E.e.a. is dan (over eigen volk spreken) wel aannemelijker, zo dicteert de logica.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
Aha, dus omdat het wordt gezegd op een Marokkaans forum is dat automatisch de waarheid? Dus wij spreken ook per definitie de waarheid als we het over Nederlanders hebben?
Leugens!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dat de helft van de users op Marokko.nl bestaat uit PVV'ers, Tokkies en gefrustreerde autochtonen?
De marokkanen en turken die vechtsport doen, die ik ken, hebben ook graag de NL dames, niet om te trouwen, maar qua "smaak" over het uiterlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet dat de helft van de users op Marokko.nl bestaat uit PVV'ers, Tokkies en gefrustreerde autochtonen?
Gelukkig bent u er ook nog.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw aanwezigheid vormt een ster aan de verduisterde hemel, doch.
Een Marokkaan die op een forum roept dat 'Marokkaanse wijven snel oud worden' maakt verder onderzoek natuurlijk overbodig.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
E.e.a. is dan (over eigen volk spreken) wel aannemelijker, zo dicteert de logica.
Nogmaals, er zijn zat radio's, zelfs op fok, die mij 100% ontvangen hoor : )quote:Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef JoaC het volgende:
Even iets heel algemeen:
Ik vraag me af of sommige mensen wel communiceren richting ontvanger, als je ziet hoe slecht er rekening gehouden wordt met opmaak, bronnen en herkenbaarheid verbanden, uiteenzetting feitencomplex. Zodra iemand vanuit de zender(zichzelf) denkt, is hij/zij vaak in het niets aan het schreeuwen.
Beroep op autoriteit argument inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een Marokkaan die op een forum roept dat 'Marokkaanse wijven snel oud worden' maakt verder onderzoek natuurlijk overbodig.
Leuk, maar dat betekent dus slechts dat ze een bepaalde smaak hebben. Inderdaad, ook Marokkanen hebben een verschillende smaak als het gaat om vrouwen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De marokkanen en turken die vechtsport doen, die ik ken, hebben ook graag de NL dames, niet om te trouwen, maar qua "smaak" over het uiterlijk.
Zolang zuslief maar niet aan komt zetten met 'nen 'Ollander want dan heb je probleempjes thuis.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk, maar dat betekent dus slechts dat ze een bepaalde smaak hebben. Inderdaad, ook Marokkanen hebben een verschillende smaak als het gaat om vrouwen.
De beste bron is waarneming, de mijnequote:Op donderdag 15 september 2011 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
Leuk, maar dat betekent dus slechts dat ze een bepaalde smaak hebben. Inderdaad, ook Marokkanen hebben een verschillende smaak als het gaat om vrouwen.
Mijn zus is niet met een Marokkaan getrouwd.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang zuslief maar niet aan komt zetten met 'nen 'Ollander want dan heb je probleempjes thuis.
Nu verwart u toch weer Marokkanen met Vlamingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
Zolang zuslief maar niet aan komt zetten met 'nen 'Ollander want dan heb je probleempjes thuis.
Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nogmaals, er zijn zat radio's, zelfs op fok, die mij 100% ontvangen hoor : )
Je waarneming is zo wazig als maar kan. Dat blijkt ook uit je topics, maar goed. Je moet waarnemen wat je niet laten kan.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De beste bron is waarneming, de mijne![]()
En ja, die dames zijn gewoon wat vlotter niet-meer-zo-mooi dan anderen, naar mijn smaak wel te verstaan, koos valt er wellicht op, dat kan, smaak, twisten... e.d....
Je had het over/tegen mij , of ontken je dat?quote:
Gij bent dan ook een geweldige Marokkaan en een super gozer, maar spreek de gemiddelde Marokkaan aan op straat en de optie van een Nederlander als zwager is onbespreekbaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn zus is niet met een Marokkaan getrouwd.
Och, die Brabo's die zich in 1830 afscheidden moeten niet zo zeuren.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu verwart u toch weer Marokkanen met Vlamingen.
Uit principe neem ik dan ook de Opel taxi's, weet ik zeker dat het lamlendige Nederlanders zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Die fixatie op Marokanen... Allemaal jaloezie omdat ze zelf ook in een lelijke Mercedes willen rijden..
Dat is natuurlijk geheel wederzijds (vraag het eens aan autochtonen). En niet geheel onbegrijpelijk ook (van beide kanten). Neemt niet weg dat het dus wel degelijk met enige regelmaat voorkomt en in ieder geval geen bijzonderheid kan worden genoemd.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gij bent dan ook een geweldige Marokkaan en een super gozer, maar spreek de gemiddelde Marokkaan aan op straat en de optie van een Nederlander als zwager is onbespreekbaar.
Voor velen tenminste.
Een Opel Vectra uit '95quote:Op donderdag 15 september 2011 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uit principe neem ik dan ook de Opel taxi's, weet ik zeker dat het lamlendige Nederlanders zijn.
Ik zou graag een Marokaanse dame daten hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geheel wederzijds (vraag het eens aan autochtonen). En niet geheel onbegrijpelijk ook (van beide kanten). Neemt niet weg dat het dus wel degelijk met enige regelmaat voorkomt en in ieder geval geen bijzonderheid kan worden genoemd.
Hm, ik hoor er eigenlijk maar vrij weinig over, tenzij ik het de bekrompen boeren vraag maar voor die mensen kan je sowieso hun hele leven en denkwijze wel invullen zonder ooit een woord met ze te wisselen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geheel wederzijds (vraag het eens aan autochtonen). En niet geheel onbegrijpelijk ook (van beide kanten). Neemt niet weg dat het dus wel degelijk met enige regelmaat voorkomt en in ieder geval geen bijzonderheid kan worden genoemd.
"Het is in ieder geval degelijk".quote:Op donderdag 15 september 2011 15:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een Opel Vectra uit '95
En dan 'over het geloof praten', of is wat anders ook mogelijk gok je?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zou graag een Marokaanse dame daten hoor.
We hebben het over zwagers, niet over het te daten object zelf.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zou graag een Marokaanse dame daten hoor.
Eh, zo ben ik ze nog nooit tegengekomen, zeker geen moslims, die hebben tenminste nog eergevoel.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En dan 'over het geloof praten', of is wat anders ook mogelijk gok je?
Zodra ze vragen gaat stellen over hoe handig je bent en wat voor inkomen je hebt moet je oppassen.
Ik heb het over de dames.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
Eh, zo ben ik ze nog nooit tegengekomen, zeker geen moslims, die hebben tenminste nog eergevoel.
Als er al een volk is waarmee ik dergelijke ervaringen heb zijn het Sub-Sahara Afrikanen.
Same story, of denk je dat vrouwen van kilometers afstand kunnen ruiken dat je homo bent?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik heb het over de dames.
007 in actie.quote:Dat zegt PvdA-Kamerlid Diederik Samsom, die in het geheim al bijna een jaar ook straatcoach is, in een interview met NRC Handelsblad.
Ok, geen ervaring mee zelf, degenen die ik ken van afstand worden inderdaad door mannelijke familie van NLers weggehouden.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
Same story, of denk je dat vrouwen van kilometers afstand kunnen ruiken dat je homo bent?
Loop niet rond met een sticker op m'n voorhoofd.
Bron: http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)overlast-straattuig/quote:Op donderdag 15 september 2011 15:13 schreef fokthesystem het volgende:
Samsom valt de pvda af?![]()
Of is het grootspraak en voor de buhne toneelstukje, dat zal wel.
Binnenland Marokkaanse jongeren hebben “een soort etnisch monopolie”
op straatoverlast gekregen. Dat zegt PvdA-Kamerlid Diederik Samsom,
die in het geheim al bijna een jaar ook straatcoach is, in een
interview met NRC Handelsblad.
De PvdA is door teleurgestelde kiezers en tegenstanders vaak verweten
de problemen van onveiligheid op straat niet serieus te nemen. Samsom
zegt zelf dat onveiligheid op straat voor zijn partij “een enorm
zwakke plek is”:
“Die onveiligheid culmineert in een paar iconen, en een daarvan is
die van Marokkaanse jongens. En dat is niet omdat Geert Wilders altijd
op die trom slaat. Uiteindelijk is het hele integratieverhaal van niet-
handenschuddende imams via een merkwaardige hordenloop bij
straatoverlast terechtgekomen. En het zijn vooral Marokkaanse
jongens.”
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dit doet me denken aan john cleese die laatst ontsteld reageerde op diens eigen vaststelling dat er in hele delen van London geen blanke meer te bekennen viel en dat er in het straatbeeld niets te ontdekken was dat hem nog aan engeland deed denken.
Ik liet me van de week vertellen, door een oude man op een verjaardag, dat de pvda in de jaren 80 het advies gegeven heeft een andere krant te kopen bij klachten over de toen al alarmerend stijgende onveiligheid.
Zo, dat werd eens tijd. Eerste politicus die eindelijk eens dat onderscheid kan maken.quote:En dat is niet omdat Geert Wilders altijd
op die trom slaat. Uiteindelijk is het hele integratieverhaal van niet-
handenschuddende imams via een merkwaardige hordenloop bij
straatoverlast terechtgekomen. En het zijn vooral Marokkaanse
jongens.”
Het wordt (Weer !) eens tijd dat alle politici de werkelijkheid durven zien, ervaren en noemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:16 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, dat werd eens tijd. Eerste politicus die eindelijk eens dat onderscheid kan maken.
De werkelijkheid is wel anders dan jij denkt dat ie is. Deze meneer schetst een duidelijk onderscheid tussen twee problemen die volstrekt anders van aard zijn en een totaal andere maatschappelijk invloed hebben. Feitelijk wijst hij Wilders ook terecht op zijn foute wijze van redeneren.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het wordt (Weer !) eens tijd dat alle politici de werkelijkheid durven zien, ervaren en noemen.
Feitelijk zegt ie : ja de kritiek op de pvda al die decennia klopt, wat anderen over ons zeiden: het is waar. Wilders heeft gelijk, hij noemt wat is, wat hij zegt is geen verzinsel.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:16 schreef remlof het volgende:
En hoezo valt hij de PvdA af? Of denk je dat zijn partij voor straattuig is?
Zie TTquote:Op donderdag 15 september 2011 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
De werkelijkheid is wel anders dan jij denkt dat ie is.
Ik had het over niemand specifiek, dus ook niet specifiek over FOK! of zijn usersquote:Op donderdag 15 september 2011 14:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je had het over/tegen mij , of ontken je dat?
Wat is dit?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
Och dat een Imam geen handen schudt vind ik nog niet eens zo'n probleem, ik zie een Priester (pedo's uitgesloten) ook geen dingen doen die "God" verboden heeft.
Het gaat me meer om de mensen die een normaal leven trachten te leiden en daar deze rare praktijken in betrekken, denk aan de leraar van de HvA. Dat soort mensen zou wel op het matje geroepen moeten worden. Enfin, wat nog steeds het ergste van alles is zijn de Nederlanders die denken dat ze voor de moslims moeten spreken en denken, zoals het hele kerstbomenverhaal. Geen moslim die er een probleem van maakte maar Nederlandse idioten moesten zo nodig die krengen weghalen om "problemen te voorkomen" en maakte er daarmee weer een hele nationale discussie van Islam-haat van.
Met moslims als slachtoffer, van de zotte, alle stront die uitgekieperd werd zou over het bestuur moeten worden gekankerd en niet over de moslims.
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, sterk staaltje relativering van VS.
En toch is het beter dat mijn menselijkheid en rede af en toe in nevelen gehuld zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deed je dat maar wat vaker. Dat is goed voor mijn hart.
Niets van aantrekken. Ik word gezien als een vrouw, een orthodoxe moslim, een potentiele terrorist, een links-extremist, een rechts-extremist, een conservatieve boer, een haatbaard etc.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch is het beter dat mijn menselijkheid en rede af en toe in nevelen gehuld zijn.
Anders word ik beticht van kanten kiezen op dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |