quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
was ook geen klacht aan jouw adresquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:09 schreef Anne het volgende:
Mja. Ik ben aan het werk en ik heb het nu wel druk-druk.
Volgens mij zijn we niet de enige die het recht hebben om een SC te openen wel?
ook jij had hem kunnen makenquote:
we staan op de vluchtstrook van de oprit, gaan zo rijden, zelfde route als die ik 's ochtends neem, en daarna mag ik hetzelfde stuk weer terug op de motorquote:
File dus? Heen naar de zaak bedoel ik dan..quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
we staan op de vluchtstrook van de oprit, gaan zo rijden, zelfde route als die ik 's ochtends neem, en daarna mag ik hetzelfde stuk weer terug op de motor
Broem broem!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
we staan op de vluchtstrook van de oprit, gaan zo rijden, zelfde route als die ik 's ochtends neem, en daarna mag ik hetzelfde stuk weer terug op de motor
En toch is ze wel liefquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:24 schreef Anne het volgende:
Ik dacht SD ff te verrassen door naar zijn werk te rijden, maar ik kon het niet vinden![]()
.
Dus nu zit ik weer braaf thuis op de bank.
Je had 'm toch kunnen bellen? Jajajajaja, ik dacht dat het al vet laat was aangezien de zon al onder ging dus dacht op een gegeven moment dat ie allang richting huis was, ik kon niet zomaar stoppen, ik had het inmiddels een beetje fris en ik had ook geen zin meer om te zoeken.
Ik moest best wel lachen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:24 schreef Anne het volgende:
Ik dacht SD ff te verrassen door naar zijn werk te rijden, maar ik kon het niet vinden![]()
.
Dus nu zit ik weer braaf thuis op de bank.
Je had 'm toch kunnen bellen? Jajajajaja, ik dacht dat het al vet laat was aangezien de zon al onder ging dus dacht op een gegeven moment dat ie allang richting huis was, ik kon niet zomaar stoppen, ik had het inmiddels een beetje fris en ik had ook geen zin meer om te zoeken.
hm....quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:01 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb serieus geen idee waar ze nou wél geweest is
Natte droom gehad?quote:
Okee, houden zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef blup het volgende:
[..]
Nee, ik ben opgelucht dat je geen idee hebt waar ze wel was.![]()
Patiënce ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb geen leuke PC-spelletjes
Hmm dan ga ik wel Age of Empires spelen.quote:
Yup, 5 minuutjes verder en je bent bij de goede afslagquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:14 schreef Anne het volgende:
Ik had dus nog een stukkie moeten doorrijden voordat ik besloot om te draaien en naar huis te gaan.
klinkt saai.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik wel Age of Empires spelen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yup, 5 minuutjes verder en je bent bij de goede afslag
Damn, werk je zo'n eind weg?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yup, 5 minuutjes verder en je bent bij de goede afslag
Hoe noemt het station op welkgeen ik moet afstemmen teneinde dit te kunnen zien?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zometeen Top Gear. Hopen dat er een leuke aflevering is.
Over het algemeen noemt men het Veronica.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe noemt het station op welkgeen ik moet afstemmen teneinde dit te kunnen zien?
Heb je wel tv dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:31 schreef Barcaconia het volgende:
Spijtig, daar beschik ik geenszins over.
Jazeker, 88" led tv JONGUH!quote:
quote:De Ayapaneco taal is een indianentaal en één van die bedreigde talen. Het overleefde de Spaanse inval, oorlogen, revoluties, overstromingen en hongersnoden. Maar nu dreigt de taal door een ruzie te verdwijnen, voordat hij ooit is vastgelegd. Er zijn nog maar twee mensen die vloeiend Ayapaneco kunnen spreken, en zij weigeren met elkaar te praten.
Ik stel twitteren voor.quote:
Zeg wat?quote:
in den bels hebben ze naast datalimiet ook nog maar 3 tv zendersquote:
Half uurtje (35 min.) rijden, en mijn km's worden betaaldquote:
maar 4quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:09 schreef Anne het volgende:
Ik heb alweer een cadeaubon van Bol.com bijeen gespaard. Nu hebben we er 4.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:44 schreef lipje het volgende:
[..]
maar 4
(spaar jij ze bij de Nipo)
ik ken dat een tijdje niets en dan in een keer een boel. Ik heb een tijdje webmeter gedaan, dat was lekker cashenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat deed ik vroegah ook. Nou niet meer. Ik kreeg op een gegeven moment niks meer van ze.
Geweldig dat zo'n oud hok nog gewoon zijn rondje draait. Waarschijnlijk ook al meer stads kilometers op de klok dan goed kan zijn..quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef Dingest het volgende:
Vanavond trouwens in een iets van 18 jaar oude Fiesta gereden om pizza's te bezorgen voor een avondje, wat een baggerdingHelft van de knopjes was afgebroken of deed het niet, een zijruitje was vervangen door karton, de tank was nagenoeg leeg, de lichtzoemer was luider dan de claxon, de kleppen tikten als een malle, de ruitenwissers waren verlept en die 1.1 motor valt best waardeloos te noemen eigenlijk
![]()
Wel een prima Carbage Run-wagen
Goedemorgen.quote:
88 inch?quote:
Stiekem tochquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
88 inch?
of stiekem toch gewoon een 82cm
Tevens een goedemorgen vanaf een italiaans terras met een heerlijk ochtend zonnetje en reeds een graad of 23. :p
Helaas wel de laatste dag, morgen weer naar de herfst in Nederland
puik planquote:
prop je nog wat zomer in je koffer?quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
88 inch?
of stiekem toch gewoon een 82cm
Tevens een goedemorgen vanaf een italiaans terras met een heerlijk ochtend zonnetje en reeds een graad of 23. :p
Helaas wel de laatste dag, morgen weer naar de herfst in Nederland
wat een tekst.... zoek de spelvaudtenquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/478324895
Ook leuk.
heb je wel het juiste mailadres daar staan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:51 schreef Anne het volgende:
Bah. Dat "mail mijn pagina" van Intomart werkt heul niet.
Jawel, daar is een keer een enerverend topic over geweest.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:50 schreef lipje het volgende:
[..]
wat een tekst.... zoek de spelvaudtenenne LPG en DIESEL gaan niet goed samen
Plus dat dat ding ook niet uit 2002 isquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:50 schreef lipje het volgende:
[..]
wat een tekst.... zoek de spelvaudtenenne LPG en DIESEL gaan niet goed samen
Jep en Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:00 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je wel het juiste mailadres daar staan?
enne de afzender is veranderd naar panel.intomarkt@gfk.nl
staat die niet in je spambox?
overigens KAN het wel, maar dan ben je wel het hele blok aan het verbouwenquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jawel, daar is een keer een enerverend topic over geweest.
doet ie t welquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:07 schreef Anne het volgende:
Ah. 20 minuten later krijg ik hem ineens 2x.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:19 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maar eens vliegdingetjes bekijken
mailtje versturen dus..quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:13 schreef Anne het volgende:
Ja. Alleen, ik ben daar dus wel lid, blijkbaar. Maar ontvang dus geen vragenlijsten meer.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:19 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maar eens vliegdingetjes bekijken
Dat gaat idd nog wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Half uurtje (35 min.) rijden, en mijn km's worden betaald
Het is 60 km waarvan 55 km snelweg, en ik rijd iig de heenweg meestal filevrij. Als ik dagdienst heb pak ik de motor, en nachtdiensten met de auto, omdat ik anders klaarwakker ben als ik thuiskom. Op de motor houd ik nog geld over aan mijn km's ook trouwensquote:
ah dus je mag voortaan naar de Marskramerquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij de Blokker werken en niet weten wat een zeem is
Hm ja, te doen, maar ideaal is anders denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is 60 km waarvan 55 km snelweg, en ik rijd iig de heenweg meestal filevrij. Als ik dagdienst heb pak ik de motor, en nachtdiensten met de auto, omdat ik anders klaarwakker ben als ik thuiskom. Op de motor houd ik nog geld over aan mijn km's ook trouwens
Ach ik heb weer een goede zeem.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:15 schreef lipje het volgende:
[..]
ah dus je mag voortaan naar de Marskramer
ik heb vieze ruiten. Kom jij ze schoonmaken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach ik heb weer een goede zeem.
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:33 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb vieze ruiten. Kom jij ze schoonmaken?
Mijn snelheidsmeter gaat ook maar tot 160. Toevallig vanmiddag nog even getest: hij loopt de teller uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/484307776
Ook echt een snelheidsmeter tot 160zelfkennis
klopt idd, vroegah woonde ik 15 km bij mijn werk vandaan, dat is ook in de winter prima op de motor te doen, maar ik zie 60 km enkele reis in de sneeuw niet helemaal zitten op de brommert. Vandaar ook de aanschaf van de ZXquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm ja, te doen, maar ideaal is anders denk ik.
Veel te hoogquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/484307776
Ook echt een snelheidsmeter tot 160zelfkennis
Haha prachtig. Toen kon dat nog. Nu heeft bijna elke middenklasser een teller tot 260 ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn snelheidsmeter gaat ook maar tot 160. Toevallig vanmiddag nog even getest: hij loopt de teller uit.
Toen? Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha prachtig. Toen kon dat nog. Nu heeft bijna elke middenklasser een teller tot 260 ofzo.
Ik heb het zelf over oude auto's, 30-40 jaar oud.quote:
Mijn auto is anderhalf jaar oud.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb het zelf over oude auto's, 30-40 jaar oud.
Wat de neuk is dat voor'n ding dan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn auto is anderhalf jaar oud.
It's an all-American classic!quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat voor'n ding dan.
Een Chevrolet!quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
It's an all-American classic!
Chevrolet Spark?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
It's an all-American classic!
quote:
Dankje. Ik voel me een stuk beter nuquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Aahzo.
Sorry voor het beledigen.
Een Spark met een Jeep vergelijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dankje. Ik voel me een stuk beter nu
Elektrische voertuigenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een Spark met een Jeep vergelijken
Wat dacht ik.
De Spark is een opgewaardeerde brommobiel, echt niet elektrisch.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Elektrische voertuigen
Hoe meer roet en zwarte zooi er uit de uitlaat komt, hoe leuker het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Klikken op eigen risicoKlikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Waarschijnlijk zijn ze bang dat er plaatdelen weg vliegen als je harder gaatquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tijd geleden voor mijn werk 300km gereden in een Ypsilon 4-cyl uit 2007 ofzo.
Ik had achteraf gezien beter kunnen gaan kruipen, wat een rotding. En boven de 130km/u ging een lampje branden en lawaai maken met 'Excessive speed'.
Dat Lancia zo ver kon zakken na de jaren '80.
Waarom haal je je dashboard uit elkaar?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga mijn dashboard weer in elkaar zetten en schoonmaken.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
Hem kennende; om de binnenkant te poetsen
Nee, ik heb 2 schuiven met kabels en de kabels heb ik ooit omgedraaid. Dus koud/warm was voor boven/beneden en andersom. Die heb ik nu even omgedraaid.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
Hem kennende; om de binnenkant te poetsen
Dus toch de binnenkant gepoetstquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 schuiven met kabels en de kabels heb ik ooit omgedraaid. Dus koud/warm was voor boven/beneden en andersom. Die heb ik nu even omgedraaid.
En toen van de gelegenheid gebruikt gemaakt om wat schoon te maken, fucking vies allemaal.
Het is tegenwoordig bijna een daily.
Een beetje.quote:
Mijn eigen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:21 schreef Barcaconia het volgende:
welke had je het dashboard uit dan?
Wie had dat ding ook alweer op fok?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef Paladijn het volgende:
Ik zat aan een witte mietsoeboeshie met spoilert te denken
Dat moet je Lexxx vragen, die mocht een foto van zijn auto niet plaatsen omdat hij dan niet langer anoniem was met de naamstickers in beeldquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wie had dat ding ook alweer op fok?
Want BMW-eigenaren schreeuwen het altijd rond?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
Het is een Opel, anders had ie het allang gezegd [ afbeelding ]
Begint met de O en komt uit friesland.. en hij heeft de gouden pet 2009 of 2010 gewonnenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat moet je Lexxx vragen, die mocht een foto van zijn auto niet plaatsen omdat hij dan niet langer anoniem was met de naamstickers in beeld
Was hij niet tegelzetter of zoiets?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef invine het volgende:
[..]
Begint met de O en komt uit friesland.. en hij heeft de gouden pet 2009 of 2010 gewonnen
misschien moeten we wat zuurstof naar friesland sturen, teneinde de hersenbeschadiging te stoppen bij de inwonersquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef invine het volgende:
[..]
Begint met de O en komt uit friesland.. en hij heeft de gouden pet 2009 of 2010 gewonnen
die gaan nog redelijk. en dat excessive speed is een optie.. soort van waarschuwing tegen snelheidsovertredingen. Kan je gelukkig ook uitzettenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tijd geleden voor mijn werk 300km gereden in een Ypsilon 4-cyl uit 2007 ofzo.
Ik had achteraf gezien beter kunnen gaan kruipen, wat een rotding. En boven de 130km/u ging een lampje branden en lawaai maken met 'Excessive speed'.
Dat Lancia zo ver kon zakken na de jaren '80.
Nee, die lopen er niet omheen te draaien, bang dat ze gebasht wordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Want BMW-eigenaren schreeuwen het altijd rond?
Ga je zo'n ding kopen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef lipje het volgende:
Rondleiding bij de Toyotadealert gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |