Oui, even geruild voor 15.00-23.00..quote:Op zondag 18 september 2011 16:52 schreef Rossdale het volgende:
Nu nog op je werk Pieter? Andere shift?
minidisplay naar dvi? Wat is minidisplay?quote:Op zondag 18 september 2011 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
Damn, wil ik voor nieuwe scherm ff een minidisplay naar dvi halen bestel ik er per ongeluk 2
Schermaansluiting voor mac.quote:Op zondag 18 september 2011 17:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
minidisplay naar dvi? Wat is minidisplay?
Uh Apple, hello?quote:Op zondag 18 september 2011 17:32 schreef KoningStoma het volgende:
Oh.Waarom doen ze niet iets universeels op dat kreng?
Is universeelquote:Op zondag 18 september 2011 17:32 schreef KoningStoma het volgende:
Oh.Waarom doen ze niet iets universeels op dat kreng?
Klopt. En ik me maar vervelenquote:Op zondag 18 september 2011 18:32 schreef SoldMayor het volgende:
Het is sinds tijden niet meer zo rustig geweest hier.
Ik ben receptionist bij een bejaardentehuis, wist je toch welquote:
quote:
2 ms merkt je niet echt neequote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Parvus het volgende:
Ik had net even m'n xbox aangesloten op die nieuwe TV die ik hier laatst postte.. En had echt vieze input lag ineens (bij specs stond 2ms, wat je niet/nauwelijk zou moeten merken lijkt me?).
Kan het nog aan de instellingen ergens liggen? Of ben ik fucked?
Wou ik net posten.quote:
How you like it daddy?quote:
Sniff a little coke, take a little x, smoke a little weed, drink a little bit.quote:
Waarom de DM?quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Parvus het volgende:
[..]
Maar kan het dan nog ergens anders aan liggen?
Gewoon wennen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:41 schreef Parvus het volgende:
[..]
Maar kan het dan nog ergens anders aan liggen?
Ja jij was toch de TV expert?quote:
Nee maar het is wel echt teveel merkbaar, reageert alles behalve gelijk met de controller..quote:
Ik ben een expert in tv's en beeldschermen kopen jaquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sniff a little coke, take a little x, smoke a little weed, drink a little bit.
I need a girl that I can freak wit,
and wanna try shit, and ain't scared of a big dick.
And love to get her pussy licked,
by another bitch, cus I ain't drunk enough to do that.
Wat voor tv had je hiervoor?quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja jij was toch de TV expert?
[..]
Nee maar het is wel echt teveel merkbaar, reageert alles behalve gelijk met de controller..
Heb m'n xbox op 5 tv's gehad (van een gare ouwe Samsung tot deze nieuwe Philips) en het ging altijd goed, behalve bij deze.
Nigga please.quote:
Hmm morgen maar eens verder gaan danquote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nigga please.
En Dead Island wordt vetter en vetter als je verder bent.
Ja, kom Gears 3.quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Parvus het volgende:
Heb via instellingen iets van 'HD Natural Motion' uitgezet en heb nu geen (of iig niet te merken) lag meer
iemand knallen? hehe
Misschien, ligt eraan hoeveel euro's ik nog overheb na het kopen van MW3, Fifa 12 en Skyrimquote:
Hou op, nog een uur dan is het weer klaar... niks te doen de hele dag, ik heb al 5 afleveringen van "Herrie in het hotel" gekekenquote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je eigen nog aan het vervelen Piertje?
BAM! Tripje Suriname.quote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Misschien, ligt eraan hoeveel euro's ik nog overheb na het kopen van MW3, Fifa 12 en SkyrimEn ik ga in december/januari waarschijnlijk ook nog 4 weken op vakantie
Nou bekijk dit anders eens en dan weet je misschien wat we er aan gaan doenquote:Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou op, nog een uur dan is het weer klaar... niks te doen de hele dag, ik heb al 5 afleveringen van "Herrie in het hotel" gekeken
Filmen!quote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef Bozz187 het volgende:
loopt hier een kekke zwerver voor de deur.
en de hele tijd keihard SCHIJTEN SCHIJTEN te roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |