I like youre stylequote:
Zeggen de vrouwtjes wel vaker, met mijn mannelijke borsthaar allesss.quote:
Mag ik me ook even vervelen?quote:
Ik heb hem even moeten traceren want je plaatje doet het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeggen de vrouwtjes wel vaker, met mijn mannelijke borsthaar allesss.
Check deze pic trouwens, ziet er best creepy uit terwijl het gewoon dat zeegras (oid) is:
[ afbeelding ]
Je hebt al 2 borsthaartjes?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeggen de vrouwtjes wel vaker, met mijn mannelijke borsthaar allesss.
Check deze pic trouwens, ziet er best creepy uit terwijl het gewoon dat zeegras (oid) is:
[ afbeelding ]
Nee joh, al een stuk of 10, misschien zelfs 15quote:
Nice, heb je ook zo een speciale kam?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee joh, al een stuk of 10, misschien zelfs 15![]()
![]()
Zo wil ik het laten groeienquote:
Geen Spec Ops doen met mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ga vanavond zuipen denk ik
Ja ik had gister tijd, maar toen was het alweer te laat blijkbaarquote:
Ok dan post ik ze nietquote:
Je was me voor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef KoningStoma het volgende:
Omdat jij ze ze al op die site zelf geladen hebt. Als wij ze dan via deze site willen laden blokkeert de site waar jij ze vandaan hebt ze.
Dus wat moet ik dan doen oh wijze stoma?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef KoningStoma het volgende:
Omdat jij ze ze al op die site zelf geladen hebt. Als wij ze dan via deze site willen laden blokkeert de site waar jij ze vandaan hebt ze.
Rechtermuisknop op het plaatje, afbeeldingslocatie kopiëren, [img]plakken[/img], et voila.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dus wat moet ik dan doen oh wijze stoma?
Opslaan en uploaden naar tinypic of een andere uploadsite.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dus wat moet ik dan doen oh wijze stoma?
Dat deed ik alquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op het plaatje, afbeeldingslocatie kopiëren, [ [url=plakken]afbeelding[/url] ], et voila.
Teveel moeitequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Opslaan en uploaden naar tinypic of een andere uploadsite.
Dat gebeurt áltijd automatisch in quotes...quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dat deed je niet, want als ik je quote krijg ik [URL=] te zien.
Oja..quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat gebeurt áltijd automatisch in quotes...
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:11 schreef Nikmans het volgende:
TS wil het negerzaad uit iemands vagina slurpen
Homie, wanneer wil je weer de straten van spec ops betreden.quote:
Nu?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Homie, wanneer wil je weer de straten van spec ops betreden.
Remde hij ook de hele tijd extreem hard voor bochten?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
Shit net zo'n irritante rossdale voor me in de file. Rijd de file net iets meer dan 20kmh. En dan niet tussen door gaan maar ook niet aan de kant gaan
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Remde hij ook de hele tijd extreem hard voor bochten?
haha nee, er zijn geen bochten op de A12quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet eens even geraped voor straf?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha nee, er zijn geen bochten op de A12![]()
ohja volgens mij was het een vrouw op die motor
Hoop je.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben aan het stuiteren dat ik morgen Gears 3 heb.
Hij komt als eerste bij mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hoop het voor de postbode.Anders zoek ik hem eventjes op!
Heb hem gebeld.quote:
net zo als al die postzakken die ze in je vierde week thuis bij jouw vondenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, maar ik heb 3 weken als postbezorger gewerkt, dus ze weten dat ik ze weet te vinden.
Je lijkt er in ieder geval wel meer op dan je vorige avatar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:56 schreef Kutstudent het volgende:
Net m'n xbox avatar even verandert. Wat een ellende.
Wat is deze?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zonet het meest achtelijk potje fifa ooit gespeeld tegen nelis.![]()
Gewoon 9-8in een wedstrijd van 2x 6 minuten
![]()
Ging helemaal nergens overquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zonet het meest achtelijk potje fifa ooit gespeeld tegen nelis.![]()
Gewoon 9-8in een wedstrijd van 2x 6 minuten
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Proberen te haten als je zelf te schijterig bent om je foto online te zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je lijkt er in ieder geval wel meer op dan je vorige avatar.
Ja dan weet je het welquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ging helemaal nergens over
Adebayor had voor nelis 6x gescoord.
Bij mij wijnaldum en strootman allebij 3x![]()
en nog wat andere tsjappies
Ja raar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:25 schreef KoningStoma het volgende:
Dinsdag officieel. In Nederland hoor je er inderdaad weinig over.
Nou dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hoop dat de MP er ook zo vet uitziet.
Oké! Morguh!quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:51 schreef tliciouz het volgende:
Goedemorgen, wakker worden zonnestraaltjes!
"zelfs met cod"quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou dat sowieso niet.
Net zoals bij Bad Company zag de single er beter uit dan de multi.
Dat is zelfs met cod.
Heb je m? Heb je m? Heb je m?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:43 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hoop dat de MP er ook zo vet uitziet.
Even wat eten en mijn vriendin van de Xbox trappen, dan doe ik wel meequote:Op zaterdag 17 september 2011 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand die BO, MW2 of FIFA wil spelen?
Primaquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Even wat eten en mijn vriendin van de Xbox trappen, dan doe ik wel mee
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Even wat eten en mijn vriendin van de Xbox trappen, dan doe ik wel mee
Heb net gelezen dat de postbodes vandaag gaan staken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:05 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb gewoon mijn wekker gezet op 12 uur, om te wachten op de postbode, die Gears 3 komt brengen. Dan weten jullie even hoe speciaal dat spel voor me is
ik heb net de post gehad, no worries stomaquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:15 schreef KoningStoma het volgende:
Ik las net nog dat ik de postbodes ga doorboren met staken
Hmm..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |