quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Hugster gaf me de tip om te zoeken op <nummer> + speed + carquote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef cofi het volgende:
Hoe kom jij, als SC OP expert, aan inspiratie?
Goeie tip! Die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Hugster gaf me de tip om te zoeken op <nummer> + speed + car.
En ik verander dat speed dan af en toe in een ander woord (weight, cc, whatever).
Ik heb heul geen PMquote:PM-notificatie
15-09-2011 @ 15:27:06
Je hebt een pm-bericht ontvangen.
Vage shit man. Als ik jouw DM kopieer, krijg ik die vorigequote:Op donderdag 15 september 2011 15:35 schreef blup het volgende:
lolwa? nu kreeg ik die melding ook, de echte.
eeehh...quote:Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef blup het volgende:
Ik moet een reduceerventiel voor mn compressor hebben, waar haal je zoiets..
de website van de fabrikant?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef blup het volgende:
Ik moet een reduceerventiel voor mn compressor hebben, waar haal je zoiets..
Jij biedt iets aanquote:Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie. Hoe sterk ben je? Hoe lang ben je? En hoeveel weeg je?
KUT net te laat. Ik, jij en blauwmenschen (de rest) weet wat er stond.quote:
Ik wilde je niet meteen voor schut zetten.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:52 schreef cofi het volgende:
[..]
Maar ik heb deslicty![]()
Wel tof dat jij het ook niet zag
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik wilde je niet meteen voor schut zetten.
Daarstraks de laatste gehad, net Cola op. Mooi geweest. Ik ga over een half uurtje naar huis, het is mooi geweest.quote:
Jij biedt een kusje aan --> Ik krijg een blauw oogquote:Op donderdag 15 september 2011 16:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan snap ik je vraag "Hoe is SD er dan aan toe?" niet.
Nog 1 dagje en het is weekend....quote:Op donderdag 15 september 2011 16:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Daarstraks de laatste gehad, net Cola op. Mooi geweest. Ik ga over een half uurtje naar huis, het is mooi geweest.
Wat ie nog meer krijgt wil je sowieso niet weten.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:22 schreef cofi het volgende:
[..]
Jij biedt een kusje aan --> Ik krijg een blauw oog
SD krijgt wel vaker een kusje van je (neem ik aan) --> Hij krijgt een blauw oog, en wat nog meer??
(Legde even de link niet dat ik dan van SD een blauw oog krijg (niet op m'n scherpst op dit moment))
Kloptquote:Op donderdag 15 september 2011 16:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat ie nog meer krijgt wil je sowieso niet weten.
Morgen ga ik thuiswerken. En ja, ik ga echt werken.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:22 schreef cofi het volgende:
[..]
Nog 1 dagje en het is weekend....
Goed voornemen!quote:Op donderdag 15 september 2011 16:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Morgen ga ik thuiswerken. En ja, ik ga echt werken.
Maar dat zou je wel willen.quote:
Ja, maar wel een baan die ik leuk vind (en dus niet wat ik deed). Nu genoeg gejanktquote:Op donderdag 15 september 2011 18:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar dat zou je wel willen.
Het is in ieder geval klote.
iig geen donuts, want die eet jij opquote:Op donderdag 15 september 2011 16:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat ie nog meer krijgt wil je sowieso niet weten.
ik ook niet, net als vandaagquote:
De chocoladedonut laat ik altijd braaf voor hem liggenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:30 schreef lipje het volgende:
[..]
iig geen donuts, want die eet jij op
snoeperts.. ik heb pepernoten gehaald, en gevuld speculaas, lekker fout zo ver voor de feestdagenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:45 schreef Anne het volgende:
[..]
De chocoladedonut laat ik altijd braaf voor hem liggen.
En laatst had meneer zelf donuts gehaald en ik bananensoezen.
Dat zagen we ook al liggen idd bij de Action.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef lipje het volgende:
[..]
snoeperts.. ik heb pepernoten gehaald, en gevuld speculaas, lekker fout zo ver voor de feestdagen
en laten liggen?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zagen we ook al liggen idd bij de Action.
Er loopt hier in het durp wat opgeschoten jeugd rond die kunnen beamen van nietquote:Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef blup het volgende:
Ah, SD heeft al moeite met een pakje boter hoor.
beter dan een opa in een Q5 die het gaspedaal niet kan vindenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een ongelofelijk hoerige kut OP trouwens
Neen, ik heb nog nooit een OP gemaakt met een part/nummer erin, en dat gaat niet gebeuren ookquote:Op donderdag 15 september 2011 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
beter dan een opa in een Q5 die het gaspedaal niet kan vinden
en hij had van jouw hand kunnen zijn
Ik adoreer ze niet. Pas in november o.i.d.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Het grote kruidnoten adoratie topic....
Uhuh.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neen, ik heb nog nooit een OP gemaakt met een part/nummer erin, en dat gaat niet gebeuren ook![]()
Voor partnummer OP's moet je bij Barca zijn als ik me niet vergis![]()
We waren van de week bij de Aktion, en daar ligt die meuk serieus al in de schappen, Sint, kerstballen, allesquote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik adoreer ze niet. Pas in november o.i.d.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh.
[PTA SC] BWD Camshaft CSS 1543
heb je ze een draai om de oren gegeven? Vertel?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er loopt hier in het durp wat opgeschoten jeugd rond die kunnen beamen van niet
Maandje of 4/5 teruglezen en je weet hetquote:Op donderdag 15 september 2011 20:20 schreef blup het volgende:
[..]
heb je ze een draai om de oren gegeven? Vertel?
Bah.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We waren van de week bij de Aktion, en daar ligt die meuk serieus al in de schappen, Sint, kerstballen, alles
t ging over een spiegeltjequote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maandje of 4/5 teruglezen en je weet het
er zit een koffiebar in de Erasmus Universiteit, en bijna elke Delfste faculteit heeft een eigen bar (met beperkte openingstijden)quote:Op donderdag 15 september 2011 20:29 schreef Goddelijker het volgende:
Wie bedenkt er een café in een HBO-faculteit?
In Utrecht ook, maar ik kwam net aangeschoten de faculteit uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef lipje het volgende:
[..]
er zit een koffiebar in de Erasmus Universiteit, en bijna elke Delfste faculteit heeft een eigen bar (met beperkte openingstijden)
Zeg dat wel.. niks Sinterklaas- of kerstgevoel, gewoon keiharde commerciequote:
2!quote:
die van dat beest had toch meer pijn bij de dader veroorzaakt dan die gele? en die van het beest was niet kapoet..quote:Op donderdag 15 september 2011 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. niks Sinterklaas- of kerstgevoel, gewoon keiharde commercie
[..]
2!
Ik gok van wel, maar hij was wel 'kapoet'quote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef lipje het volgende:
[..]
die van dat beest had toch meer pijn bij de dader veroorzaakt dan die gele? en die van het beest was niet kapoet..
ah dat had ik niet onthouden.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik gok van wel, maar hij was wel 'kapoet'
zoek je gelijk de brommerfoto's voor SD op? gemaakt gedurende mijn vakantie afgelopen drie wekenquote:
Dat welquote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
ah dat had ik niet onthouden.
Maar je hebt wraak kunnen nemen
Had ik gezien toch? Transalp die stiekem een KTM wasquote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef lipje het volgende:
[..]
zoek je gelijk de brommerfoto's voor SD op? gemaakt gedurende mijn vakantie afgelopen drie weken
en de tweede serie?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wel
[..]
Had ik gezien toch? Transalp die stiekem een KTM was
Unox mutsquote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn nieuwe muts voor dit jaar?
Of deze?
Of toch deze?
Wat?? En OP die nog kutter is, gemaakt door SD?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh.
[PTA SC] BWD Camshaft CSS 1543
ah je hebt de ziekte overleeftquote:
mya, hele week snotterig, zaterdag minder lekker en zondag+maandag goed ziekquote:
Ik vind dat maffe haar erop wel pimpquote:
Had ik al gezien dusquote:Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef lipje het volgende:
de tweede serie:
[PTA SC] Bristol 407 @ 1651 kg
ja: morgenochtend vóór de drukte uit Leeuwarden weg zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 22:08 schreef Paladijn het volgende:
lexxx: is er al een timetable voor de open dag vliegbasis?
Nouja verlichte tellers is belangrijker dan een beetje overlast toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn dahsboard verlichting heeft een bug, het gaat pas aan als ik toeterZit een storing in de dimlicht schakelaar, en dat is ook de claxon
![]()
Ik wilde er zaterdag heen met Ruiquote:Op donderdag 15 september 2011 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja: morgenochtend vóór de drukte uit Leeuwarden weg zijn
2e.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn nieuwe muts voor dit jaar?
Of deze?
Of toch deze?
In de ZX? Een kennis van mij had iets vergelijkbaars destijds in zijn AX, maar dan met grootlicht geloof ikquote:Op donderdag 15 september 2011 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn dahsboard verlichting heeft een bug, het gaat pas aan als ik toeterZit een storing in de dimlicht schakelaar, en dat is ook de claxon
![]()
Heb ik al lang en breed hier gepost, jij bent degene die bijna een week achterlooptquote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Paladijn het volgende:
waarom dat, daar zijn apparaten voor
Is Dingest alweer gesignaleerd trouwens? Inschrijving carbagerun is open... ze laten volgend jaar 500 auto's toe
jij ging vandaag minder fokken en meer werkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:23 schreef Duvel het volgende:
Ik zit hier al drie kwartier, dus de koffie is al op.
Ik ben me van die toezegging niet bewust.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:32 schreef lipje het volgende:
[..]
jij ging vandaag minder fokken en meer werken
quote:
Mag je dan de hele dag een beetje in de auto zitten? Of is er een soort afwissel systeem. Lijkt me anders betrekkelijk saaie bedoening..quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Tevens; goede vrijdag allen, ik hang weer in de berm ergens in Gelderland, en ik heb nog koffie zat
Verveling maakt een slechte werkdag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Makkelijk geld verdienen lijkt mij.
Inderdaad. Vraag maar naar mijn humeur gisteravond, aan SDquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Verveling maakt een slechte werkdag.
Eens, ooit een zaterdag gewerkt in de zomervakantie.. Dan is er eigenlijk geen hol te doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Verveling maakt een slechte werkdag.
OK.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad. Vraag maar naar mijn humeur gisteravond, aan SD.
Hmm okquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad. Vraag maar naar mijn humeur gisteravond, aan SD.
valt wel mee hoor, we gooien 2 voorwaarschuwimgen in de berm voor en na een kruising, gooien de openbare verlichting aan in de kast, checken wat er kaduuk is, hoogwerker met een botser erachter op de weg, fixen die bende, alles weer uit en op naar de volgende storingquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:54 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Mag je dan de hele dag een beetje in de auto zitten? Of is er een soort afwissel systeem. Lijkt me anders betrekkelijk saaie bedoening..
Jij bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ow, wn tussendoor kan ik dus effe FOK!ken, wazzappen met Anne, en online scrabbelen, peukie doen, bakkie erbij, af en toe hebben we effe overleg ocver de volgende lokatie enzo, ik verveel me echt niet
Dat klinkt al stukken beter dan dat Anne deed vermoedenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ow, wn tussendoor kan ik dus effe FOK!ken, wazzappen met Anne, en online scrabbelen, peukie doen, bakkie erbij, af en toe hebben we effe overleg ocver de volgende lokatie enzo, ik verveel me echt niet
Wut? Ik heb heul niks gezegd over SD's werkzaamhedenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat klinkt al stukken beter dan dat Anne deed vermoeden
quote:
Dat scheelt wel een hoop..quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, we gooien 2 voorwaarschuwimgen in de berm voor en na een kruising, gooien de openbare verlichting aan in de kast, checken wat er kaduuk is, hoogwerker met een botser erachter op de weg, fixen die bende, alles weer uit en op naar de volgende storing
Het is dus niet zo dat ik de hele dag op dezelfde plek sta, aktie zat
hoe was SD's humeur gisteravond?quote:
Vandaag !quote:
SD was ook een beetje kippigquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:45 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe was SD's humeur gisteravond?
en daarbij hoe was jouw humeur gisteravond?
Zal wel gezelllig geweest zijn bij julliequote:Op vrijdag 16 september 2011 10:46 schreef Anne het volgende:
[..]
SD was ook een beetje kippig. Ik nog veel kippiger. Toktok.
Vandaag niet hoor!
Valt wel mee. Geklaag en gemopper over werk, tegen elkaar. Niet over elkaar. Enzo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:48 schreef cofi het volgende:
[..]
Zal wel gezelllig geweest zijn bij jullie
quote:
Wat wil je als enige vrouw hier in de SCquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Anne het volgende:
Joe toe ar teeking mie in de mailing.
Ik hap niet meer.
Nou. Doe maar een zak chips. Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:57 schreef cofi het volgende:
[..]
Wat wil je als enige vrouw hier in de SC
Aandachtquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:57 schreef cofi het volgende:
[..]
Wat wil je als enige vrouw hier in de SC
ik heb alleen bussen chips... sorry de laatste zak is gister opgegaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Doe maar een zak chips. Alvast bedankt.
Valt wel mee.quote:
Ik heb al 2 zakkies opquote:ik heb alleen bussen chips... sorry de laatste zak is gister opgegaan.
en gewoon niet aankomenquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt wel mee.
[..]
Ik heb al 2 zakkies op. Als ontbijt
. Deze keer overigens geen energiedrank, maar sinaasappelsap.
Nouuuu.... Ik ben wel een kilo ofzo aangekomen hoor.quote:
daar zal SD vast gebruik van maken.... met koude handenquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouuuu.... Ik ben wel een kilo ofzo aangekomen hoor.
Je kunt m'n buik tegenwoordig wel een beetje vastpakken zeg maar.
Ik probeer je dan ook te ontmoedigen.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik probeer je dan ook te ontmoedigen.
Da's beter danquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:22 schreef Anne het volgende:
[..]. Doe maar niet. Dadelijk zie ik eruit als een wandelend skelet.
maatje 42 in een 38 jeansquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Da's beter dan [ afbeelding ]
Los van de kleuren best een lache dingquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiektan wat een bruut apparaat er bij mij voor de deur stond gisteravond![]()
[ afbeelding ]
mijn buurman had zo'n ding in het geel, met mega-luchthapper erop, als konijnenhok in de tuin staanquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ikke welquote:
Toen ik met m'n 850 wat bezig was ben ik eens bij iemand langs geweest die een 600 Abarth replica aan het maken was voor rally's en dergelijke. Ding ging serieus 200+ km/uquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dat een fijn idee zou vinden...quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:48 schreef Dingest het volgende:
[..]
Toen ik met m'n 850 wat bezig was ben ik eens bij iemand langs geweest die een 600 Abarth replica aan het maken was voor rally's en dergelijke. Ding ging serieus 200+ km/u
Ik weet niet hoe lang SD is? Wat is z'n BMI?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is niet klein, maar zo lang en dik is ie nou ook weer niet hoor.
Ow, hadden we het over SD zelf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang SD is? Wat is z'n BMI?
Ja, ik ben niet geïnteresseerd in zijn PMI.quote:
Verhoogde ook de snelheid destijdsquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:39 schreef blup het volgende:
Leukmet openstaande kap achter voor de koeling
.
Er waren wel wat meer aanpassingen hoor, gelukkigquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat een fijn idee zou vinden...
In kilo's.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet geïnteresseerd in zijn PMI.
Hoezo niet? Kun je vergelijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet geïnteresseerd in zijn PMI.
Kijk eens bij het Ministry of Sound label.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:00 schreef cofi het volgende:
Dit weekend weer veel auto zitten. Weet er iemand nog lekkere dance albums?
ik heb een di.fm app op de telefoon, dan met BT audio in de auto..quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Luister zelf bijna altijd bij Mix.dj, echt perfecte site.
Haha, helaas heb ik nog een oldskool telefoon en waarschijnlijk geen BT carkitquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:06 schreef D-Mon het volgende:
[..]
ik heb een di.fm app op de telefoon, dan met BT audio in de auto..
Werkt heerlijk, tot je bij Wolvega je netwerk kwijt raakt..
Nee het zijn mixtapes/podcasts in MP3-formaat. Kun je branden of op een MP3-speler zetten.quote:
too highquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang SD is? Wat is z'n BMI?
Ben aan het luisteren, zit wel lekkere tapes tussen! Ben alleen zelf meer van het kut nummer skippenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee het zijn mixtapes/podcasts in MP3-formaat. Kun je branden of op een MP3-speler zetten.
Ja dan moet je verder zoekenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:14 schreef cofi het volgende:
[..]
Ben aan het luisteren, zit wel lekkere tapes tussen! Ben alleen zelf meer van het kut nummer skippen
Echt, waarom zou ik die behoefte moeten hebben?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja dan moet je verder zoeken
Misschien voel je jezelf er dan zekerder door.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Echt, waarom zou ik die behoefte moeten hebben?
Het gaat toch niet om de omvang, maar wat je ermee doet??quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Onzeker zijn door dat soort zaken? Belachelijk
Een door vrouwen verzonnen smoes om mannelijke onzekerheid te temperen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:26 schreef cofi het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de omvang, maar wat je ermee doet??
Ja interessant experiment, maar nee, toch niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien voel je jezelf er dan zekerder door.
Of juist niet.
Ah, een vrijwilliger!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Houd je niet van experimenteren?
Ik bied jou aan SD en Anne aan als proefkonijn. Dus wel een aanbod.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het is een vraag, geen aanbod
Pimp...quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik bied jou aan SD en Anne aan als proefkonijn. Dus wel een aanbod.
Damn...Naja, hopen dat het beestje snel weer in orde is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:41 schreef Dingest het volgende:
Cavia weer terug van de dierenarts. Hij is onder verdoving geweest om zijn bek beter te kunnen bekijken, maar er is niets schokkends aangetroffen. Alleen een rode plek op zijn kaak, waarschijnlijk dat het dus al goed aan het genezen is. Verder heeft-ie medicatie meegekregen om zijn verteringstelsel op gang te helpen en een ander om misselijkheid tegen te gaan. Kosten bij elkaar deze week: 160 euro
je wilt je buikje uitbreiden?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Jij moet het snoep wat je wilt eten aan mij geven.
Yeah rightquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:26 schreef cofi het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de omvang, maar wat je ermee doet??
Nee. Andere dingen mogen wel wat dikker.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
je wilt je buikje uitbreiden?
Tetten!quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Andere dingen mogen wel wat dikker.
Dat hebben jullie zelf verzonnenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een door vrouwen verzonnen smoes om mannelijke onzekerheid te temperen.
de vraag is- en blijft natuurlijk of wij daar op zitten te wachtenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik bied jou aan SD en Anne aan als proefkonijn. Dus wel een aanbod.
Ik niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
de vraag is- en blijft natuurlijk of wij daar op zitten te wachten
Ach dat kan veel makkelijk ipv met eten.quote:
dat lijkt me geen goed planquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
BMI's moeten wel matchen hè.
Dat gaat me dan weer te furrrr.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach dat kan veel makkelijk ipv met eten.
mooi, dan zijn we het daar iig over eensquote:
Eten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
Hoe kun je zien of mais rijp is?
Als die 'haren' die erbovenuit steken bruin zijn, zijn ze rijp.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
Als het in Nederland langs de weg staat is het sowiezo niet te vreten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
sowieso.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:12 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Als het in Nederland langs de weg staat is het sowiezo niet te vreten.
Ik niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
de vraag is- en blijft natuurlijk of wij daar op zitten te wachten
Jezelf quotenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Op vrijdag 16 september 2011 13:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
jezelf quoten
serieus?quote:
Ja, serieus. In Nederland wordt alleen mais voor veevoer verbouwd. Smakeloze bende.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
serieus?
Was niet rijp trouwens
hehe,quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
serieus?
Was niet rijp trouwens
2 keer zelfsquote:
zoveel koeien als dat er mais wordt verbouwd hebben we niet eens volgens mij; schoppen we die zooi de grens over dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, serieus. In Nederland wordt alleen mais voor veevoer verbouwd. Smakeloze bende.
Ja maar anders lukte die eerste niet.quote:
Varkens en kippen lusten het ook wel..quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zoveel koeien als dat er mais wordt verbouwd hebben we niet eens volgens mij; schoppen we die zooi de grens over dan?
KFCquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:32 schreef rival het volgende:
Mais gaat naar de KFC, dat weet toch iedereen?
quotefuck faalquote:
ik maakte het perfecter, maar ik werd ineens gebeld dat ik moest verkassenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Afblijven! Het was perfect.
Blijf er dan vanafquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik maakte het perfecter, maar ik werd ineens gebeld dat ik moest verkassen
quote:
Als ik nou bel dat je hierheen moet verkassen. Luister je dan ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik maakte het perfecter, maar ik werd ineens gebeld dat ik moest verkassen
ik sta nog geen 10 minuten bij Cuijk vandaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik nou bel dat je hierheen moet verkassen. Luister je dan ook?
Echt? Waar dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik sta nog geen 10 minuten bij Cuijk vandaan
geen idee hoe het hier heet, A73 op ri. Nijmegen, brug over, meteen eraf, bovenaan de afrit. Malden, kenda?quote:
ik voorzie vluchtstrookseksquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geen idee hoe het hier heet, A73 op ri. Nijmegen, brug over, meteen eraf, bovenaan de afrit. Malden, kenda?
Da kenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geen idee hoe het hier heet, A73 op ri. Nijmegen, brug over, meteen eraf, bovenaan de afrit. Malden, kenda?
bermseks in een gunstig geval, maar dan ook meteen een file denk ikquote:
"straks voortaan" ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Da ken. Daar rij je straks voortaan elke dag op als je naar je werk gaat.
En een YouTube-hype. Lama zitten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bermseks in een gunstig geval, maar dan ook meteen een file denk ik
Als we verhuisd zijnquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat luistert 'ie goed hè.
nee, hij ligt, en dat is dus niet 'zitten'quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat luistert 'ie goed hè.
Idd. Maak even een foto van jezelf, zittend. That'll do.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, hij ligt, en dat is dus niet 'zitten'
Definieer zitten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, hij ligt, en dat is dus niet 'zitten'
lastig, ik lig in het grasquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Idd. Maak even een foto van jezelf, zittend. That'll do.
kont op de grond, en de rest dus nietquote:
ok, got me therequote:
Is ie zo harig? En spuugt ie in je gezicht?quote:
Wie, SD? Vraag het Anne.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is ie zo harig? En spuugt ie in je gezicht?
bijna, en bij hem ws welquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is ie zo harig? En spuugt ie in je gezicht?
het moet iets zijn met 1656 erin begrijp ik?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:29 schreef Duvel het volgende:
Nee, ik vind alleen lelijke kuthokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |