De Zorg, aangezien de overheid voor miljarden bijspringtquote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Waar gaan mijn extra 1100 euro zorgkosten die ik mag gaan betalen dan heen?
Oh. En als ik dan eens een keertje ga staken of demonstreren zal het wel not done zijn?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
De Zorg, aangezien de overheid voor miljarden bijspringt
Waar tegen?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:57 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Oh. En als ik dan eens een keertje ga staken of demonstreren zal het wel not done zijn?
Dat ik 1100 euro meer mag gaan betalen in 2012 aan zorgkosten? Het is nou niet zo dat je rijk bent als je net ff iets meer dan 38k binnensleept door hard te werken.quote:
LOL, laat de overheid alles maar op papier schrijven en in een kluis doen want met computers zijn ze duidelijk niet te vertrouwenquote:De eerste die de link meldde was twitteraar Multesimus. Bram Talman die achter deze naam schuilgaat, heeft dat gedaan door het adres van de vorige Miljoenennota te pakken en slechts het jaartal te wijzigen. "Het was een uurtje werk."
Je kan gaan demonstreren, ook ik ga meer betalen, getallen laat ik over aan degene die mijn belasting doet.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Dat ik 1100 euro meer mag gaan betalen in 2012 aan zorgkosten? Het is nou niet zo dat je rijk bent als je net ff iets meer dan 38k binnensleept door hard te werken.
Allemaal retoriek, filter maar eens de mensen eruit die een uitkering niet nodig hebben, en mensen blijven makkelijk binnenkomen zonder Europees asielbeleidquote:Op donderdag 15 september 2011 23:38 schreef Shreyas het volgende:
Waarom heeft iedereen het alleen maar over de Zorg? Er gaat ook veel te veel geld naar arbeidsmarkt en sociale zekerheid. Als meer mensen gewoon eens zouden gaan werken en de uitkeringen/WAO/bijstand alleen zouden laten voor degene die ÉCHT NIET KUNNEN werken, schieten we al een hoop op. Verder moet het afgelopen zijn met allochtonen (zonder Nederlandse nationaliteit) die van onze rijkdom profiteren, óf werken, óf het land uit.
Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef Friek_ het volgende:
Wat een ontzettende kneuzen dat ze dat kreng gewoon online hebben gezet en een simpel journalistje het gevonden heeft d.m.v. wat googlen.
In het nieuws zag ik dat het kwam doordat één of ander figuur van een extern bureau het per ongeluk online had gezet (en niet de 'nepversie').quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet.
Wel ironisch eigenlijk. Denk je het goed te doen door expertise in te huren, knallen ze de hele zaak in een testrun alsnog online.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In het nieuws zag ik dat het kwam doordat één of ander figuur van een extern bureau het per ongeluk online had gezet (en niet de 'nepversie').
Dat persoon zal er nu ook wel van langs krijgen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:28 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wel ironisch eigenlijk. Denk je het goed te doen door expertise in te huren, knallen ze de hele zaak in een testrun alsnog online.
Zouden de kosten dan verdubbeld zijn?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef JoaC het volgende:
Je kan gaan demonstreren, ook ik ga meer betalen, getallen laat ik over aan degene die mijn belasting doet.
Maar met in het achterhoofd dat de zorgkosten enorm gecompenseerd worden door de overheid, begrijp ik de stijging wel.
Een verdubbeling van de ziektekostenverzekering voor iedereen die meer dan 37.000 verdient. Het is maar wat je 'helemaal niets' noemt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geert Wilders laat de middeninkomens opdraaien voor de bezuinigingen van dit kabinet. Hij verdoezelt de harde klappen voor doorsnee Nederlanders met zijn tirade tegen de redding van de euro. Dat zegt PvdA-leider Job Cohen in een interview met het AD.
'Wilders leidt de aandacht af van de rekening die Henk en Ingrid gepresenteerd krijgen,' aldus Cohen. De PvdA-leider daagt Wilders uit het kabinet te laten vallen. 'Maar als er echt iets gebeurt wat hem niet zint, zegt Wilders: 'Ach, laat het kabinet maar zitten'.'
Volgens de PvdA-leider wordt door de regering nu 'helemaal niks' gevraagd van de rijken.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ert-gewone-man.dhtml
Kap nou eens met het stigmatiseren van bepaalde groepen en polariseren, PvdA.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volgens de PvdA-leider wordt door de regering nu 'helemaal niks' gevraagd van de rijken.
Ja, dalijk krijgen Henk en Ingrid de waarheid door! Dat kan niet, hoor!quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kap nou eens met het stigmatiseren van bepaalde groepen en polariseren, PvdA.
Er komt in 4 jaar wel 25% bijquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:52 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Zouden de kosten dan verdubbeld zijn?
Wat doet die persoon met de echte miljoenennota? De omstandigheid voor het ontstaan van deze fout is zeer waarschijnlijk niet aan deze ene persoon te wijten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:55 schreef Friek_ het volgende:
In het nieuws zag ik dat het kwam doordat één of ander figuur van een extern bureau het per ongeluk online had gezet (en niet de 'nepversie').
Dat persoon zal er nu ook wel van langs krijgen.
Het gaat bij mij echt het ene oor in en het andere weer uit. Heb je de bejaarden van de PvdA weer met hun langspeelplaat die al een halve eeuw blijft hangen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:06 schreef Zienswijze het volgende:
Kap nou eens met het stigmatiseren van bepaalde groepen en polariseren, PvdA.
Ja zeker, maar het blijft hoogstens irritant. Net zoals Wilders om de zoveel tijd jegens moslims uithaalt, haalt de PvdA om de zoveel tijd weer jegens de rijken uit. Onnodige stigmatisering en polarisatie, gezien de rijken zeker wel meebetalen. De kloof tussen de burgers wordt op deze manier alleen maar vergroot.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het gaat bij mij echt het ene oor in en het andere weer uit. Heb je de bejaarden van de PvdA weer met hun langspeelplaat die al een halve eeuw blijft hangen.
De "waarheid" is dat de rijken al meer dan evenredig meebetalen. Het is onnodig stigmatiseren en polariseren wat de PvdA doet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, dalijk krijgen Henk en Ingrid de waarheid door! Dat kan niet, hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |