dit dusquote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Keur het gedrag van het Ajaxpubliek in het uitvak echt niet goed
ze zingen every little thing is gonna be alright. Dus niksquote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Keur het gedrag van het Ajaxpubliek in het uitvak echt niet goed
tuurlijk, daar zijn geen limieten aan volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kan dat eigenlijk, +20 minuten blessuretijd?
Ach komop man. Het is erg, klaar. Maar gewoon door blijven spelen en juichen als ze winnen.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef TheArt het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met Van der Wiel
Hij was de eerste paar wedstrijden duidelijk beter dan vorig jaar, maar het is nu precies hetzelfde als vorig jaar. Zijn aanvallende acties brengen niets op en verdedigend staat hij vaak zo verschrikkelijk slecht.quote:
1 foutje en je krijgt dit soort onzin weer.quote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef TheArt het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met Van der Wiel
Wat een onzin met 1 foutje. Dit is nu 2x achter elkaar in een wedstrijd een fout die je een doelpunt kost. En de afgelopen wedstrijden waren er ook die fouten alleen kost het je dan geen doelpunt.quote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef heloef het volgende:
[..]
1 foutje en je krijgt dit soort onzin weer.
Voetballers maken fouten accepteer het.quote:Op zondag 18 september 2011 14:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin met 1 foutje. Dit is nu 2x achter elkaar in een wedstrijd een fout die je een doelpunt kost. En de afgelopen wedstrijden waren er ook die fouten alleen kost het je dan geen doelpunt.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
Mooi zo weer 2-1.![]()
Ook nog bijna 3-1.![]()
Ajax is ouderwets goed bezig.
Verliezen, niet erg.quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
psv uit hoor.... Hier kan je toch van verliezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |