quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
was ook geen klacht aan jouw adresquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:09 schreef Anne het volgende:
Mja. Ik ben aan het werk en ik heb het nu wel druk-druk.
Volgens mij zijn we niet de enige die het recht hebben om een SC te openen wel?
ook jij had hem kunnen makenquote:
we staan op de vluchtstrook van de oprit, gaan zo rijden, zelfde route als die ik 's ochtends neem, en daarna mag ik hetzelfde stuk weer terug op de motorquote:
File dus? Heen naar de zaak bedoel ik dan..quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
we staan op de vluchtstrook van de oprit, gaan zo rijden, zelfde route als die ik 's ochtends neem, en daarna mag ik hetzelfde stuk weer terug op de motor
Broem broem!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
we staan op de vluchtstrook van de oprit, gaan zo rijden, zelfde route als die ik 's ochtends neem, en daarna mag ik hetzelfde stuk weer terug op de motor
En toch is ze wel liefquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:24 schreef Anne het volgende:
Ik dacht SD ff te verrassen door naar zijn werk te rijden, maar ik kon het niet vinden![]()
.
Dus nu zit ik weer braaf thuis op de bank.
Je had 'm toch kunnen bellen? Jajajajaja, ik dacht dat het al vet laat was aangezien de zon al onder ging dus dacht op een gegeven moment dat ie allang richting huis was, ik kon niet zomaar stoppen, ik had het inmiddels een beetje fris en ik had ook geen zin meer om te zoeken.
Ik moest best wel lachen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:24 schreef Anne het volgende:
Ik dacht SD ff te verrassen door naar zijn werk te rijden, maar ik kon het niet vinden![]()
.
Dus nu zit ik weer braaf thuis op de bank.
Je had 'm toch kunnen bellen? Jajajajaja, ik dacht dat het al vet laat was aangezien de zon al onder ging dus dacht op een gegeven moment dat ie allang richting huis was, ik kon niet zomaar stoppen, ik had het inmiddels een beetje fris en ik had ook geen zin meer om te zoeken.
hm....quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:01 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb serieus geen idee waar ze nou wél geweest is
Natte droom gehad?quote:
Okee, houden zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef blup het volgende:
[..]
Nee, ik ben opgelucht dat je geen idee hebt waar ze wel was.![]()
Patiënce ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb geen leuke PC-spelletjes
Hmm dan ga ik wel Age of Empires spelen.quote:
Yup, 5 minuutjes verder en je bent bij de goede afslagquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:14 schreef Anne het volgende:
Ik had dus nog een stukkie moeten doorrijden voordat ik besloot om te draaien en naar huis te gaan.
klinkt saai.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik wel Age of Empires spelen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yup, 5 minuutjes verder en je bent bij de goede afslag
Damn, werk je zo'n eind weg?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yup, 5 minuutjes verder en je bent bij de goede afslag
Hoe noemt het station op welkgeen ik moet afstemmen teneinde dit te kunnen zien?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zometeen Top Gear. Hopen dat er een leuke aflevering is.
Over het algemeen noemt men het Veronica.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe noemt het station op welkgeen ik moet afstemmen teneinde dit te kunnen zien?
Heb je wel tv dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:31 schreef Barcaconia het volgende:
Spijtig, daar beschik ik geenszins over.
Jazeker, 88" led tv JONGUH!quote:
quote:De Ayapaneco taal is een indianentaal en één van die bedreigde talen. Het overleefde de Spaanse inval, oorlogen, revoluties, overstromingen en hongersnoden. Maar nu dreigt de taal door een ruzie te verdwijnen, voordat hij ooit is vastgelegd. Er zijn nog maar twee mensen die vloeiend Ayapaneco kunnen spreken, en zij weigeren met elkaar te praten.
Ik stel twitteren voor.quote:
Zeg wat?quote:
in den bels hebben ze naast datalimiet ook nog maar 3 tv zendersquote:
Half uurtje (35 min.) rijden, en mijn km's worden betaaldquote:
maar 4quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:09 schreef Anne het volgende:
Ik heb alweer een cadeaubon van Bol.com bijeen gespaard. Nu hebben we er 4.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:44 schreef lipje het volgende:
[..]
maar 4
(spaar jij ze bij de Nipo)
ik ken dat een tijdje niets en dan in een keer een boel. Ik heb een tijdje webmeter gedaan, dat was lekker cashenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat deed ik vroegah ook. Nou niet meer. Ik kreeg op een gegeven moment niks meer van ze.
Geweldig dat zo'n oud hok nog gewoon zijn rondje draait. Waarschijnlijk ook al meer stads kilometers op de klok dan goed kan zijn..quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef Dingest het volgende:
Vanavond trouwens in een iets van 18 jaar oude Fiesta gereden om pizza's te bezorgen voor een avondje, wat een baggerdingHelft van de knopjes was afgebroken of deed het niet, een zijruitje was vervangen door karton, de tank was nagenoeg leeg, de lichtzoemer was luider dan de claxon, de kleppen tikten als een malle, de ruitenwissers waren verlept en die 1.1 motor valt best waardeloos te noemen eigenlijk
![]()
Wel een prima Carbage Run-wagen
Goedemorgen.quote:
88 inch?quote:
Stiekem tochquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
88 inch?
of stiekem toch gewoon een 82cm
Tevens een goedemorgen vanaf een italiaans terras met een heerlijk ochtend zonnetje en reeds een graad of 23. :p
Helaas wel de laatste dag, morgen weer naar de herfst in Nederland
puik planquote:
prop je nog wat zomer in je koffer?quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
88 inch?
of stiekem toch gewoon een 82cm
Tevens een goedemorgen vanaf een italiaans terras met een heerlijk ochtend zonnetje en reeds een graad of 23. :p
Helaas wel de laatste dag, morgen weer naar de herfst in Nederland
wat een tekst.... zoek de spelvaudtenquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/478324895
Ook leuk.
heb je wel het juiste mailadres daar staan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:51 schreef Anne het volgende:
Bah. Dat "mail mijn pagina" van Intomart werkt heul niet.
Jawel, daar is een keer een enerverend topic over geweest.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:50 schreef lipje het volgende:
[..]
wat een tekst.... zoek de spelvaudtenenne LPG en DIESEL gaan niet goed samen
Plus dat dat ding ook niet uit 2002 isquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:50 schreef lipje het volgende:
[..]
wat een tekst.... zoek de spelvaudtenenne LPG en DIESEL gaan niet goed samen
Jep en Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:00 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je wel het juiste mailadres daar staan?
enne de afzender is veranderd naar panel.intomarkt@gfk.nl
staat die niet in je spambox?
overigens KAN het wel, maar dan ben je wel het hele blok aan het verbouwenquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jawel, daar is een keer een enerverend topic over geweest.
doet ie t welquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:07 schreef Anne het volgende:
Ah. 20 minuten later krijg ik hem ineens 2x.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:19 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maar eens vliegdingetjes bekijken
mailtje versturen dus..quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:13 schreef Anne het volgende:
Ja. Alleen, ik ben daar dus wel lid, blijkbaar. Maar ontvang dus geen vragenlijsten meer.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:19 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maar eens vliegdingetjes bekijken
Dat gaat idd nog wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Half uurtje (35 min.) rijden, en mijn km's worden betaald
Het is 60 km waarvan 55 km snelweg, en ik rijd iig de heenweg meestal filevrij. Als ik dagdienst heb pak ik de motor, en nachtdiensten met de auto, omdat ik anders klaarwakker ben als ik thuiskom. Op de motor houd ik nog geld over aan mijn km's ook trouwensquote:
ah dus je mag voortaan naar de Marskramerquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij de Blokker werken en niet weten wat een zeem is
Hm ja, te doen, maar ideaal is anders denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is 60 km waarvan 55 km snelweg, en ik rijd iig de heenweg meestal filevrij. Als ik dagdienst heb pak ik de motor, en nachtdiensten met de auto, omdat ik anders klaarwakker ben als ik thuiskom. Op de motor houd ik nog geld over aan mijn km's ook trouwens
Ach ik heb weer een goede zeem.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:15 schreef lipje het volgende:
[..]
ah dus je mag voortaan naar de Marskramer
ik heb vieze ruiten. Kom jij ze schoonmaken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach ik heb weer een goede zeem.
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:33 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb vieze ruiten. Kom jij ze schoonmaken?
Mijn snelheidsmeter gaat ook maar tot 160. Toevallig vanmiddag nog even getest: hij loopt de teller uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/484307776
Ook echt een snelheidsmeter tot 160zelfkennis
klopt idd, vroegah woonde ik 15 km bij mijn werk vandaan, dat is ook in de winter prima op de motor te doen, maar ik zie 60 km enkele reis in de sneeuw niet helemaal zitten op de brommert. Vandaar ook de aanschaf van de ZXquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm ja, te doen, maar ideaal is anders denk ik.
Veel te hoogquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/484307776
Ook echt een snelheidsmeter tot 160zelfkennis
Haha prachtig. Toen kon dat nog. Nu heeft bijna elke middenklasser een teller tot 260 ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn snelheidsmeter gaat ook maar tot 160. Toevallig vanmiddag nog even getest: hij loopt de teller uit.
Toen? Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha prachtig. Toen kon dat nog. Nu heeft bijna elke middenklasser een teller tot 260 ofzo.
Ik heb het zelf over oude auto's, 30-40 jaar oud.quote:
Mijn auto is anderhalf jaar oud.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb het zelf over oude auto's, 30-40 jaar oud.
Wat de neuk is dat voor'n ding dan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn auto is anderhalf jaar oud.
It's an all-American classic!quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat voor'n ding dan.
Een Chevrolet!quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
It's an all-American classic!
Chevrolet Spark?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
It's an all-American classic!
quote:
Dankje. Ik voel me een stuk beter nuquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Aahzo.
Sorry voor het beledigen.
Een Spark met een Jeep vergelijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dankje. Ik voel me een stuk beter nu
Elektrische voertuigenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een Spark met een Jeep vergelijken
Wat dacht ik.
De Spark is een opgewaardeerde brommobiel, echt niet elektrisch.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Elektrische voertuigen
Hoe meer roet en zwarte zooi er uit de uitlaat komt, hoe leuker het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Klikken op eigen risicoKlikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Waarschijnlijk zijn ze bang dat er plaatdelen weg vliegen als je harder gaatquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tijd geleden voor mijn werk 300km gereden in een Ypsilon 4-cyl uit 2007 ofzo.
Ik had achteraf gezien beter kunnen gaan kruipen, wat een rotding. En boven de 130km/u ging een lampje branden en lawaai maken met 'Excessive speed'.
Dat Lancia zo ver kon zakken na de jaren '80.
Waarom haal je je dashboard uit elkaar?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga mijn dashboard weer in elkaar zetten en schoonmaken.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
Hem kennende; om de binnenkant te poetsen
Nee, ik heb 2 schuiven met kabels en de kabels heb ik ooit omgedraaid. Dus koud/warm was voor boven/beneden en andersom. Die heb ik nu even omgedraaid.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
Hem kennende; om de binnenkant te poetsen
Dus toch de binnenkant gepoetstquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 schuiven met kabels en de kabels heb ik ooit omgedraaid. Dus koud/warm was voor boven/beneden en andersom. Die heb ik nu even omgedraaid.
En toen van de gelegenheid gebruikt gemaakt om wat schoon te maken, fucking vies allemaal.
Het is tegenwoordig bijna een daily.
Een beetje.quote:
Mijn eigen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:21 schreef Barcaconia het volgende:
welke had je het dashboard uit dan?
Wie had dat ding ook alweer op fok?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef Paladijn het volgende:
Ik zat aan een witte mietsoeboeshie met spoilert te denken
Dat moet je Lexxx vragen, die mocht een foto van zijn auto niet plaatsen omdat hij dan niet langer anoniem was met de naamstickers in beeldquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wie had dat ding ook alweer op fok?
Want BMW-eigenaren schreeuwen het altijd rond?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
Het is een Opel, anders had ie het allang gezegd [ afbeelding ]
Begint met de O en komt uit friesland.. en hij heeft de gouden pet 2009 of 2010 gewonnenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat moet je Lexxx vragen, die mocht een foto van zijn auto niet plaatsen omdat hij dan niet langer anoniem was met de naamstickers in beeld
Was hij niet tegelzetter of zoiets?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef invine het volgende:
[..]
Begint met de O en komt uit friesland.. en hij heeft de gouden pet 2009 of 2010 gewonnen
misschien moeten we wat zuurstof naar friesland sturen, teneinde de hersenbeschadiging te stoppen bij de inwonersquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef invine het volgende:
[..]
Begint met de O en komt uit friesland.. en hij heeft de gouden pet 2009 of 2010 gewonnen
die gaan nog redelijk. en dat excessive speed is een optie.. soort van waarschuwing tegen snelheidsovertredingen. Kan je gelukkig ook uitzettenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tijd geleden voor mijn werk 300km gereden in een Ypsilon 4-cyl uit 2007 ofzo.
Ik had achteraf gezien beter kunnen gaan kruipen, wat een rotding. En boven de 130km/u ging een lampje branden en lawaai maken met 'Excessive speed'.
Dat Lancia zo ver kon zakken na de jaren '80.
Nee, die lopen er niet omheen te draaien, bang dat ze gebasht wordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Want BMW-eigenaren schreeuwen het altijd rond?
Ga je zo'n ding kopen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef lipje het volgende:
Rondleiding bij de Toyotadealert gehad
Hahaha nou ja als je mij een Opelrijder vindtquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, die lopen er niet omheen te draaien, bang dat ze gebasht worden
Nee, je draait eromheen en laat ruimte voor speculatie, en dat gebeurt dan dus ookquote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha nou ja als je mij een Opelrijder vindt![]()
Dan geef ik kennelijk wel verkeerde signalen af
Kewl, ben je daar geweest?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef lipje het volgende:
[..]
nee ik hou het bij de roestbakken
Ja bedrijfsuitjequote:
dan neem ik er ook een, maar dan zonder suikerquote:
ga je ook rond met de pot?quote:Op zondag 18 september 2011 11:47 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga nog een pot zetten, zonder suiker.
koffie rondbrengen is ook werkquote:
Nokia? Duurzaam als wat, qua software echter klote.quote:Op zondag 18 september 2011 12:14 schreef Barcaconia het volgende:
Even een nieuwe telefoon kopen. 3de binnen een jaar tijdEerste door de wasmachine, 2de is een kutding dus nu weer een nieuwe. Wat zal ik eens aanschaffen
Beide telefoons van eerder dit jaar waren Nokia.quote:Op zondag 18 september 2011 12:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nokia? Duurzaam als wat, qua software echter klote.
Net wat je wilt.
een goudenquote:Op zondag 18 september 2011 12:14 schreef Barcaconia het volgende:
Even een nieuwe telefoon kopen. 3de binnen een jaar tijdEerste door de wasmachine, 2de is een kutding dus nu weer een nieuwe. Wat zal ik eens aanschaffen
Chef!quote:
Ja, alleen een beetje uit de buurtquote:Op zondag 18 september 2011 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Ja bedrijfsuitje
Is wel leuk om er een keer heen te gaan
Zoek een toestel met een uitklap/schuifbaar toetsenbordje voor je SMSjes.. waarom heb je geen interwebz trouwens? scheelt je een bom duiten aan SMS kosten in de maand.quote:Op zondag 18 september 2011 12:14 schreef Barcaconia het volgende:
als het maar geen htc desire z is, die heb ik nu van het werk.quote:Op zondag 18 september 2011 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, alleen een beetje uit de buurt
[..]
Zoek een toestel met een uitklap/schuifbaar toetsenbordje voor je SMSjes..
Ik ben nog steeds wel blij met mijn Sony Ericsson, weinig problemen mee tot nu toe, en mijn foon heeft zo nu en dan best wat te verdurenquote:Op zondag 18 september 2011 12:51 schreef densmee het volgende:
[..]
als het maar geen htc desire z is, die heb ik nu van het werk.
wat een onstabiele kuttelefoon, valt meerdere keren per dag uit.
hiervoor had ik een Nokia N97, die heb ik altijd bij gehad tijdens het werk en dat wil toch heel wat zeggen wil hij dat overleven.quote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel blij met mijn Sony Ericsson, weinig problemen mee tot nu toe, en mijn foon heeft zo nu en dan best wat te verduren
Ligt aan welke os je draait. HTC met Windows Mobilequote:Op zondag 18 september 2011 12:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben erg tevreden met mijn HTC,
En dat heeft HTC dan weer niet.quote:Op zondag 18 september 2011 12:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En gezien je historie is robuustheid geen onnodige luxe.
Exactquote:Op zondag 18 september 2011 12:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En gezien je historie is robuustheid geen onnodige luxe.
Als je hem tegen de muur smijt gaat ie kapot jaquote:
Er gaat nieuwe Windows Mobile naar de nieuwere Nokia's ipv Symbian.quote:Op zondag 18 september 2011 12:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt aan welke os je draait. HTC met Windows Mobile. Sowieso... Windows Mobile
![]()
.
Whehe, screwed.quote:Op zondag 18 september 2011 12:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Er gaat nieuwe Windows Mobile naar de nieuwere Nokia's ipv Symbian.
Die zal vast ook stevig zijn. Heb er altijd een hoesje omheen, al is 'ie al 2 keer op steen gevallenquote:Op zondag 18 september 2011 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat niet om de body. Het gaat om het scherm.
Heb ik nu ook op mijn nokia c6, maar dat ding is zo slechte kwaliteit dat de alu body daar ook weinig meer aan helpt. Eigenlijk iedere keer als ik hem uit mijn broekzak haal is de toetsblokkering er af en heb ik een heel ander homescreen, 5 mensen gebeld, 2 uur op internet gezeten etc. Daarnaast typt het ding kut, is de schermdraaifunctie matig, de menu's zijn lastig etc. Vorige versie van symbian was veel beter.quote:
aluminium folie ja, of dat iets beschermtquote:
Haha wat ben ik blij dat ik naar HTC ben overgestaptquote:Op zondag 18 september 2011 13:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb ik nu ook op mijn nokia c6, maar dat ding is zo slechte kwaliteit dat de alu body daar ook weinig meer aan helpt. Eigenlijk iedere keer als ik hem uit mijn broekzak haal is de toetsblokkering er af en heb ik een heel ander homescreen, 5 mensen gebeld, 2 uur op internet gezeten etc. Daarnaast typt het ding kut, is de schermdraaifunctie matig, de menu's zijn lastig etc. Vorige versie van symbian was veel beter.
Uit 1 deel, dat wel.quote:Op zondag 18 september 2011 13:02 schreef densmee het volgende:
[..]
aluminium folie ja, of dat iets beschermt
Dustproof en waterresistant staat op de site. Ik denk dat je zoiets als die pic dus niet te vaak/lang moet doenquote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Anne het volgende:
Hoax? Of is ie echt waterdicht?.
[ afbeelding ]
Staat wel koel in de kroeg.quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dustproof en waterresistant staat op de site. Ik denk dat je zoiets als die pic dus niet te vaak/lang moet doen
Mwah, bellen, smsen etc, het is gewoon irritant en ik wil wel op internet kunnen als het nodig is. Ik moet gewoon een andere telefoon en dit ding een flinke trap na geven.quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kun je dat niet uitzetten dan? Gewoon je toegangspunten 'verneuken' met foute data.
En echt niet hè. Al moet je natuurlijk niet met je telefoon gooien, maar toch:quote:Op zondag 18 september 2011 13:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die zal vast ook stevig zijn. Heb er altijd een hoesje omheen, al is 'ie al 2 keer op steen gevallen
Bij HTC/Android kun je 3g gewoon met een simpel knopje aan/uit zettenquote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mwah, bellen, smsen etc, het is gewoon irritant en ik wil wel op internet kunnen als het nodig is. Ik moet gewoon een andere telefoon en dit ding een flinke trap na geven.
Da's weer een uiterstequote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Anne het volgende:
[..]
En echt niet hè. Al moet je natuurlijk niet met je telefoon gooien, maar toch:
[ afbeelding ]
Hij doet het overigens wel nog gewoon, inclusief touchscreen. Maar het is zo lastig lezen allemaal.
Heb je er aandelen in ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bij HTC/Android kun je 3g gewoon met een simpel knopje aan/uit zetten
Een beetje te. HTC is leuk en fijn, maar er zijn meerdere telefoons, os'en, ed die leuk en fijn zijn.quote:
Dan ken jij retorbrapi nog nietquote:Op zondag 18 september 2011 13:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Een beetje te. HTC is leuk en fijn, maar er zijn meerdere telefoons, os'en, ed die leuk en fijn zijn.
Ik heb ook eens bij een helpdesk gewerkt. Toen kreeg ik elke maand wel een PM met "HAD IK JOU DAARNET AAN DE TELEFOONquote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Barcaconia het volgende:
Met helpdesken wil ik niets te maken hebben
Via de telefoon kost het geld.quote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ook eens bij een helpdesk gewerkt. Toen kreeg ik elke maand wel een PM met "HAD IK JOU DAARNET AAN DE TELEFOON![]()
![]()
??".
Durven ze dan weer niet te vragen aan de telefoon zelf eh.
Het zijn fokkers, menselijk contact is al eng genoeg voor de meesten, laat staan een confrontatiequote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ook eens bij een helpdesk gewerkt. Toen kreeg ik elke maand wel een PM met "HAD IK JOU DAARNET AAN DE TELEFOON![]()
![]()
??".
Durven ze dan weer niet te vragen aan de telefoon zelf eh.
Ik heb volgens mij de volgende merken allemaal gehad: Nokia, Siemens, Samsung, Sony Erricson, HTC, Iphone en Motorola.quote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach ik ben jarenlang Nokia-eigenaar geweest en qua hardware zijn die gewoon goed (camera, geluid). Echter, na mijn Nokia 5800 heb ik een HTC Desire HD gekocht en er ging een wereld voor mij open
Snelheid, mogelijkheden, alles
Ik kocht een HTC desire HD en ik was genezen van aids en mijn vrouw kwam bij me terugquote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach ik ben jarenlang Nokia-eigenaar geweest en qua hardware zijn die gewoon goed (camera, geluid). Echter, na mijn Nokia 5800 heb ik een HTC Desire HD gekocht en er ging een wereld voor mij open
Snelheid, mogelijkheden, alles
Dat was echt fantastisch!quote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kocht een HTC desire HD en ik was genezen van aids en mijn vrouw kwam bij me terugNooit meer wat anders dan de HTC desire HD voor mij!
Ik heb altijd alleen maar Nokia gehad. Ooit een keer een aantal jaar geleden een Qtek telefoon (HTC dus, een van de eerste smartphones) gekocht en dat was echt een verschrikkelijk ding. Is 4x naar de reparatie geweest en heeft nooit echt goed gewerkt. Bahquote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij de volgende merken allemaal gehad: Nokia, Siemens, Samsung, Sony Erricson, HTC, Iphone en Motorola.
De enige welke ik niet meer zou kopen is de Nokia. Kon nooit echt wennen aan dat menu enzo.
quote:
Hahahha echt fantastisch, ik kan dit wel 450 keer lezen.quote:
Koop HTCquote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[..]
Hahahha echt fantastisch, ik kan dit wel 450 keer lezen.
Mijn eerste HTC (Touch volgens mij) was ook echt een k-u-t-ding. Maar die HTC HD 2quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb altijd alleen maar Nokia gehad. Ooit een keer een aantal jaar geleden een Qtek telefoon (HTC dus, een van de eerste smartphones) gekocht en dat was echt een verschrikkelijk ding. Is 4x naar de reparatie geweest en heeft nooit echt goed gewerkt. Bah
Als aids digitaal was...quote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef Barcaconia het volgende:
Windows MobileHet dieptepunt van alle mobiele OSsen.
Die is gelukkig al een tijdje wegquote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan hadden we het dankzij Fkwtwrg2012123 nu allemaal.
Don't mention that disease, het is net zo lekker rustigquote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan hadden we het dankzij Fkwtwrg2012123 nu allemaal.
Ik vond het altijd wel gezellig met die gast.quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Don't mention that disease, het is net zo lekker rustig
quote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel gezellig met die gast.
*edit* - neh, da's banbaarquote:Op zondag 18 september 2011 13:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel gezellig met die gast.
Ik doe maximaal een jaar met een telefoonquote:Op zondag 18 september 2011 13:43 schreef Dingest het volgende:
Mijn Samsung van 3 jaar oud vertoont ook kuren, maar ik wil helemaal geen andere telefoon kopen
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was dat nou weer voor bullshit joh? zou wel tof zijn als iedereen dat deed, kon dit topic wel dicht
Neh, ik bedacht mezelf voor ik op enter ramdequote:
Anders had je een note gekregen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, ik bedacht mezelf voor ik op enter ramde
Neem ook een Defy?quote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik doe maximaal een jaar met een telefoon.
Mwah, met de verkeerde interpretatie instant bannetje denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 13:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Anders had je een note gekregen.
Door jezelf?quote:Op zondag 18 september 2011 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, met de verkeerde interpretatie instant bannetje denk ik
Dit schreeuwt om een DM.quote:Op zondag 18 september 2011 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie ging je melden danquote:Op zondag 18 september 2011 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er lezen hier meer mensen mee als alleen ik.. en ik kan moeilijk iemand op de vingers tikken voor iets wat ik zelf ook doe hequote:
Nee, ik bedoel niet dat ze maar een jaar mee gaan, maar na een jaar moet ik gewoon iets anders.quote:
Alles wat mods doen is heilig toch.quote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er lezen hier meer mensen mee als alleen ik.. en ik kan moeilijk iemand op de vingers tikken voor iets wat ik zelf ook doe he
Ik gebruik hem ook niet zoveelquote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik doe maximaal een jaar met een telefoon.
Het is hier godverdomme geen marktplaats-dump.quote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/484728092
Ach is toch leuk. Ik vind het wel een guitig ding.quote:Op zondag 18 september 2011 13:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is hier godverdomme geen marktplaats-dump.
Je mag de mijne kopen over 2 maandjes. Hij is nog maar 3 maandjes oud. En tegen de tijd dat ik hem verkoop dus 5.quote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook niet zoveel
Maar het is een schuiftelefoon, en als ik hem nu helemaal uitschuif valt het scherm uit. Centimeter terug en dan blijft-ie aan. Alleen als ik ook op een toets druk en hij is compleet uitgeschoven reageren de toetsen en het touchscreen op het bovenste panel nergens meer op zodat ik niets kan selecteren of bevestigen, alleen nog de telefoon uit- en aanzetten
Maar daar ga ik nog geen nieuwe telefoon voor kopen hoor
quote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Man drinkt dagelijks liters motorolie duur grapje
Niemand ws, maar dan nog.. dat potten en ketels verhaal wil ik effe voor blijven, zeker met zo'n jankerd als hij.quote:
Nee.. vind ik niet..quote:Op zondag 18 september 2011 13:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Alles wat mods doen is heilig toch.
Soort aristrocratie.
Correctiequote:Op zondag 18 september 2011 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niemand ws, maar dan nog.. dat potten en ketels verhaal wil ik effe voor blijven, zeker met zo'n jankerd troll als hij.
Die met dat kapotte scherm?quote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Je mag de mijne kopen over 2 maandjes. Hij is nog maar 3 maandjes oud. En tegen de tijd dat ik hem verkoop dus 5.
Die mag je ook kopenquote:
Ja, ook wij zijn mensen, maar wat ik net had getypt ging wel érg ver vond ikquote:Op zondag 18 september 2011 14:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar toch gaan we wel eens over de schreef..
Voor 80 euro heb ik twee nieuwe telefoonsquote:Op zondag 18 september 2011 14:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Die mag je ook kopen. Voor 80 euro heb je een nieuw scherm.
Maar nee. Ik bedoelde deze:
http://www.samsunggalaxymini.com/
Maar geen HD 2quote:Op zondag 18 september 2011 14:09 schreef Dingest het volgende:
[..]
Voor 80 euro heb ik twee nieuwe telefoons![]()
Valt nog mee, ik dacht dat het één van die brute smartphones wasLaat het over 2 maand nog eens horen, wie weet als die van mij nog verder verlept raakt of ik er gewoon zat van ben
Toch maar niet mee gaan zwemmen zo te zienquote:Op zondag 18 september 2011 15:25 schreef Paladijn het volgende:
Desire Z is een prima telefoon Densmee, je hebt gewoon een maandagochtend model![]()
De defy haal ik misschien wel als reserve/sleepoveralmeenaartoe telefoon en ja Anne, hij overleeft een tijdje onder water, zie tweakers: http://tweakers.net/revie(...)-ik-ben-een-vis.html
Nokia is een beetje een zinkend schip, ik heb destijds rond zitten kijken naar een C8 en toen viel al op dat alle (ontwikkelaar) support dichtgedraaid werd.
dan hebben wij wel erg pech, vier andere collega's hebben hem ook en ook niks dan problemenquote:Op zondag 18 september 2011 15:25 schreef Paladijn het volgende:
Desire Z is een prima telefoon Densmee, je hebt gewoon een maandagochtend model![]()
De defy haal ik misschien wel als reserve/sleepoveralmeenaartoe telefoon en ja Anne, hij overleeft een tijdje onder water, zie tweakers: http://tweakers.net/revie(...)-ik-ben-een-vis.html
Nokia is een beetje een zinkend schip, ik heb destijds rond zitten kijken naar een C8 en toen viel al op dat alle (ontwikkelaar) support dichtgedraaid werd.
Ik hoef alleen eigenlijk niet echt een smartphone. Bellen, SMS-en, wekker en timer - voor meer gebruik ik een telefoon niet. En die eerste twee niet eens zo heel veelquote:Op zondag 18 september 2011 15:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar geen HD 2.
Nouja, de Galaxy mini ís een smartphone. Alleen niet zo groot. Ik denk dat SD hem met zijn poten moeilijk kan bedienen. Maar volgens mij heb jij niet zulke grote handen/vingers meen ik mij te herinneren. Maar voor de rest kan ie redelijk meekomen met mijn oude HD 2, het is alleen allemaal iets minder mooi/scherp/uitgebreid.
Wat hebbie nou weer gezien dan ?quote:Op zondag 18 september 2011 16:27 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik een dagje (verplicht) thuis zit net als vandaag heb ik wel de neiging om veel te veel geld uit te gevenIk vervloek Marktplaats
Met wat?quote:
Er staan dan ook leuke dingen op.quote:Op zondag 18 september 2011 16:27 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik een dagje (verplicht) thuis zit net als vandaag heb ik wel de neiging om veel te veel geld uit te gevenIk vervloek Marktplaats
Nieuwe(gebruikte) CB voor in de auto gekocht, dadelijk even ophalen. (en telefoon natuurlijk...)quote:Op zondag 18 september 2011 16:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat hebbie nou weer gezien dan ?
Jonguh, ik heb 7 van die dingen thuis in de kast liggen te verstoffen.. zeg dat dan effequote:Op zondag 18 september 2011 16:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nieuwe(gebruikte) CB voor in de auto gekocht, dadelijk even ophalen.
Dit is een scanner die naast 28mhz ook airband, marine band en portofoon etc aan kanquote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb 7 van die dingen thuis in de kast liggen te verstoffen.. zeg dat dan effe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |