Helaas. Nog steeds niks. Wat staat er dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee staat er nog, moet je even herladen.
Pr0n.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Helaas. Nog steeds niks. Wat staat er dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teh fuck.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
En zijn foto onder de douche is ook best wel gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teh fuck.
Sightorsson moet wel gewoon in de spits blijven spelen.
Vriendin die je dwingtquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Burrito het volgende:
Ik kan de wedstrijd gewoon niet zien morgen![]()
![]()
Dam tot damloop![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Burrito het volgende:
![]()
Dam tot damloop![]()
Ja wtf, ik kan me fucking dijk niet af. Ze lopen gvd voor me dijk en dus kan ik niet weg met de auto of fiets !!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Burrito het volgende:
![]()
Dam tot damloop![]()
Diarree faken, lukt altijdquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Burrito het volgende:
![]()
Dam tot damloop![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Ah shit, die foto weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Zal zo m'n pizza met iets minder genot uit de oven trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, maar Serero moet eigenlijk op het middenveld he. Je bedoelt De Jong eruit en iemand anders op de rechtsbuiten-positie?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Beginnen met Serero en Lukoki laten invallen hopelijk. [ afbeelding ] Sightorsson moet wel gewoon in de spits blijven spelen.
Nee, we hebben geen andere rechtsbuiten he. Sulejmani geblesseerd, Ebecilio geschorst en Ozbiliz nog niet fit... Lukoki is wel handig in de 2e helft, kan ie Pieters de hele tijd voorbij op snelheid.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:46 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jawel, maar Serero moet eigenlijk op het middenveld he. Je bedoelt De Jong eruit en iemand anders op de rechtsbuiten-positie?
Daar heb je wel een belangrijk punt ja. Dan idd Serero daar, al blijf ik er van overtuigd dat hij altijd op het middenveld hoort te spelen en niet als veredelde rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen andere rechtsbuiten he. Sulejmani geblesseerd, Ebecilio geschorst en Ozbiliz nog niet fit... Lukoki is wel handig in de 2e helft, kan ie Pieters de hele tijd voorbij op snelheid.
Je vind dat niks of.. ?quote:Op zondag 18 september 2011 11:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Anita, Lukoki en Serero allemaal in de basis, gekkenhuis!
nog een interessante vraag:quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Een voorbeeld, met een actie van het thuis, en een reactie van het uitpubliek.
PSV:
ACTIE: "Boeren, Boeren, Boeren."
REACTIE: "Alle Boeren Zijn Homo."
AJAX:
ACTIE: "Joden, Joden, Joden."
REACTIE: "Alle Joden Zijn Homo."
Dat laatste mag je dus niet zingen . Is het "Joden, Joden, Joden" van het thuispubliek dan geen uitlokking? Allemaal interessante vragen.
En volgens ajax.nl speelt anita ipv sulejmani...quote:Op zondag 18 september 2011 11:50 schreef S0nic het volgende:
Volgens ajax newerk: RT @Official_Ajax: Ajax: Vermeer; Vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Jong, Janssen, Eriksen; Serero, Sigthórsson, Boerrigter
quote:Op zondag 18 september 2011 11:57 schreef heloef het volgende:
Wacht even De Jong en Sigthorsson voorin?
Wie speelt er dan op links?
Boerrigter. De Jong kan in de spits staan met Siggy op rechts, maar De Jong die wat terugzakt en dan 4-4-2 is ook af en toe mogelijkquote:Op zondag 18 september 2011 11:57 schreef heloef het volgende:
Wacht even De Jong en Sigthorsson voorin?
Wie speelt er dan op links?
quote:
Aha Sigthorsson op rechts dus, vind ik een beetje jammer maar goed.quote:Op zondag 18 september 2011 11:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Boerrigter. De Jong kan in de spits staan met Siggy op rechts, maar De Jong die wat terugzakt en dan 4-4-2 is ook af en toe mogelijk
Hij compenseert het wel met Anita als DM.quote:Op zondag 18 september 2011 11:59 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Aha Sigthorsson op rechts dus, vind ik een beetje jammer maar goed.
De draaideuren staan de verkeerde kant op!quote:
Ja.quote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kan dat eigenlijk, +20 minuten blessuretijd?
Rot op man.quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Noax het volgende:
Die lampen schoppen elkaar onderuit, mooi!
Waarom niet?quote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
dit dusquote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Keur het gedrag van het Ajaxpubliek in het uitvak echt niet goed
ze zingen every little thing is gonna be alright. Dus niksquote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Keur het gedrag van het Ajaxpubliek in het uitvak echt niet goed
tuurlijk, daar zijn geen limieten aan volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |