Lache om dat weer terug te zien! Vanavond/vannacht weer?quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou bekijk dit anders eens en dan weet je misschien wat we er aan gaan doen
Nee, naar Nieuw-Zeeland hopelijkquote:
Broki heet die tent! Waterkant 5c volgens Googlequote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef PierreTT het volgende:
Ik zal nog eens opzoeken hoe die tent heet waar ik het over had...
Uhm ja hangt er denk ik vanaf hoelaat ongeveerquote:Op zondag 18 september 2011 22:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lache om dat weer terug te zien! Vanavond/vannacht weer?
Ben rond kwart over a half 12 wel thuisquote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm ja hangt er denk ik vanaf hoelaat ongeveer
Ik en nelis haalt hem ook.quote:
Een tent die brokkie heet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Broki heet die tent! Waterkant 5c volgens GoogleNiet ver van het Torarica
Haha en maar schoonmaken jijquote:Op maandag 19 september 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
Kuthuisgenoten die even snel de xbox kapen en fifa demo gaan doen.
Fucking kut, die gasten zitten hier hele weekenden als ik weg ben fifa te doen waardoor ze nu veel beter zijn dan ik.quote:
lolquote:De levering zal bezorgd worden op
19-09-2011, tussen 13:53 en 16:53 uur.
quote:Op maandag 19 september 2011 09:31 schreef Parvus het volgende:
Ik sta vroeg op want ik kon vanaf 8:00 zien hoe laat iets bezorgd zou gaan worden.
[..]
lol
quote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben rond kwart over a half 12 wel thuis
zozo, vanaf 15:53 specifiekquote:Op maandag 19 september 2011 09:31 schreef Parvus het volgende:
Ik sta vroeg op want ik kon vanaf 8:00 zien hoe laat iets bezorgd zou gaan worden.
[..]
lol
Co-op championship doen? Lijkt me een erg vette feature worden. Samen voor één team rijdenquote:
Ik kan mijn verwarming niet aanzetten. De huisbaas heeft alles nog uit staan.quote:Op maandag 19 september 2011 10:52 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb zojuist de verwarming aangezet
quote:Op maandag 19 september 2011 10:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het was hier binnen 18 graden, en ik heb ook dubbelglas etc.quote:Op maandag 19 september 2011 11:27 schreef PierreTT het volgende:
Hier valt het ook mee, maar mijn huis is dan ook ultra-geisoleerd met overal dubbel glas. Vannacht was het wel verdomd koud ineens he, 9 graden ofzo
Ik ook wel als ik de cash flow heb na MW3 BF3 en Forza 4quote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik en nelis haalt hem ook.
En ken nog iemand die hem haalt.
Dus sowieso dan al 5 mensen voor een race.
Ooo 18 graden, dan trek ik een trui aanquote:Op maandag 19 september 2011 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het was hier binnen 18 graden, en ik heb ook dubbelglas etc.
Ik snap niet dat mensen dat doen, klinkt heel aantrekkelijk, maar als je met een arts erover gaat praten dan wil je het vervolgens nooit meer.quote:Op maandag 19 september 2011 11:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ook wel als ik de cash flow heb na MW3 BF3 en Forza 4Vandaag wel met clubgenoot gekeken naar 3 nachten in een kliniek slapen en 580e verdienen. Even hopen dat het niet met mijn tentamens valt
Dat heb ik niet eens gedaan XD maarja black ops had ik ook niet uigespeeld, en MW2 ook niet geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2011 12:00 schreef badboynova het volgende:
Ik ben klaar voor BF3, heb net deel 2 nu ook uitgespeeld
Ben er nooit geweest, maar weet wel waar het is.quote:Op maandag 19 september 2011 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ken je die tent in Paramaribo die ik eerder postte?
De sp heb ik voor mijn doen toch aardig rap uitgespeeld in 9 uur (waren ook wat lange pauzes tussen door)quote:Op maandag 19 september 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens gedaan XD maarja black ops had ik ook niet uigespeeld, en MW2 ook niet geloof ik.
Jezelf opgeven als testkonijn, dat is makkelijk geld verdienen inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat doen, klinkt heel aantrekkelijk, maar als je met een arts erover gaat praten dan wil je het vervolgens nooit meer.
Ik snap het ook niet, en dan achteraf zeiken dat ze iets hebben opgelopen. dan moet je ook niet zeikenquote:Op maandag 19 september 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat doen, klinkt heel aantrekkelijk, maar als je met een arts erover gaat praten dan wil je het vervolgens nooit meer.
Tja 580e voor 3 nachtjes daar hangen is makkelijk verdienen. Wat ik precies moet doen weet ik nog niet maar ik geen zieke dingen slikken om te kijken of ik het overleefquote:Op maandag 19 september 2011 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, en dan achteraf zeiken dat ze iets hebben opgelopen. dan moet je ook niet zeiken. En dan verdien je het ook gewoon
Ken wel iemand die het doet, beetje pilletjes uitproberen en 3 dagen ergens in een kliniek blijven
Je weet niet wat je doet, anders zou het onderzoek geen zin meer hebben.... Dat is het hem juist.quote:Op maandag 19 september 2011 12:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja 580e voor 3 nachtjes daar hangen is makkelijk verdienen. Wat ik precies moet doen weet ik nog niet maar ik geen zieke dingen slikken om te kijken of ik het overleef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
ken wel iemand die door zoiets tbc heeft overgehoudenquote:Op maandag 19 september 2011 12:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja 580e voor 3 nachtjes daar hangen is makkelijk verdienen. Wat ik precies moet doen weet ik nog niet maar ik geen zieke dingen slikken om te kijken of ik het overleef
quote:Op maandag 19 september 2011 12:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ken wel iemand die door zoiets tbc en 530e!!!! heeft overgehouden
Ik ken iemand die iemand kent die aan zoiets tbc heeft overgehouden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ken wel iemand die door zoiets tbc heeft overgehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |