I like youre stylequote:
Zeggen de vrouwtjes wel vaker, met mijn mannelijke borsthaar allesss.quote:
Mag ik me ook even vervelen?quote:
Ik heb hem even moeten traceren want je plaatje doet het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeggen de vrouwtjes wel vaker, met mijn mannelijke borsthaar allesss.
Check deze pic trouwens, ziet er best creepy uit terwijl het gewoon dat zeegras (oid) is:
[ afbeelding ]
Je hebt al 2 borsthaartjes?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeggen de vrouwtjes wel vaker, met mijn mannelijke borsthaar allesss.
Check deze pic trouwens, ziet er best creepy uit terwijl het gewoon dat zeegras (oid) is:
[ afbeelding ]
Nee joh, al een stuk of 10, misschien zelfs 15quote:
Nice, heb je ook zo een speciale kam?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee joh, al een stuk of 10, misschien zelfs 15![]()
![]()
Zo wil ik het laten groeienquote:
Geen Spec Ops doen met mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ga vanavond zuipen denk ik
Ja ik had gister tijd, maar toen was het alweer te laat blijkbaarquote:
Ok dan post ik ze nietquote:
Je was me voor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef KoningStoma het volgende:
Omdat jij ze ze al op die site zelf geladen hebt. Als wij ze dan via deze site willen laden blokkeert de site waar jij ze vandaan hebt ze.
Dus wat moet ik dan doen oh wijze stoma?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef KoningStoma het volgende:
Omdat jij ze ze al op die site zelf geladen hebt. Als wij ze dan via deze site willen laden blokkeert de site waar jij ze vandaan hebt ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |