Oh we hebben ook niets beters op rechtsback, dat zeker.quote:Op zondag 18 september 2011 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Voetballers maken fouten accepteer het.
Daarnaast als je iemand anders er in zet maakt die veel meer fouten, want beter hebben we niet.
Zeker alleen de jong breikt zijn normale niveauquote:Op zondag 18 september 2011 14:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Slechtste wedstrijd van het seizoen sowieso.
Anita valt mee volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2011 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Lekker ook voor komende wedstrijden, Anita en Boilesen ook geblesseerd.
Enoh kan het ookquote:Op zondag 18 september 2011 14:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar jongens, dat middenveld. GEWELDIGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
Maarja, Anita moest daar gelijk weg.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, alle debielen die Bulykin een kutaankoop noemde komen nu met de staart tussen de benen terug.
Nog wel ja.quote:
Dan heb ik nog liever Denswil uit de jeugdquote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef AppleBite het volgende:
Wat was blind trouwens ook weer slecht, gewoon in en in triest dat zo'n speler tussen de lijnen mag staan op die positie tijdens deze wedstrijd. Ik heb hem werkelijk niets goeds zien doen.
Hij werd ook telkens gepasseerd door Lens alsof het iemand was die pas een jaar aan het voetballen is. Echt niet normaal.quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef AppleBite het volgende:
Wat was blind trouwens ook weer slecht, gewoon in en in triest dat zo'n speler tussen de lijnen mag staan op die positie tijdens deze wedstrijd. Ik heb hem werkelijk niets goeds zien doen.
Dat was exact htezelfde toen Pantelic werd gehaald.quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, alle debielen die Bulykin een kutaankoop noemde komen nu met de staart tussen de benen terug.
1 van de weinige ja, ik wacht nu trouwens op Heatwave die Vermeer gaat bekritiseren omdat hij de inzetten niet goed genoeg verwerkte.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef TheArt het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met Van der Wiel
Eerste tegendoelpunt kwam ook van hem af. En hij liep de hele wedstrijd achter die Mertens aan....het was niet best met onze Mr. Twitter.quote:Op zondag 18 september 2011 14:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die penalty was niet slim nee. Maar hij heeft het zelf ook weer goed gemaakt met een voorzet waar de 2-2 uitkomt.
Laat hem joh, hij had nog een dikke party gisteren met zijn matties lorenzo,vurnon,lerra jwtquote:Op zondag 18 september 2011 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eerste tegendoelpunt kwam ook van hem af. En hij liep de hele wedstrijd achter die Mertens aan....het was niet best met onze Mr. Twitter.
Is ook zo. De backs zijn op dit moment de zwakke punten van Ajax.quote:Op zondag 18 september 2011 14:51 schreef Dr.Horrible het volgende:
Misschien is het dat ik een beetje teveel op hem let, maar ik vind van der Wiel echt een ontzettend matige verdediger. Ik zal het wel mis hebben, hij staat immers zelfs in Oranje...
Maar ik zie 'm zo vaak elementaire fouten maken.
Vond Perez nogal slap commentaar gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vond Perez nogal slap commentaar gevenVermeer heet ook van te voren gekkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zondag 18 september 2011 14:57 schreef Geo3kant het volgende:
Waren jullie ook verbaasd over die wissel van Sigtorson?
Ik vond Sightorsson juist prima. Hij werkte hard, kopte vaak nuttig de bal door en was ook in de combinatie prima. Maar Bulykin deed het ook goed als vervanger van hem.quote:Op zondag 18 september 2011 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee
Ik zag Sigtorson niet zoveel doen
Ik vond het heerlijk hoe Bulykin PSV opjaagde, dat zag ik Siggy niet doen. Een spits moet imo de verdediging zo opjagenquote:Op zondag 18 september 2011 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond Sightorsson juist prima. Hij werkte hard, kopte vaak nuttig de bal door en was ook in de combinatie prima. Maar Bulykin deed het ook goed als vervanger van hem.
Ik vond de Belgen, met name Vertonghen, dan weer een stuk minder vandaag. Net als afgelopen woensdag trouwens. Hopen dat ze volgende week wat meer bij de les zijn en dan niet in onnodige individuele acties de bal kwijtraken (Vertonghen). Dat was een paar keer enorm gevaarlijk.
Klopt.quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Vertonghen loopt zo nonchalant te spelen, die moet echt even wakker geschud worden door De Boer
Zeker. Maar over nonchalant gesproken. Mijn WTF moment van de wedstrijd was op een gegeven moment eind eerste helft dat Van der Wiel mee op kwam en er een voorzet op hem werd gegeven die gevangen werd door Sinouh. Sinouh gooide de bal snel uit omdat de hele rechterkant bij Ajax leeg was. Wat deed Greg? Eerst rustig wegsloffen, vervolgens het bekende duimpje geven aan de man die de pass gaf (wat word ik daar moe van zegquote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Vertonghen loopt zo nonchalant te spelen, die moet echt even wakker geschud worden door De Boer
Elke club speelt haar wedstrijd van het jaar tegen Ajax, weet je toch.quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef peaceman het volgende:
2-2 is voor Ajax gewoon een goed resultaat, gezien de wedstrijd. Wat ik overigens niet snap, is dat PSV tegen Ajax ineens goed speelt, terwijl het tot nu toe brandhout was.
Enoh/Eriksen moeten dan de positie overnemen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. Maar over nonchalant gesproken. Mijn WTF moment van de wedstrijd was op een gegeven moment eind eerste helft dat Van der Wiel mee op kwam en er een voorzet op hem werd gegeven die gevangen werd door Sinouh. Sinouh gooide de bal snel uit omdat de hele rechterkant bij Ajax leeg was. Wat deed Greg? Eerst rustig wegsloffen, vervolgens het bekende duimpje geven aan de man die de pass gaf (wat word ik daar moe van zeg) en er daarna pas achter komen dat Mertens al lag en breed weg was met de bal
Jij kijkt elke wedstrijd 90 minuten lang naar van der Wiel?quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. Maar over nonchalant gesproken. Mijn WTF moment van de wedstrijd was op een gegeven moment eind eerste helft dat Van der Wiel mee op kwam en er een voorzet op hem werd gegeven die gevangen werd door Sinouh. Sinouh gooide de bal snel uit omdat de hele rechterkant bij Ajax leeg was. Wat deed Greg? Eerst rustig wegsloffen, vervolgens het bekende duimpje geven aan de man die de pass gaf (wat word ik daar moe van zeg) en er daarna pas achter komen dat Mertens al lag en breed weg was met de bal
jaquote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef bjanaan het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk tussendoor tegen Noordwijk? KNVB Beker?
Ik weet het, maar toch blijft het opvallend, zeker als je de ander 5 wedstrijden van PSV hebt gezien. De strijdlust aan PSV kant vandaag was zelfs in PSV opzicht opmerkelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke club speelt haar wedstrijd van het jaar tegen Ajax, weet je toch.
Natuurlijk, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat in dit geval Van der Wiel dan heel nonchalant eerst een medespeler gaat bedanken terwijl de tegenstander al lang weer weg is met die bal. Dat zijn gewoon trieste dingen om te zien.quote:Op zondag 18 september 2011 15:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Enoh/Eriksen moeten dan de positie overnemen.
Uh nee, het viel gewoon op. Als het Boilesen of Vertonghen was, had ik hetzelfde gezegd. Het gaat gewoon om zo'n situatie an sich.quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kijkt elke wedstrijd 90 minuten lang naar van der Wiel?
Ja dat is waar, volgende keer Bruno Silva dan maarquote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Booder het volgende:
[..]
dankzij van der wiel was het eerste doelpunt voor psv gevallen noobje
Doe gewoon even normaal ofzo?quote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Booder het volgende:
[..]
dankzij van der wiel was het eerste doelpunt voor psv gevallen noobje
Die Booder is al de hele middag bezig, heeft vanmorgen speciaal een accountje aangemaakt voor PSV - Ajax.quote:
Nope. Je zag Ajax verslappen, dan is het redelijk logisch dat je een kopsterke spits inbrengt en zorgt dat je alle kopduels daar wint.quote:Op zondag 18 september 2011 14:57 schreef Geo3kant het volgende:
Waren jullie ook verbaasd over die wissel van Sigtorson?
hahaquote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die Booder is al de hele middag bezig, heeft vanmorgen speciaal een accountje aangemaakt voor PSV - Ajax.
voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt je wel vermaakt of niet? Wat is je echte account man?
Doorgaans graaft de tegenstander van PSV zich in met een handbalverdediging, en Ajax komt ook om aan te vallen. Dat scheelt ook wel...quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef peaceman het volgende:
2-2 is voor Ajax gewoon een goed resultaat, gezien de wedstrijd. Wat ik overigens niet snap, is dat PSV tegen Ajax ineens goed speelt, terwijl het tot nu toe brandhout was.
De verdediging van Ajax hielp ook een handje mee...quote:Op zondag 18 september 2011 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke club speelt haar wedstrijd van het jaar tegen Ajax, weet je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |