Tijd om van dit forum een communistisch forum te maken, dan hebben we na een tijd enorm veel medailles om op te spelden.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. Ik word gezien als een vrouw, een orthodoxe moslim, een potentiele terrorist, een links-extremist, een rechts-extremist, een conservatieve boer, een haatbaard etc.
Niet te vaak doen, je moet wel het beeld van kutrelnicht in stand houden.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch is het beter dat mijn menselijkheid en rede af en toe in nevelen gehuld zijn.
Anders word ik beticht van kanten kiezen op dit forum.
POL huishomo tot uw dienst.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:33 schreef JoaC het volgende:
[..]
Niet te vaak doen, je moet wel het beeld van kutrelnicht in stand houden.
Mooi zo, gewoon houden, staat altijd wel leuk.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:35 schreef JoaC het volgende:
Ik heb me vanmorgen geschoren, geen haatbaard dus, wel stoppels.
Ik vind je wel redelijk en intelligent overkomen eigenlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 15:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. Ik word gezien als een vrouw, een orthodoxe moslim, een potentiele terrorist, een links-extremist, een rechts-extremist, een conservatieve boer, een haatbaard etc.
Jij ook, voor een Eurofilische linkse neofascist.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind je wel redelijk en intelligent overkomen eigenlijk
En jij evenzeer, voor een zionistquote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij ook, voor een Eurofilische linkse neofascist.
Kuch kuch, neoconservatieve kapitalistische zionist.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij evenzeer, voor een zionist
En dan mag ik vanavond mn pak weer aantrekken. Stylo.quote:
Hm, Koos in pak?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan mag ik vanavond mn pak weer aantrekken. Stylo.
welke vorm van kapitalisme? neoliberaal klinkt namelijk ook negatiefquote:Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kuch kuch, neoconservatieve kapitalistische zionist.
Wel goed doen he.
Gast, ik marcheerde maandag nog door Amsterdam met een stropdasjequote:Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, Koos in pak?
Is de wereld vergaan zonder mijn goedkeuring?
Welke vorm?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef JoaC het volgende:
[..]
welke vorm van kapitalisme? neoliberaal klinkt namelijk ook negatief
Ohooo, heb ik toch een unieke kans gemist een kiekje te nemen van die happening.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ik marcheerde maandag nog door Amsterdam met een stropdasje
De stropdas, geketend door de status quo.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ik marcheerde maandag nog door Amsterdam met een stropdasje
Een Limburgs klooster, ze zal er vast gelijkgestemden op het gebied van pedagogie treffen.quote:Michelle Martin naar Nederland?
Een klooster in het Nederlands-Limburgse Thorn is bereid Michelle Martin, de ex-vrouw van Marc Dutroux, op te nemen. Dat meldt het Nederlandse nieuwsmagazine Eén Vandaag.
De echtgenote van Marc Dutroux stelde eind vorige maand aan de strafuitvoeringsrechtbank van Bergen een nieuw concreet plan voor om vrij te kunnen komen.
Haar eerste plan om na haar vrijlating in een Frans klooster te kunnen gaan wonen, draaide in mei op niets uit. De plannen lekten uit en zowel het Franse klooster als de Franse overheid weigerden door de commotie uiteindelijk haar onderdak te geven.
Over het plan-B van Martin lekte tot vandaag niets uit. Eén Vandaag meent te weten dat de advocaat van Martin werkt aan een scenario waarin Martin zich terugtrekt in een klooster in het Nederlandse Thorn. De strafuitvoeringsrechtbank doet uitspraak op 22 september.
Martin werd in 2004 tot dertig jaar cel veroordeeld wegens de rol die ze speelde bij de ontvoering en opsluiting van Julie, Melissa, An, Eefje, Sabine en Laetitia. Ondertussen heeft ze de helft van haar celstraf uitgezeten en ze kan dus volgens de wet voorwaardelijk vrijkomen.
Heee, hier ook !quote:Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Geweldig. Een dwangbevel met bevel tot betaling waarvan het geld voor de datum van terpostbezorging op de rekening van de belastingdienst moet zijn. De datum is uiteraard gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |