quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:06 schreef Duvel het volgende:
De oorspronkelijke mededeling opgenomen in de OP als waarschuwing voor ons allen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:58 schreef Duvel het volgende:
Het is wel een mooi verhaal. En daarom hebben veel treinenfotografen dus geen vriendin.
Ha, die heb ik ook, met wat andere stickers er op!quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:45 schreef greavy het volgende:
Nadat ik gister de Afvoer Conline, Dordrecht geplaat had, ben ik naar de Wieldrechtse Zeedijk verkast. Ik wou de UnitCargo met 2x NMBS reeks 77 platen; Echter reed deze trein met een Elektrische traxx, NMBS 2810 (186 xxx)..
Eerst kwam de DBS 1613 met een keteltrein in de volle zon voorbij:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:06 schreef Duvel het volgende:
De oorspronkelijke mededeling opgenomen in de OP als waarschuwing voor ons allen.
Of wat te denken van het idyllische gezoem van een onderstopmachinequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:22 schreef blup het volgende:
[..]
Om vervolgens de spoorstaaf-slijp-machine aan te zetten..
De kettinghor dan. Ook heel rustgevend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of wat te denken van het idyllische gezoem van een onderstopmachine
Dat ís de kettinghor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hier, dat bedoel ik. Of dat enorme ding met die loopkatten eroverheen. Bijna Symphonisch gewoon.
Met de Schienenzeppelin van Märklin in de clip.quote:
Het ging mij om de muziek. Weet ik veel wat voor treinen er allemaal in de clip zitten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met de Schienenzeppelin van Märklin in de clip.
Ik prefereer hem in het Duits.quote:
Uiteraard, uiteraard. Ik nam niet de tijd om de beste versie op te zoeken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:55 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Ik prefereer hem in het Duits.
Ehm. Een kettinghor is toch om ballast te verwijderen? En dat loopkattending doet de dwarsliggers toch?quote:
Wacht, ik dacht dat je dat ding met die transportbanden bedoelde, die hoort namelijk bij de kettinghor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm. Een kettinghor is toch om ballast te verwijderen? En dat loopkattending doet de dwarsliggers toch?
Wij noemen dat gewoon OHM. Onderhoudsmaterieel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee deze. Hoe heet dit?![]()
[ afbeelding ]
Klopt. Daarom doen we dat juist.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar goed, daar valt wel zo veel onder
Als zo'n ding aan het werk is, is het spoor buiten dienst en dus niet van mij. Als ik het spoor weer in dienst krijg, moet het vrij zijn van alle spoorbezettingen, kortsluitlansen en spades.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als jij een spoorbezetting door OHM hebt weet je dus niet of er zoeen dwarsliggeruitwisseltrein in de weer is of dat iemand een schep heeft laten liggen?
Da's wel een correcte samenvatting, ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja okee. Maar als ik dus wil weten hoe zoeen apparaat heet, kan ik beter op antwoord van iemand anders wachten begrijp ik
Ik prefereer toch Autobahn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:55 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Ik prefereer hem in het Duits.
Autobahn gaat niet over treinen, vandaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik prefereer toch Autobahn.
Maar alleen in het liedje, niet in het echt natuurlijk.
Wel een mooie clip trouwens, met zo veel videobeelden van de TEE enzo.
Strukton noemt het een dwarsliggertrein. Deze kan opgenomen worden in een vernieuwingstreinquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja okee. Maar als ik dus wil weten hoe zoeen apparaat heet, kan ik beter op antwoord van iemand anders wachten begrijp ik
Zou maar zo kunnen, zo raar lijkt me dat niet eigenlijk. Of dat het verreweg de grootste op de markt is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:52 schreef Igen het volgende:
Over onderhoudsmaterieel gesproken, ik vind het wel apart dat je echt overal op de wereld die stopmachines van Plasser & Theurer vindt. Zou dat het enige bedrijf zijn dat die machines maakt?
Niet het enige bedrijf lijkt me, maar wel een van de grootste ter wereld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:52 schreef Igen het volgende:
Over onderhoudsmaterieel gesproken, ik vind het wel apart dat je echt overal op de wereld die stopmachines van Plasser & Theurer vindt. Zou dat het enige bedrijf zijn dat die machines maakt?
Nee dank je. Wat ik al eerder zei (hoewel misschien niet hier) het wordt een huis vol spoorse details, maar zo subtiel dat spoorliefhebbers zeggen "Hee wat leuk!" en dat niet-spoorliefhebbers dat OOK zeggenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:07 schreef Peter het volgende:
Flash, zoek je niet nog wat aankleding voor in je nieuwe wc ofzo? [TK] Vertrekstaten Nederlandse Spoorwegen
ben niet verder gekomen dan de keer dat je vanuit de Pimpel je nieuwe stek in aanbouw aanweesquote:
De echte Autobahn is wel aardig tof andersquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik prefereer toch Autobahn.
Maar alleen in het liedje, niet in het echt natuurlijk.
Dan heb je toch niks gezien man wiseguyquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ben niet verder gekomen dan de keer dat je vanuit de Pimpel je nieuwe stek in aanbouw aanwees
Ja. Toen was ik er niet. Morgen welquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef Peter het volgende:
Vorige week zondag ben ik langs gereden opweg naar de achterkant van het station.. daar is het toch?
Goed zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Deventer... kennissen van me woonden aan de Diepenveenseweg, of de Eendrachtsstraat ofzo. Vroeger wel eens geweest, was iig pal achter het station.
http://connexxion.nl/nieuws/24/valleilijn/131quote:Op zondag 18 september 2011 10:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hebben die Protossen WiFi? Dat vind je ook nergens terug.
230v lijkt mij voor 1e klas?
Van de zomer reisde ik door Europa:quote:Op zondag 18 september 2011 12:01 schreef greavy het volgende:
IC Brussel heb in eerste klas (Prio rijtuigen) stopcontacten. Bij de Oostenrijkers ook in 2e klas
Daar is niks verkeerds aan hoorquote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
of gewoon een verlengsnoer meenemen..iemand hier heeft er ervaring mee![]()
Onzin, door werkzaamheden rijdt ie vandaag sowieso niet verder dan Assen. Daar staan bussen klaarquote:Op zondag 18 september 2011 20:10 schreef ErkendFokker het volgende:
'' De trein naar groningen heeft een vertraging van 20 minuten. Door deze vertraging zal de trein niet verder rijden dan assen., onze excuses voor het ongemak ''
Ok, Thanks for the info, en nu dan?
onzin, want je kan uit groningen wel naar assen, lijkt me niet dat er onbeperkt veel treinen in grunn klaar staan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin, door werkzaamheden rijdt ie vandaag sowieso niet verder dan Assen. Daar staan bussen klaar
er was nog familie in steenwijk, die naar groningen moet, kleine omweg via meppel en mijn problemen zijn voorbijquote:
En? Zijn ze er mooier op geworden?quote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Christiaan het volgende:
Rij net langs Diemen waar al wat V250's staan. Zijn gewoon al half ondergegraffiti'd...
Laat dat ze in Diemen maar niet horenquote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Christiaan het volgende:
Rij net langs Diemen waar al wat V250's staan. Zijn gewoon al half ondergegraffiti'd...
Hoezo geen ingewikkelde poespas? Tekst uitlijnen + kleuren toevoegen + extra toffe scriptjes maakt t juist leuker dan naar een zwart/witte tabel te staren. :'0quote:Op zondag 18 september 2011 22:53 schreef greavy het volgende:
Hoe bedoel je precies?
Er zijn wel dingen via Google te vinden. Maar ik wil de site compleet maken. Met elk DRGL-punt et cetera.
Een simpel, maar handig, netjes overzicht.
Ook qua lay-out geen ingewikkelde poespas moet het worden. Immers, op de mobiel moet het tegenwoordig ook te lezen zijn. En dan is een simpele website juist handig (scheelt dataverbruik & laden!)
Morgen maar weer verder spelen met dit concept![]()
Die Fyra dingen? Serieus?quote:Op zondag 18 september 2011 23:13 schreef Hugo__Boss het volgende:
Die V250's staan daar al heel lang, denk een maand of 3 geleden dat ze daar ook al nogal bewerkt stonden.
Eh, ja, hoezo? Heb jij door mn flickr zitten bladeren?quote:Op zondag 18 september 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit jij soms bij al die nagellakmeisjes in het topic Crientj?
Ze gaan eerst reizigersbedrijf testen en daarna zal het misschien april of nog later worden voordat de eerste daadwerkelijk gaat rijden in reizigersdienstquote:Op zondag 18 september 2011 23:38 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ja er stonden er al een aantal. En dat klopt ook wel, ze worden geleidelijk aan geleverd volgens mij. Gaat het hele festijn nou eigenlijk in werking in december, of gaat het weer uitgesteld worden?
Nee, niet eensquote:Op zondag 18 september 2011 23:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Eh, ja, hoezo? Heb jij door mn flickr zitten bladeren?
Begrijp er even geen kloot van, maar oke. ;oquote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, niet eensik legde gewoon even een link
Bedoel er heus niks kwalijks mee hoorquote:Op zondag 18 september 2011 23:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Begrijp er even geen kloot van, maar oke. ;o
quote:Op zondag 18 september 2011 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Morgen mijn eerste dag dat ik NIET meer met de trein naar school zal gaan.. ergens zal ik utrecht CS en Gouda best missen..
2011 is sowieso niet meer haalbaar. NS Hispeed zei een tijdje terug op Twitter dat het 2012 wordt, maar welke maand konden ze niet zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:38 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ja er stonden er al een aantal. En dat klopt ook wel, ze worden geleidelijk aan geleverd volgens mij. Gaat het hele festijn nou eigenlijk in werking in december, of gaat het weer uitgesteld worden?
Dude, wtfquote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens ben ik ook niet vies van een lakje op zijn tijd hoor![]()
[ afbeelding ]
Maar goed, ontopic maar weer?
Lach maar johquote:
Met roze nagellak op de intro van heb Hbo rondlopen is iets waar ik wel spijt van hebquote:Op maandag 19 september 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lach maar johHeb jij nou mar spijt van alles wat je NIET gedaan hebt he
Nou, als dat nou het ergste isquote:Op maandag 19 september 2011 00:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Met roze nagellak op de intro van heb Hbo rondlopen is iets waar ik wel spijt van heb
Schandalig. lekker hoe de NS er mee om gaat.quote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Christiaan het volgende:
Rij net langs Diemen waar al wat V250's staan. Zijn gewoon al half ondergegraffiti'd...
Net of NS die dingen hoogstpersoonlijk zelf onderkalkt hequote:Op maandag 19 september 2011 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Schandalig. lekker hoe de NS er mee om gaat.
Ja maar, ik was op school onderdeel van ColorMedia, dus ik hou van kleurtjes.quote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoel er heus niks kwalijks mee hoorMaar recentelijk hadden we ergens anders ernstige nagellakdiscussies met o.a. Joysa, Myraela, PriemGirl en Linde, en nou zag ik jou flippen over kleurtjes en zo, vandaar
![]()
Overigens ben ik ook niet vies van een lakje op zijn tijd hoor![]()
[ afbeelding ]
Maar goed, ontopic maar weer?
Die treinstellen zijn nog eigendom van de fabrikant, AnsaldoBreda. NS heeft niets te zeggen over hoe de treinstellen eruit zien, of hoe ze schoongemaakt worden.quote:Op maandag 19 september 2011 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Schandalig. lekker hoe de NS er mee om gaat.
Nee. maar NS kan ze wel ergens veilig neerzetten lijkt me ?quote:Op maandag 19 september 2011 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of NS die dingen hoogstpersoonlijk zelf onderkalkt he
Ik dacht dat NS de treinen al gekocht had?quote:Op maandag 19 september 2011 00:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die treinstellen zijn nog eigendom van de fabrikant, AnsaldoBreda. NS heeft niets te zeggen over hoe de treinstellen eruit zien, of hoe ze schoongemaakt worden.
Kennelijk interesseert het AnsaldoBreda helemaal niets hoe die stellen eruitzien, en worden ze pas bij de overdracht naar NS Hispeed weer schoongemaakt.
Ik was gewoon trots op mijn geelblauwe lakje, al betekende het destijds heel wat andersquote:Op maandag 19 september 2011 00:08 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja maar, ik was op school onderdeel van ColorMedia, dus ik hou van kleurtjes.
En tevens ginger, dus kleurtjes zijn altijd tof.
En nagellak is tof.
En like.Nu krijg ik neigingen om t ns logo op mn nails te painten, maar ik mag geen nagellak op.
OH. Laatste toevoeging;
Niets mis met een beetje kleur toevoegen aan een website. Als t maar passende kleuren zijn ipv midden-groen met bruin en een knaloranje logo etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |