Geselecteerd.quote:
Dat leidt inderdaad tot enig vermaak.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och nee, amper twee week terug is Koos nog geband voor minder dus dat zal wel meevallen. Maar kan het wel waarderen wanneer onze razende reporter weer eens rood voor de ogen ziet, altijd vermaak pur sang.
Geeft niet, ik heb genoeg voor iedereen.quote:
Dat komt gewoon omdat die farmaceutische bedrijven meer macht hebben omtrent die tak van sport, dan de overheid.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:52 schreef fokthesystem het volgende:
Zorgkosten volgend jaar FORS omhoog, TXT 104
Euuuh, i told u so...?![]()
Nog ff en oververzekering is niet haalbaar meerUSA toestanden
![]()
Mensen die niet de leukste of betere baan nemen, maar de baan met '(beter-) medic care package'...
Stemmers, stelletje politiek-dom niet zelf controlerend volk, en dat al minimaal 3 voorbije decennia , bedankt !
Kweetut, echter als men brood en melk en benzine kan reguleren, dan kan men ook een max. aan salaris en bijv. kosten voor medicijnen instellen e.d.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:55 schreef 3-voud het volgende:
Dat komt gewoon omdat die farmaceutische bedrijven meer macht hebben omtrent die tak van sport, dan de overheid.
Nee. Dat komt voornamelijk uit Amerika.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kweetut, echter als men brood en melk en benzine kan reguleren, dan kan men ook een max. aan salaris en bijv. kosten voor medicijnen instellen e.d.
Philips doet de hardware en software, duitse farmacie de meeste gassen en pillen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:
Nee. Dat komt voornamelijk uit Amerika.
Zie je Nederland de grootste Amerikaanse bedrijven de les lezen? Daarbij, Amerika heeft cash nodig. Snel. Dus van die overheid hoef je ook niet veel te verwachten.
Gaat om kapitaal.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Philips doet de hardware en software, duitse farmacie de meeste gassen en pillen.
Hoe groot zou de usa levering aan zorg-spul hier zijn? 10%, 50% ?
op zich wel, en natuurlijk rekenen ze gewoon 2 tot x keer meer dan iets kost de hufters, echter de boel is wel data-expire gevoelig.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:01 schreef 3-voud het volgende:
En ze hebben loodsen vol liggen met voorraad van vorige generatie medicijnen. Immers, mass production cuts costs. En dat moet eerst op.
Ben je daar niet wat te oud voor?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je doorgaat pies ik echt in mijn broek van het lachen...
Als je nog even wacht is het vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je daar niet wat te oud voor?
Ik ga het gewoon zeggen: jij bent, vindt ik, m.i., gek.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:06 schreef robin007bond het volgende:
Zorg volledig aan de markt overlaten.
Je geeft zelf het antwoord al. Ze rekenen inmiddels met het aankomende verlies. Mag jij raden wie dat mag betalen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
op zich wel, en natuurlijk rekenen ze gewoon 2 tot x keer meer dan iets kost de hufters, echter de boel is wel data-expire gevoelig.
Dat is korte termijn, als de medicijnen eenmaal vanwege hun verloopdatum in de vernietiging moeten is dat alvast geen winst meer en een slecht signaal naar de beleggers.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:08 schreef 3-voud het volgende:
Je geeft zelf het antwoord al. Ze rekenen inmiddels met het aankomende verlies. Mag jij raden wie dat mag betalen.
Een interessante observatie, primair vanwege het betrokken subject.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon zeggen: jij bent, vindt ik, m.i., gek.
Volgens mij is het een puber die diens ouders na-blaaht die zelf ook in de shit zitten maar het nog net ff niet beseffen, dat vvd stemmen toch niet zo slim is gewest.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:11 schreef Reya het volgende:
Een interessante observatie, primair vanwege het betrokken subject.
Zonder geld geen prestatiedrang. Concurrentie is ook heel belangrijk, dat mist er veelal in een overheidsgestuurde sector.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon zeggen: jij bent, vindt ik, m.i., gek.
Je blaaht iets of iemand na zonder kennis van de werkelijkheid.
En bovendien, de (aanleverende, (half-)producten e.d.) zorg IS al grotendeels markt.
Ik vind het anders wel leuk om jou te observeren. Ik krijg dan altijd de kriebels van Rik Velderhof met het TV-programma de Stoel.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Een interessante observatie, primair vanwege het betrokken subject.
Mijn ouders zijn linksquote:Op donderdag 15 september 2011 12:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Volgens mij is het een puber die diens ouders na-blaaht die zelf ook in de shit zitten maar het nog net ff niet beseffen, dat vvd stemmen toch niet zo slim is gewest.
Ok dan doe je het waarschijnlijk om je af te zetten, "vrije markt is harmonie en eerlijkheid brengende" onzin roepen.quote:
Aap jij Nautilus na of andersom?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:14 schreef Reya het volgende:
Ik betaal belasting noch zorgpremie, het zal me allemaal een rotzorg zijn.
Reya komt bij mij altijd over als een stille intellectueelquote:Op donderdag 15 september 2011 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel leuk om jou te observeren. Ik krijg dan altijd de kriebels van Rik Velderhof met het TV-programma de Stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |