Die hebben ons ook niets te bieden, mooie voorbode voor het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Noord korea is een vrij staat van ellende, waar sowieso weinig te halen valt.
Iets verder naar het zuiden echter is een technisch volkje erg goed bezig, financieel bezien.
Ze doen je alleen wat als je zo over komt, dergelijke idioten focussen zich enkel op de zwakkeren waarvan ze weten dat ze wat te halen hebben. Gedraag je je gewoon als sterk persoon dan zijn die zwakke honden ook zo uit de weg.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Risico's vermijd ik liever
Je bent zelf ook niet vies van zomaar-uit-de-hoek opmerkingen die nog veel persoonlijker zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke. Dit had weer helemaal niks te maken met mijn eerdere reactie, maar goed. Als jij daar gelukkig van word. Doet mij in ieder geval goed dat je je zo druk maakt om mijn persoon dat je zelfs mijn werk er telkens bij moet slepen.
Ja, van ellende.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:05 schreef robin007bond het volgende:
Noord-Korea een vrije staat noemen
Precies, en die kant gaat het Midden-Oosten ook nog wel uit. Kijk naar Syrië, diens olie voorraden stellen ook weinig meer voor en dat daar duizenden mensen worden uitgemoord kan ons ook geen ene moer schelen op wat zielige sancties na.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Noord korea is een vrij staat van ellende, waar sowieso weinig te halen valt.
Iets verder naar het zuiden echter is een technisch volkje erg goed bezig, financieel bezien.
[..]
N-korea is geen olie/drug lever land of andere zaken waarop onze economieën mede-draaien.
Ach, je hoort wel eens van die verhalen..quote:Op donderdag 15 september 2011 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze doen je alleen wat als je zo over komt, dergelijke idioten focussen zich enkel op de zwakkeren waarvan ze weten dat ze wat te halen hebben. Gedraag je je gewoon als sterk persoon dan zijn die zwakke honden ook zo uit de weg.
Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet ben. Maar wat wil je dan van me? Dat ik meega in je gezever? Ik heb het heel ergens anders over en jij begint over mijn manier van posten. Dat mag, maar daar heb ik verder geen boodschap aan.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent zelf ook niet vies van zomaar-uit-de-hoek opmerkingen die nog veel persoonlijker zijn.
Schijnheilig ben je dus ook.
Die je dan later op wikipedia lezen kunt.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:08 schreef robin007bond het volgende:
Ach, je hoort wel eens van die verhalen..
Dan had je het ook zo moeten noemenquote:Op donderdag 15 september 2011 13:08 schreef fokthesystem het volgende:
@ robin007bond
Enne, niet : vrije staat (wat het ookis overigens)
maar : vrij-staat
zoek maar op: vrijstaat / vrij-staat.
Je leest gewoon niet goed, ik schrijf vrij staat en jij gaat door op vrijE staat, dus had je beter moeten lezen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:09 schreef robin007bond het volgende:
Dan had je het ook zo moeten noemen
Ach man, vergeleken met de sloppenwijk inwoners in Afrika waar je dagelijks mee in aanraking kwam zijn die verwende Gucci rukkers hier in Rotterdam en Amsterdam maar wijven. Daar hoef je niet bang voor te zijn, domme strontventjes dat het zijn, niet eens nat achter de oren.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, je hoort wel eens van die verhalen..
Iets wat in midden-afrika al een jaar of 40 gebeurt en ook met grenzen te maken had.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en die kant gaat het Midden-Oosten ook nog wel uit. Kijk naar Syrië, diens olie voorraden stellen ook weinig meer voor en dat daar duizenden mensen worden uitgemoord kan ons ook geen ene moer schelen op wat zielige sancties na.
Een niet-slimme instelling.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Daar hoef je niet bang voor te zijn, domme strontventjes dat het zijn, niet eens nat achter de oren.
Oeps, ik las het verkeerd. Excuses.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je leest gewoon niet goed, ik schrijf vrij staat en jij gaat door op vrijE staat, dus had je beter moeten lezen.
Van jou? Niks.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet ben. Maar wat wil je dan van me?
Mijn ware aard? Ik gedraag mij juist bijzonder kalm in deze discussie. Schelden en tieren doe ik juist als je er niet om vraagt.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Van jou? Niks.
Het is gewoon prettig je ware aard af en toe naar de oppervlakte te trekken.
Mja, Sudan en Rwanda waren ook niet echt hoog op de prioriteitenlijst inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iets wat in midden-afrika al een jaar of 40 gebeurt en ook met grenzen te maken had.
Anderzijds is er een bindmiddel, Mohammed en Allah (= ook onze G-d)quote:Op donderdag 15 september 2011 13:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Iets wat in midden-afrika al een jaar of 40 gebeurt en ook met grenzen te maken had.
Maar het zijn en blijven groepsdieren die angst ruiken, net apen. Gewoon niets op uit doen dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een niet-slimme instelling.
Children of the corn gezien....?![]()
In theorie kan ik er 4 a 5 aan, maar als ze heel agressief zjin en flinke lemmetten hebben....
Je bedoeld te zeggen dat ze dat direct uitbuiten ipv zich sociaal op te stellen? Maar dan horen ze toch niet thuis in een sociaal land? Dat is olie op het vuur gooien.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar het zijn en blijven groepsdieren die angst ruiken, net apen. Gewoon niets op uit doen dus.
genoeg Chinese activiteit, en je kunt je daar nog beter zorgen over maken, dan over de situatie in het M-O.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Anderzijds is er een bindmiddel, Mohammed en Allah (= ook onze G-d)
Dus stel er staat een succesvolle 'zandbak dzjengis khan' op...
Hear hear.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:18 schreef 3-voud het volgende:
Je bedoeld te zeggen dat ze dat direct uitbuiten ipv zich sociaal op te stellen? Maar dan horen ze toch niet thuis in een sociaal land? Dat is olie op het vuur gooien.
Sterker nog ik posteer dat al een tijd als bijna-status quo in de (nabije-) toekomst.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
genoeg Chinese activiteit, en je kunt je daar nog beter zorgen over maken, dan over de situatie in het M-O.
Klopt, maar als je al die kasthomo's terugstuurt naar hun thuisland worden ze daar ook wel in elkaar geramd of vermoord, met hun verwijfde bontjasjes, Gucci tasjes, petjes en glimmende schoentjes op hun beige Vespa's.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld te zeggen dat ze dat direct uitbuiten ipv zich sociaal op te stellen? Maar dan horen ze toch niet thuis in een sociaal land? Dat is olie op het vuur gooien.
www.albert .nlquote:Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is overdag doordeweeks boodschappen doen raar. Allemaal huismoeders, werkloze tokkies en bejaarden.
Meteen een date met de barely legal kassiere gescoord?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
"Hee, wat een alleraardigste knappe meneer loopt daar"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |