Sommige mensen hebben volgens mij het idee dat je alleen met de auto ergens kunt komen en gruwen al bij het idee dat ze tussen andere mensen in de bus/trein plaats moeten nemen. Ik snap dat wel, zeker als je nooit hebt gestudeerd en dus geen of amper ervaring met het OV hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:48 schreef Hexagon het volgende:
Voor je werk is het vooral relevant als je een buitendienstfunctie hebt
Als je de hele dag in een kantoor zit dan maakt het echt geen donder uit
Onzinargument. Ik zie het net als een zwemdiploma. Sommigen hebben het niet zo snel nodig, maar als je niet kunt zwemmen maak je het jezelf wel moeilijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:15 schreef Karina het volgende:
Als je het niet nodig hebt, dan is het toch geen probleem? Ik ken ook wel een paar mensen zonder rijbewijs, een stel bijvoorbeeld, allebei geen rijbewijs, die doen alles met de trein/bus/metro, etc.
En ik denk ook dat je er gewoon aan gewend raakt, dan maakt het je ook verder geen moer uit. En als je uitgaat kun je in ieder geval nooit de BOB zijn, dat scheelt
Ik heb zelf wel een rijbewijs, maar binnen de stad doe ik alles met OV.
Aan niet kunnen zwemmen ga je in essentie gewoon dood als je pech hebt. Je kunt altijd en overal onverhoopt in het water terecht komen. En mensen die niet kunnen zwemmen verzuipen, vaak door paniek, ook in het meest ondiepe water. Die vlieger gaat niet op voor autorijden. Als je niet kunt rijden, ga je of niet in een auto zitten, of je laat iemand anders rijden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Onzinargument. Ik zie het net als een zwemdiploma. Sommigen hebben het niet zo snel nodig, maar als je niet kunt zwemmen maak je het jezelf wel moeilijk.
De kans dat je je zwemcapaciteiten ooit nodig hebt is waarschijnlijk kleiner dan je rijcapaciteiten. Waarom zou je zo afhankelijk van anderen willen zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Aan niet kunnen zwemmen ga je in essentie gewoon dood als je pech hebt. Je kunt altijd en overal onverhoopt in het water terecht komen. En mensen die niet kunnen zwemmen verzuipen, vaak door paniek, ook in het meest ondiepe water. Die vlieger gaat niet op voor autorijden. Als je niet kunt rijden, ga je of niet in een auto zitten, of je laat iemand anders rijden.
In ons geval is de kans dat we dood gaan met rijbewijs waarschijnlijk zelfs groterquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Aan niet kunnen zwemmen ga je in essentie gewoon dood als je pech hebt. Je kunt altijd en overal onverhoopt in het water terecht komen. En mensen die niet kunnen zwemmen verzuipen, vaak door paniek, ook in het meest ondiepe water. Die vlieger gaat niet op voor autorijden. Als je niet kunt rijden, ga je of niet in een auto zitten, of je laat iemand anders rijden.
Welke anderen dan? Ik heb mijn rijbewijs, maar geen auto en doe alles met het OV of bij uitzondering met taxi. Works like a charm.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De kans dat je je zwemcapaciteiten ooit nodig hebt is waarschijnlijk kleiner dan je rijcapaciteiten. Waarom zou je zo afhankelijk van anderen willen zijn?
Ach ik zou ook best een rijbewijs willen hebben hoor. Maar het zit er niet in helaas.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De kans dat je je zwemcapaciteiten ooit nodig hebt is waarschijnlijk kleiner dan je rijcapaciteiten. Waarom zou je zo afhankelijk van anderen willen zijn?
Dat is stiekem wel een reden dat ik steeds zak. Omdat ik van mezelf enigszins dromerig en onhandig ben, zie ik mezelf ook niet echt met een rijbewijs. Ik ben ergens ook bang om even niet op te letten en een groepje overstekende kinderen te scheppen ofzo..quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In ons geval is de kans dat we dood gaan met rijbewijs waarschijnlijk zelfs groter
Ik ben 28quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat is stiekem wel een reden dat ik steeds zak. Omdat ik van mezelf enigszins dromerig en onhandig ben, zie ik mezelf ook niet echt met een rijbewijs. Ik ben ergens ook bang om even niet op te letten en een groepje overstekende kinderen te scheppen ofzo..
Terwijl mijn laatste instructeur altijd zei dat hij zo zijn auto aan me uit zou lenen, als ik ontspannen was, en dat was ik bij hem, dan reed ik eigenlijk best goed..
Hoe oud ben je eigenlijk btw?
Het plezier van autorijden onderkennenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:06 schreef Antaris het volgende:
Als je geen auto nodig hebt moet je m ook nooit aanschaffen.
Puur weggegooid geld. Of je moet een auto kopen die meer waard wordt i.p.v. minder.
Hey!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef PolkaDots het volgende:
Ach.. beter geen rijbewijs dan een man die zijn auto vreselijk belangrijk vindt.
Je kunt tijdens ook niks drinken en naderhand nog 'even' bij één van beide thuis nog wat drinkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
want als je een date hebt, dan drink je toch meestal wel wat
Ja ripley maar jij woont in a'dam. Hier in brabant is alles anders, daar is OV traag en kut als je iets op tijd wilt bereiken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welke anderen dan? Ik heb mijn rijbewijs, maar geen auto en doe alles met het OV of bij uitzondering met taxi. Works like a charm.
Daarnaast kan het me echt geen moer schelen of een man een auto of rijbewijs heeft. Ik denk dat TS het gebruikt als een excuus om niet te daten of als excuus waarom het niet lukt met de vrouwtjes.
Dus nooit gezellige uitstapjes. Bij mensen op bezoek. Makkelijk boodschappen doen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:29 schreef MarMar het volgende:
Mijn man heeft geen rijbewijs en hij plast (helaas) ook niet zittend.. Zelf heb ik ook geen rijbewijs.
Ik zie niet in hoe het wel of niet hebben van een rijbewijs belangrijk is voor het wel of niet leuk vinden van de persoon? Tenzij je valt op oppervlakkige mensen.. dat kan natuurlijk.
Want uitstapjes en bij mensen op bezoek kan alleen maar met de autoquote:Op zondag 18 september 2011 11:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dus nooit gezellige uitstapjes. Bij mensen op bezoek. Makkelijk boodschappen doen.
Gezellig leven dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |