Klopt. En ik me maar vervelenquote:Op zondag 18 september 2011 18:32 schreef SoldMayor het volgende:
Het is sinds tijden niet meer zo rustig geweest hier.
Ik ben receptionist bij een bejaardentehuis, wist je toch welquote:
quote:
2 ms merkt je niet echt neequote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Parvus het volgende:
Ik had net even m'n xbox aangesloten op die nieuwe TV die ik hier laatst postte.. En had echt vieze input lag ineens (bij specs stond 2ms, wat je niet/nauwelijk zou moeten merken lijkt me?).
Kan het nog aan de instellingen ergens liggen? Of ben ik fucked?
Wou ik net posten.quote:
How you like it daddy?quote:
Sniff a little coke, take a little x, smoke a little weed, drink a little bit.quote:
Waarom de DM?quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Parvus het volgende:
[..]
Maar kan het dan nog ergens anders aan liggen?
Gewoon wennen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Parvus het volgende:
[..]
Maar kan het dan nog ergens anders aan liggen?
Ja jij was toch de TV expert?quote:
Nee maar het is wel echt teveel merkbaar, reageert alles behalve gelijk met de controller..quote:
Ik ben een expert in tv's en beeldschermen kopen jaquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sniff a little coke, take a little x, smoke a little weed, drink a little bit.
I need a girl that I can freak wit,
and wanna try shit, and ain't scared of a big dick.
And love to get her pussy licked,
by another bitch, cus I ain't drunk enough to do that.
Wat voor tv had je hiervoor?quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja jij was toch de TV expert?
[..]
Nee maar het is wel echt teveel merkbaar, reageert alles behalve gelijk met de controller..
Heb m'n xbox op 5 tv's gehad (van een gare ouwe Samsung tot deze nieuwe Philips) en het ging altijd goed, behalve bij deze.
Nigga please.quote:
Hmm morgen maar eens verder gaan danquote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nigga please.
En Dead Island wordt vetter en vetter als je verder bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |