abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102098062
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:45 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Om 'jouw' theorie nog te voeden! Ik vind het nogal vergezocht, kan er dan ook niets mee.

http://www.nowtheendbegin(...)derground-bunker.htm

Btw, waarom is er bij de afgelopen alignement niets wezenlijks gebeurd op Aarde. En iets met aardbevingen om de 188 a 189 dagen theorie? Hoe staat het daarmee?
Zelf al gelezen?
  zondag 18 september 2011 @ 15:19:55 #52
157186 SoddimoKolehmainen
veni, vidi, vaginalis
pi_102098389
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:12 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Zelf al gelezen?
Ja.
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_102098715
http://www.earthwatcher.n(...)-oordeel-elenin.html

Deze ook even doorlezen, oordeel zelf maar.
  zondag 18 september 2011 @ 15:38:25 #54
157186 SoddimoKolehmainen
veni, vidi, vaginalis
pi_102099128
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:28 schreef Truthfinder7 het volgende:

Ok, leuk leesvoer. Maar wat denk je dat het voor zin heeft als de elite gaat schuilen ondergronds voor een aardbeving van minstens 12 op de schaal van Richter? Als je gelooft dat dat gaat gebeuren kun je nu beter nog maar even gaan genieten van het leven i.p.v. je tijd hier te verdoen.
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_102101916
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:28 schreef Truthfinder7 het volgende:

Kritiekloze herhaling van domme ouwe meuk.
pi_102102008
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef Truthfinder7 het volgende:
@AVerstraten, hoe zit het nou met Denver airport? je zou er toch uitgebreid op reageren?.
Maar ja als je het niet kan debunken lul je er gewoon overheen he :{

Ik heb al gereageerd, in diverse comments. Ik heb geen enkele verdere behoefte om in te gaan op het DIA-verhaal. Ik vind het absurd dat er een link gelegd wordt tussen komeet Elenin en het bezoek van Obama aan Denver. Degene die dat heeft bedacht is naar mijn mening niet goed bij zijn hoofd.

[ Bericht 9% gewijzigd door AVerstraten op 18-09-2011 17:04:38 ]
pi_102107737
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ah, daarom zie ik hem dus steeds slechter :')
Het ligt niet aan die 4 cm per jaar..Vogeltje is gewoon aan een brilletje toe.. :Y ;)
pi_102123748
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:39 schreef Daniel1976 het volgende:...

en beetje natuurkundige en astronoom had je 50 jaar geleden al kunnen melden dat als het ding uberhaupt bestaat, optie D de enige juiste is.

En optie E ? optie E is: Elenin blijft in de buurt van ons zonnestelsel de komende jaren, en er komen meer van die "kometen" naar ons toe uit de Kuiper Gordel. Kan dat volgens jou ?

quote:
Het is zo jammer. Eén van de grootste kenmerken van pseudowetenschap, is het gebrek aan wetenschappelijke kennis.
Tja, wat heeft de wetenschap ons toch veel kennis geleverd, zeg ... :{
pi_102128204
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef Bankfurt het volgende:
In welk opzicht bedoel je dit? Zonder wetenschap leefden we nog altijd grotten en droegen we nog berenvellen. De computer waarop jij en ik onze berichtjes tikken en op FOK plaatsen, was er zonder wetenschap niet geweest. Net zo min als de auto/bus/trein waarmee je iedere dag naar je werk/school gaat en weer terug. TV? Radio? Mobiele telefoon? Vergeet het maar.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  maandag 19 september 2011 @ 11:31:33 #60
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102133675
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 01:10 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

In welk opzicht bedoel je dit? Zonder wetenschap leefden we nog altijd grotten en droegen we nog berenvellen. De computer waarop jij en ik onze berichtjes tikken en op FOK plaatsen, was er zonder wetenschap niet geweest. Net zo min als de auto/bus/trein waarmee je iedere dag naar je werk/school gaat en weer terug. TV? Radio? Mobiele telefoon? Vergeet het maar.
Dat doet me denken aan al mijn moslim collega's die ook roepen dat je niets hebt aan wetenschap. Terwijl ze ondertussen spelen met hun samsung galaxy. :N

Peer-reviewed wetenschap heeft een zelfreinigend vermogen.
Zodat onder andere "vleeseters zijn egoistischer gekkies met vervalste onderzoeksresultaten" vanzelf na een tijdje door de mand vallen.
Waar de hoaxers vooral een soort van religieus blijken te zijn.
Wanneer je data presenteert die totaal niet strookt met de hoax, dan kun je het religieus gedrag waarnemen.
pi_102134760
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 01:10 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

In welk opzicht bedoel je dit?
Kijk naar het niveau waarop "wetenschappers" ons uitleg geven over Elenin: WAARDELOOS.

quote:
Zonder wetenschap leefden we nog altijd grotten en droegen we nog berenvellen. De computer waarop jij en ik onze berichtjes tikken en op FOK plaatsen, was er zonder wetenschap niet geweest.
De kwaliteit van de hedendaagse computerprodukten en -diensten behoren naar mening nog steeds tot het stenen tijdperk. Kijk wat een troep we steeds krijgen van Microsoft en al die andere koekebakkers. :{w

quote:
Net zo min als de auto/bus/trein waarmee je iedere dag naar je werk/school
19e eeuwse technologie;
files .. :')

en het openbaar vervoer is om te huilen. Vroeger in een tijd ZONDER computers, reden de treinen op tijd;

quote:
gaat en weer terug. TV? Radio?
gebruik ik niet meer.

quote:
Mobiele telefoon? Vergeet het maar.
Mobiele telefoon is een onding, het is een anti-techniek.
pi_102135570
Bankfurt, ooit gehoord van MT Keshe?
pi_102135995
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 12:16 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Kijk naar het niveau waarop "wetenschappers" ons uitleg geven over Elenin: WAARDELOOS.
Dat moet je even uitleggen. Alle beschikbare wetenschappelijke kennis over Elenin is gewoon netjes terug te vinden, veel ervan is in deze topicreeks ook besproken. Het is jammer dat het nogal ondergesneeuwd lijkt te raken door al die schreeuwerige filmpjes en andere flauwekul.

quote:
[..]

De kwaliteit van de hedendaagse computerprodukten en -diensten behoren naar mening nog steeds tot het stenen tijdperk. Kijk wat een troep we steeds krijgen van Microsoft en al die andere koekebakkers. :{w
Maar je maakt er maar wat graag gebruik van om je verhalen de wereld in te spuien.
Het kwaliteitsniveau loopt uiteen, zoals bij alle soorten producten. Maar wat jij stelt is nogal een belediging voor iedereen die zijn geld verdient met het maken van hard- en software.
quote:
[..]

19e eeuwse technologie;
files .. :')

en het openbaar vervoer is om te huilen. Vroeger in een tijd ZONDER computers, reden de treinen op tijd;
'Vroeger' reden er een paar treinen per dag. En ook toen ging er wel eens wat mis.
quote:
[..]

gebruik ik niet meer.

[..]

Mobiele telefoon is een onding, het is een anti-techniek.
Dat jij er nou niet mee overweg kan... Wederom een belediging voor iedereen die zijn geld verdient met deze technologie.
  maandag 19 september 2011 @ 14:01:03 #64
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102137527
quote:
13s.gif Op maandag 19 september 2011 13:04 schreef Balisto het volgende:

[..]

Dat moet je even uitleggen. Alle beschikbare wetenschappelijke kennis over Elenin is gewoon netjes terug te vinden, veel ervan is in deze topicreeks ook besproken. Het is jammer dat het nogal ondergesneeuwd lijkt te raken door al die schreeuwerige filmpjes en andere flauwekul.

[..]

In W&T is er een topic met alleen de nuchtere feiten over Elenin die niet worden ondergesneeuwd door schreeuwerige filmpjes en ander flauwekul , voor elk wat wils :)

Elenin, de nuchtere feiten
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 19 september 2011 @ 14:57:20 #65
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_102139086
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef Bankfurt het volgende:

Ga maar terug naar de natuur dan.
Vuur, kleren, schoenen, het wiel of een handbijl kun je al niet meer gebruiken.

Ik denk dat je het nog geen dag volhoud.

Wat heeft pseudowetenschap opgeleverd?
Behalve dan stof om uren/dagen/tot in lengte van jaren over te discuseren.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_102139541
Heb het gevoel dat Bankfurt nu even enorm loopt te trollen ... :{w . Ben ik er met open ogen ingetuind? :@

quote:
Wat heeft pseudowetenschap opgeleverd?
Behalve dan stof om uren/dagen/tot in lengte van jaren over te discuseren.
Doomscenario's! :P Houdt de mensen bezig, he? Niks leukers dan inspelen op de onderbuik gevoelens van de naievelingen.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  maandag 19 september 2011 @ 15:22:02 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102139850
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:13 schreef Maurice76 het volgende:
Doomscenario's! :P Houdt de mensen bezig, he? Niks leukers dan inspelen op de onderbuik gevoelens van de naievelingen.
Waar ze nu en dan eens iets bewaarheid word. ;)
The truth was in here.
  maandag 19 september 2011 @ 15:33:22 #68
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102140189
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Waar ze nu en dan eens iets bewaarheid word. ;)
Ja? Maak me gek, noem eens een voorbeeld
pi_102140232
Ja, ik moet het eerste ook nog tegenkomen.
pi_102141604
Pseudowetenschap heeft mij geleerd om blijven open te staan voor nieuwe ideeën die voor een of andere reden door de wetenschap achtergehouden worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loppe op 19-09-2011 16:46:23 ]
pi_102143726
Achtergehouden, ontkend of nog niet verkend.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_102143931
En wat heeft dat opgeleverd aan nieuwe inzichten?
pi_102144709
Dat er een eenheid kan komen tussen wetenschap en spiritualiteit.
pi_102146143
Kun je daar voorbeelden van geven?
pi_102148892
Ik heb onlangs iets gevonden van MT Keshe die die mogelijkheid dicht benaderd. Ook het werk van Haramein vind ik interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')