb na het kopen van MW3, Fifa 12 en Skyrimquote:
Hou op, nog een uur dan is het weer klaar... niks te doen de hele dag, ik heb al 5 afleveringen van "Herrie in het hotel" gekekenquote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je eigen nog aan het vervelen Piertje?
BAM! Tripje Suriname.quote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Misschien, ligt eraan hoeveel euro's ik nog overheb na het kopen van MW3, Fifa 12 en SkyrimEn ik ga in december/januari waarschijnlijk ook nog 4 weken op vakantie
Nou bekijk dit anders eens en dan weet je misschien wat we er aan gaan doenquote:Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou op, nog een uur dan is het weer klaar... niks te doen de hele dag, ik heb al 5 afleveringen van "Herrie in het hotel" gekeken
Filmen!quote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef Bozz187 het volgende:
loopt hier een kekke zwerver voor de deur.
en de hele tijd keihard SCHIJTEN SCHIJTEN te roepen
Lache om dat weer terug te zien! Vanavond/vannacht weer?quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou bekijk dit anders eens en dan weet je misschien wat we er aan gaan doen
Nee, naar Nieuw-Zeeland hopelijkquote:
Broki heet die tent! Waterkant 5c volgens Googlequote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef PierreTT het volgende:
Ik zal nog eens opzoeken hoe die tent heet waar ik het over had...
Uhm ja hangt er denk ik vanaf hoelaat ongeveerquote:Op zondag 18 september 2011 22:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lache om dat weer terug te zien! Vanavond/vannacht weer?
Ben rond kwart over a half 12 wel thuisquote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm ja hangt er denk ik vanaf hoelaat ongeveer
Ik en nelis haalt hem ook.quote:
Een tent die brokkie heet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Broki heet die tent! Waterkant 5c volgens GoogleNiet ver van het Torarica
Haha en maar schoonmaken jijquote:Op maandag 19 september 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
Kuthuisgenoten die even snel de xbox kapen en fifa demo gaan doen.
Fucking kut, die gasten zitten hier hele weekenden als ik weg ben fifa te doen waardoor ze nu veel beter zijn dan ik.quote:
lolquote:De levering zal bezorgd worden op
19-09-2011, tussen 13:53 en 16:53 uur.
quote:Op maandag 19 september 2011 09:31 schreef Parvus het volgende:
Ik sta vroeg op want ik kon vanaf 8:00 zien hoe laat iets bezorgd zou gaan worden.
[..]
lol
quote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben rond kwart over a half 12 wel thuis
zozo, vanaf 15:53 specifiekquote:Op maandag 19 september 2011 09:31 schreef Parvus het volgende:
Ik sta vroeg op want ik kon vanaf 8:00 zien hoe laat iets bezorgd zou gaan worden.
[..]
lol
Co-op championship doen? Lijkt me een erg vette feature worden. Samen voor één team rijdenquote:
Ik kan mijn verwarming niet aanzetten. De huisbaas heeft alles nog uit staan.quote:Op maandag 19 september 2011 10:52 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb zojuist de verwarming aangezet
quote:Op maandag 19 september 2011 10:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het was hier binnen 18 graden, en ik heb ook dubbelglas etc.quote:Op maandag 19 september 2011 11:27 schreef PierreTT het volgende:
Hier valt het ook mee, maar mijn huis is dan ook ultra-geisoleerd met overal dubbel glas. Vannacht was het wel verdomd koud ineens he, 9 graden ofzo
Ik ook wel als ik de cash flow heb na MW3 BF3 en Forza 4quote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik en nelis haalt hem ook.
En ken nog iemand die hem haalt.
Dus sowieso dan al 5 mensen voor een race.
Ooo 18 graden, dan trek ik een trui aanquote:Op maandag 19 september 2011 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het was hier binnen 18 graden, en ik heb ook dubbelglas etc.
Ik snap niet dat mensen dat doen, klinkt heel aantrekkelijk, maar als je met een arts erover gaat praten dan wil je het vervolgens nooit meer.quote:Op maandag 19 september 2011 11:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ook wel als ik de cash flow heb na MW3 BF3 en Forza 4Vandaag wel met clubgenoot gekeken naar 3 nachten in een kliniek slapen en 580e verdienen. Even hopen dat het niet met mijn tentamens valt
Dat heb ik niet eens gedaan XD maarja black ops had ik ook niet uigespeeld, en MW2 ook niet geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2011 12:00 schreef badboynova het volgende:
Ik ben klaar voor BF3, heb net deel 2 nu ook uitgespeeld
Ben er nooit geweest, maar weet wel waar het is.quote:Op maandag 19 september 2011 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ken je die tent in Paramaribo die ik eerder postte?
De sp heb ik voor mijn doen toch aardig rap uitgespeeld in 9 uur (waren ook wat lange pauzes tussen door)quote:Op maandag 19 september 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens gedaan XD maarja black ops had ik ook niet uigespeeld, en MW2 ook niet geloof ik.
Jezelf opgeven als testkonijn, dat is makkelijk geld verdienen inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat doen, klinkt heel aantrekkelijk, maar als je met een arts erover gaat praten dan wil je het vervolgens nooit meer.
Ik snap het ook niet, en dan achteraf zeiken dat ze iets hebben opgelopen. dan moet je ook niet zeikenquote:Op maandag 19 september 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat doen, klinkt heel aantrekkelijk, maar als je met een arts erover gaat praten dan wil je het vervolgens nooit meer.
Tja 580e voor 3 nachtjes daar hangen is makkelijk verdienen. Wat ik precies moet doen weet ik nog niet maar ik geen zieke dingen slikken om te kijken of ik het overleefquote:Op maandag 19 september 2011 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, en dan achteraf zeiken dat ze iets hebben opgelopen. dan moet je ook niet zeiken. En dan verdien je het ook gewoon
Ken wel iemand die het doet, beetje pilletjes uitproberen en 3 dagen ergens in een kliniek blijven
Je weet niet wat je doet, anders zou het onderzoek geen zin meer hebben.... Dat is het hem juist.quote:Op maandag 19 september 2011 12:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja 580e voor 3 nachtjes daar hangen is makkelijk verdienen. Wat ik precies moet doen weet ik nog niet maar ik geen zieke dingen slikken om te kijken of ik het overleef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
ken wel iemand die door zoiets tbc heeft overgehoudenquote:Op maandag 19 september 2011 12:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja 580e voor 3 nachtjes daar hangen is makkelijk verdienen. Wat ik precies moet doen weet ik nog niet maar ik geen zieke dingen slikken om te kijken of ik het overleef
quote:Op maandag 19 september 2011 12:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ken wel iemand die door zoiets tbc en 530e!!!! heeft overgehouden
Ik ken iemand die iemand kent die aan zoiets tbc heeft overgehouden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ken wel iemand die door zoiets tbc heeft overgehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |