Nee hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, alle debielen die Bulykin een kutaankoop noemde komen nu met de staart tussen de benen terug.
Nog wel ja.quote:
Dan heb ik nog liever Denswil uit de jeugdquote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef AppleBite het volgende:
Wat was blind trouwens ook weer slecht, gewoon in en in triest dat zo'n speler tussen de lijnen mag staan op die positie tijdens deze wedstrijd. Ik heb hem werkelijk niets goeds zien doen.
Hij werd ook telkens gepasseerd door Lens alsof het iemand was die pas een jaar aan het voetballen is. Echt niet normaal.quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef AppleBite het volgende:
Wat was blind trouwens ook weer slecht, gewoon in en in triest dat zo'n speler tussen de lijnen mag staan op die positie tijdens deze wedstrijd. Ik heb hem werkelijk niets goeds zien doen.
Dat was exact htezelfde toen Pantelic werd gehaald.quote:Op zondag 18 september 2011 14:39 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, alle debielen die Bulykin een kutaankoop noemde komen nu met de staart tussen de benen terug.
1 van de weinige ja, ik wacht nu trouwens op Heatwave die Vermeer gaat bekritiseren omdat hij de inzetten niet goed genoeg verwerkte.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef TheArt het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met Van der Wiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |