Zelf al gelezen?quote:Op zondag 18 september 2011 14:45 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Om 'jouw' theorie nog te voeden! Ik vind het nogal vergezocht, kan er dan ook niets mee.
http://www.nowtheendbegin(...)derground-bunker.htm
Btw, waarom is er bij de afgelopen alignement niets wezenlijks gebeurd op Aarde. En iets met aardbevingen om de 188 a 189 dagen theorie? Hoe staat het daarmee?
Ja.quote:
Ok, leuk leesvoer. Maar wat denk je dat het voor zin heeft als de elite gaat schuilen ondergronds voor een aardbeving van minstens 12 op de schaal van Richter? Als je gelooft dat dat gaat gebeuren kun je nu beter nog maar even gaan genieten van het leven i.p.v. je tijd hier te verdoen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:28 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.earthwatcher.n(...)-oordeel-elenin.html
Deze ook even doorlezen, oordeel zelf maar.
Kritiekloze herhaling van domme ouwe meuk.quote:Op zondag 18 september 2011 15:28 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.earthwatcher.n(...)-oordeel-elenin.html
Deze ook even doorlezen, oordeel zelf maar.
Ik heb al gereageerd, in diverse comments. Ik heb geen enkele verdere behoefte om in te gaan op het DIA-verhaal. Ik vind het absurd dat er een link gelegd wordt tussen komeet Elenin en het bezoek van Obama aan Denver. Degene die dat heeft bedacht is naar mijn mening niet goed bij zijn hoofd.quote:Op zondag 18 september 2011 14:32 schreef Truthfinder7 het volgende:
@AVerstraten, hoe zit het nou met Denver airport? je zou er toch uitgebreid op reageren?.
Maar ja als je het niet kan debunken lul je er gewoon overheen he
Het ligt niet aan die 4 cm per jaar..Vogeltje is gewoon aan een brilletje toe..quote:Op zondag 18 september 2011 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, daarom zie ik hem dus steeds slechter
En optie E ? optie E is: Elenin blijft in de buurt van ons zonnestelsel de komende jaren, en er komen meer van die "kometen" naar ons toe uit de Kuiper Gordel. Kan dat volgens jou ?quote:Op zondag 18 september 2011 11:39 schreef Daniel1976 het volgende:...
en beetje natuurkundige en astronoom had je 50 jaar geleden al kunnen melden dat als het ding uberhaupt bestaat, optie D de enige juiste is.
Tja, wat heeft de wetenschap ons toch veel kennis geleverd, zeg ...quote:Het is zo jammer. Eén van de grootste kenmerken van pseudowetenschap, is het gebrek aan wetenschappelijke kennis.
In welk opzicht bedoel je dit? Zonder wetenschap leefden we nog altijd grotten en droegen we nog berenvellen. De computer waarop jij en ik onze berichtjes tikken en op FOK plaatsen, was er zonder wetenschap niet geweest. Net zo min als de auto/bus/trein waarmee je iedere dag naar je werk/school gaat en weer terug. TV? Radio? Mobiele telefoon? Vergeet het maar.quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef Bankfurt het volgende:
Tja, wat heeft de wetenschap ons toch veel kennis geleverd, zeg ...
Dat doet me denken aan al mijn moslim collega's die ook roepen dat je niets hebt aan wetenschap. Terwijl ze ondertussen spelen met hun samsung galaxy.quote:Op maandag 19 september 2011 01:10 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
In welk opzicht bedoel je dit? Zonder wetenschap leefden we nog altijd grotten en droegen we nog berenvellen. De computer waarop jij en ik onze berichtjes tikken en op FOK plaatsen, was er zonder wetenschap niet geweest. Net zo min als de auto/bus/trein waarmee je iedere dag naar je werk/school gaat en weer terug. TV? Radio? Mobiele telefoon? Vergeet het maar.
Kijk naar het niveau waarop "wetenschappers" ons uitleg geven over Elenin: WAARDELOOS.quote:Op maandag 19 september 2011 01:10 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
In welk opzicht bedoel je dit?
De kwaliteit van de hedendaagse computerprodukten en -diensten behoren naar mening nog steeds tot het stenen tijdperk. Kijk wat een troep we steeds krijgen van Microsoft en al die andere koekebakkers.quote:Zonder wetenschap leefden we nog altijd grotten en droegen we nog berenvellen. De computer waarop jij en ik onze berichtjes tikken en op FOK plaatsen, was er zonder wetenschap niet geweest.
19e eeuwse technologie;quote:Net zo min als de auto/bus/trein waarmee je iedere dag naar je werk/school
gebruik ik niet meer.quote:gaat en weer terug. TV? Radio?
Mobiele telefoon is een onding, het is een anti-techniek.quote:Mobiele telefoon? Vergeet het maar.
Dat moet je even uitleggen. Alle beschikbare wetenschappelijke kennis over Elenin is gewoon netjes terug te vinden, veel ervan is in deze topicreeks ook besproken. Het is jammer dat het nogal ondergesneeuwd lijkt te raken door al die schreeuwerige filmpjes en andere flauwekul.quote:Op maandag 19 september 2011 12:16 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kijk naar het niveau waarop "wetenschappers" ons uitleg geven over Elenin: WAARDELOOS.
Maar je maakt er maar wat graag gebruik van om je verhalen de wereld in te spuien.quote:[..]
De kwaliteit van de hedendaagse computerprodukten en -diensten behoren naar mening nog steeds tot het stenen tijdperk. Kijk wat een troep we steeds krijgen van Microsoft en al die andere koekebakkers.
'Vroeger' reden er een paar treinen per dag. En ook toen ging er wel eens wat mis.quote:[..]
19e eeuwse technologie;
files ..![]()
en het openbaar vervoer is om te huilen. Vroeger in een tijd ZONDER computers, reden de treinen op tijd;
Dat jij er nou niet mee overweg kan... Wederom een belediging voor iedereen die zijn geld verdient met deze technologie.quote:[..]
gebruik ik niet meer.
[..]
Mobiele telefoon is een onding, het is een anti-techniek.
In W&T is er een topic met alleen de nuchtere feiten over Elenin die niet worden ondergesneeuwd door schreeuwerige filmpjes en ander flauwekul , voor elk wat wilsquote:Op maandag 19 september 2011 13:04 schreef Balisto het volgende:
[..]
Dat moet je even uitleggen. Alle beschikbare wetenschappelijke kennis over Elenin is gewoon netjes terug te vinden, veel ervan is in deze topicreeks ook besproken. Het is jammer dat het nogal ondergesneeuwd lijkt te raken door al die schreeuwerige filmpjes en andere flauwekul.
[..]
Ga maar terug naar de natuur dan.quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef Bankfurt het volgende:
Tja, wat heeft de wetenschap ons toch veel kennis geleverd, zeg ...
Doomscenario's!quote:Wat heeft pseudowetenschap opgeleverd?
Behalve dan stof om uren/dagen/tot in lengte van jaren over te discuseren.
Waar ze nu en dan eens iets bewaarheid word.quote:Op maandag 19 september 2011 15:13 schreef Maurice76 het volgende:
Doomscenario's!Houdt de mensen bezig, he? Niks leukers dan inspelen op de onderbuik gevoelens van de naievelingen.
Ja? Maak me gek, noem eens een voorbeeldquote:Op maandag 19 september 2011 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar ze nu en dan eens iets bewaarheid word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |